Side 2 af 32 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 475

Emner: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg har for nylig købt nyt tv til stuen. LG 55uf772v.

    Jeg er egentlig fint tilfreds med lyden i tv'et, men jeg kunne dog godt tænke mig noget ekstern lyd og en subwoofer som lige giver det sidste til når jeg f.eks. ser film og serier.

    Hvad er bedst at investere i? Jeg kunne selvfølgelig godt tænke mig komplet trådløst Sonos Sorround system til stuen, men budgettet er ikke helt til det.

    Skal jeg spare op og vente med at købe, ellers findes der er god soundbar med tilhørende sub i god kvalitet som er til at få for fornuftige penge?
    Det er din heldige dag i dag! Jeg sælger nemlig min Samsung Soundbar med dertilhørende trådløs subwoofer til en pris, der tilgodeser de stramme budgetter! Se annoncen her: http://www.dba.dk/soundbar-samsung-h...7-a78a648826d7

    Hvis dette indlæg er i strid med forumreglerne, så skal en mod naturligvis bare slette løs :)

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,199

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Kan man på sidelinien markerer tråde, så de altid ser læste ud og man derfor slipper for at se at der er opdateret i pågældende tråd?

    DPMA at "diverse" forummet ser ulæst ud på forsiden når det gælder et indlæg i "gummisko"-tråden.

    Jeg ville gerne kunne slå denne tråd fra, så jeg slipper for at tro at der har været en interessant opdatering i de mange andre spændende tråde under "diverse", såsom DPMA tråden, og dagens I-landsproblem.
    Sidst redigeret af djurlander : 29.08.16 kl. 19:10

  3. De følgende 12 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    439

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Kan man på sidelinien markerer tråde, så de altid ser læste ud og man derfor slipper for at se at der er opdateret i pågældende tråd?

    DPMA at "diverse" forummet ser ulæst ud på forsiden når det gælder et indlæg i "gummisko"-tråden.

    Jeg ville gerne kunne slå denne tråd fra, så jeg slipper for at tro at der har været en interessant opdatering i de mange andre spændende tråde under "diverse", såsom DPMA tråden, og dagens I-landsproblem.
    I forlængelse heraf: Er det muligt at ændre indstillinger, så man, ved at trykke på overskriften, kommer til sidst læste post - i stedet for at skulle trykke på det lille symbol til venstre for? Det er anstrengende på mobil, at jeg altid skal zoome ind på den lille knap for at ramme den korrekt med mine små, buttede fingre.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #19
    UnaX er offline Nil Satis Nisi Optimum!
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    283

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Kan man på sidelinien markerer tråde, så de altid ser læste ud og man derfor slipper for at se at der er opdateret i pågældende tråd?

    DPMA at "diverse" forummet ser ulæst ud på forsiden når det gælder et indlæg i "gummisko"-tråden.

    Jeg ville gerne kunne slå denne tråd fra, så jeg slipper for at tro at der har været en interessant opdatering i de mange andre spændende tråde under "diverse", såsom DPMA tråden, og dagens I-landsproblem.
    Det ser ud til at der findes et plugin af en art til vBulletin 4.2.2: http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=272375

    Det skal så installeres på serveren, men det ville være dejligt.
    'Don't forget boys, one Evertonian is worth twenty Liverpudlians.' - Brian Labone
    UnaX's Avatar

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Rilwan Hassen er ved at få dansk statsborgerskab og vil på det danske landshold, hvilket flere medier har citeret ham for.
    Men kræver FIFA ikke stadig at man har været statsborger i fem år før at man kan få lov at skifte "fodboldnationalitet"?
    Og i så fald hvordan er hans muligheder for at få en dispensation som Nadia Nadim og Pione Sisto?

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Ved ikke mere end dig, men mon ikke der tænkes på nedenstående i forhold til 5 års reglen.

    Article 7. Acquisition of a new nationality

    He was born on the territory of the relevant Association;

    His biological mother or biological father was born on the territory of the relevant Association;

    His grandmother or grandfather was born on the territory of the relevant Association;

    He has lived continuously for at least five years after reaching the age of 18on the territory of the relevant Association.
    Hvilket ville give meget god mening i forhold til Sisto "problematiken" der var.

    https://www.quora.com/When-can-a-foo...national-teams
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Ailton Se meddelelser
    Ved ikke mere end dig, men mon ikke der tænkes på nedenstående i forhold til 5 års reglen.



    Hvilket ville give meget god mening i forhold til Sisto "problematiken" der var.

    https://www.quora.com/When-can-a-foo...national-teams
    Det tror jeg at du har ret i, også burde Rilwan Hassan være klar til at spille når han modtager passet, tak for at du gav dig tid til at researche.

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Kan man bruge sin eCash andre steder end i fanshoppen?
    Øvre C'er

  12. #24
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Kan man bruge sin eCash andre steder end i fanshoppen?
    Jf. fck.dk engang i starten af 15/16 sæsonen kan man "snart" bruge det i boderne ;) (dvs nej)

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Nu har jeg med flere forskellige Android telefoner haft samme problem med 'skakten', så nu vil jeg lige høre om der er andre der oplever problemer når I skriver i skakten fra telefon/tablet? Hos mig hakker det når jeg skriver, nogle gange registrerer det ikke når jeg skriver hvis det går for hurtigt, osv. Jeg ved ikke om det er noget med tastatur-appen eller om siden måske ikke er optimeret til Android, eller noget helt tredje? FYI så har jeg en Galaxy S7 Edge så der burde være nok kræfter i telefonen.

  15. #26
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Ventspilsner Se meddelelser
    Nu har jeg med flere forskellige Android telefoner haft samme problem med 'skakten', så nu vil jeg lige høre om der er andre der oplever problemer når I skriver i skakten fra telefon/tablet? Hos mig hakker det når jeg skriver, nogle gange registrerer det ikke når jeg skriver hvis det går for hurtigt, osv. Jeg ved ikke om det er noget med tastatur-appen eller om siden måske ikke er optimeret til Android, eller noget helt tredje? FYI så har jeg en Galaxy S7 Edge så der burde være nok kræfter i telefonen.
    Jeg har ikke oplevet (eller i hvert fald ikke observeret) at det hakker i skakten, jeg har dog oplevet at mine beskeder ikke bliver vist.
    Det er fra android på en Huawei P9 lite via chrome.

  16. #27
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    114

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Forum relateret : I oversigten over hvilke profiler der har trykket "Enig" til en post, står nogle navne med fed skrift - og andre gør ikke.

    Hvad er årsagen?

    - a.nyholm
    In the land of the blind,
    the one-eyed man is king

  17. #28
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    252

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af anyholm Se meddelelser
    Forum relateret : I oversigten over hvilke profiler der har trykket "Enig" til en post, står nogle navne med fed skrift - og andre gør ikke.

    Hvad er årsagen?

    - a.nyholm
    De er medlemmer af Fanklubben, og har registreret det her på forum

    Snippet fra Martin CX:

    Det bliver man ved at gå ind i sit brugerkontrolpanel, gå ned til siden med brugergruppemedlemskaber: http://sidelinien.dk/forums/profile....editusergroups og ansøge om at blive optaget i gruppen af FCKFC Medlemmer. I den ansøgning er det vigtigt at man skriver sit FCKFC medlemsnummer og det telefonnummer man opgav til FCKFC da man blev medlem. Med jævne mellemrum bliver ansøgnignerne bearbejdet og hvis data stemmer, så bliver man godkendt.

    Det er muligt, at du ikke har opgivet et telefonnummer til FCKFC eller at det nummer FCKFC har er gammelt. Der bør du tage kontakt til kontoret. De opdaterer medlemsdatabasen, og så går der en uges tid, cirka, og så kan du søge igen.


  18. #29
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Høre måske til i madforummet men der er lidt dødt så spørger her. Satser på der er en del østerbroere på sidelinien.dk.

    Jeg er for nyligt flyttet til Østerbro. Nærmere betegnet randersgade i enden mod nordre frihavsgade. I forbindelse med flytningen skal der jo junk til hvorfor jeg har været på jagt efter en rigtig snasket shawarmabiks. den slags for olien fra kødets blandes sammen med dressingen i en lind strøm af synd, men har efter 3 forsøg endnu kun fundet high Class boder med rigtigt helt kød *gisp*
    Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig til Østerbros mest snaskede shawarma?
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  19. #30
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af The_Man Se meddelelser
    Høre måske til i madforummet men der er lidt dødt så spørger her. Satser på der er en del østerbroere på sidelinien.dk.

    Jeg er for nyligt flyttet til Østerbro. Nærmere betegnet randersgade i enden mod nordre frihavsgade. I forbindelse med flytningen skal der jo junk til hvorfor jeg har været på jagt efter en rigtig snasket shawarmabiks. den slags for olien fra kødets blandes sammen med dressingen i en lind strøm af synd, men har efter 3 forsøg endnu kun fundet high Class boder med rigtigt helt kød *gisp*
    Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig til Østerbros mest snaskede shawarma?
    Der ligger en i starten af Århusgade ud mod østerbrogade. Den har også længe åbent. Virkelig ringe - men virkelig længe åben. ELlers er der på østerbrogade mellem Århusgade og Koldinggade (men den har lige skiftet ejere - ikke lige så godt mere). Ellers har du jo McD lige ved siden af - dødlækkert. Gastronomia mellem Ålborggade og Århusgade laver lækre pizzaer. Husk bager bosse hvis du er bager-sulten!

Side 2 af 32 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Dumme spørgsmål - kloge svar
    By Ace20 in forum Diverse
    Svar: 815
    Sidste Meddelelse: 19.04.21, 17:51
  2. Dumme spørgsmål - kloge svar Part II
    By Ace20 in forum Diverse
    Svar: 344
    Sidste Meddelelse: 29.07.16, 10:07
  3. Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.11.06, 23:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •