Side 18 af 32 FørsteFørste ... 81516171819202128 ... SidsteSidste
Viser resultater 256 til 270 af 476

Emner: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

  1. #256
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af hvasaahva Se meddelelser
    Nogen som kender til Article 5 Integrity of the competition / multi-club ownership
    hvis FCM og brentford begge kvalificere sig til europæisk, hvilke klub vil så ikke komme med?
    Godt spørgsmål. Tænker dog at Red Bull-klubberne sætter en standard der tillader både Salzburg Leipzig at spille i CL, så det kan måske være at Benham får lov også.

  2. #257
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Jeg har Sonos højtalere herhjemme og streamer musik fra Spotify via Sonos App'en.

    Jeg vil gerne kunne høre podcasts på denne måde - Men jeg søger på f.eks. Kvart I Bold i Sonos app'en, men intet kommer frem. Uanset hvor jeg end søger.

    Hvad gør jeg forkert?

  3. #258
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg har Sonos højtalere herhjemme og streamer musik fra Spotify via Sonos App'en.

    Jeg vil gerne kunne høre podcasts på denne måde - Men jeg søger på f.eks. Kvart I Bold i Sonos app'en, men intet kommer frem. Uanset hvor jeg end søger.

    Hvad gør jeg forkert?
    Du kan bare finde den i Spotify appen og afspille den på dine sonos højtalere den vej i gennem.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #259
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Du kan bare finde den i Spotify appen og afspille den på dine sonos højtalere den vej i gennem.
    Det vidste jeg slet ikke at man kunne. 1000 tak for hjælpen…

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #260
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Vi har simpelthen journalister på bænken?

    https://twitter.com/larsronbog/statu...150180867?s=21

  8. #261
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Vi har simpelthen journalister på bænken?

    https://twitter.com/larsronbog/statu...150180867?s=21
    Nej, der er pressesæder mellem de to holds udskiftningsbænke til den tv-kanal, der har tv-rettighederne til den pågældende kamp, så de kan lave de små, korte trænerinterviews, man kan høre på tv inden hver halvleg starter, og med assistenttrænerne i løbet af kampene.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #262
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Ifølge wiki har Stage spillet flere kampe for FC end Århus. Passer det? Jeg er fan, men jeg ser ham stadig som Århus.

  11. #263
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Ifølge wiki har Stage spillet flere kampe for FC end Århus. Passer det? Jeg er fan, men jeg ser ham stadig som Århus.
    Transfermarkt siger det samme. Stage har 4 kampe og ~100 minutter mere for FCK.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #264
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Noget jeg har tænkt på længe, og som P1 Morgen også talte om i morges: Er der overhovedet nogen (af sideliniens IT-kyndige), der på noget tidspunkt har troet på, at det var muligt at genskabe de slettede sms'er hos Mette F?

  14. #265
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Noget jeg har tænkt på længe, og som P1 Morgen også talte om i morges: Er der overhovedet nogen (af sideliniens IT-kyndige), der på noget tidspunkt har troet på, at det var muligt at genskabe de slettede sms'er hos Mette F?
    Ja da - det er muligt. Har jeg hele tiden troet på og tror stadigt. Når det så er sagt, så havde jeg ikke regnet med at resultatet blev andet end det vi ser nu! ;-)

    Kan da godt være at Justitsministeren har bedt Politichefen om liiiiige at halvere indsatsen ifbm. at fremskaffe "beviser"....

    Tager iøvrigt intet parti, og ved heller ikke hvad der er op og ned, andet end at det selvfølgelig er muligt at få de sms'er frem.
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  15. #266
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Noget jeg har tænkt på længe, og som P1 Morgen også talte om i morges: Er der overhovedet nogen (af sideliniens IT-kyndige), der på noget tidspunkt har troet på, at det var muligt at genskabe de slettede sms'er hos Mette F?

    DRs tech-journalist Henrik Moltke har lavet en lille twitter-tråd hvor svaret er næ - med mindre der er backups.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #267
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Ja da - det er muligt. Har jeg hele tiden troet på og tror stadigt. Når det så er sagt, så havde jeg ikke regnet med at resultatet blev andet end det vi ser nu! ;-)

    Kan da godt være at Justitsministeren har bedt Politichefen om liiiiige at halvere indsatsen ifbm. at fremskaffe "beviser"....

    Tager iøvrigt intet parti, og ved heller ikke hvad der er op og ned, andet end at det selvfølgelig er muligt at få de sms'er frem.
    Det bliver lige konspiratorisk nok at tro, at Justitsministeren har bedt politiet om ikke at lede grundigt nok. Men mindre kan også gøre det for at kunne forholde sig yderst kritisk til den her sag.

    Jeg er ikke det mindste overrasket. En eller anden politi-ekspert var selv ude at sige for nogle uger siden i radioen, at det var tvivlsomt, at de kunne genskabes, blandt andet fordi at hvis de er sendt fra iPhones - hvilket de sikkert er - er de ikke sendt gennem sms-systemet, hvor man gennem teleselskaberne kan genskabe dem. Og selvfølgelig har BBB og co ikke lavet backup af de slettede sms'er. Så ville hele argumentationen for at slette dem jo heller ikke give nogen mening.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #268
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Jeg er ikke det mindste overrasket. En eller anden politi-ekspert var selv ude at sige for nogle uger siden i radioen, at det var tvivlsomt, at de kunne genskabes, blandt andet fordi at hvis de er sendt fra iPhones - hvilket de sikkert er - er de ikke sendt gennem sms-systemet, hvor man gennem teleselskaberne kan genskabe dem. Og selvfølgelig har BBB og co ikke lavet backup af de slettede sms'er. Så ville hele argumentationen for at slette dem jo heller ikke give nogen mening.
    Præcis. Hvis man kan vælge andet end en iPhone som dansk minister eller topembedsmand, så ville det overraske mig voldsomt. Ligesom jeg ikke kan forestille mig, at aktiv Device Management ikke er en del af IT-strategien på Slotsholmen. Man kan konkret forestille sig lande - Israel er ét af dem, som Mette har besøgt - hvor jeg ville swappe simkortet til en burner før afrejse og scrappe telefonen ved hjemrejsen.

    Danmark har fungeret som hub for amerikanernes aflytningsaktiviteter, så alt det her er ikke et mysterium for statsministeriets topembedsmænd og slet ikke én så detaljeorienteret som Barbara. Selvfølgelig har hun bevidst valgt at slette messages, fordi hun udmærket vidste at de ikke kunne genskabes (efter 30 dage), når beskederne udveksles mellem iPhones.
    Mvh,
    Bopa

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #269
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Jeg har spurgt før uden at få svar og prøver lige igen, da problemet er opstået igen:

    Hvad skyldes det, at jeg pludselig konstant logges af Sidelinien.dk med følgende besked: "Error: Invalid Instance: 1"?

  22. #270
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg er ikke det mindste overrasket. En eller anden politi-ekspert var selv ude at sige for nogle uger siden i radioen, at det var tvivlsomt, at de kunne genskabes, blandt andet fordi at hvis de er sendt fra iPhones - hvilket de sikkert er - er de ikke sendt gennem sms-systemet, hvor man gennem teleselskaberne kan genskabe dem. Og selvfølgelig har BBB og co ikke lavet backup af de slettede sms'er. Så ville hele argumentationen for at slette dem jo heller ikke give nogen mening.
    Præcis. Også derfor jeg simpelt hen ikke fatter, at der skal være så stor opstand og overraskelse (altså over, at man ikke kan genskabe dem). Men det handler måske blot og politik og spin?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dumme spørgsmål - kloge svar
    By Ace20 in forum Diverse
    Svar: 815
    Sidste Meddelelse: 19.04.21, 17:51
  2. Dumme spørgsmål - kloge svar Part II
    By Ace20 in forum Diverse
    Svar: 344
    Sidste Meddelelse: 29.07.16, 10:07
  3. Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.11.06, 23:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •