Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 89

Emner: Optakts- og kamptråd: FCK - Apoel Nicosia (CL Playoff)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Optakts- og kamptråd: FCK - Apoel Nicosia (CL Playoff)

    Kamptråd hermed oprettet.
    Vil altid elske Ståle

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Apoel Nicosia (CL Playoff)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Kamptråd hermed oprettet.
    Hvor?
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Apoel Nicosia (CL Playoff)

    ^Lige her :-) hvis du henviser til den manglende praktiske information, som jeg sætter stor pris på, men selv er for doven til at indhente, kan jeg henvise dig til fck.dk, dmi.dk, bold.dk og billet.fck.dk.

    Med 30 timer til en af sæsonens største kampe, tænkte jeg dog, at det ville være rart at have en tråd at debattere i.
    Vil altid elske Ståle


  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Apoel Nicosia (CL Playoff)

    Det bliver spændende om vi kan vinde! Men også om vi kan spille uafgjort eller tabe. Håber på en god startopstilling, og at der kommer rigtig mange mennesker der vil se på kampen! Har vi husket at købe dommer'n? Har ståle mon sit fiiine jakkesæt på? Er øllen stadig alkoholfri? Kan cyprioter overleve stemningen fra skærsilden i nord??+

    Nu hvor der snart blot er 29 timer til kampstart begynder de gode spørgsmål at trænge sig på, tør nok siges. Og det i 1 grad, der får QI til at minde om "skærmfiskerne" og Politikens svære om søndagen, til at minde om politikens nemme om søndagen! Ved man kan se kampen på Wall Street, men om det er muligt på Mallorca kan jeg ikke sige noget om. Dog mindes jeg at folk før har været i udlandet, med blandede resultater til følge.

    Er de grækere eller tyrkere? Har de stadig en masse guld gravet ned fra korsriddernes tid? Og hvilken dyppelse passer bedst til at gemme smagen af Erobrans kæphest, og følelsen af at blive taget hårdt ned i halsen i vores smukke park1?

    Det kommer til at gå neeeeed dette her!
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"


  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,543

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Apoel Nicosia (CL Playoff)

    Er der noget sted man kan følge udviklingen i billetsalget.. Jeg håber inderligt på vi bliver mange i Parken i morgen og får skabt en stemning som giver spillerne det ekstra rygstød der skal til for at blæse cyprioterne baflæns ud af Parken - som tilfældet var omvendt sidst vi spillede mod dem på Cypern.. I mine øjne er dette de største kampe vi kan spille, fordi så meget er på spil.. Derfor har kampe som disse et helt særligt potentiale i forhold til at få skabt denne her helt særlige elektriske stemning - Vores 1-0 sejr hjemme over Rosenborg står stadig som en af de bedste oplevelser jeg nogensinde har haft i Parken.. Ved godt det hele ikke bliver afgjort i morgen, men vi kan håbe på et resultat der tager det meste af spændingen fra returopgøret på forhånd. Håber på 20.000+ (hvilket nok stadig bliver svært), men vi burde kunne nå helt op på 25.000-30.000 til kampe som disse..

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,545

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Apoel Nicosia (CL Playoff)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Er der noget sted man kan følge udviklingen i billetsalget.. Jeg håber inderligt på vi bliver mange i Parken i morgen og får skabt en stemning som giver spillerne det ekstra rygstød der skal til for at blæse cyprioterne baflæns ud af Parken - som tilfældet var omvendt sidst vi spillede mod dem på Cypern.. I mine øjne er dette de største kampe vi kan spille, fordi så meget er på spil.. Derfor har kampe som disse et helt særligt potentiale i forhold til at få skabt denne her helt særlige elektriske stemning - Vores 1-0 sejr hjemme over Rosenborg står stadig som en af de bedste oplevelser jeg nogensinde har haft i Parken.. Ved godt det hele ikke bliver afgjort i morgen, men vi kan håbe på et resultat der tager det meste af spændingen fra returopgøret på forhånd. Håber på 20.000+ (hvilket nok stadig bliver svært), men vi burde kunne nå helt op på 25.000-30.000 til kampe som disse..
    Jeg er enig i sådan en kamp burde kunne tiltrække omkring 25.000 tilskuerer. Men jeg tror ikke der kommer mere end 18-20.000 i morgen (desværre). Det er vel en kobination af høje billetpriser / ferie måske.

    Men skulle vi være så heldige og dygtige og komme i CL gruppespil så skal alle medløber fanse nok være på plads upå-agtet af pris :)

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Apoel Nicosia (CL Playoff)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    ^Lige her :-) hvis du henviser til den manglende praktiske information, som jeg sætter stor pris på, men selv er for doven til at indhente, kan jeg henvise dig til fck.dk, dmi.dk, bold.dk og billet.fck.dk.

    Med 30 timer til en af sæsonens største kampe, tænkte jeg dog, at det ville være rart at have en tråd at debattere i.
    Fedt. For min skyld kunne alle kamptråde indledes sådan. Jeg er topligeglad med f.eks. holdenes tidligere resultater, vejret eller prisen på øl. Til gengæld sætter jeg stor pris på diskussionerne, da jeg selv ikke altid har tiden til at følge intenst med
    omkring holdet.


  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,310

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Apoel Nicosia (CL Playoff)

    Tipsbladet har lavet en Europa-update om bl.a. Apoel, som åbenbart sparede en del spillere i deres nederlag forleden i Super Cuppen.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2016
    Indlæg
    1

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Apoel Nicosia (CL Playoff)

    Alle mand i Parken!

    Jeg tipper en 2-0 sejr på mål af Santander + Delaney.

    Så vigtig kamp for vores sæson.

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Apoel Nicosia (CL Playoff)

    Til dem der ikke så nedtakt ved lørdagens kamp mod FCM:

    Rasmus Falk har lovet at lade sig klippe, hvis vi skulle ende med at ryge i CL gruppespil. Lige som man troede at denne kamp ikke kunne blive vigtigere at vinde.......
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    13

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Apoel Nicosia (CL Playoff)

    C-tribunen er godt besat. Det er kun de 4 yderste sektioner på øvre og nedre, som ikke er godt besat.
    Øvre B er ikke åben for billetsalg

    Noget nyt om Corner?

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    45

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Apoel Nicosia (CL Playoff)

    Omkring Corner siger Ståle p fck.dk:
    Andreas Cornelius måtte udgå med en mindre forstrækning i hjemmekampen mod Astra Giurgiu og var derfor ikke med mod SønderjyskE og FC Midtjylland, men Ståle regner med, at han er klar til i morgen.

    - Det så ikke så godt ud i fredags, men søndag trænede han udmærket, og i aften får han så en træning mere, når vi træner i Telia Parken. Så planen er, at han er med i den bruttotrup på 19 spillere, som vi udtager senere i dag - men der kan jo altid støde et eller andet til med ham eller andre spillere, påpeger Ståle.

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,760

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Apoel Nicosia (CL Playoff)

    Jeg er så småt begyndt at se frem til kampen - eller sagt med andre ord, nerverne er begyndt at dukke frem. Jeg kender stort set intet til APOEL eller deres spillere og har måtte tyde til diverse hjemmesider for at finder lidt info.

    Jeg er ikke blevet overrasket over hvad jeg har fundet - et hold med rigtig mange udlændinge og en høj gennemsnitsalder. Der har ikke umiddelbart store kendte stjerner fra tidligere klubber, men stadig folk med erfaring fra de bedste ligaer omkring i europa. Her er en udemærket oversigt over deres trup:

    http://www.transfermarkt.com/apoel-n...te/verein/2784

    Hvis man har brug for at blive sat op og generelt bare blive pissed, så kommer det ikke fra en overraskende kant. APOEL har lånt baner hos Brøndby gratis, så de kunne forberede sig optimalt - den klub skyder sig selv i foden gang på gang og den ellers veltalende Troels Bech, lyder som komiske Ali og fremstår som en rendyrket idiot!

    http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...e-ud-til-apoel

    FCK er startet fantastisk godt (både spillemæssigt og resultatmæssigt) - faktisk husker jeg ikke en mere komplet start, hvor perioderne med dårligt spil er minimeret og vi har kunne holde tålmodigheden og koncentrationen lige gyldigt hvad. Det er imponerende og noget vi får brug for imod et gennemrutineret hold, som jeg frygter - det gjorde jeg også Astra, men det var mere ubegrundet. APOEL har en rigtig fin europæisk historie.

    Jeg er ikke i tvivl om at APOEL vil bruge meget tid i løbet af den første kamp på at ødelægge rytme og lave mange irriterende frispark. De skal undgå at blive slået ud og med deres hjemmebane betyder det, at de kan leve med et lille nederlag, især hvis de får scoret. Selvom de ikke har imponeret indtil nu, så er det forfærdeligt at vide, at de har kræfter nok til at vende en kamp fuldstændig i overtiden - det er ofte mit håb imod pensionisthold, spil dem trætte og udnyt det i løbet af de sidste 30 min. Jeg håber dog, at vi kan trykke dem flade uden at oversatse og personligt ville mine nerver få det langt bedre med en hurtig føring.

    Hvem skal slå dem. Robin Olsen starter og jeg er fint tilfreds med ham, men han må rigtig gerne være mere overbevisende. Forsvaret giver sig selv og det er vel kun kanterne vi kan diskutere hvis Corner ikke bliver klar - skulle han blive klar (100% klar) ville jeg gerne se den gode Corner fra start.

    Kanterne og min manglende viden omkring APOELs styrker gør det svært at vurdere, hvem der ville være bedst. Jeg ser dog gerne Falk fra start, da vi skal skabe et resultat og kan godt være nervøs for at Verbic kan irriteres til at miste koncentrationen og lave dumme frispark med kort til følge.

    Jeg kan ikke give et kvalificeret bud på resultatet, men ville bliver fint tilfreds, hvis det ender som tipsbladet gætter 2-0

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    48

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Apoel Nicosia (CL Playoff)


  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    374

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Apoel Nicosia (CL Playoff)

    Citat Oprindeligt indsendt af Stodderkarl Se meddelelser
    Jeg sender en venlig tanke til BIF

    At opholde sig længere tid på Vestegnen gør selv en rask mand sløv. Det gælder nok også for cyprioter.

  22. De følgende 12 brugere er enige:

Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts-og kamptråd: APOEL FC Nicosia vs F.C. København
    By Dét er humor in forum De korte linier
    Svar: 150
    Sidste Meddelelse: 29.08.09, 14:52
  2. Optakts- og kamptråd: FC København - APOEL FC
    By Martin A in forum De korte linier
    Svar: 110
    Sidste Meddelelse: 21.08.09, 13:07
  3. Svar: 93
    Sidste Meddelelse: 10.08.09, 13:00
  4. Optakts- og kamptråd: FCK - AGF
    By Fagerlund in forum De korte linier
    Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 25.04.08, 20:18

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •