Side 24 af 32 FørsteFørste ... 1421222324252627 ... SidsteSidste
Viser resultater 346 til 360 af 476

Emner: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

  1. #346
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    42

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Hej altid behjælpelige sidelinien,

    Jeg håber, I kan hjælpe med et San Siro billetspørgsmål til Milan - Empoli lørdag d. 8. april. Det er i påsken. Fra Milans officielle hjemmeside ligner det, at det frie billetsalg starter to uger før. Det frie salg starter efter, at sæsonkortholdere har haft mulighed købe en ekstra billet hver.

    Til gårdagens kamp mod Torino var der ledige billetter og til tirsdagens kamp mod Tottenham er der ledige billetter i det frie salg. Det gør, at jeg formoder, det vil være muligt at købe billetter i det frie salg til Milan - Empoli d. 8. april. Dog er kampen i påsken, hvor flere måske er hjemme med mulighed for at tage på stadion + interesseren er måske større, des tættere Serie A er sæsonafslutning.

    Hvordan vurderer I muligheden for at købe billet to uger før i det frie salg? Alternativt er der måske nogen af jer, der har erfaring med at købe fra andre sider?

    Mvh

  2. #347
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    7

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Karlsen-FC Se meddelelser
    Hej altid behjælpelige sidelinien,

    Jeg håber, I kan hjælpe med et San Siro billetspørgsmål til Milan - Empoli lørdag d. 8. april. Det er i påsken. Fra Milans officielle hjemmeside ligner det, at det frie billetsalg starter to uger før. Det frie salg starter efter, at sæsonkortholdere har haft mulighed købe en ekstra billet hver.

    Til gårdagens kamp mod Torino var der ledige billetter og til tirsdagens kamp mod Tottenham er der ledige billetter i det frie salg. Det gør, at jeg formoder, det vil være muligt at købe billetter i det frie salg til Milan - Empoli d. 8. april. Dog er kampen i påsken, hvor flere måske er hjemme med mulighed for at tage på stadion + interesseren er måske større, des tættere Serie A er sæsonafslutning.

    Hvordan vurderer I muligheden for at købe billet to uger før i det frie salg? Alternativt er der måske nogen af jer, der har erfaring med at købe fra andre sider?

    Mvh
    https://www.viagogo.dk/AC-Milan-Bill...50267703?qty=2

    Har brugt denne side en del gange efterhånden.

    Ved ikke noget om tilskuertal i påsken, men kan se at du kan købe billetter til kampen allerede nu på viagogo.

  3. #348
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    394

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Lad være med at bruge viagogo, som i nogensinde.

    Jeg har været på San Siro et par gange efterhånden og skal heldigvis derned igen på tirsdag. Jeg husker ikke om jeg tidligere har været der i netop påsken, men du bør ikke få problemer med at købe billet gennem de officielle kanaler til en kamp mod Empoli - og slet ikke med den form Milan desværre præsterer i øjeblikket.

    God tur og Forza Milan…
    Sidst redigeret af Ludo : 11.02.23 kl. 23:57
    FCK's fans were magnificent, as usual, but it would be patronising to say that they got behind a plucky underdog who got lucky. That may apply to most teams who take points from Barca - but not this one.

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #349
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Ludo Se meddelelser
    Lad være med at bruge viagogo, som i nogensinde.
    Må tilslutte mig dette. Viagogo har været et (via)no-go i årevis, og der er efterhånden flere, som tager juridiske skridt for at forhindre, at billetter til deres events bliver solgt via dem.
    https://www.rammstein.de/en/news/ram...ainst-viagogo/
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. #350
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    42

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Tak for svarene Rossoneri, Ludo og Kiwi. Et par venner brugte Viagogo for nogle måneder siden og fik gyldige billetter til San Siro. Men har også hørt flere negative historier om platformen. Vi ender med at satse på at købe billetter fra Milans officielle hjemmeside. Endnu engang tak.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #351
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Er der nogen, der ved noget om, hvordan reglerne er for udlejning af spillere i Danmark? Specifikt: Må man skrive betingelser ind i en spillerlejeaftale om, at en spiller skal spille for den lejende klub, hvis han er klar? Eller lave økonomiske betingelser i aftalen, der afhænger af, om spilleren spiller kampe? Og hvordan med klausuler om, at en spiller ikke må deltage i kampe mod ejerklubben?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. #352
    Tilmeldingsdato
    May 2010
    Indlæg
    185

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Er der nogen, der ved noget om, hvordan reglerne er for udlejning af spillere i Danmark? Specifikt: Må man skrive betingelser ind i en spillerlejeaftale om, at en spiller skal spille for den lejende klub, hvis han er klar? Eller lave økonomiske betingelser i aftalen, der afhænger af, om spilleren spiller kampe? Og hvordan med klausuler om, at en spiller ikke må deltage i kampe mod ejerklubben?
    Da Bengtsson var udlejet til Vejle i 2021, der udtalte Vejles teknisk chef, Jacob Krüger, at det ikke er tilladt at lave klausuler om at spille imod ejerklubben:

    "- Der er ikke aftalt noget, for det må man ikke i Danmark, så det er egentlig ret simpelt, siger Jacob Krüger til bold.dk.

    Så udgangspunktet er, at han spiller?

    - Ja selvfølgelig, for man må ikke aftale sådan noget i Danmark, så det er sådan, det er.

    Kan du forstå, hvis han helst er fri for at spille kampen?

    - Det er en dialog, vi må tage med Pierre, men i forhold til Vejle og FCK er der ikke aftalt noget, af den simple grund at det ikke er lovligt. Det har vi selvfølgelig ikke aftalt, og det var heller ikke noget, vi drøftede, da han skiftede hertil."


    Sovs

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #353
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Er der nogen, der ved noget om, hvordan reglerne er for udlejning af spillere i Danmark? Specifikt: Må man skrive betingelser ind i en spillerlejeaftale om, at en spiller skal spille for den lejende klub, hvis han er klar? Eller lave økonomiske betingelser i aftalen, der afhænger af, om spilleren spiller kampe? Og hvordan med klausuler om, at en spiller ikke må deltage i kampe mod ejerklubben?
    Jeg mener at have læst et sted, at det er den udlejende klub, der fortsat betaler spillerens løn. Så jeg tror at det er svært at lave en aftale der betinger spilletid for løn. Men der er jo ofte en form for kompensation som den lejende klub betaler og som man derfor kan kalde lønkompensation. Om man kan skrue på den ifht spilletid ved jeg ikke.
    Og ret mig gerne hvis der er nogen der ved bedre og jeg tager fejl.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #354
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    158

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Min søn på 15 har fået et tur til London inklusiv en Premier League kamp i konfirmationsgave af bedsteforældrene - sønnen er glødende Arsenal fan og vil naturligvis klart foretrække at se en Arsenal kamp. Han er medlem af Arsenals danske fanklub, og vi har forsøgt at finde billetter herigennem - uden held (alt er væk indenfor meget kort tid). Så nu er jeg endt med opgaven...

    Er der nogen der har erfaring med udbydere af fodboldrejser eller lignende hvor man kan skaffe billetter til premier league? Jeg er klar over at man nok ikke slipper med at betale 1000 DKK / person, så derfor vil det være rart med nogle erfaringer så man ikke ender med nogle scam-setups.

    Mvh
    Bechs

  14. #355
    Gobas er offline Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Der er en del rejsebureauer der udbyder fodboldrejser - har selv kun prøvet LA Travel - men det er mit indtryk at de danske bureauer er legit. Deres tilbud er som regel inkl. billet og hotel men ekskl. fly + de tager sig naturligvis betalt for ulejligheden. Så du er låst på deres hoteller og skal selv finde fly + transfer mv. men til gengæld har du billet til kampen.

    Hvis det ikke behøver at være på Emirates, så spiller de jo en del udekampe i London, så en udekamp mod nogle af de "mindre" London hold som West Ham, Crystal Palace, Fulham og Brentbøf kunne være nemmere at få billet til. Det bliver sikkert på neutralt afsnit, så Arsenal-trøjen skal nok ikke være alt for synlig...
    /Gobas

    Jack of all trades
    Gobas's Avatar

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #356
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Enig i ovenstående. Det er meget svært at få billetter direkte til de store klubber, da alt er solgt på forhånd. Derfor er man nødt til at bruge billetbureauerne, som tager sig godt betalt.
    Jeg har selv brugt det et par gange, og det er dyrt, men vigtigst af alt. Billetten til kampen er ægte.
    Alternativet er at købe på nettet eller foran stadion, det er naturligvis billigere, da du ikke også skal købe hotel, men det er 50/50 om billetten er falsk. Kender folk som har været heldige og
    kender også folk, som har spildt flere tusinde kroner på den måde.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #357
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Gobas Se meddelelser
    Hvis det ikke behøver at være på Emirates, så spiller de jo en del udekampe i London, så en udekamp mod nogle af de "mindre" London hold som West Ham, Crystal Palace, Fulham og Brentbøf kunne være nemmere at få billet til. Det bliver sikkert på neutralt afsnit, så Arsenal-trøjen skal nok ikke være alt for synlig...
    Det er vidst noget tid siden det var nemt at finde billetter til nogle kampe i PL, også på de mindre stadions.
    Jeg fik til Palace - Leeds sidst jeg var derovre, men det var kun fordi at kampen var blevet flyttet med meget kort varsel så dem der havde billetterne var rejst hjem om mandagen da kampen blev spillet.

    Arsenal på Emirates det her forår hvor de er helt med fremme i mesterskabskampen bliver meget svært tror jeg. Hvis det var mig ville jeg vælge en af de danske rejsebureauer som der også henvises til. Dyrt ja, men til gengæld sikkert.
    Jeg ville aldrig personligt vælge Viagogo eller hvad de hedder nogle af de billetbørs sider som man har hørt så meget dårligt om igennem årene...

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #358
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    158

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det er vidst noget tid siden det var nemt at finde billetter til nogle kampe i PL, også på de mindre stadions.
    Jeg fik til Palace - Leeds sidst jeg var derovre, men det var kun fordi at kampen var blevet flyttet med meget kort varsel så dem der havde billetterne var rejst hjem om mandagen da kampen blev spillet.

    Arsenal på Emirates det her forår hvor de er helt med fremme i mesterskabskampen bliver meget svært tror jeg. Hvis det var mig ville jeg vælge en af de danske rejsebureauer som der også henvises til. Dyrt ja, men til gengæld sikkert.
    Jeg ville aldrig personligt vælge Viagogo eller hvad de hedder nogle af de billetbørs sider som man har hørt så meget dårligt om igennem årene...
    Tak for jeres input - så er der booket billetter til næstsidste hjemmekamp på Emirates via LA Travel, der var super hurtige til at reagere og umiddelbart god service. Helt sikkert ikke billigt, men har ikke mod på at stå med scam-billetter. Forhåbentligt en kamp hvor mesterskabet stadig er i spil for Arsenal.

    Tak igen #sideliniehjerne :-)

    Mvh
    Bechs

  21. De følgende 9 brugere er enige:

  22. #359
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Bechs Se meddelelser
    Tak for jeres input - så er der booket billetter til næstsidste hjemmekamp på Emirates via LA Travel, der var super hurtige til at reagere og umiddelbart god service. Helt sikkert ikke billigt, men har ikke mod på at stå med scam-billetter. Forhåbentligt en kamp hvor mesterskabet stadig er i spil for Arsenal.

    Tak igen #sideliniehjerne :-)

    Mvh
    Bechs
    Fantastisk :)

    Jeg krydser alt hvad jeg kan for at Arsenal spiller mesterskabet den dag. Både så sønnike kan få en fed oplevelse, men også fordi jeg ikke gider at se City løfte trofæet :)

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #360
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Hvilke regler gør sig gældende, for at russiske hold har optjent 4,333 points til landekoeficientlisten i indeværende sæson, nu de er suspenderet?

    https://kassiesa.net/uefa/data/method5/crank2023.html

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Dumme spørgsmål - kloge svar
    By Ace20 in forum Diverse
    Svar: 815
    Sidste Meddelelse: 19.04.21, 17:51
  2. Dumme spørgsmål - kloge svar Part II
    By Ace20 in forum Diverse
    Svar: 344
    Sidste Meddelelse: 29.07.16, 10:07
  3. Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.11.06, 23:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •