Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 24

Emner: Seriøst, hvor mange tror på at vi bliver mestre? (overskrift red.)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    24

    Seriøst, hvor mange tror på at vi bliver mestre? (overskrift red.)

    Jeg har et simpelt spørgsmål.
    Hvor mange af jer tror på vi bliver mestre i denne sæson?
    Der er ingen tvivl om at de fleste fans, (inkl. mig selv), mener at underholdningsværdien i spillet ligger langt under et niveau, som man kunne forvente af et hold at den kaliber.
    Men vi vinder kampene, vi ligger nummer tre og der "kun" 4 point op til 1. pladsen. Er der grund til at tro på at spillet vil løfte sig? Er der grund til at tro på at vi har fundet en ny super-duo i Santos og Møller?
    Hvis jeg virkelig graver dybt ned i posen med optimismen, "og tro mig, jeg skal grave dybt", så tror jeg på at der er grund til at glæde sig til foråret.
    Men...seriøst, hvor mange tror på det?
    Sidst redigeret af Smed : 28.10.03 kl. 12:50

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427
    Selvfølgelig tror jeg på det. Vores rivaler kan hentes på kun to kampe og der er 19 kampe tilbage, så selvfølgelig er det muligt.

    Hvis der kun var fire kampe tilbage så det mørkere ud. I fodbold kan alt ske, og derfor er det en populær sport. Hvor mange troede på guld da uret rundede de 90 minutter ude på Brøndby Stadion den aften i juni i år?

    mvh Stephphen

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    123
    >Men...seriøst, hvor mange tror på det?

    Jeg tror ikke du behøver vente mere end tre runder, før du har svaret. Vi har AAb i dag, EFB på søndag og så Bundby.

    Når de tre spillerunder er ovre, og hvis vi har spillet på samme niveau som til nu i denne sæson, så er vi ikke længere tophold, men et hold i midten af tabellen.

    Jaja, vi har de sidste to år set hold med 9 og 10 point forspring gå ned i forårs sæsonnen. Vi håber det gentager sig og at vi så spiller bedre til den tid. Forhåbentlig under en ny træner......

  4. #4
    Fahlsten er offline She turned me into a newt
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    413
    Jeg er ikke så sikker mere, som jeg var da sæsonen startede. Vi er da langt fra afskrevet, men samtidigt bliver jeg da lidt nervøs, når man ser hvor mange kampe vi hutler os igennem. Jeg har længe tænkt at "snart vender det. Så begynder vi at spille flot og underholdende igen" men nu er der gået så mange kampe, at jeg rent faktisk tror at det vi ser nu, er den stil vi kommer til at spille med under Backe. Selvfølgelig kommer vi til at spille mere underholdende, men tror kun det bliver i enkelte kampe. Det ser ud til at spillerne ikke kan motivere sig. De ligner en flok, der går på arbejde fordi de skal og for at tjene penge men heller ikke mere. Og vi ved da alle sammen godt, hvor meget arbejde man lægger for dagen hvis man ikke gider.

    Ok, lad os nu se. Det er da gået marginalt fremad i de sidste kampe. Jeg tror nu stadig på, at vi nupper guldet, på den ene måde eller den anden :-)

    Mvh Michael

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    47
    Selvfølgelig snupper vi guldet!!!
    Resultaterne er allerede iorden - og spillet skal nok komme. Det er jeg ikke i tvivl om. Imorgen napper vi en 2-0'er mere i Aalborg!!!

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    442

    Jeg tror på det!

    ›Men...seriøst, hvor mange tror på det?

    Hvis vi antager, at vi har kørt på vores bundniveau igennem de seneste 14 kampe, ja, så er jeg optimistisk. Vi skal vel bare glæde os over, at vi kan hænge med i toppen, når vi spiller, som vi gør.

    Niveauet, engagementet og viljen må jo komme tilbage før eller siden.
    Casper
    .casper's Avatar

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,741

    Jeg gør da også

    ›Men vi vinder kampene, vi ligger nummer tre og der
    ›"kun" 4 point op til 1. pladsen. Er der grund til at
    ›tro på at spillet vil løfte sig?

    Jo, det ville jeg sige. Alene af den grund at det har løftet sig igen efter hver eneste down-periode de sidste par år. Men det sker selvfølgelig ikke af sig selv - det kræver flere ting; dels lidt mere held med skadessituationen, dels en bedre tilrettelagt fysisk træning (som jeg kan se det udefra), dels en løsning på vores problemer i omstillingsspillet. Specielt det sidste kræver noget nytænkning fra Backes side, tror jeg, men det er nu også set før.

    ›Er der grund til at tro på at vi
    ›har fundet en ny super-duo i Santos og Møller?

    Næ, men er der den store grund til at hænge sin hat på dén knage når vi lige har fået superligaens bedste spiller - Zuma - tilbage? Og iøvrigt har Todi i kulissen?

    Så jeg tror da på det, men det kommer selvsagt ikke af sig selv.

    Venligst,
    Bo N K

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    64
    ›Jeg har et simpelt spørgsmål.
    ›Hvor mange af jer tror på vi bliver mestre i denne sæson?
    ›Der er ingen tvivl om at de fleste fans, (inkl. mig selv), mener
    ›at underholdningsværdien i spillet ligger langt under et niveau,
    ›som man kunne forvente af et hold at den kaliber.

    ›Men...seriøst, hvor mange tror på det?

    Selvfølgelig tror jeg da på det!
    Vi spiller ikke specielt godt, men skraber alligevel points sammen.

    Jeg synes heller ikke det kører specielt godt for vores største konkurrent, BIF. I de sidste 2 runder har de vundet smalle sejre på 1-0 over hold fra bunden af ligaen. Mod Viborg havde de ganske vist alt spillet, men havde svært ved at score. Mod AB spillede de elendigt i første halvleg, og kunne let have været bagud.

    OK, vi spillede heller ikke godt mod AB, men min pointe er, at det ikke kun er FCK, som har problemer.

    Hilsen X-færing

  9. #9
    Abzalon er offline Lalleglad Jubeloptimist
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    670
    Jeg kan kun henvise til min signatur :o)
    .
    "... I could cry for the time I've wasted, but that's a waste of time and tears ..."
    .

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,149
    ›Jeg har et simpelt spørgsmål.
    ›Hvor mange af jer tror på vi bliver mestre i denne sæson?
    ›Der er ingen tvivl om at de fleste fans, (inkl. mig selv), mener
    ›at underholdningsværdien i spillet ligger langt under et niveau,
    ›som man kunne forvente af et hold at den kaliber.

    ›Men vi vinder kampene, vi ligger nummer tre og der
    ›"kun" 4 point op til 1. pladsen. Er der grund til at
    ›tro på at spillet vil løfte sig? Er der grund til at tro på at vi
    ›har fundet en ny super-duo i Santos og Møller?

    ›Hvis jeg virkelig graver dybt ned i posen med optimismen,
    ›"og tro mig, jeg skal grave dybt", så tror jeg på at
    ›der er grund til at glæde sig til foråret.

    ›Men...seriøst, hvor mange tror på det?

    Lad mig spørge dig om noget andet istedet for. Tror du vores spil kan blive dårligere? Mit svar ville være nej og vi ligger alligevel nr. 3 og har scoret ligeså mange mål som det lille hold der fører.

    Jeg tror at spillet bliver bedre og med et par gode forstærkninger i vinterpausen så er der ingen tvivl om at vi bliver mestre. De andre hold er bare for dårlige i længden. Se på vores spillere og mål dem med de andre topholds. OK Bundbyerne har også enkelte gode spillere men ikke nær så mange som os. F.eks. deres midterforsvar er godt, men deres backer er ofte meget ringe. De har efter min mening kun 2 gode midtbanespillere (Wiegshorts, Kahlenberg), men vi har 4 (Røll, Sværd, Myggen, PN) der er ligeså gode hvor af 2 er bedre (Myggen, PN) hvilket vi har set tydeligt i både guldkampen og i den seneste kamp på Hjalte Park. Angrebet er vi klasser bedre end dem de har Pollegast vi har Alvaro, 32, Todi og Zuma.......

    Esberg kan ikke blive mestre for deres trup er for smal på klasse. Uden Bechmann, Kristiansen og Thorup er de ingenting. OB har ikke klassen i længden, men jeg ser dog dem som bedre end Esbjerg.

    Altså alt i alt er der kun et hold der kan blive mester når tænker logisk over det nemlig FCK.

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    571
    Hvis man ikke tror på at FCK kan snuppe guldet, så skal man finde en anden klub at støtte...

    Og husk! Det gik jo fint sidste år...
    Mvh.
    Thomas

    Luk nu røven og gør plads!

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    8
    ››Jeg har et simpelt spørgsmål.
    ››Hvor mange af jer tror på vi bliver mestre i denne sæson?
    ››Der er ingen tvivl om at de fleste fans, (inkl. mig selv), mener
    ››at underholdningsværdien i spillet ligger langt under et niveau,
    ››som man kunne forvente af et hold at den kaliber.

    ››Men vi vinder kampene, vi ligger nummer tre og der
    ››"kun" 4 point op til 1. pladsen. Er der grund til at
    ››tro på at spillet vil løfte sig? Er der grund til at tro på at vi
    ››har fundet en ny super-duo i Santos og Møller?

    ››Hvis jeg virkelig graver dybt ned i posen med optimismen,
    ››"og tro mig, jeg skal grave dybt", så tror jeg på at
    ››der er grund til at glæde sig til foråret.

    ››Men...seriøst, hvor mange tror på det?

    ›Lad mig spørge dig om noget andet istedet for. Tror du vores spil
    ›kan blive dårligere? Mit svar ville være nej og vi ligger
    ›alligevel nr. 3 og har scoret ligeså mange mål som det lille hold
    ›der fører.


    ›Jeg tror at spillet bliver bedre og med et par gode
    ›forstærkninger i vinterpausen så er der ingen tvivl om at vi
    ›bliver mestre. De andre hold er bare for dårlige i længden. Se på
    ›vores spillere og mål dem med de andre topholds. OK Bundbyerne
    ›har også enkelte gode spillere men ikke nær så mange som os.
    ›F.eks. deres midterforsvar er godt, men deres backer er ofte
    ›meget ringe. De har efter min mening kun 2 gode midtbanespillere
    ›(Wiegshorts, Kahlenberg), men vi har 4 (Røll, Sværd, Myggen, PN)
    ›der er ligeså gode hvor af 2 er bedre (Myggen, PN) hvilket vi har
    ›set tydeligt i både guldkampen og i den seneste kamp på Hjalte
    ›Park. Angrebet er vi klasser bedre end dem de har Pollegast vi
    ›har Alvaro, 32, Todi og Zuma.......

    Jeg vil give dig ret i at i har flere rutinerede kræfter men jeg synes nu du overser Retov som jeg synes har været vores bedste mand i mange kampe. Derudover har Daugaard også klassen til at begå sig i ligaen.

    Men for at gå til det mere grundlæggende i indlægget.
    Som jeg ser det er BIF og FCK ligestillede i favoritværdigheden. FCK har den rutinerede trup med mange spillere med et højt bundniveau og enkelte der kan gå ind og gøre en forskel. Men FCKs nuværende problem er at holdet som helhed ikke udvikler sig. I har er rigtig stærkt kolektiv men som man også så det for BIF til sidst under skovdahl så har i fået det ud af den træner som i kan.
    Der mener jeg BIF har en fordel. Spillet bliver bedre og bedre og selvom vi ikke har nogle skarpe folk foran (undtagen Karsten Johansen som sjældent starter inde) så henter vi alligevel point. Og når klodserne passer bedre og bedre sammen har vi en fordel.

    Nikolaj Andersen

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427
    Hej Nikolaj

    Vi har vidst et hold der i gennemsnitsalder er yngre end jer, så den med rutinen skal ikke sikre os favoritværdigheden.

    Ellers er jeg meget enig med dig.

    mvh Stephphen

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,816
    Selvfølgelig vinder vi guld igen

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,625

    Men bliver Jeres spil nu bedre?

    ›Spillet bliver bedre og bedre og
    ›selvom vi ikke har nogle skarpe folk foran (undtagen Karsten
    ›Johansen som sjældent starter inde) så henter vi alligevel point.
    ›Og når klodserne passer bedre og bedre sammen har vi en fordel.

    Men goer det nu det? Naesen er ihvertfald ikke enig: "»Første halvleg var mildest talt en ørkenvandring. Vi skal tilbage til den sidste kamp i sidste sæson mod Silkeborg for at finde så dårlig en indsats. Der var overhovedet ikke noget, der fungerede. Vi kom ikke frem til noget som helst, og der var vel ikke tre afleveringer i træk, der nåede frem. Jeg ved ikke, hvad der skete,« siger Laudrup."

    Og: "For matchvinder Mattias Jonson var første halvleg et lavpunkt i hans tid som fodboldspiller i Danmark. »Det er en af de dårligste halvlege, som jeg har været med til at spille i Brøndby. Men i anden halvleg kom chancerne, og vi må bare glæde os over, at vi fik tre point med hjem.« "
    http://www.bt.dk/sport/dkfodbold/art...fid=100232303/
    Vi är inte med för att byta tröjor, ta autografer och se arenor och sånt skit. Oscar Wendt
    Perec's Avatar

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvor bliver vi mestre?
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 10.05.07, 08:14
  2. Hvis vi bliver mestre, hvor skal pokalen så overrækkes?
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 24.04.07, 16:43
  3. TIPS-bladet tror vi bliver mestre/Onside-brølere
    By Michele in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 15.04.06, 10:06
  4. Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 18:58
  5. Hvor mange bliver vi??
    By Poppelvig in forum De korte linier
    Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 28.05.04, 10:18

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •