Side 4 af 32 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 475

Emner: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Og så er det Iram og ikke Irma. :)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    he he

  4. Den følgende bruger er enig i dette:
    MZ

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Ståle henviser i pressemødet efter kampen til en duel mellem en Piet Klein og Steen Steensen.

    Er der nogen der kan hjælpe mig med en lidt nærmere beskrivelse? - Google hjalp mig ikke så meget.

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    343

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Ståle henviser i pressemødet efter kampen til en duel mellem en Piet Klein og Steen Steensen.

    Er der nogen der kan hjælpe mig med en lidt nærmere beskrivelse? - Google hjalp mig ikke så meget.
    Ståle henviser formentlig enten til Vinter-OL 1976, hvor Stensen slog Kleine på 5000 meter: https://sv.wikipedia.org/wiki/Sten_Stensen
    Eller denne duel samme år mellem de to på 10000 meter, hvor Steensen sætter verdensrekord: http://vgd.no/sport/vintersport/tema...1535/#20191535


    BØF me udvidelse til Chrome

    ♪ A Wizards Staff Has A Knob On The End ♪
    cphwizard's Avatar

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Er der nogen overhovedet, der bruger Messengers video call?
    Eller er det 100% lommeopkald?
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Er der nogen overhovedet, der bruger Messengers video call?
    Eller er det 100% lommeopkald?
    Jeg bruger det til at have videosamtaler med min søn på 5, der bor hos sin mor et sted i Jylland...

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Er der nogen overhovedet, der bruger Messengers video call?
    Eller er det 100% lommeopkald?
    Min mor har brugt det nogle gange, men nu har hun fanget at Skype er en bedre løsning.

    Er jeg i øvrigt den eneste der har det problem at når mit tastatur er oppe i Messenger, så dækker samtalevinduet halvdelen af den cirkel med profilbilledet, således at det 60% af gangene jeg forsøger at minimere vinduet ender i et videokald?

  12. #53
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Er der nogen overhovedet, der bruger Messengers video call?
    Jeg kendte overhovedet ikke til det, før jeg mødte en svensk pige :-) for et par måneder siden. Nu benytter jeg det dagligt. Det er jo bare ligesom Skype, ingen forskel. Vi endte der, fordi det var der vi chattede.

  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Jeg har købt en bærbar PC, som jeg primært skal bruge til at skrive i Word på. Jeg kommer dog også til at søge diverse information via Google. Hvordan slipper jeg nemmest og billigst for virus og lignende angreb?

  14. #55
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,222

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Jeg har købt en bærbar PC, som jeg primært skal bruge til at skrive i Word på. Jeg kommer dog også til at søge diverse information via Google. Hvordan slipper jeg nemmest og billigst for virus og lignende angreb?
    Såfremt du har Windows 10 installeret, vil jeg mene, at at du er OK hjulpet med den indbyggede Windows Defender, hvis dit forbrugsmønster er som beskrevet, og du ellers tænker dig om, når du modtager mails, der fortæller, at du har vundet en milliard Euro og en nat i kassen med Scarlett Johansson, hvis bare du downloader og kører en exe-fil fra TrustMeImANigerianCelisitor.co m.

    Det har jeg i hvert fald selv klaret mig med i et par år nu uden at blive angrebet. Men under alle omstændigheder er det altid en god ide jævnligt at tage backup (evt. i skyen) af dine egne filer.

    Hvis du specifikt surfer efter ulovlige downloads, gratis koder til spil eller anden software, animalsex, snuff etc., vil du nok have et større behov for beskyttelse ;-)
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  15. De følgende 9 brugere er enige:

  16. #56
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Jeg har det seneste stykke tid, set en håndfuld biler i trafikken, som havde monteret en sort boks. Den er monteret øverst ved føres dør og er vel på størrelse med en madkas'. Hvad går det udpå?? Det har primært været mikrobiler, Peugeot 107 etc.
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  17. #57
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Jeg tror det er en nøgleboks, du taler om. Formentlig er det firmabiler, som medarbejdere transporterer sig et sted hen, og hvor en anden medarbejder på et tidspunkt bruger bilen til et tredje sted. Fx buschauffører.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #58
    Gobas er offline Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Forud for landskampen i går, sad en at mine kolleger og postullerede, at han havde lagt mærke til, at hvis der var straffesparkkonkurrence, så vandt det hold der brændte først oftest konkurrencen. Selv om det virker ulogisk, var det noget han har observeret i gennem de sidste 10 års tid. Mit spørgsmål er derfor, om han ser spøgelser eller om der rent faktisk er statistisk bevis for at han har ret.

    Måske Ougar eller en anden statistiknørd har noget data der kan belyse det?
    /Gobas

    Jack of all trades
    Gobas's Avatar

  20. #59
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,545

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Gobas Se meddelelser
    Forud for landskampen i går, sad en at mine kolleger og postullerede, at han havde lagt mærke til, at hvis der var straffesparkkonkurrence, så vandt det hold der brændte først oftest konkurrencen. Selv om det virker ulogisk, var det noget han har observeret i gennem de sidste 10 års tid. Mit spørgsmål er derfor, om han ser spøgelser eller om der rent faktisk er statistisk bevis for at han har ret.

    Måske Ougar eller en anden statistiknørd har noget data der kan belyse det?
    Det har jeg desværre ingen som helst data på, men jeg vil godt GARANTERE, at det er noget vås :-)
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #60
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    203

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Gobas Se meddelelser
    Forud for landskampen i går, sad en at mine kolleger og postullerede, at han havde lagt mærke til, at hvis der var straffesparkkonkurrence, så vandt det hold der brændte først oftest konkurrencen. Selv om det virker ulogisk, var det noget han har observeret i gennem de sidste 10 års tid. Mit spørgsmål er derfor, om han ser spøgelser eller om der rent faktisk er statistisk bevis for at han har ret.

    Måske Ougar eller en anden statistiknørd har noget data der kan belyse det?
    Du skal nok spørge din kollega om hvad det lige præcist betyder når han siger "brændte først", betyder det at begge hold skal brænde for at tilfældet bliver medtaget i hans statistik/fornemmelse.

    Hvis det ikke gør er jeg enig med Ougar, men hvis det gør kunne der jo godt være noget psykologisk fordel ved at komme fra baghjul.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 4 af 32 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dumme spørgsmål - kloge svar
    By Ace20 in forum Diverse
    Svar: 815
    Sidste Meddelelse: 19.04.21, 17:51
  2. Dumme spørgsmål - kloge svar Part II
    By Ace20 in forum Diverse
    Svar: 344
    Sidste Meddelelse: 29.07.16, 10:07
  3. Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.11.06, 23:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •