Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 23

Emner: Nicolai Boilesen til FCK

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    252

    Nicolai Boilesen til FCK

    4-årig kontrakt.

    Tidligere stamspiller og anfører i Ajax.
    Kan nå at komme i kmapform til Ludvig Augustinsson bliver solgt. Synes det er en god signing.

    http://www.fck.dk/#/nyhed/2016/08/25...olai-boilesen1


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Nicolai Boilesen til FCK

    Det er en Nikolai Jørgensen-level transfer det her. Hans niveau er alt for højt til Superligaen og vi har tid/ressourcer/know-how til at få ham tilbage på toppen. Perfekt transfer!


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Nicolai Boilesen til FCK

    "Jeg spillede ungdomsfodbold i Skovlunde IF"

    "Jeg fik min egentlige fodboldopdragelse i Ajax"

    "Der er ingen tvivl om at FCK er den største klub vi har herhjemme"

    Velkommen til Nicolai!!
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    199

    Re: Nicolai Boilesen til FCK

    Jeg synes det giver voldsomt go' mening, for FCK og for Boilesen. Hans fysik har nok vaeret en hindring for hans store talent, men det lader til at vi er gode til at haandtere den slags. Naar Ludwig engang er solgt, vil der nok blive plads til et aar eller to med en yngre venstreback til at aflaste og laere.

    Jeg er personligt ret ligeglad med hvad klubber spillere tidligere har vaeret i - det er for helvede en professionel branche. Men det glaeder mig da altid naar boeffans er bitre...

    Det er et ordentligt talent vi har faaet ind i truppen her.

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Nicolai Boilesen til FCK

    Det lader til at være en rigtig god signing, men der kan også være et par faldgrupper. Han må nødvendigvis være laaaaangt fra kampform, han har en skidt skadeshistorik, og der var vel også lidt attitudeproblemer i Ajax siden det gik helt galt der. Men med vores økonomiske gevinst i går, så er Boilesen da bestemt et sats værd, især når han var uden kontrakt. Om ikke andet så er pengene jo givet godt ud i forhold til den statement man laver i forhold til de BIF. Som det blev nævnt på twitter:
    Bif leder efter en venstreback - FCK henter Boilesen..... ouch.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Nicolai Boilesen til FCK

    Jeg er ved at hive håret ud af hovedet over hvor vild den her transfer er!
    Det er altså en tidligere anfører i Ajax vi har hentet - ganske vist har han ikke spillet i lang tid, men et halvt år til at spille sig i form, og så kan Ludvig rejse til England eller hvor han vil hen uden vi vil stå med en dårligere venstre back, snare tværtimod.

    Nicolai Boilesen er klasse! Og ALT for god til Superligaen - og KÆMPE videresalgspotentiale!


  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Nicolai Boilesen til FCK

    Det af pressemødet jeg nåede at få med - ringe kvalitet!:

    Sidst redigeret af Kaff : 25.08.16 kl. 11:41

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    174

    Re: Nicolai Boilesen til FCK

    Også må vi ikke glemme det tuderi der allerede lyder på vestegnen. Det gør nas på dem og det er ubeskriveligt fryd.
    "Copenhagen have one of the best homefans in europe, and there hooligans was crazy when we were in copenhagen. When they got a throw in, the fans got mental, when they won a tackle it sound like a goal was scored, great team great fans."
    - En imponeret fan fra Grækenland.
    Fissan's Avatar

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Nicolai Boilesen til FCK

    Første interview med Boilesen fra FCK TV:


  14. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2015
    Indlæg
    2

    Re: Nicolai Boilesen til FCK

    Bliver spændende at se hvor lang tid der mon går inden han begynder at få nogle indhop? Jeg medgiver han har nogle tynde ben på videoen med der må da være en eller anden grundform.

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Nicolai Boilesen til FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Fissan Se meddelelser
    Også må vi ikke glemme det tuderi der allerede lyder på vestegnen. Det gør nas på dem og det er ubeskriveligt fryd.
    Nu skal du lige huske på, at Boilesen slet ikke passer ind i Zorniger's spillestil.............

  16. De følgende 10 brugere er enige:

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    390

    Re: Nicolai Boilesen til FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Det er en Nikolai Jørgensen-level transfer det her. Hans niveau er alt for højt til Superligaen og vi har tid/ressourcer/know-how til at få ham tilbage på toppen. Perfekt transfer!
    In Cosgrave we trust!
    "Han stiller store krav, men samtidig er det altid med kort vej til smil og jokes, og det er den balance og spænding, som skal skabes i en gruppe, og så er han 5% sindssyg". CV om Ståle i FCK BALLS

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Nicolai Boilesen til FCK

    Når man kan hente en spiller (endda transferfri) som i den grad pisser dem af ude i betonen så skal der bare slås til.

    Om så han får 0 minutters 1 holds fodbold ved os er denne handel en kæmpe succes. ��

    Godt spottet af ledelsen.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Nicolai Boilesen til FCK

    Solbakken: Boilesens FCK-debut kan trække ud i måneder.

    Bare det nu ikke er udtryk for en erkendelse af, at Boilesen er i en langt ringere forfatning, end Ståle frygtede. Ellers indeholder artiklen vel et par betragtninger, som næppe kan komme bag på os, men alligevel.

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Nicolai Boilesen til FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Solbakken: Boilesens FCK-debut kan trække ud i måneder.

    Bare det nu ikke er udtryk for en erkendelse af, at Boilesen er i en langt ringere forfatning, end Ståle frygtede. Ellers indeholder artiklen vel et par betragtninger, som næppe kan komme bag på os, men alligevel.
    Jeg er ret sikker på at Ståle og staben ved præcis hvilken tilstand Boilesen er i, hvad det vil kræve at få ham tilbage på sporet, og hvor lang tid det vil tage. No worries :-)
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar


Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale
    By puma4ever in forum Transferforum
    Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 28.03.15, 01:34
  2. Nicolai Jørgensen i angrebet eller på kanten?
    By Jinx13 in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 17.02.15, 10:23
  3. Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 10.08.13, 18:11

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •