Se afstemningsresultater: Hvem skal være vores modstander i CL Playoff?

Stemmeafgivere
277. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Viktoria Plzen

    56 20.22%
  • FC Salzburg

    4 1.44%
  • Celtic

    52 18.77%
  • APOEL

    105 37.91%
  • Legia Warszawa

    60 21.66%
Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 66

Emner: CL Playoff - hvilket hold ønsker vi at trække

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    CL Playoff - hvilket hold ønsker vi at trække

    Helt enkelt: Hvem ønsker vi at trække til CL Playoff?

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: CL Playoff - hvilket hold ønsker vi at trække

    Celtic /legia

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Feb 2016
    Indlæg
    3

    Re: CL Playoff - hvilket hold ønsker vi at trække

    Jeg er sgu egentlig lidt ligeglad. For at være ærlig, ud fra det jeg har set, er der ikke nogle af de hold der skræmmer mig. Men hvis jeg skulle vælge, så ville det være Celtic(fed away) eller Salzburg(har aldrig været der). Rent sportsligt kan det godt være at Apoel og Legia er marginalt "nemmere" end de andre, men gider ikke usympatisk cyprioter eller polske hools.

    AA

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    1

    Re: CL Playoff - hvilket hold ønsker vi at trække

    Alt andet end lige er det vigtigste at vi slutter hjemme i Parken. Det ønske er for mig at se hævet over ethvert ønske om modstander.
    Hvis vi kan slutter hjemme, så vil jeg sku gerne have revanche mod APOEL, som i lange perioder blev kørt ud af banen på Lerkendal.

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: CL Playoff - hvilket hold ønsker vi at trække

    Apoel, uden tvivl fra min side af. De slet ikke som de har været, og så deres kamp hjemme mod RBK og det de viste var ikke i nærheden af ordet skræmmende... Men bare vi undgår Salzburg (som dog heller ikke er skræmmende) og kan slutte på hjemmebane, så ser jeg virklig gode muligheder for at ende i Champions League.
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,538

    Re: CL Playoff - hvilket hold ønsker vi at trække

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Apoel, uden tvivl fra min side af. De slet ikke som de har været, og så deres kamp hjemme mod RBK og det de viste var ikke i nærheden af ordet skræmmende... Men bare vi undgår Salzburg (som dog heller ikke er skræmmende) og kan slutte på hjemmebane, så ser jeg virklig gode muligheder for at ende i Champions League.
    Ja Apoel ser ikke skræmmende ud og deres liga er hellere ikke startet endnu. Men vi skal altså ikke undervurdere at de bare er Scandinavia "Killers". De har i CL playoff sammenhæng slået FCK, Aab, FCM, og nu Rosenborg ud.

    Alene af den grund har jeg ikke lyst til at møde dem :)

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,400

    Re: CL Playoff - hvilket hold ønsker vi at trække

    Apoel – bedømt ud fra at have set dem som det eneste af de fem hold.

    De havde ikke været i nærheden af en seedning, havde det ikke været for deres vildt vellykkede Champions League-sæson 2011/12, der forsvinder ud af regnskabet nu. Siden dengang har de været europæisk metervare.

    Skulle vi møde dem, og skulle de spille som mod Rosenborg, er vi klare favoritter. RBK har kun deres egne slatne og ineffektive angribere at takke for, at de ikke havde lukket det opgør længe inden de smeltede totalt ned i overtiden. Og usympatiske? Så er det heller ikke værre, og der er i alle fald ingen grund til at være nervøs for det – de trak tiden da de var kommet foran, men i de 90 minutter inden havde de bare famlet planløst rundt. Ikke nok med det, men de fans der virkede så intimiderende for syv år siden var stille og passive mod Rosenborg indtil Apoel scorede.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    57

    Re: CL Playoff - hvilket hold ønsker vi at trække

    Celtic - Kunne være top nice med en masse lystige skotter i København.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,538

    Re: CL Playoff - hvilket hold ønsker vi at trække

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Apoel – bedømt ud fra at have set dem som det eneste af de fem hold.

    De havde ikke været i nærheden af en seedning, havde det ikke været for deres vildt vellykkede Champions League-sæson 2011/12, der forsvinder ud af regnskabet nu. Siden dengang har de været europæisk metervare.

    Skulle vi møde dem, og skulle de spille som mod Rosenborg, er vi klare favoritter. RBK har kun deres egne slatne og ineffektive angribere at takke for, at de ikke havde lukket det opgør længe inden de smeltede totalt ned i overtiden. Og usympatiske? Så er det heller ikke værre, og der er i alle fald ingen grund til at være nervøs for det – de trak tiden da de var kommet foran, men i de 90 minutter inden havde de bare famlet planløst rundt. Ikke nok med det, men de fans der virkede så intimiderende for syv år siden var stille og passive mod Rosenborg indtil Apoel scorede.
    Jeg er fuldstændig enig i alt du skriver, hvis det bare ikke var for det faktum at Apoel tidligere har slået 3 danske hold ud indenfor en relativ kort periode.

    Der er bare et eller andet ubehageligt ved det hold som gør mig nervøs :)

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: CL Playoff - hvilket hold ønsker vi at trække

    Vi skal heller ikke glemme at FCM faktisk vandt mod Apoel på udebane, Rosenborg vandt på hjemmebane og AaB fik uafgjort hjemme. Apoel har aldrig vundet store komfortable sejre (undtagen mod AaB hjemme hvor de nærmest scorede på alt der rørte sig). De har været ekstremt heldige med marginaler - og jeg tror virkelig at det er mod Apoel at vi har den største chance for at gå videre.

    Sidste sæsons CL/EL bedrifter:

    1. CL kvalrunde:

    Gik videre på reglen om udebanemål 1-1 mod mestrene fra Montenegro Vardar.

    2. CL kvalrunde:

    Gik videre på reglen om udebanemål 2-2 mod FCM

    3. CL kvalrunde:

    Røg ud til FC Astana samlet 2-1.

    EL gruppespil:

    Tabte 5 ud af 6 kampe mod Schalke 04, Sparta Prag og Tripolis med en samlet målscore på 3-12. Vandt en enkelt hjemmekamp mod Tripolis 2-1 bl.a. på et straffespark.

    Denne sæson:

    Spillede 0-0 mod de Walisiske mestre The New Saints, men afgjorde det dog på hjemmebane med 3-0.

    Gik videre fra Rosenborgkampen der ikke behøves nævnes resultat af.

    Det er altså VIRKELIG ikke imponerende.
    Sidst redigeret af scoring : 04.08.16 kl. 14:05
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: CL Playoff - hvilket hold ønsker vi at trække

    Viktoria Plzen!

    Hvordan de rangerer sportsligt ved jeg ikke - det er udelukkende baseret på hævntørst..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: CL Playoff - hvilket hold ønsker vi at trække

    "Eksperten" Per Frimann er enig med 0 af sideliniens brugere:

    http://www.bt.dk/fodbold/fra-droem-t...re-i-cl-kvalen

    Han må da have kigget dybt i krukken!
    Sidst redigeret af unknown : 04.08.16 kl. 14:32

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: CL Playoff - hvilket hold ønsker vi at trække

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg er fuldstændig enig i alt du skriver, hvis det bare ikke var for det faktum at Apoel tidligere har slået 3 danske hold ud indenfor en relativ kort periode.
    Undskyld, men det der er altså fjollet. Lidt ligesom når folk råber op om, at man ikke må jinxe. Apoel har ikke lettere ved at slå danske hold, og FCK taber ikke fodbold-kampe, fordi jeg skriver på nettet, at de vinder.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,199

    Re: CL Playoff - hvilket hold ønsker vi at trække

    Jeg er ikke i tvivl, jeg vil have hævn over apoel, det var så sindssygt sidst vi mødte dem, på hjemmebane burde vi have vundet 6-0 og nøjes med 1-0, på udebane er det ufatteligt tæt på vi kom videre.

    Da vi er nogle drenge/mænd, der kommer på øen ofte, har det pint os længe, at høre på deres kommentar, nu skal munden lukkes på dem og deres usympatiske opførsel, at jeg samtidigt frygter dem lidt, gør det bare mere spændende, synes de er uberegnelige.

    Glæder mig til at komme hjem fra Sydafrika og se bold igen, umuligt at streame noget her, internet vildt ringe 🙄 Men fantastisk land.
    Forza FCK
    Bazooka

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,538

    Re: CL Playoff - hvilket hold ønsker vi at trække

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Undskyld, men det der er altså fjollet. Lidt ligesom når folk råber op om, at man ikke må jinxe. Apoel har ikke lettere ved at slå danske hold, og FCK taber ikke fodbold-kampe, fordi jeg skriver på nettet, at de vinder.
    fjollet eller ej. Fakta er at Apoel har et godt tag på danske hold. Det virker som om folk undervurderer dem kraftigt. Det vælger jeg ikke at gøre. Jeg håber ikke vi trækker dem

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvilket hold holder du med ved VM?
    By Casper CC in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 14.06.10, 16:52
  2. Hvilket hold er ønskemodstanderen?
    By Casper CC in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 31.08.07, 13:09
  3. UEFA Cup: Hvilke hold kan vi trække?
    By midtjyden in forum De korte linier
    Svar: 76
    Sidste Meddelelse: 31.08.07, 09:05
  4. Hvilket FCK-hold er det bedste
    By kurt Strand in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 27.05.04, 07:53
  5. Hvilket stykke tøj ville du mindst gerne trække i??
    By Krølben in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 26.05.04, 19:32

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •