Se afstemningsresultater: Hvem vinder kampen

Stemmeafgivere
52. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København

    38 73.08%
  • Uafgjort

    9 17.31%
  • AAB

    5 9.62%
Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 65

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – AAB (20.08.16 kl.18:30)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AAB (20.08.16 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg har normalt en god følelse, når vi møder AaB hjemme. Men jeg er sgu bange for en slap præstation, fordi hovederne allerede er på Apoel ude. Frygter et nederlag idag..
    En slap præstation er lige præcis hvad vi har set i 1. halvleg.. Uanset at vi har en vigtig kamp onsdag så er det ingen undskyldning for at præstere SÅ ringe i en topkamp i superligaen.. Særligt de spillere som ikke kan forventes at starte mod APOEL spiller langt under hvad der kan forventes. Her tænker jeg særligt på Kusk og Gregus, havde jeg været Ståle havde jeg flået dem ud i pausen..

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AAB (20.08.16 kl.18:30)

    Beskæmmende indsats i dag. Spillerne er slet ikke klar, og Ståle fejler med sine taktiske dispositioner. Udskiftningen af Antonsson, der flytter Gregus ned i forsvaret og Toutouh ind på midten, koster potentielt sejren. Vi dominerer i perioden inden da og skaber flere gode chancer, men derefter går det helt i hegnet igen. Toutouh bidrog med absolut intet, hverken på kanten eller centralt.

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AAB (20.08.16 kl.18:30)

    "Lige pt. har vi 3 angribere."

    Én kan afslutte med hovedet.
    Én kan afslutte med fødderne.
    Én kan holde på og fordele bolden.

    Pavlovis ? Hold K... han er ringe.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AAB (20.08.16 kl.18:30)

    Nu så jeg kun den sidste halve time, her var det ganske tydeligt, at Kvist simpelthen er nødt til at spille alle kampe. Der mangler den rette balance centralt.
    Holdet manglede ligeledes tænding, hvilket jeg ikke forstår, da man lige så godt kan aflive Suppen hurtigst muligt. Med Toutouhs indsats, skal han da ikke forlange meget spilletid, ligesom jeg er ved at være p.... hamrende træt af Ludwigs ELENDIGE dødbolde. Jeg synes desværre at hans indsats generelt er for nedadgående, når man kigger på hans offensive aktioner. Han kommer fint med, men teknikken halter i den grad.
    Generelt bekymrende indsats, frem imod onsdagens skæbnesvangre opgør.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #20
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AAB (20.08.16 kl.18:30)

    Ståles point tab denne kamp, han må snart forstå at skifte så meget koster point på kontoen

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AAB (20.08.16 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Pavlovis ? Hold K... han er ringe.
    Santander spillede væsentlig dårligere i dag. Han satte ikke én fod rigtigt.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AAB (20.08.16 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Jeg er fløjtende ligeglad med hvor mange mål Santander scorer, eller ikke scorer. Han betyder simpelthen SÅ meget for vores offensiv at man næsten ikke kan begribe det. Hverken Cornelius eller Pavlovic kan finde ud af at holde på bolden, eller fordele den - og det ødelægger alt offensivt flow.

    Lige pt. har vi 3 angribere.

    Én kan afslutte med hovedet.
    Én kan afslutte med fødderne.
    Én kan holde på og fordele bolden.

    Hvis man dog bare kunne smelte de 3 angribere sammen.
    Hent Bendtner og ønsket er gået i opfyldelse.

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AAB (20.08.16 kl.18:30)

    "Santander spillede væsentlig dårligere i dag. Han satte ikke én fod rigtigt."

    Nej men han fik dog kun ca 15 min, Pavlovic har været helt væk undtaget da han scorede i onsdags.

    K... jeg er skuffet over de 2 angribere, Corner er jo klasser over dem.

  14. #24
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AAB (20.08.16 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    "Santander spillede væsentlig dårligere i dag. Han satte ikke én fod rigtigt."

    Nej men han fik dog kun ca 15 min, Pavlovic har været helt væk undtaget da han scorede i onsdags.

    K... jeg er skuffet over de 2 angribere, Corner er jo klasser over dem.
    AHh skal vi nu ikke lige tag den med ro iht. Cornelius, har var helt væk i den her kamp og kun en afretning gør han score

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AAB (20.08.16 kl.18:30)

    Nøj hvor der skældes ud.... Hovederne var på Cypern i dele af kampen hos både spillere og fans.... Vi skaber chancer nok til at vinde men mangler de sidste procenter ..... Det er så logisk at folk ubevidst passer lidt på sig selv og så småt er på vej til Cypern ... Vi fik 1 point , kunne have fået 3 og slap for skader .... Videre herfra og fuldt fokus på onsdag ....


  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AAB (20.08.16 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Nøj hvor der skældes ud.... Hovederne var på Cypern i dele af kampen hos både spillere og fans.... Vi skaber chancer nok til at vinde men mangler de sidste procenter ..... Det er så logisk at folk ubevidst passer lidt på sig selv og så småt er på vej til Cypern ... Vi fik 1 point , kunne have fået 3 og slap for skader .... Videre herfra og fuldt fokus på onsdag ....
    Det kan du ha' ret i, men det er sløjt alligevel. Derudover er der ikke én "reserve" der får overbevist om, at vedkommende skal meget andet end sidde på bænken i de betydende kampe.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AAB (20.08.16 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Nøj hvor der skældes ud.... Hovederne var på Cypern i dele af kampen hos både spillere og fans.... Vi skaber chancer nok til at vinde men mangler de sidste procenter ..... Det er så logisk at folk ubevidst passer lidt på sig selv og så småt er på vej til Cypern ... Vi fik 1 point , kunne have fået 3 og slap for skader .... Videre herfra og fuldt fokus på onsdag ....
    Den præmis køber jeg slet ikke.. Vi SKAL kunne magte at spille Superliga mellem de europæiske kampe.. Jeg vil sådan set skide på om vi skal spille CL-finale om tre dage, det vi så i dag er LANGT under acceptabelt niveau.. Snart skal vi spille gruppespil.. Der kommer også et hav af vigtige midtuge-kampe.. Skal vi bare give afkald på tre point i superligaen hver gang vi har europæiske kampe? Så bliver det ikke til et nyt mesterskab i hvert fald..


  19. #28
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AAB (20.08.16 kl.18:30)

    Inden kampen blev Toutouh og Kusk interviewet om konkurrencen på kanterne, hvor de begge betonede vigtigheden af at præstere, når man få chancen. Desværre blev de flotte ord ikke fulgt op af en tilsvarende indsats på banen. Begge var elendige. Man kan (og bør) sige meget dårligt om BIF, men den fysiske indsats, der lægges for dagen af deres knoldesparkere, kunne nogle af vores spillere godt lære af.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AAB (20.08.16 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Nøj hvor der skældes ud.... Hovederne var på Cypern i dele af kampen hos både spillere og fans.... Vi skaber chancer nok til at vinde men mangler de sidste procenter ..... Det er så logisk at folk ubevidst passer lidt på sig selv og så småt er på vej til Cypern ... Vi fik 1 point , kunne have fået 3 og slap for skader .... Videre herfra og fuldt fokus på onsdag ....
    Din holdning om at "hovederne var jo på Cypern" er i mine øjne et udtryk for lige præcis den tabermentalitet vi absolut ikke må forfalde til.. Spiller man i FCK skal der leveres hver gang.. Det nytter ikke noget at undskylde præstationer som den mod AaB med, at der jo venter en endnu vigtigere kamp lige om hjørnet.. Det er muligvis forklaringen, men det må aldrig blive "acceptabelt".. De 11 der går på banen skal yde 100% og vise at de VIL vinde.. Hver gang.. Vi har efterhånden oparbejdet en vinderkultur i FCK som gør, at selv tætte kampe ofte ender med os som vindere.. Begynder vi at forfalde til ovenstående slags undskyldninger når vi ikke vinder, vil det være begyndelsen på en udvanding af vinderkulturen, og det VIL i sidste ende koste titler..

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AAB (20.08.16 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Den præmis køber jeg slet ikke.. Vi SKAL kunne magte at spille Superliga mellem de europæiske kampe.. Jeg vil sådan set skide på om vi skal spille CL-finale om tre dage, det vi så i dag er LANGT under acceptabelt niveau.. Snart skal vi spille gruppespil.. Der kommer også et hav af vigtige midtuge-kampe.. Skal vi bare give afkald på tre point i superligaen hver gang vi har europæiske kampe? Så bliver det ikke til et nyt mesterskab i hvert fald..

    Stop nu det sludder..... Der er en væsentlig forskel på kampen onsdag og gruppespilskampe.... De spiller den vigtigste kamp i sæsonen og vi skaber rigeligt med chancer på en dag hvor spillet slet ikke flyder .... Hvis du selv har spillet fodbold på et minimum niveau vil du kende psykologien i en kamp som denne ... Det er jo ikke fordi de ikke kæmper eller moser på... Der mangler blot det normalt flow.... Lur mig om vi ikke godt kan håndtere både gruppespil og ligaen... At skifte på mange positioner giver heller ikke de nye det flow man ellers får hvis man er 1-2 nye i start 11..... Få nu ro på og lad os spille onsdag og så gøre status på hvordan vi griber tingene an med de mange kampe ..... Btw er det kulturen der skal bære os igennem og den der skal sørge for at spiller 15-20 også forbliver på max , både i træning og evt kampe ...og havde vi scoret til sidst havde i aldrig skrevet jeres indlæg men været glade for at vi vandt på en dårlig dag ... Det bliver sgu for sort/hvidt. Forza

  24. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 01.09.15, 17:34
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (15.08.14 kl.19.30)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 104
    Sidste Meddelelse: 20.08.14, 12:00
  3. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 23.04.13, 07:32
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 03.11.12, 11:30
  5. Optakts- og kamptråd: OB - FC København
    By østersø007 in forum De korte linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 15.04.08, 12:20

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •