Side 28 af 32 FørsteFørste ... 1825262728293031 ... SidsteSidste
Viser resultater 406 til 420 af 476

Emner: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

  1. #406
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    494

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Tdc net er ved at grave fibernet ned i min villavej, hvilket her til morgen betød at det nuværende antendekabel blev gravet over (dpma!). Men efter et i periode ret ustabilt net, var det dråben der fik bærget til at flyde over. Jeg vil derfor høre om der er nogen der har erfaring med 3s trådløse 5gWifi løsning, i håb om at det ville kunne give en bedre leveringssikkerhed. Jeg er i øjeblikket stuck med yousee.

    Det skal med at jeg til dagligt arbejder hjemmefra.
    Får du gratis tilslutning af fiberen? Det gjorde vi nemlig, og der er ikke tilslutningspligt til yousee. Vi har valgt kviknet, og det kører glimrende :)

    Jeg har desværre ikke erfaring med trådløst net, men jeg vil anbefale, det netværk der giver den bedste modtagelse hos dig.

    Mvh Bjørn

  2. #407
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af bagger Se meddelelser
    Får du gratis tilslutning af fiberen? Det gjorde vi nemlig, og der er ikke tilslutningspligt til yousee. Vi har valgt kviknet, og det kører glimrende :)

    Jeg har desværre ikke erfaring med trådløst net, men jeg vil anbefale, det netværk der giver den bedste modtagelse hos dig.

    Mvh Bjørn
    De ligger det vist bare i vejen nu, tilslutningen sker senere.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  3. #408
    Tilmeldingsdato
    May 2010
    Indlæg
    185

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Hvilke engelske fodboldspillere har FCK haft på holdet/i klubben?
    Jeg kan ikke finde muligheden for at søge efter spillere ud fra nationalitet inde på Nipserstat. Kan man det?

  4. #409
    isen er offline Roland Roland Mak Mak Mak
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,477

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Kevin Foley er som engelskfødt irer det tætteste, der kommer på.

    EDIT: Jak har ret. Facepalm.
    Sidst redigeret af isen : 18.05.23 kl. 12:43
    Jeg er lige vågnet, hører islandsk radio og spiser skyr
    isen's Avatar

  5. #410
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Mark Robins
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #411
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Dunsedrengen Se meddelelser
    Hvilke engelske fodboldspillere har FCK haft på holdet/i klubben?
    Jeg kan ikke finde muligheden for at søge efter spillere ud fra nationalitet inde på Nipserstat. Kan man det?
    Ellers er Transfermarkt din ven. Tjek gæstearbejder-listen: https://www.transfermarkt.com/fc-kop...ter/verein/190

    Man skal blot lige sortere mærkværdige KB-spillere, der var på lån i København i 1988, fra...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. #412
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Man skal blot lige sortere mærkværdige KB-spillere, der var på lån i København i 1988, fra...
    Hov, hov! Intet mærkværdigt ved Gary Shaw! Han er Champions of Europe 1982!

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #413
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af VillaMan Se meddelelser
    Hov, hov! Intet mærkværdigt ved Gary Shaw! Han er Champions of Europe 1982!
    Hehe, tænkte nok, den skulle trigge nogen. Havde dog nok regnet med, at det ville være -smølle. ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. #414
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ellers er Transfermarkt din ven. Tjek gæstearbejder-listen: https://www.transfermarkt.com/fc-kop...ter/verein/190

    Man skal blot lige sortere mærkværdige KB-spillere, der var på lån i København i 1988, fra...
    Man kan også se en liste over engelske spillere i Superligaen på Superstats: https://superstats.dk/spillere/udl-l...c?land=England

    Men jeg kan godt se, at jeg nok lige burde smide nogle klubnavne på der også.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #415
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ellers er Transfermarkt din ven. Tjek gæstearbejder-listen: https://www.transfermarkt.com/fc-kop...ter/verein/190

    Man skal blot lige sortere mærkværdige KB-spillere, der var på lån i København i 1988, fra...
    …og så i øvrigt ellers tage tallene med et gran salt. Zuma er eksempelvis noteret for 23 optrædener og 6 mål. :-/

    Close but no cigar, som man siger.

    https://www.nipserstat.dk/nipserstat...=Sibusiso+Zuma

    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #416
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat fra EB omkring baneløberne fra sidste års mesterskabsfejring “ Ud af de i alt cirka 100 tilskuere, der brød reglerne, identificerede FCK dengang 12 personer. De fik karantæne fra stadion og en bøde på 10.000 kroner.”

    Hvilken lovhjemmel gør det muligt for FCK at udstede bøder? Jeg kan jo heller ikke udstede bøder på 10.000 kr hver gang et Jehovas vidne banker på døren bare fordi jeg ikke ønsker dem på min matrikel? Jeg antager bøden er reel og ville “holde i retten” såfremt den ikke bliver betalt?

    Ikke at jeg synes det er en dårlig ting klubben har den mulighed, men kender/forstår ikke juraen bag.
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  16. #417
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    301

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af The_Man Se meddelelser
    Citat fra EB omkring baneløberne fra sidste års mesterskabsfejring “ Ud af de i alt cirka 100 tilskuere, der brød reglerne, identificerede FCK dengang 12 personer. De fik karantæne fra stadion og en bøde på 10.000 kroner.”

    Hvilken lovhjemmel gør det muligt for FCK at udstede bøder? Jeg kan jo heller ikke udstede bøder på 10.000 kr hver gang et Jehovas vidne banker på døren bare fordi jeg ikke ønsker dem på min matrikel? Jeg antager bøden er reel og ville “holde i retten” såfremt den ikke bliver betalt?

    Ikke at jeg synes det er en dårlig ting klubben har den mulighed, men kender/forstår ikke juraen bag.
    Jeg er ikke sikker på hjemmelen. Men teknisk set er det ikke en bøde, men en afgift. På samme måde som private parkeringsfirmaer ikke kan udstede bøder men kun afgifter. Mig bekendt kan kun politiet udstede bøder.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #418
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af SuperSteen Se meddelelser
    Jeg er ikke sikker på hjemmelen. Men teknisk set er det ikke en bøde, men en afgift. På samme måde som private parkeringsfirmaer ikke kan udstede bøder men kun afgifter. Mig bekendt kan kun politiet udstede bøder.
    Så ville jeg også kunne udstede en “afgift” til folk jeg ikke gad have på min matrikel?
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  19. #419
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af The_Man Se meddelelser
    Så ville jeg også kunne udstede en “afgift” til folk jeg ikke gad have på min matrikel?
    Afhængig af et arrangementet karakter kan man jo gøre opmærksom på ordensreglerne og konsekvenserne af at bryde dem.
    Om man kan sætte et tydeligt skilt op ved starten af ens matrikel og så håndhæve dét, skal jeg ikke gøre mig klog på, men jeg tænker at når man accepterer at deltage i Parkens arrangementer, så accepterer man også deres ordensreglement.

  20. #420
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    jeg tænker at når man accepterer at deltage i Parkens arrangementer, så accepterer man også deres ordensreglement.
    Det er jeg såmænd ikke uenig i, men der er bare abnormt stor forskel på at smide folk ud og udelukke dem fra et privat arrangement (som det vel reelt er?) og så stange et “gebyr” på X kroner ud til folk og kunne kræve ordensmagtens støtte i at inddrage disse?

    Derudover synes jeg ikke at jeg ser gebyret klart og tydeligt kommunikeret ved køb af billet eller færden på stadion? Hvis jeg kom som ny fan (eller måske turist?) tvivler jeg på jeg ville ane det fandtes.
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dumme spørgsmål - kloge svar
    By Ace20 in forum Diverse
    Svar: 815
    Sidste Meddelelse: 19.04.21, 17:51
  2. Dumme spørgsmål - kloge svar Part II
    By Ace20 in forum Diverse
    Svar: 344
    Sidste Meddelelse: 29.07.16, 10:07
  3. Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.11.06, 23:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •