Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
74. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    59 79.73%
  • Uafgjort!

    11 14.86%
  • FC Midtjylland Sejr!

    4 5.41%
Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 65

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    723

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)

    2-1 Johan Dahlin



    High res version
    Sidst redigeret af Kaff : 13.08.16 kl. 19:20

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    723

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)

    3-1 Youssef Toutouh



    High res version


  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    762

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)

    Stående ovation til Kaff for de smukke billeder. Youssefs mål er specielt lækkert.


  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    64

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)

    Fuck det er vigtigt med en sejr når vi har spillet så godt. Rasmus Falk er simpelthen så vanvittig god. Jeg tvivler sgu på at vi kan holde længe på ham. Jeg er glad, for jeg har altid ville have ham til FCK.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    723

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)

    De gifs jeg nåede at nappe under kampen, mål + nogle af de større chancer i ét album:

    http://imgur.com/a/NgkWZ

    Det kan blive lidt tungt at loade på mobil.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,768

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)

    Selvfølgelig ok at Falk får man of the match fordi han bare er en fornøjelse at se på - MEN, den klare man of the match i min bog er William Kvist. Velkommen 'tilbage' på midtbanen - der må du gerne blive i alle kampe tak.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  10. #37
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)

    Vældig god kamp. Men desværre ser man endnu en gang, at der ikke er den nødvendige skarphed fra angribere. De laver begge mange fine ting og samspillet er indimellem også rigtig godt, men der er alt for ringe udnyttelse af chancerne og jeg tror ikke det er bare er et spørgsmål om at få hul på bylden. Jeg tillader mig ihvertfald stadig at håbe på Bendtner i København. Med det nuværende spilovertag burde holdet jo være et kongerige for en god afslutter.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)

    Skønt at MEGA kriseramte Santander alligevel får leveret en solid præstation i opspillet, og en ultra vigtig assist.

    Falk er gud.

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Vældig god kamp. Men desværre ser man endnu en gang, at der ikke er den nødvendige skarphed fra angribere. De laver begge mange fine ting og samspillet er indimellem også rigtig godt, men der er alt for ringe udnyttelse af chancerne og jeg tror ikke det er bare er et spørgsmål om at få hul på bylden. Jeg tillader mig ihvertfald stadig at håbe på Bendtner i København. Med det nuværende spilovertag burde holdet jo være et kongerige for en god afslutter.
    Dig og din kærlighed til Bendtner :p

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)

    Fantastisk kamp af FCK

    Dog kan jeg godt være lidt bekymret for vores små hjerneblødninger vores forsvarsspillere laver i dag, når vi lige om snart skal på europæiske opgaver. Der var især 2 situationerne, hvor den ene blev til en kæmpe chance til Boring. Og så skal Zanka stoppe med at forsøge at spille "pirlo" afleveringer bag modstanderens forsvar, det går aldrig godt.

    udover det så spillede både Zanka og Johansson en udmærket kamp.

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)

    Skønt at se en kamp hvor vi fuldstændig kværner vores antageligvis største konkurrent, særligt i første halvleg, selvom vi ironisk nok gik til pause med 0-1.
    Hvis én eller flere af vores angribere begynder at ramme målet, så vil vi være uovervindelige i Superligaen!

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #42
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)

    Det er ret utroligt hvor meget bedre vi er end fcm. Ja, vi er på hjemmebane. Ja, vi er godt kørende. Men det er - som det nævnes ovenfor - vores største konkurrent. Og vi er jo markant bedre end dem i hele kampen. De har to chancer (!). Og til trods for de pakker sig dygtigt, bliver det ikke en langgaber. Der er meget bevægelse, gode kombinationer og variation. Vi angriber over kanterne, vi går ind i banen, vi slår gode lange bolde på santander, som vi vinder. Jeg er virkelig imponeret over det her hold.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.


  21. #43
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)

    Som en af vores spillere sagde - jeg tror, det var Delaney - så var det eneste FCM var bedre til i dag på direkte frispark.

  22. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    683

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Selvfølgelig ok at Falk får man of the match fordi han bare er en fornøjelse at se på - MEN, den klare man of the match i min bog er William Kvist. Velkommen 'tilbage' på midtbanen - der må du gerne blive i alle kampe tak.
    Jeg synes også Kvist var fin i dag, men min klare MoM var Robin. Han hiver en FREMRAGENDE redning frem ved 0-1. Havde FCM scoret der, hvem ved så hvad som var sket. Bevares han lukker et frispark ind, men set fra min side kunne han intet havde gjort ved det (jeg så kampen på stadion og har ikke set noget siden ).

    Robin havde ikke meget at lave i kampen, men da han skulle var han der.. det er det som gør en god keeper, og jeg tror at Robin i sidste ende vinder kampen for os, for spørgsmålet er om vi var kommet tilbage bagud 0-2? Jeg er ikke sikker. Og så må man heller ikke glemme, at han holder en bøffer fra holdet - det tæller også. Robin <3
    Sidst redigeret af Mgt09 : 14.08.16 kl. 11:42

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #45
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Skønt at se en kamp hvor vi fuldstændig kværner vores antageligvis største konkurrent, særligt i første halvleg, selvom vi ironisk nok gik til pause med 0-1.
    Hvis én eller flere af vores angribere begynder at ramme målet, så vil vi være uovervindelige i Superligaen!
    Mærkeligt. Fra Nedre C så jeg en temmelig sløj 1. halvleg, hvor vi skabte meget lidt, og hvor der var meget lidt bevægelse og tempo i spillet. Det blev klart bedre i 2. halvleg...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 07.12.15, 22:09
  2. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 21.05.15, 22:51
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (15.08.14 kl.19.30)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 104
    Sidste Meddelelse: 20.08.14, 12:00
  4. Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (11.05.14 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 12.05.14, 21:18
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - AGF
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 17.08.09, 13:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •