Side 9 af 32 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 475

Emner: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    626

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Bo Henriksen Se meddelelser
    Jeg ved ikke hvem ‘Romme’ er da jeg er ny herinde. Men folk burde vel nok stoppe med at hænge andre brugere ud (Romme), eller sarkastisk at antyde at brugere (mig) er andre brugere (Romme). Det er sgu ikke særlig intelligent og modent vil jeg sige. Stram op venner ;)
    Kære Ro...Bo, vi giver dig helt ret. Man skal ikke finde sig i den slags, og det skal andre brugere heller ikke.

    Vi takker også for din anmeldelse af disse uhøfligheder i en besked direkte til os, der gjorde at vi kunne slå op for at få bekræftet, at du bestemt ikke var samme person som brugeren Romme, der jo fik et ban for slet ikke at kunne opføre sig ordentligt, og endda vendte tilbage under ny profil kort tid senere trods klar besked. Den slags skal man ikke have siddende på sig.



    Vores konklusion er så, at Bo Henriksen er totalt identisk med Romme. Tak for tippet, og tak for denne gang.
    In 1972 a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum security stockade to the Los Angeles underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem — if no one else can help — and if you can find them — maybe you can hire Debatredaktionen


  2. #122
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Ehehehhehehe skakmat!

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #123
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Debatredaktionen Se meddelelser
    Vores konklusion er så, at Bo Henriksen er totalt identisk med Romme. Tak for tippet, og tak for denne gang.
    Ja, jeg var så aldrig i tvivl - "venner"! Men alligevel lidt ked af, at det med mit spørgsmål lykkedes mig at fornærme 11 brugere af Sidelinien. Det var ikke meningen.


  5. #124
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Ehehehhehehe skakmat!
    Skaktmat? ;)

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #125
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Google er ikke min ven lige nu, så jeg prøver her:

    Er der nogen af jer der ved hvor man kan købe analoge gavekort til spiltjenesten Steam?

    Jeg har været i Gamestop forskellige steder i byen men der er de udsolgt.

  8. #126
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Jeg troede slet ikke man lavede fysiske Steam gavekort mere? Men hvis de er udsolgt over alt, så vil jeg forslå at købe et digitalt steam gavekort, og så printe det ud.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  9. #127
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Jeg troede slet ikke man lavede fysiske Steam gavekort mere? Men hvis de er udsolgt over alt, så vil jeg forslå at købe et digitalt steam gavekort, og så printe det ud.
    Når jeg kigger på https://store.steampowered.com/digit...ards/?l=danish så ser det ud som om jeg skal have modtagernes Steam ID for at købe et gavekort, og det har jeg ikke. Derfor tænkte jeg at de analoge var bedre. Sidst jeg så sådan et bestod de bare af en serie af tal og bogstaver som modtageren kunne taste ind på deres konto, uanset hvad deres ID var

  10. #128
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Du kan stadig få online gavekort i form af en kode, nok bare ikke over steam klienten. Jeg har ihvertfald før brugt livekort.dk som virkede sådan.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #129
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Det tjekker jeg ud, tak Clean! Mærkeligt at det skal være så bøvlet egentlig

    EDIT: lol - alt under 100€ er udsolgt på Livekort.dk -.-

  13. #130
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    168

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Det er måske et ikke-svar. I så fald beklager jeg. Men i Netto, Super Brugsen, Føtex har jeg set sådan nogle små gavekort hænge tæt ved kasserne til sådan noget som Netflix, Spotify og Itunes så vidt jeg husker. Jeg husker dog ikke om de har til Steam, men det er da i samme boldgade, så det kunne måske være.

  14. #131
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Hvis jeg gerne vil have et ordentligt prof julemandskostume, af en kaliber som kan overbevise min lille tumling om julemandens ægthed, er der så en butik i København som er oplagt at gå i?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  15. #132
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    32

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Hvis jeg gerne vil have et ordentligt prof julemandskostume, af en kaliber som kan overbevise min lille tumling om julemandens ægthed, er der så en butik i København som er oplagt at gå i?
    Jeg har købt mit i Fest & Farver (Roskilde og Lyngby), men det er sgu temmelig dyrt inden man er færdig. Tror prisen er ca. 2000 kr men de har et stort udvalg af forskellige typer/kvalitet mm.

  16. #133
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Mio Se meddelelser
    Jeg har købt mit i Fest & Farver (Roskilde og Lyngby), men det er sgu temmelig dyrt inden man er færdig. Tror prisen er ca. 2000 kr men de har et stort udvalg af forskellige typer/kvalitet mm.
    Fest og farver ligger også på Nørrebrogade lige ved runddelen.

  17. #134
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Når man på sin IPhone dobbeltklikker på ‘hjemknappen’ får man en oversigt over de Apps som for nyligt har været åben og dem kan man bladre i. Man kan også skubbe dem op så de forsvinder. Spørgsmålet er: bruger ens IPhone strøm på at have dem liggende (gør den jo nok, men hvor meget? Kan det overhovedet svare sig at skubbe Apps op for at minimere strømforbruget? Målt i forhold til besværligheder af at starte app’en op på ny?

    Jep, det er et I-landsproblem, men nu spørger jeg alligevel.

  18. #135
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Kan det overhovedet svare sig at skubbe Apps op for at minimere strømforbruget?
    Kort og godt: nej, slet ikke.

    https://www.businessinsider.com/appl...ry-life-2017-7

  19. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

Side 9 af 32 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Dumme spørgsmål - kloge svar
    By Ace20 in forum Diverse
    Svar: 815
    Sidste Meddelelse: 19.04.21, 17:51
  2. Dumme spørgsmål - kloge svar Part II
    By Ace20 in forum Diverse
    Svar: 344
    Sidste Meddelelse: 29.07.16, 10:07
  3. Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.11.06, 23:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •