Side 14 af 32 FørsteFørste ... 41112131415161724 ... SidsteSidste
Viser resultater 196 til 210 af 476

Emner: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

  1. #196
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Hvordan lykkedes det chelski at løbe med trofæet med de store øre? Har alle hold i europa haft en lige så ringe sæson som fck?

    Brighton-And-Hove-Albion-v-Chelsea---Pre-Season-Fr-be74f2735372a03481fab42c81da1490.jpg
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #197
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Helt kort: er en reMarkable 2 noget værd? Skriver et utal af papirnoter og læser rå mængder artikler på daglig basis og overvejer at anskaffe mig den, da den eftersigende imiterer papirformatet rigtigt godt. Så, fungerer det?

    Håber på et brugeroplevet svar (er ligeglad med tekniske data etc).

    Mvh MCN

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #198
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Under den nuværende billetordning (Ja, jeg er helt med på at ting kan ændre sig) hvor man skal give tilsagn om at man vil have billet. Er den eneste måde at give tilsagn via den tilsendte mail eller kan man også logge ind på billet.fck.dk og gøre det?

    Grunden til at jeg spørger at jeg ikke kommer til at være på nettet i store perioder op til vores første kamp og derfor skal have en makker til at trække billet for mig. Jeg vil gerne vide om jeg kan nøjes med at give ham adgang til min FCK konto eller han også skal have adgang til min mail?

  6. #199
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009
    Indlæg
    131

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Under den nuværende billetordning (Ja, jeg er helt med på at ting kan ændre sig) hvor man skal give tilsagn om at man vil have billet. Er den eneste måde at give tilsagn via den tilsendte mail eller kan man også logge ind på billet.fck.dk og gøre det?

    Grunden til at jeg spørger at jeg ikke kommer til at være på nettet i store perioder op til vores første kamp og derfor skal have en makker til at trække billet for mig. Jeg vil gerne vide om jeg kan nøjes med at give ham adgang til min FCK konto eller han også skal have adgang til min mail?
    Det smarteste tror jeg ville være at logge ind på din billetprofil og tilknytte en anden mailadresse, så din kammerat får mailen, når den kommer.

    Linket i mailen kræver ikke login til billet.fck.dk, og han kan dermed sagtens give tilsagn udelukkende med linket i mailen.

    Dog kan man kun have én profil pr. mailadresse, så hvis din kammerat allerede har en profil, skal han tilknytte en anden mail (jeg administrerer en håndfuld sæsonkort for mine venner og har derfor 5 mailadresser til formålet).

    Håber det lykkes!

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #200
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Woodson Se meddelelser
    Det smarteste tror jeg ville være at logge ind på din billetprofil og tilknytte en anden mailadresse, så din kammerat får mailen, når den kommer.

    Linket i mailen kræver ikke login til billet.fck.dk, og han kan dermed sagtens give tilsagn udelukkende med linket i mailen.

    Dog kan man kun have én profil pr. mailadresse, så hvis din kammerat allerede har en profil, skal han tilknytte en anden mail (jeg administrerer en håndfuld sæsonkort for mine venner og har derfor 5 mailadresser til formålet).

    Håber det lykkes!
    Fedt, tak for svar! Jeg opretter en mail til mit sæsonkort.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #201
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Kan E-cash bruges i EM shoppen?

  11. #202
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,561

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Hvad koster en billet til familie tribunen til hhv. voksne og børn?
    Synes ikke jeg kan finde det nogle steder?

  12. #203
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    324

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III


  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #204
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    129

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Nogen som ved hvordan det 3 regnskab placeret hold i em 1/8 finalerne? alle kampe stod der næste a-b-c-d-e-f ved.

  15. #205
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af hvasaahva Se meddelelser
    Nogen som ved hvordan det 3 regnskab placeret hold i em 1/8 finalerne? alle kampe stod der næste a-b-c-d-e-f ved.
    Jeg er lidt i tvivl om hvad du spørger om, men jeg tror UEFA har det du spørger om. Der er både 3'er regnskabet øverst samt fordelingsnøglen for de bedste 3'ere nederst i artiklen.

  16. #206
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Nu går EM ind i den del af turneringen hvor straffesparkskonkurrencer er en mulighed. I den forbindelse er det jo en kendt fodboldsandhed, at stjernen aldrig må skyde, mens midterforsvarene altid skal have lov. Er det blot et plat observation, eller er der noget om snakken. Listen af stjerner der har brændt er i hvert fald stor.
    Sidst redigeret af djurlander : 25.06.21 kl. 10:26

  17. #207
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Nu går EM ind i den del af turneringen hvor straffesparkskonkurrencer er en mulighed. I den forbindelse er det jo en kendt fodboldsandhed, at stjernen aldrig må skyde, mens midterforsvarene altid skal have lov. Er det blot et plat observation, eller er der noget om snakken. Listen af stjerner der har brændt er i hvert fald stor.
    Angribere har en træfsikkerhed på 83,1%, mens midtbanespillere har en træfsikkerhed på 79,6%, og forsvarsspilleres er på 73,6%.

    Spillere mellem 18-22 år har en træfsikkerhed på 85,2%, mens spillere mellem 23-28 år har en træfsikkerhed på 77,6%, og spillere mellem 29-35 år scorer på 78,1%.

    Spillere med høj status (defineret i en undersøgelse som spillere, der har været i Top-3 nomineringen til hhv. Ballon d'Or, Europas eller Sydamerikas bedste spiller) havde en lavere scoringsprocent end up-and-coming spillere, som på et senere tidspunkt ville være nomineret, og no-status spillere.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #208
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Jeg har forresten snakket med en DR-journalist om straffespark for nylig..

    https://www.dr.dk/sporten/fodbold/em...fespark-her-er
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  20. De følgende 13 brugere er enige:

  21. #209
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Da der åbenbart er noget, der mangler i min (og konens) musikforståelse, må man jo ty til Sidelinien.
    Er der ikke en venlig sjæl, der enten selv eller kan henvise til nogen, der kan forklare hvorfor:
    A) Bob Dylan er så fantastisk
    B) Hvorfor Minds of 99 er så populære

    Er ingen musikalsk novice, men efter at have prøvet i mange år, forstår jeg simpelthen ikke Bob Dylans musik, tekst og lydunivers og M99 synes jeg bare er ufatteligt kedelige med håbløst fladpandede tekster. Så, hvad misser jeg/vi?

    MCN

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #210
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Da der åbenbart er noget, der mangler i min (og konens) musikforståelse, må man jo ty til Sidelinien.
    Er der ikke en venlig sjæl, der enten selv eller kan henvise til nogen, der kan forklare hvorfor:
    A) Bob Dylan er så fantastisk
    B) Hvorfor Minds of 99 er så populære

    Er ingen musikalsk novice, men efter at have prøvet i mange år, forstår jeg simpelthen ikke Bob Dylans musik, tekst og lydunivers og M99 synes jeg bare er ufatteligt kedelige med håbløst fladpandede tekster. Så, hvad misser jeg/vi?

    MCN
    Minds of 99 kan jeg ikke hjælpe dig med. Fatter heller ikke den hype.

    Bob Dylan har lavet mange forskellige ting, som bestemt ikke alle er lige gode, men fx det her nummer, synes jeg, er mesterligt:
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dumme spørgsmål - kloge svar
    By Ace20 in forum Diverse
    Svar: 815
    Sidste Meddelelse: 19.04.21, 17:51
  2. Dumme spørgsmål - kloge svar Part II
    By Ace20 in forum Diverse
    Svar: 344
    Sidste Meddelelse: 29.07.16, 10:07
  3. Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.11.06, 23:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •