Side 8 af 8 FørsteFørste ... 5678
Viser resultater 106 til 117 af 117

Emner: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Det er helt vores egen skyld, at vi ikke vinder. Vi kunne have ført 3-0 efter 20 minutter. Det var første gang, at jeg ser bøf spille i denne sæson, og jeg var overrasket over, hvor ineffektive de var i forhold til, hvad jeg forventede. Vi gav dem meget plads på kanterne, hvilket hver gang gav mig mindre blodstyrtninger. De lagde et højt pres, men ellers synes jeg ikke, at de var meget bedre end de forrige kampe. Jeg har utrolig svært ved at se, at de kan holde til at spille så fysisk gennem en hel sæson. På den anden side, så ser vi jo en gang imellem, at et lortehold pludselig bliver mestre, fordi de af en eller anden grund har fået vinger. Med kampen i går, og rygtet om det nye bøf, er jeg sgu' lidt nervøs for, at de kommer til at irritere mere end godt er i denne sæson.

    Det "interessante" er, at min bøf-kollegaer i dag helt seriøst mener, at de i hele kampen var os overlegne på alle facetter. På den anden side er det også dem, der siger, at de vil ønske, at Zanka får revet begge korsbånd over og bliver fodboldinvalid. Jo før jo bedre. Såååhhh...

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Jeg er generelt overrasket over folks syn på kampen.

    Jeg sad med den opfattelse at BIF var bedre end os i 60 minutter af kampen.

    At nogle endda snakker om at vi "... kørte dem ud på røv og albuer...". Naaaah, come on.

    Jeg var faktisk skuffet over at vi ikke tacklede deres presspil bedre.
    Jeg var overrasket over BIF's hurtige kombinationsspil på midten.

    Jeg føler mig (desværre) ret overbevist om at de kan udfordre os om guldet, for de gjorde i min optik mange ting bedre end os.

    Det er sgu ikke fordi jeg synes det er sjovt at rose dem - jeg hader dem så inderligt! Men vi må simpelthen "stå tidligere op" næste gang, og finde løsninger der bryder deres koncept bedre og mere effektivt.

    Én af dem er selvfølgelig at score på de, trods alt, store chancer vi har.

    Zan

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #108
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg er generelt overrasket over folks syn på kampen.

    Jeg sad med den opfattelse at BIF var bedre end os i 60 minutter af kampen.

    At nogle endda snakker om at vi "... kørte dem ud på røv og albuer...". Naaaah, come on.

    Jeg var faktisk skuffet over at vi ikke tacklede deres presspil bedre.
    Jeg var overrasket over BIF's hurtige kombinationsspil på midten.

    Jeg føler mig (desværre) ret overbevist om at de kan udfordre os om guldet, for de gjorde i min optik mange ting bedre end os.

    Det er sgu ikke fordi jeg synes det er sjovt at rose dem - jeg hader dem så inderligt! Men vi må simpelthen "stå tidligere op" næste gang, og finde løsninger der bryder deres koncept bedre og mere effektivt.

    Én af dem er selvfølgelig at score på de, trods alt, store chancer vi har.

    Zan
    jeg er meget enig med dig. BIF var spillemæssigt bedre end os det meste af kampen. Vi har vel kun 25-30 min i første halvleg, hvor vi lykkedes. Det er især BIFs kombinationsspil der imponerer mig. Nu var det jo ikke fordi de vadet i store chancer. Vi havde også vores chancer i 2 halvleg da vi var gode på omstillinger. At Mukhtar især fik så meget plads uden Ståle reagerer undre mig faktisk lidt. Det var jo nærmest efter behag at der var ren motorvej mod vores mål.

    BIF kan sagtens være udfordre til guldet, MEN som der også tidligere er nævnt herinde. BIF har i de første 7 runder + Europa stort set kørt med den samme opstilling. Det er jeg overbevist om ikke holder en hel sæson. De kommer også til at rende ind i overbelastnings skader etc. og deres bænk er ikke imponerende..

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #109
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg er generelt overrasket over folks syn på kampen.

    Jeg sad med den opfattelse at BIF var bedre end os i 60 minutter af kampen.

    At nogle endda snakker om at vi "... kørte dem ud på røv og albuer...". Naaaah, come on.

    Jeg var faktisk skuffet over at vi ikke tacklede deres presspil bedre.
    Jeg var overrasket over BIF's hurtige kombinationsspil på midten.

    Jeg føler mig (desværre) ret overbevist om at de kan udfordre os om guldet, for de gjorde i min optik mange ting bedre end os.

    Det er sgu ikke fordi jeg synes det er sjovt at rose dem - jeg hader dem så inderligt! Men vi må simpelthen "stå tidligere op" næste gang, og finde løsninger der bryder deres koncept bedre og mere effektivt.

    Én af dem er selvfølgelig at score på de, trods alt, store chancer vi har.

    Zan
    I mine øjne dominerer begge hold ca. en halvleg. Vi har den første halve time og det sidste kvarter i anden halvleg. BIF sidste kvarter i 1. halvleg og op til målet i anden halvleg.
    Selvfølgelig kørte vi dem ikke ud på røv og albuer, men vi er meget dominerende i starten også mere end BIF dominerer os. Der hvor vi dog i mine øjne er klart bedst er på chancer. Vi bør vel score 3-4 mål i den kamp, hvor BIF vel reelt ikke har nogle store og deres mål kommer også på et mirakelskud, hvor Kvist (som ellers var fremragende) står og snorksover.

    Jeg har svært ved at finde ud af, om jeg er tilfreds eller ej. På den ene side er X ok mod et godt kørende BIF, især når man ser hvor presset vi var omkring målet til 1-1, og hvor svært vi i perioder havde det centralt i området foran forsvaret. På den anden side er BIF pivhamrende heldige i flere situationer, hvor vi bør score. Jeg nævner i flæng:
    - forkert annulleret mål
    - friløber til Santander
    - bold reddet på stregen efter Toutouh har sparket forbi Rønnew
    - Falks afslutning til sidst, hvor kun et mirakel af et skru i bolden forhindrer den i at gå i mål.

    BIF var gode og kan bestemt udfordre os til guldet. Men vi er et bedre hold, vi har en bredere trup, og det gør mig rimelig tryg at vi kan spille X og være utilfredse på en dag, hvor så mange (især de offensive) ikke ramte dagen, og hvor Bifferne vel kommer med deres max niveau pt.


  8. #110
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    196

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg har svært ved at finde ud af, om jeg er tilfreds eller ej. På den ene side er X ok mod et godt kørende BIF, især når man ser hvor presset vi var omkring målet til 1-1, og hvor svært vi i perioder havde det centralt i området foran forsvaret. På den anden side er BIF pivhamrende heldige i flere situationer, hvor vi bør score. Jeg nævner i flæng:
    - forkert annulleret mål
    - friløber til Santander
    - bold reddet på stregen efter Toutouh har sparket forbi Rønnew
    - Falks afslutning til sidst, hvor kun et mirakel af et skru i bolden forhindrer den i at gå i mål.
    Af samme årsager som du selv nævner, har jeg også svært ved at finde ud af om jeg er tilfreds eller ej. Mit absolutte derbykriterie nummer 1 er og vil altid være at man ikke skal tabe, så den kan vi jo krydse af. Jeg vælger dog at se sådan her på det:

    Hvis der var nogen der for en uge siden havde sagt til mig at vi ville kvalificere os til CHL, trække en gruppe hvor der rent faktisk er muligheder, hente både Boilesen og Okore der begge kan og bør spille på højere niveau end superliga, og spille 1-1 med det bedste brøndby hold i mange år (endda i Brøndby), så havde jeg solgt den på stedet!


  9. #111
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Citat Oprindeligt indsendt af A Se meddelelser
    Som svar til Kennys analyse:

    Det er rimelig meget det samme jeg så.

    Her må der være en tastefejl?
    "Mod Aab var det 83% succesfulde afleveringer ud af hele 943."
    943 afleveringer kan man ikke nå, når man kun har bolden i 52% af tiden. Man skal vel op og have 90 - 90% boldbesiddelse for at lykkedes med det.

    Og her griver jeg Brøndby kredit pga spillestilen.
    Manglende kontrol, dårlige afleveringer og sløje beslutninger. Er alle ting det høje pres fra Brøndby bl.a. skal udmønte sig i. Hektisk kamp, hvor man har langt mere erfaring. Møder man et hold der ikke bliver ramt af de tre ting - er man højst sandsynligt løbet ind i en øretæve. Fx hvis FCK havde spillet 90 min, som de gjorde de første 20.

    Men det er nok en smagssag hvor meget kredit man vil give det høje pres.

    Og jeg vil da gerne yderlige bidrage med at Brøndby på et tidspunkt bliver læst, men de samtidig bedre og bedre til systemet, hvor en af fordelene kan blive at de kan blitze bundhold. Og point mod bundhold tæller lige så meget som point mod tophold.
    Jeg fokuserer som sådan ikke på antallet af afleveringer, selvom det også er ret lavt, men derimod på præcisionen.

    Skal man tro på http://www.superliga.dk/kamp/2016-20...-kobenhavn-aab er det muligt at nå over 900 afleveringer med 51% boldbesiddelse.
    Ydermere nåede vi over 900 afleveringer her http://www.superliga.dk/kamp/2016-20...fc-midtjylland med 65% boldbesiddelse.
    Og næsten her http://www.superliga.dk/kamp/2016-20...e-fc-kobenhavn med 64% boldbesiddelse.
    Og over 1000 afleveringer i disse tre kampe http://www.superliga.dk/kamp/2016-20...yngby-boldklub, http://www.superliga.dk/kamp/2016-20...-nordsjaelland og http://www.superliga.dk/kamp/2016-20...b-fc-kobenhavn.
    Jeg kan dog ikke udtale mig om hvor præcise de statistikker er

  10. #112
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fck_mester Se meddelelser
    Hvis der var nogen der for en uge siden havde sagt til mig at vi ville kvalificere os til CHL, trække en gruppe hvor der rent faktisk er muligheder, hente både Boilesen og Okore der begge kan og bør spille på højere niveau end superliga, og spille 1-1 med det bedste brøndby hold i mange år (endda i Brøndby), så havde jeg solgt den på stedet!
    Det kan ikke skrives bedre, og er lige præcis den jeg valgte at tænke på inden jeg lukkede mine to små engleøjne igår nat.

    Det havde været super at slå BIF, men vi kan nu slappe af i to uger, og tænke på hvad august rent faktisk bragte os!

    Og det er sgu rart...

    Zan


  11. #113
    Tilmeldingsdato
    Aug 2011
    Indlæg
    128

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg er generelt overrasket over folks syn på kampen.

    Jeg sad med den opfattelse at BIF var bedre end os i 60 minutter af kampen.

    At nogle endda snakker om at vi "... kørte dem ud på røv og albuer...". Naaaah, come on.

    Jeg var faktisk skuffet over at vi ikke tacklede deres presspil bedre.
    Jeg var overrasket over BIF's hurtige kombinationsspil på midten.

    Jeg føler mig (desværre) ret overbevist om at de kan udfordre os om guldet, for de gjorde i min optik mange ting bedre end os.

    Det er sgu ikke fordi jeg synes det er sjovt at rose dem - jeg hader dem så inderligt! Men vi må simpelthen "stå tidligere op" næste gang, og finde løsninger der bryder deres koncept bedre og mere effektivt.

    Én af dem er selvfølgelig at score på de, trods alt, store chancer vi har.

    Zan
    Selvom du muligvis er imponeret over Brøndbys presspil, så er det stadigt begrænset, hvad de reelt skaber i sammenligning med hvad de giver væk - også i 2. halvleg. Prøv evt. at gense højdepunkterne:

    http://www.fck.dk/#/nyhed/2016/08/28...oendby-1-1-fck

    Vil du stadig sige Brøndby er bedre end os 60 minutter af kampen? For jeg har godt nok svært ved at se hvordan det udsagn harmonerer med fordelingen af store målchancer i den kamp.

    Det gør sgu ondt at se på alle de missede chancer.

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #114
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Havde fornøjelse af at gense kampen her til eftermiddag, og det var tydeligt vi var bedst (med afstand) de første 25 minutter, hvorefter kampen bliver meget lige de resterende af første halvleg. Anden halvleg starter Brøndby bedst, hvorefter de sidste 20 er meget lige.
    Dog havde vi de klart største chancer gennem kampen, men effektiviteten er skræmmende lav for tiden.

    Generelt synes jeg vi håndterede deres presspil fornuftigt og viste tilmed de er nemme at stresse til nemme boldtab. Det bør være noget som andre hold kan lære af, samt noget vi kommer til at profitere af i den omvendte kamp i foråret.
    Sidst redigeret af unknown : 30.08.16 kl. 21:48

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #115
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    8

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Lidt off topic.. Nogen der ved hvad der stod på bannerne?

  16. #116
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Citat Oprindeligt indsendt af AGK Se meddelelser
    Selvom du muligvis er imponeret over Brøndbys presspil, så er det stadigt begrænset, hvad de reelt skaber i sammenligning med hvad de giver væk - også i 2. halvleg. Prøv evt. at gense højdepunkterne:

    http://www.fck.dk/#/nyhed/2016/08/28...oendby-1-1-fck

    Vil du stadig sige Brøndby er bedre end os 60 minutter af kampen? For jeg har godt nok svært ved at se hvordan det udsagn harmonerer med fordelingen af store målchancer i den kamp.

    Det gør sgu ondt at se på alle de missede chancer.
    Ja, med tanke på at der flere gange var optræk til fuldbyrdet panik, i deres bagerste kæde - så slap de sgu nådigt - og jeg er da også noget forundret over de ikke har hentet nogle defensive forstærkninger, i det netop lukkede transfervindue.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  17. #117
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    112

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Det er jo fordi de udelukkende satser på egne talenter...

  18. De følgende 2 brugere er enige:

Side 8 af 8 FørsteFørste ... 5678

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 29.05.16, 07:16
  2. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 19.04.16, 09:55
  3. Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 08.04.15, 17:03
  4. Svar: 115
    Sidste Meddelelse: 04.04.15, 08:14
  5. Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 21.05.08, 12:47

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •