Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
74. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    59 79.73%
  • Uafgjort!

    11 14.86%
  • FC Midtjylland Sejr!

    4 5.41%
Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 65

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    48

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)

    Er jeg den eneste som mener Stephan A bør få chancen.? Fornemmer at det bare er et sprgsm om tid før Robin O koster point. Faktisk synes jeg, at SA på alle parametre er bedre end RO.
    Ved godt at svenskeren spiller mod Midtjylland, men ville dog ønske, at Ståle gav Stephan chancen for at vise han er bedst.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,405

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Stodderkarl Se meddelelser
    Er jeg den eneste som mener Stephan A bør få chancen.? Fornemmer at det bare er et sprgsm om tid før Robin O koster point. Faktisk synes jeg, at SA på alle parametre er bedre end RO.
    Måske ikke den eneste ... men hvis gøglerindslag som dette ikke koster pladsen, så bør det efter min mening heller ikke betyde en tur på bænken, at man taber et par glatte bolde i regnen, som man reelt selv når at rydde op efter.

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    48

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Måske ikke den eneste ... men hvis gøglerindslag som dette ikke koster pladsen, så bør det efter min mening heller ikke betyde en tur på bænken, at man taber et par glatte bolde i regnen, som man reelt selv når at rydde op efter.
    Det handler ikke kun om sæbehandske i en kamp i regnvejr. Men også iflg. Mig, at Stephan ganske enkelt er en bedre målmand.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)

    Jeg ved ikke, om Stephan 'på alle parametre' er en bedre målmand, men det er min oplevelse, at Robin Olsen ikke helt har momentum lige nu. Hvis Ståle er enig i det, så må det betyde, at han overvejer kraftigt at sætte SA på mål nu i stedet for RO. Jeg henviser naturligvis til Ståles udtalelser før sæsonen om, at han vil være hurtigere og mere kynisk på aftrækkeren, hvis en målmand ikke præsterer tilfredsstillende.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #20
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,173

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)

    Nu skal jeg selvfølgelig passe på med at jinx'e den alt for meget inden de kommende vanvittig vigtige kampe, men skulle vi nu ikke lige vente med at smide Robin af holdet før han rent faktisk koster et mål eller to? Ja han havde smør på handskerne sidst, men det koster trods alt ikke mål i kampen, og han redder sig selv ud af situationerne. Endvidere finder jeg det noget satset at sætte Stephan ind, når han nu nærmest ikke har spillet nogen kampe af nævneværdig betydning i hele 2016.

  10. De følgende 9 brugere er enige:

  11. #21
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Stodderkarl Se meddelelser
    Det handler ikke kun om sæbehandske i en kamp i regnvejr. Men også iflg. Mig, at Stephan ganske enkelt er en bedre målmand.
    Jeg vil godt støtte op og sige at jeg har været lidt overrasket på det sidste over Robin. Han har et enormt potentiale, men han er godt nok stadig en ufærdig målmand; retningen på nedfaldet fra mange af hans redninger er altså ikke specielt god. (Noget Wiland var enormt stærk til det første lange stykke tid.) Og så har han en tendens til at slå alt for mange skud/bolde i jorden inden han griber. Plus, han burde altså kunne dominere mere i feltet med noget Cosgrave-spring-muskel-træning og en intensiv træningsindsats - og også gribe i stedet for at bokse de bolde.

    Når alt det er sagt, så er risikoen ved Støphan nok at han har mindre kamptræning og at risikoen for fejl og drop derfor er større med ham på kassen.

    Alt i alt, så burde det være en mulighed snart at bruge Mr Andersen for at understrege konkurrencen og højne niveauet på målmandsposten, men mon ikke FCM er en lige lovlig intens kamp til formålet? Jeg tror Ståle holder fast i Rob-O for nu.
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #22
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)

    De fleste officielle kilder tror på følgende startsopstilling:
    Adrija Pavlovic – Federico Santander
    Rasmus Falk – Thomas Delaney – William Kvist – Kasper Kusk
    Ludwig Augustinsson – Erik Johansson – Mathias 'Zanka' Jørgensen – Peter Ankersen
    Robin Olsen

    Jeg tror dog på:
    Adrija Pavlovic – Federico Santander
    Benjamin Verbic – Thomas Delaney – William Kvist – Youssef Toutouh
    Ludwig Augustinsson – Erik Johansson – Mathias 'Zanka' Jørgensen – Peter Ankersen
    Robin Olsen

    Youssef Toutouh: Tror Ståle vælger mere fokus på det defensive end Falk og Kusk.
    Benjamin Verbic: Havde en bedre kamp end Kusk mod SønderjyskE - Er dog meget i tvivl om det ikke alligevel bliver Falk.

    Har jeg overset noget?
    Sidst redigeret af Steffen_Corleone : 13.08.16 kl. 12:20

  14. #23
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,768

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)

    Har folk glemt at Olsen hev en fremragende redning op af hatten i slutningen af kampen mod Sønderjyske?

    Synes på ingen måde at SA er en bedre målmand end RO, han er bedre på fødderne det må man give ham - men på ingen måde bedre målmand.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #24
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)

    Tror det bliver Kusk og Falk på kanterne mod FCM.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #25
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)

    Det vil IMO være en falliterklæring at stille op med Toutouh på en af kanterne i en hjemmekamp i Superligaen, når Ståle har tre så gode, chanceskabende kantspillere som Falk, Kusk og Verbic til rådighed.

    Så kan det godt være, Toutouh fylder lidt mere defensivt, men offensivt er han langt fra de tre andre, og nok er FCM et tophold, men vi snakker altså ikke om en svær CL-kamp. Sats på den målrige offensiv, vi har set i starten af sæsonen, Ståle!
    Sidst redigeret af Garneren : 13.08.16 kl. 16:37
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #26
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,544

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det vil IMO være en falliterklæring at stille op med Toutouh på en af kanterne i en hjemmekamp i Superligaen, når Ståle har tre så gode, chanceskabende kantspillere som Falk, Kusk og Verbic til rådighed.

    Så kan det godt være, Toutouh fylder lidt mere defensivt, men offensivt er han langt fra de tre andre, og nok er FCM er tophold, men vi snakker altså ikke om en svær CL-kamp. Sats på den målrige offensiv, vi har set i starten af sæsonen, Ståle!
    Jeg tror det bliver Kusk og Toutouh på kanterne i dag og så Falk og Verbic mod APOEL.. Tror det er vigtigt for Ståle at holde alle skarpe og derfor skal Toutouh starte i dag.. Nu er han bestemt heller ikke håbløs rent offensivt og specielt hans relationer med Augustinsson er rigtig gode, så jeg håber, hvis han spiller, at det bliver på venstre kanten..

  21. #27
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg tror det bliver Kusk og Toutouh på kanterne i dag og så Falk og Verbic mod APOEL.. Tror det er vigtigt for Ståle at holde alle skarpe og derfor skal Toutouh starte i dag.. Nu er han bestemt heller ikke håbløs rent offensivt og specielt hans relationer med Augustinsson er rigtig gode, så jeg håber, hvis han spiller, at det bliver på venstre kanten..
    Det er klart, der kan være en pointe ifht. at spare spillere til på tirsdag, men jeg synes ikke, han får særligt meget ud af det offensivt, så i min bog bør han være klart bag de tre andre i kampen om kantpladserne.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #28
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)

    Der har været en uges pause ... Tror mere der spares spillere i næste runde mod AaB efter to hårde kampe Idag og tirsdag .... Man kan ihvertfald også postulere at 10 dage uden kamp kan fjerne ens rytme hvis man ikke får spilletid Idag ...

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    723

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)

    Hørsholt om FC Midtjylland:

    https://streamable.com/wwvn


  26. #30
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    723

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)

    1-1 Erik Johansson




    High res version
    Sidst redigeret af Kaff : 13.08.16 kl. 19:01

  27. De følgende 10 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 07.12.15, 22:09
  2. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 21.05.15, 22:51
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (15.08.14 kl.19.30)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 104
    Sidste Meddelelse: 20.08.14, 12:00
  4. Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (11.05.14 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 12.05.14, 21:18
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - AGF
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 17.08.09, 13:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •