Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 72

Emner: Optakts og Kamptråd: F.C. København - Astra Giurgiu (3/8 '16, CL-kval runde 3)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014
    Indlæg
    221

    Optakts og Kamptråd: F.C. København - Astra Giurgiu (3/8 '16, CL-kval runde 3)

    vs

    Optakt:
    Efter en herlig lussing til FC Farum(FC Nordsjælland), her i lørdag på hele 4-0 så står den atter på UEFA bold, denne gang tørner vi atter engang sammen med Astra Giurgiu(en spiritusprøve at udtale).

    Officiel Optakt:
    www.fcknews.com
    www.fck.dk

    F.C. Københavns opstilling:
    Endnu ikke offentliggjort

    Astra opstilling:
    Endnu ikke offentliggjort

    Skader:


    Dommer:


    Dommer statistik:


    Stadionpølsen:
    Vi kender alle til hvordan pølserne i Parken, SKOD.

    Stadionpriser:


    Form:



    Odds for kampen: (Unibet)


    Highlights fra sidste kamp:


    Statistikken:

    Ja Statistikken siger T-U, da vi kun har mødt dem samlet 2 gange.

    Se kampen:I Parken, for TV styrken, på 3+.


    Vejret:



    Tak til: Steffen_Corleone, Skribent Teamet, Nipserstat.dk, Tipsbladet, Bold.dk, DMI, FCK, Astra, m.fl.
    Sidst redigeret af Erobran : 31.07.16 kl. 11:26

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Optakts og Kamptråd: F.C. København - Astra Giurgiu (03.08.16)(Kl 19.45) (UEFA Champions League kvalifikation runde 3)

    Nu håber jeg virkeligt der kommer mere end 10K til den kamp.... Ellers er det da for tyndt


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Optakts og Kamptråd: F.C. København - Astra Giurgiu (03.08.16)(Kl 19.45) (UEFA Champions League kvalifikation runde 3)

    Enig! Alle mand i Parken - drengene har brug for støtte i årets måske vigtigste kamp.


  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts og Kamptråd: F.C. København - Astra Giurgiu (03.08.16)(Kl 19.45) (UEFA Champions League kvalifikation runde 3)

    Olsen

    Ankersen Erik Zanka Ludwig

    Verbic Delaney Kvist Falk

    Santander Cornelius

    Er mit gæt

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Apr 2016
    Indlæg
    1

    Re: Optakts og Kamptråd: F.C. København - Astra Giurgiu (03.08.16)(Kl 19.45) (UEFA Champions League kvalifikation runde 3)

    Det ser ud til at blive en dejlig våd bane på onsdag, hvilket burde være en stor fordel for vores spil. Astra diskede op med
    en knas tør bane i Rumæmien, hvilket gjorder spillet langsomt.

    Jeg så gerne kusk og falk på kanterne, de har tur i den i øjeblikket og Astra kommer formentlig til at pakke sig og håbe på
    et kontra mål. Så frem med dåseåbnerne og en 3-0 sejr!

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts og Kamptråd: F.C. København - Astra Giurgiu (03.08.16)(Kl 19.45) (UEFA Champions League kvalifikation runde 3)

    Citat Oprindeligt indsendt af øvreC Se meddelelser
    Nu håber jeg virkeligt der kommer mere end 10K til den kamp.... Ellers er det da for tyndt
    Det er stadig ferie denne uge med. Jeg håber vi kan komme over 10.000, men tror vi rammer ligen under med omkring 9 - 9500
    Dansk mester 92/93 - 00/01 - 02/03 - 03/04 - 05/06 - 06/07 - 08/09 - 09/10 - 10/11 - 12/13 - 15/16
    Pokalvindere 94/95 - 96/97 - 03/04 - 08/09 - 11/12 - 14/15 - 15/16
    Skandinaviske mestre 04/05 - 05/06
    Mighty Lions's Avatar

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts og Kamptråd: F.C. København - Astra Giurgiu (03.08.16)(Kl 19.45) (UEFA Champions League kvalifikation runde 3)

    Tror ikke vi starter med Falk. Han er nok bedre at smide ind, hvis vi har brug for at jagte et resultat
    Mon ikke det bliver Tutte igen :)

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts og Kamptråd: F.C. København - Astra Giurgiu (03.08.16)(Kl 19.45) (UEFA Champions League kvalifikation runde 3)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Tror ikke vi starter med Falk. Han er nok bedre at smide ind, hvis vi har brug for at jagte et resultat
    Mon ikke det bliver Tutte igen :)
    Ståle burde starte med Falk i denne kamp og især pga. af vores hjemmebane fordel og vi må formode vi bliver spilstyrende baseret på, hvad vi har set i første kamp mod Astra. Yusuf har også gjort det godt, men jeg mener bare at når en spiller som Falk leverer som han gør med mål og assists på samlebånd og samtidig gør vores offensivt spil super farligt så er det en "no brainer".

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    26

    Re: Optakts og Kamptråd: F.C. København - Astra Giurgiu (03.08.16)(Kl 19.45) (UEFA Champions League kvalifikation runde 3)

    Jeg tror også YT starter inde. På den måde kører han forsvaret trætte med sin fysik og hurtighed. Mangler vi resulatet med 60-70 min spillet kommer Falk på banen med mål og assists.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Optakts og Kamptråd: F.C. København - Astra Giurgiu (03.08.16)(Kl 19.45) (UEFA Champions League kvalifikation runde 3)

    Jeg er uenig i at lade Falk starte inde på nuværende tidspunkt.

    Ikke at jeg ikke synes, han har gjort det fremragende, for det har han altså. Men i 5 af de seks kampe, har det altså været mod en særdeles svag modstander, som ikke selv er kommet med meget rent offensivt. Siden Astra vil være tvunget frem på banen, vil jeg hellere bruge Toutouh de første 45 minutter, så de bliver gjort møre og trætte. En frisk Falk mod trætte rumænere vil gøre større skade på dem. Af samme årsag vil jeg hellere starte med både Corner og Santander, for derefter at indskifte Pavlovic i 2. halvleg for at køre kontrakæppen hårdt op i røven på dem.

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: Optakts og Kamptråd: F.C. København - Astra Giurgiu (03.08.16)(Kl 19.45) (UEFA Champions League kvalifikation runde 3)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg er uenig i at lade Falk starte inde på nuværende tidspunkt.

    Ikke at jeg ikke synes, han har gjort det fremragende, for det har han altså. Men i 5 af de seks kampe, har det altså været mod en særdeles svag modstander, som ikke selv er kommet med meget rent offensivt. Siden Astra vil være tvunget frem på banen, vil jeg hellere bruge Toutouh de første 45 minutter, så de bliver gjort møre og trætte. En frisk Falk mod trætte rumænere vil gøre større skade på dem. Af samme årsag vil jeg hellere starte med både Corner og Santander, for derefter at indskifte Pavlovic i 2. halvleg for at køre kontrakæppen hårdt op i røven på dem.
    Det dersens "Siden Astra vil være tvunget frem på banen" tror jeg altså Astra i vid udstrækning har misset. Jeg tvivler på, de foretager sig nogen nævneværdige offensive udfald andet end sporadiske kontraangreb før tidligst 75. minut, medmindre de da kommer bagud 2-0 eller mere ...
    Derfra er jeg såmænd ikke uenig i konklusionen - at Falk bør starte ude - men jeg vil ikke rynke nogen bryn, hvis Ståle i stedet går hårdt efter at dræbe kampen tidligt med et offensivt festfyrværkeri med Falk i dirigentrollen på baggrund af den åbenlyse selvtillid, der er opbygget. Det tvivler jeg dog stærkt på, han gør for risikoen for at komme til at se temmelig dum ud, hvis han serverer Astra en åben motorvej til deres spidskompetence, er for stor. 0-0 ved pausen, og så napper vi den med 2-0 når Astra begynder at åbne bare lidt op mod slutningen af kampen.
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  19. De følgende 14 brugere er enige:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    48

    Re: Optakts og Kamptråd: F.C. København - Astra Giurgiu (03.08.16)(Kl 19.45) (UEFA Champions League kvalifikation runde 3)

    Nogen der har et referat af astras 0-0 kamp i går i ligaen??

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014
    Indlæg
    221

    Re: Optakts og Kamptråd: F.C. København - Astra Giurgiu (03.08.16)(Kl 19.45) (UEFA Champions League kvalifikation runde 3)

    Citat Oprindeligt indsendt af Stodderkarl Se meddelelser
    Nogen der har et referat af astras 0-0 kamp i går i ligaen??
    Eneste jeg har kunne finde er dette inde på Resultat.dk
    http://www.resultat.dk/kamp/2m7RHYQg/#kampreferat

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Optakts og Kamptråd: F.C. København - Astra Giurgiu (03.08.16)(Kl 19.45) (UEFA Champions League kvalifikation runde 3)

    Robin
    Ankersen - Zanka - Erik - Ludwig
    Verbic - Kvist - Delaney - Toutouh
    Santander - Cornelius

    Så kommer Falk ind hvis det behøves i 2. halvleg. Er sikker på Ståle fortsætter rotationen i denne periode, hvor vi har 2 kampe om ugen.

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    4

    Re: Optakts og Kamptråd: F.C. København - Astra Giurgiu (03.08.16)(Kl 19.45) (UEFA Champions League kvalifikation runde 3)

    Citat Oprindeligt indsendt af Stodderkarl Se meddelelser
    Nogen der har et referat af astras 0-0 kamp i går i ligaen??
    Digi.ro har 4½ minut fra kampen via nedenstående link:
    http://www.digisport.ro/video/Sport/...i+Astra+Liga+1

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 68
    Sidste Meddelelse: 28.07.16, 14:56
  2. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 04.07.16, 08:51
  3. Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 03.08.11, 21:09
  4. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 28.07.11, 22:39

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •