Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 29

Emner: Optakts- og kamptråd: SønderjyskE - FC København (07.08.16 kl.16:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    252

    Optakts- og kamptråd: SønderjyskE - FC København (07.08.16 kl.16:00)


    SønderjyskE vs. FC København

    Sidste sæsons nummer 1 og 2 mødes søndag eftermiddag på Haderslev stadion. Hvad der sidste år lignede et topopgør, er dog byttet ud med en top mod bund kamp, efter SønderjyskE slet ikke har kunne følge op på deres flotte placering fra sidste sæson. Vi er klar med optakt og spilforslag til kampen!
    Optakt: SønderjyskE - FCK

    Det er et SønderjyskE hold, der er startet alt andet end godt i Alka Superligaen i denne sæson. Indtil videre står holdet noteret for bare et enkelt point efter 3 runder. SønderjyskE har sågar haft to kampe mod hhv. Horsens og Lyngby men det har altså ikke ændret på det faktum, at SønderjyskE er at finde helt nede i bunden.

    Det ligner derfor et rigtig svært opgør for Michelsens tropper her, når de tager imod de forsvarende mestre fra FC. Købehavn. Modsat SønderjyskE har københavnerne bare forsat deres guldform, og står efter 3 runder noteret for 3 sejre og en målscore på hele 11-0.

    Det må også siges at være en noget nær perfekt opstart Fck’erne har haft på sæsonen. 6 sejre i deres 7 første kampe, hvis man også tæller de europæiske kampe med. I midtugen blev det til en 3-0 sejr over Astra, som betyder at FCK er sikret europæisk gruppespil i denne sæson.

    Finder FCK det samme spil frem mod SønderjyskE som mod Astra, så er der ingen tvivl om at SønderjyskE får rigtig svært ved at følge med.

    Det er dog ikke kun FCK, som leverede et godt europæisk resultat i midtugen. Også SønderjyskE var i aktion i torsdags, hvor man hentede 1-1 mod polske Lubin, som dermed sikrede dem en samlet avancement videre til play off runden, hvor Sparta Prag venter.

    FCK er ikke overraskende favoritter til opgøret hos diverse bookmakers. Hos Danske Spil er oddset på en FCK sejr på 1.60, mens en sejr til hjemmeholdet bliver belønnet med odds 5.80. Tror du kampen ender uden en vinder, er der odds 3.95 på X’et.

    Hjemmeholdet kan heller ikke just kigge med glæde på statistikkerne op til opgøret her. I holdenes hidtidige 34 møder, har SønderjyskE nemlig kun formået at vinde over københavnerne to gange, hvor sidste gang var helt tilbage i 2012. Siden dengang er det blevet til 14 kampe, uden sejr til SønderjyskE, med 8 nederlag og 6 krydser.

    Officiel optakt:
    Optakt fra tipsbladet.dk
    Optakt fra indkast.dk
    Optakt fra TV2.dk

    www.fcknews.com

    Trupperne:
    FC København:
    1. Stephan Andersen
    2. Tom Høgli
    3. Ludwig Augustinsson
    5. Erik Johansson
    7. Benjamin Verbic
    8. Thomas Delaney
    9. Bashkim Kadrii
    15. Mikael Antonsson
    16. Jan Gregus
    17. Kasper Kusk
    19. Federico Santander
    22. Peter Ankersen
    23. Andrija Pavlovic
    24. Youssef Toutouh
    25. Mathias Zanka Jørgensen
    31. Robin Olsen
    32. Danny Amankwaa
    33. Rasmus Falk


    SønderjyskE :
    1: Marin Skender
    2: Nicolaj Ritter
    3: Marc Pedersen
    6: Simon Kroon
    7: Marc Dal Hende
    9: Tommy Bechmann
    10: Nicolaj Madsen
    11: Johan Absalonsen
    14: Mikkel Hedegaard
    15: Troels Kløve
    17: Mikael Uhre
    18: Adama Guira
    25: Emmanuel Okwi
    26: Pierre Kanstrup
    30: Marcel Rømer
    31: Matthias Maak


    Statistik:
    http://www.fck.dk/kamp/sje-fck-07-08...en-i-haderslev

    Odds
    ..1.......x.........2....

    7,00....4,33....1,50

    Seneste kamp:
    3. April 2016 FC København – SønderjyskE 1-0

    http://uk.youtube.com/v/watch?v=j7cLRETrJ0s


    Se kampen:
    I Sydbank Park.


    Vejret:
    Se denne side på dmi.


    Behørigt tak til: FC København, Nipserstat, Bold.dk, dmi, tipsbladet.dk m.fl.


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakts- og kamptråd: SønderjyskE - FC København (07.08.16 kl.16:00)

    0-1 Verbic





    High res version

  3. De følgende 12 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: Optakts- og kamptråd: SønderjyskE - FC København (07.08.16 kl.16:00)

    Selv min app var sikker på, Santander ville score på den direktør.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,870

    Re: Optakts- og kamptråd: SønderjyskE - FC København (07.08.16 kl.16:00)

    Håbløst af Santander!!! På trods af scoringen mod Astra, så er han i krise som målscorer. Derudover var Kvist stærkt savnet i dag. Den måde holdet falder sammen på i en stor periode af anden halveg, var med garanti ikke sket med ham på banen. Robin redder sin indsats med sidstsekunds redningen.

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: SønderjyskE - FC København (07.08.16 kl.16:00)

    Fodbold er en underholdende sportsgren. Det er aldrig givet, at bare fordi du er klart den bedste boldspiller, har mest fysik, mest teknik og mest friske ben, så vinder du. Det er mig en gåde, at SønderjyskE får lov til på den måde at kyse os i anden havleg og tage kampen over på deres præmisser. Jeg har sgu respekt for SønderjyskE, men jeg bliver aldrig nogensinde fan af deres måde at spille fodbold på. Den siger mig godt nok ingenting.

    OT: Vi har alle chancer i verden for at afgøre den her kamp i første halveg. Direktører til både Satander og Pavlovic. Derudover skal Ankersen simpelthen score ved stillingen 1-0. Resultatet er efter min bedste overbevisning fuldt ud fair. En halveg til hvert hold, et mål til hvert hold.

    Kusk har gode perioder i første halveg, men vælger så af mærkelige årsager at blive i omklædningsrummet i pausen. Jeg tror hans 15 minutter i anden halveg var dårligere end Toutouhs mod Astra. Verbic har gode perioder, men i anden halveg får han ikke sat den sidste aflevering. Den manglede lige det sidste. Det samme kan siges om Augustinsson, som offensivt spillede en elendig kamp. Gregus mangler noget gennemslagskraft, fysik og mod til at turde. Han skal selvfølgelig lige i gang. Det kan både blive en Claudemir eller en Thomas Kristensen (da denne var mest anonym).

    Jeg er ikke enig med dem, der skriver 'Lortekamp, vi skal videre'. Anden halveg er første gang, det her hold møder reel modstand i suppen, og det er problematisk, at vi ikke kan stå imod så klassiske fodbolddyder som fysik. I min optik er der helt klart noget, der skal arbejdes med på træningsbanen.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: SønderjyskE - FC København (07.08.16 kl.16:00)

    Savnede Cornelius i dag. Dumt vi ikke lukker den ned i første halvleg, hvor vi kører dem ud.

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: SønderjyskE - FC København (07.08.16 kl.16:00)

    Der er ingen af de 2 angribere der imponerer mig, har Pavlovic ikke 3-4 hovedstød der går 14 meter forbi?

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: SønderjyskE - FC København (07.08.16 kl.16:00)

    Den rådvildhed vi viser i 2 halvleg skal der vidst arbejdes på. Forstil jer dette scenarie nede på Cypern mod Apoel som vi må formode vil komme med et endnu større tryk.

    Et eller andet sted er jeg egentlig glad for vi bliver presset for første gang i lang tid. Så det bare at lærer af det og op på hesten igen.
    Sidst redigeret af EraZ : 07.08.16 kl. 17:48

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    90

    Re: Optakts- og kamptråd: SønderjyskE - FC København (07.08.16 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    ... det er problematisk, at vi ikke kan stå imod så klassiske fodbolddyder som fysik. I min optik er der helt klart noget, der skal arbejdes med på træningsbanen.
    Jeg synes nu at Astra brugte en del fysik i kampen i Rumænien og der håndterede vi det bedre.
    DonMunk

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Optakts- og kamptråd: SønderjyskE - FC København (07.08.16 kl.16:00)

    Johansson er den nye 'gamle Zanka'. Utrolig højt topniveau, skræmmende lavt bundniveau.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: SønderjyskE - FC København (07.08.16 kl.16:00)

    "Johansson er den nye 'gamle Zanka'. Utrolig højt topniveau, skræmmende lavt bundniveau."

    Det er jo ikke ham der er skyld i at vi ikke er foran 3-0 efter 1 halvleg.

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Optakts- og kamptråd: SønderjyskE - FC København (07.08.16 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    "Johansson er den nye 'gamle Zanka'. Utrolig højt topniveau, skræmmende lavt bundniveau."

    Det er jo ikke ham der er skyld i at vi ikke er foran 3-0 efter 1 halvleg.
    Hvor påstår jeg at han var?
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: SønderjyskE - FC København (07.08.16 kl.16:00)

    Det gør du ikke, men det jeg mener er at hvis vi havde scoret på vores chancer kunne han havde lavet 5 fejl og vi havde stadig vundet :-)

    Så mange dårlige kampe har han vel heller ikke spillet?

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Optakts- og kamptråd: SønderjyskE - FC København (07.08.16 kl.16:00)

    Synes faktisk ikke at kampen var så dårlig igen.
    Det ER et svært sted at spille, og SønderjyskE blev trodsalt nr. 2 sidste sæson.

    Vi kommer frem til rigtig mange chancer i 1. halvleg og bør jo være foran 4-0 ved halvleg - vores angribere mangler bare liige det sidste.
    Det er nok også meget godt, der kommer lidt "modgang", så vi kommer lidt ned på jorden igen efter en voldsomt god sæsonstart.
    Vi har stadig ikke tabt en fodboldkamp i denne sæson, og ligger nummer 1. med 10 point efter 4 kampe og en målscore på 12-1

    Forhåbentlig gør det bare, at spillerene giver den en ekstra skalle i Parken mod FCM og ikke tror at de bare kan klare den på rutinen.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: SønderjyskE - FC København (07.08.16 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Det gør du ikke, men det jeg mener er at hvis vi havde scoret på vores chancer kunne han havde lavet 5 fejl og vi havde stadig vundet :-)

    Så mange dårlige kampe har han vel heller ikke spillet?
    Scoring har en pointe. og jeg tror han taler generelt om Johansson og ikke kun bedømt på aftens kamp.

    Johansson har et vanvittigt højt top niveau. Men nogle af de fejl han laver "engang" imellem i den periode han har været i FCK, så tænker man altså "Zanka" Sjusk :)

    Fin først halvleg, Men 2 halvleg pånær de sidste 15 min bekymrer mig også taget i betragtning vi snart skal en tur til Apoel.
    Sidst redigeret af EraZ : 07.08.16 kl. 21:58

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 30.10.15, 11:05
  2. Optakts- og kamptråd: SønderjyskE – FC København (27.09.14 kl.15)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 29.09.14, 23:26
  3. Svar: 93
    Sidste Meddelelse: 10.10.13, 15:09
  4. Optakts- og kamptråd: SønderjyskE – FC København (25.11.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 27.11.12, 11:21
  5. Optakts- og kamptråd: SønderjyskE – FC København (22.07.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 25.07.12, 08:52

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •