Side 7 af 8 FørsteFørste ... 45678 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 117

Emner: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    der ikke går mange runder før de andre superligaklubber finder måder at spille uden om deres hårde presspil.

    De kan passende kigge på vores spil de første 20 min idag.
    De andre Superliga klubber kan ikke en skid, og kan desværre kigge på at FCK ikke formåede at lukke ned for spillet i mellemrummet i de sidste 70 minutter.

    De andre klubbers elendighed kommer til at give Brøndby masser af nemme point.

    Ståle (og spillerne) skal vise noget andet næste gang. Dagens taktiske og spillemæssige præstation var ildevarslende. Det er trods alt et Brøndby hold som stadig ikke er spillet ret godt sammen. Og som med tiden kan blive meget bedre af at få affald som Crone, Holst, de to angribere m.fl. erstattet af andre.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Som andre også er inde på dominerer vi totalt i de første 20 minutter og burde reelt have afgjort kampen. Efter de 20 minutter begyndte brøndby at stemple ind. De fik mere boldbesiddelse og fik deres presspil til at fungere, ligesom at de fik gang i deres pasningsspil. Deres positionering blev også væsentligt forbedret, hvor Kvist ellers havde domineret næsten ene mand i de første 20 minutter.
    Vores spil gik dog den modsatte retning og de tendenser der begyndte at komme frem efter de første 20 minutter blev for alvor tydelige i anden halvleg. Afleveringerne var virkelig dårlige, hvilket resulterede i, at vi ikke formåede at spille uden om deres pres. Når brøndby vælger at presse så aggressivt og højt på banen, så er det katastrofalt når vores pasningsspil fejler. På papiret burde brøndby, med deres lettere smalle midtbane, kunne presse alt det de ville, da vi burde kunne have udnyttet bredden i banen, men dette ender med heller ikke at være tilfældet, da især venstrekanten så noget død ud i dag.

    Første halvleg var dog ikke værre, end at vi ender med at score og selvom brøndby undervejs får afsluttet deres angreb, så blev de ikke farlige. Vi har da også spillet andre kampe hvor første halvelg ikke har været perfekt, men hvor vi har løftet niveauet betydeligt efterfølgende. Dette mener jeg ikke er tilfældet i den her kamp.

    Anden halvleg ender brøndby med at dominere spillemæssigt. Vores pasningsspil blev aldrig bedre efter dykket i første halvleg og i tillæg til dette begyndte vores presspil så småt at falde fra hinanden hvilket resulterer i at vi kommer til at stå for dybt (og også falder tilbage for hurtigt). Det bliver alt for usammenhængende, hvor der tit kun var en spiller der gik op i presset, mens de andre enten ikke får dækket op eller ikke får deltaget ordentligt i presset. Symbolet på dette ses måske bedst ved brøndbys scoring. Der er ikke tale om gode kombinationer eller højt tempo. Phiri har endda tid til at snuble rundt i bolden. Wilczek får upresset lov til at lave en fin detalje og Hjulsager finder, også upresset, et gabende hul mellem de to midterforsvarere og får, alt andet lige, scoret et flot mål (luckypunch eller ej).

    Det skal ikke lyde som om brøndby var altdominerende, for det var de langt fra. Det skal også nævnes at jeg er voldsomt skuffet over, at vi ikke formår at have bedre kontrol med kampen. Men jeg synes godt nok det er dårligt, at vores pasningsspil bliver reduceret til lange direkte bolde, at vi ikke kan vedholde et ordentligt pres og taber for mange dueller og at vi, i det mindste, ikke kan stå ordentligt defensivt uden at blive presset så meget tilbage, at vi mister alt for mange vigtige andenbolde. Så kan det godt være, at brøndby er i gang med en fin udvikling og har haft en fin sæsonstart, men så er de ikke bedre.

    Det er sjældent at noget er så dårligt, at det ikke er godt for noget andet og vores direkte spil var da heller ikke dårligt. Vi fik truet brøndby en hel del og har, set over hele kampen, langt de fleste farlige chancer, ligesom vi var bedre til deres tredjedel af banen. Derimod var brøndby dårlige til, at spille bolden gennem vores forsvar, som overordnet set, trods alt, spiller en fin kamp og de var derfor ofte nødsaget til langskud. Det er dog, i min optik, langt fra tilstrækkeligt og jeg er nødt til, at vende tilbage til vores dårlige pasninger. Kun 69% af alle afleveringerne var succesfulde ud af sølle 286 afleveringer. Mod Aab var det 83% succesfulde afleveringer ud af hele 943. Normalt er jeg ikke glad for, at anvende statistik på den her måde, da det hurtigt bliver ’cherry-picking’, men jeg synes alligevel det er meget sigende for præstationen i dag. Afleveringer er langt fra alt og mod et hold der presser højt er de direkte afleveringer en god måde hvorpå man hurtigt kan komme forbi presset, men når det direkte spil ender med at være dominerende, så mister man hurtigt kontrollen og vi burde have kvaliteten til at kunne stå imod.

    Jeg synes egentlig ikke, at nogle af vores kantspillere spiller en særlig god kamp. De var gode i momenter, men det var for ofte, at de ikke havde succes med deres aktioner. Undervejs i første halvleg ender Verbic og Toutouh med at skifte side, men det lod ikke til, at have den ønskede effekt og Verbic blev udskiftet i halvlegen. Falk kommer ind og gør det fint, men det var ikke nok. Toutouh er lidt svingende igennem kampen og jeg formoder, at han vil være mere tilfreds med sit defensive arbejde end sit offensive.

    Ludwig var heller ikke overbevisende i dag. Ankersen har mange gode aktioner og får også en lagt op til scoringen efter en sublim aktion på kanten, men det virkede til, at han var mere presset defensivt, om end jeg ikke tror det var udslagsgivende.

    Kvist og Delaney startede enormt godt, hvor i sær Kvist var sublim. De faldt dog en anelse i niveau og manglede opbakning i presset, så det ender ikke så godt som det startede. De var dog langt fra dårlige. Delaney havde blandt andet mange gode tilbageløb, men de bliver for pressede til at kunne medvirke til at sætte tempoet.

    Angriberne var ineffektive i dag og det endte med at koste. I store dele af anden halvleg blev de i øvrigt alt for isolerede og måtte skabe for meget selv, hvilket ikke virker som deres store styrke.

    Zanka og Erik spillede en fin kamp, selvom det i nogle situationer ikke virkede til, at de var helt afstemt. De ender desværre med, at blive meget tilbageholdene og stå dybt. Vi havde ellers set nogle tryllerier fra Erik, men de får ikke helt den ønskede rolle i opspillet som ellers er med til at gøre os uforudsigelige.

    Robin står en udmærket kamp hvor han primært blev truet fra distancen af slatne afslutninger. Hans præstation skal huseks for en rigtig fin redning på Crones langskud og for en fin håndtering af Hjulsager (mener jeg), da Hjulsager løb ind foran ham.

    Jeg synes ikke at dommeren dømte en dårlig kamp. Den annullerede scoring er da heller ikke dommerens skyld og jeg synes ikke man kan klandre linjedommeren for den, da den er uhyre (hvis ikke umenneskelig) svær at se. Hvis linjedommeren er i tvivl skal tvivler naturligvis kommer angriberen til gode, men det er en virkelig vanskelig situation.
    Jeg vil dog mene, at brøndby slap afsted med for mange ’små’ frispark. Når deres presspil mislykkedes var de hurtige til, at begå frispark så fejlen ikke blev udnyttet og tempoet lige faldt en anelse efterfølgende. Jeg synes dog ikke der var nogen større fejlkendelser og generelt lagde han en fin ’linje’ for kampen. Det er muligt, at jeg er så skuffet over spillernes præstation, at dommerens præstation virker mindre væsentlig.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #93
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Jeg tror alle er enige om at vi kunne/burde have vundet kamp , men i starten af sæsonen scorede Falk og Kusk på alt de rørte ved , nu har vi en Santander der er helt væk om dagen og han betyder sindsyg meget for vores offensiv. Ludwig trænger en pause , skidt at læse boilesen trænger 3 måneder før han er 100 % .Men det er trods alt positivt alt selv om flere nøgle spillere ikke levere pt , kunne vi have scoret både 3-4 mål i dag , Toutouh og Falk burde begge scorer , Delaney har også en stor chance og flere tilløb uden for deres felt.

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Den manglende kynisme irriterer mig. Vi spiller dem ud på røv og albuer den første halve time og ret beset, bør vi føre med tre pinde efter første halvleg.

    Dette er den eneste grund til, at de devis kommer ind i kampen igen, de kan komme ud til anden halvleg med et håb om, at det er muligt at komme tilbage i kampen.

    Når holdene hver især viser deres klasse igår er det tydeligt, at vi er et langt bedre hold.
    Sidst redigeret af Fc Devil : 29.08.16 kl. 08:07

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #95
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Derp Se meddelelser
    Vi vidste allesammen at Brøndbys nedtur ikke ville vare evigt
    Nej, vel gjorde vi ej, men vi FRYGTEDE det ;-)
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #96
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,361

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Som svar til Kennys analyse:

    Det er rimelig meget det samme jeg så.

    Her må der være en tastefejl?
    "Mod Aab var det 83% succesfulde afleveringer ud af hele 943."
    943 afleveringer kan man ikke nå, når man kun har bolden i 52% af tiden. Man skal vel op og have 90 - 90% boldbesiddelse for at lykkedes med det.

    Og her griver jeg Brøndby kredit pga spillestilen.
    Manglende kontrol, dårlige afleveringer og sløje beslutninger. Er alle ting det høje pres fra Brøndby bl.a. skal udmønte sig i. Hektisk kamp, hvor man har langt mere erfaring. Møder man et hold der ikke bliver ramt af de tre ting - er man højst sandsynligt løbet ind i en øretæve. Fx hvis FCK havde spillet 90 min, som de gjorde de første 20.

    Men det er nok en smagssag hvor meget kredit man vil give det høje pres.

    Og jeg vil da gerne yderlige bidrage med at Brøndby på et tidspunkt bliver læst, men de samtidig bedre og bedre til systemet, hvor en af fordelene kan blive at de kan blitze bundhold. Og point mod bundhold tæller lige så meget som point mod tophold.
    Death by football!

  11. #97
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Citat Oprindeligt indsendt af A Se meddelelser
    Som svar til Kennys analyse:

    Det er rimelig meget det samme jeg så.

    Her må der være en tastefejl?
    "Mod Aab var det 83% succesfulde afleveringer ud af hele 943."
    943 afleveringer kan man ikke nå, når man kun har bolden i 52% af tiden. Man skal vel op og have 90 - 90% boldbesiddelse for at lykkedes med det.

    Og her griver jeg Brøndby kredit pga spillestilen.
    Manglende kontrol, dårlige afleveringer og sløje beslutninger. Er alle ting det høje pres fra Brøndby bl.a. skal udmønte sig i. Hektisk kamp, hvor man har langt mere erfaring. Møder man et hold der ikke bliver ramt af de tre ting - er man højst sandsynligt løbet ind i en øretæve. Fx hvis FCK havde spillet 90 min, som de gjorde de første 20.

    Men det er nok en smagssag hvor meget kredit man vil give det høje pres.

    Og jeg vil da gerne yderlige bidrage med at Brøndby på et tidspunkt bliver læst, men de samtidig bedre og bedre til systemet, hvor en af fordelene kan blive at de kan blitze bundhold. Og point mod bundhold tæller lige så meget som point mod tophold.
    Problemet er vel ofte, at FCK svinger voldsomt meget i løbet af vores kampe.
    Der er underlige udfald, og tit og ofte er hver halvleg som nat og dag.

    Synes tit jeg står med følelsen af man spiller med trukket håndbremse

  12. #98
    Tilmeldingsdato
    Aug 2011
    Indlæg
    128

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Derp Se meddelelser
    Personligt ville jeg dog gerne have set os spille med en angriber og så Toutouh, Falk eller Verbic som hængende angriber. Vores nuværende angribere er simpelthen så elendige og så kunne vi få en ekstra mand ind på midtbanen. Det var nemlig helt forfærdeligt at se hvor meget plads der var lige foran vores midterforsvar og bagved Kvist og Delaney. Utallige gange fik Mukhtar lov til at modtage bolden og vende mod vores mål uden at nogle samlede ham op. Jeg ved fandme ikke hvorfor der ikke var nogle i trænerstaben som gjorde noget, for vi tabte kampen i det område. Så hellere lad Brøndby få plads på kanterne. Jeg fatter det simpelthen ikke. Selv Werge og Frimann havde opdaget det. Ja det var et kanon godt mål, men man kan ikke undres over at det var en Brøndby spiller som løb derind uden at blive samlet op.
    Jeg er meget enig i, at det her er nøglen til hvorfor vi får så svær en 2. halvleg. Kvist og Delaney bliver af bl.a. Wehlast rost til skyerne for deres præstation igår, og det er måske også fortjent nok baseret på første halvleg, men jeg synes godt nok de svigter midterforsvaret i mange situationer i 2. halvleg. Stort set hver gang Brøndby bliver farlige, så er det situationer hvor Mukhtar eller Hjulsager modtager bolden retvendt foran Zanka og Johansson, der begge er beskæftiget med hhv. Pukki og Wilzcek, og derfor ret beset er tvunget til at give dem lov til at afslutte på kanten af feltet.

    I en sådan situation der fungerer det altså ikke, at Kvist og Delaney forsvarer på en linje. Der bliver en af dem simpelthen nødt til at falde lidt tilbage, og sidde tæt på deres mellemrumsspillere. Det er selvfølgelig også klart, at de er i undertal derinde, men så må de sgu prioritere, og så må en af angriberne falde ned og/eller kanterne må trække ind i banen, og på den måde gør områderne små.

    Det håber jeg godt nok Ståle får løst til næste derby.

  13. #99
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Synes det er imponerende at Brøndby kan stille op med samme hold stort set hele efteråret indtil videre, når den har stået på alle de europæiske kampe + deres krævende spillestil. Jeg er klar over at de var på hjemmebane og blev båret lidt frem, men det var klart dem der lagde det største tryk hen i mod slutningen og vi lignede dem der trænger mest til en landsholdspause. Derudover har de vel heller ikke haft bare én enkelt overbelastningsskade endnu?

    Det er sgu meget godt gået - for nøj hvor er de afhængige af at kunne stille med de samme 11. Kvaliteten på bænken er virkelig ikke særlig god, og det er det der evt. vil sikre os et mesterskab. For kan de spille samtlige kampe resten af sæsonen med de samme 11, så er de da helt sikkert 1. udfordre til guldet.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #100
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    54

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Som de fleste andre også har skrevet herinde, så er august måned slut og vi kan vel ikke være utilfredse. Vi har overstået Midtjylland, Aab, bif og er kvalificeret til CL. Derudover har vi hentet Boilesen og Okore. Det ser bestemt fornuftigt ud.

    Men....og der er et stort men.....for satan da hvor spillet er nedadgående! Midtjylland kampen var bestemt ikke god, det samme kan vel siges om kampene Aab og Apoel hjemme. Apoel ude og bif ude gav to uafgjorte. Et kæmpe problem pt er træfsikkerheden. Nej nej nej hvor vi brænder mange chancer. Santander er fuldstændig blottet for selvtillid, han jubler ikke engang med de andre spillere når vi scorer. Hans afbrænder på friløberen var jo så ualmindeligt ringe at det næsten var komiskt. Pavlovic scorer, men jeg ser pt ikke noget ekstra ordinært over ham. Corner virker dog til at hjave fundet sin anden luft, og ligner pt vores farligste (og stærkeste) mand i front. Jeg må indrømme at jeg mere og mere ønsker en signing af Bendtner....

    Både ude mod Apoel, og ude mod bif var der én ting der slog mig.....vores taktik?! Det virker som om vi er gået over til at bare høvle boldene op fra forsvaret til Santa og Pavlovic (eller Corner hvis han er inde). Vores hold besidder efterhånden så meget kvalitet i pasningsspillet at det er mig en gåde at vi ikke forsøger at udnytte det, få bif ud og løbe i vores trekanter. Ret beset er det jo præcis det der sker i 2.halvleg, bare med det faktum at det er bif der skifter fra de lange bolde til pasningsbold istedet. Gang på gang får de kombineret sig igennem vores midtbane, og Mukthar var god til at finde mellemrummet mellem vores forsvar og midtbane. Og deres mål er jo også kombinationer som fører til Hjulsagers mål.

    Hvorom alting er, så tror jeg det er godt med en landskamps pause. Lad os nu få signet Bendtner, eller i det mindste få trænet et hav af afslutninger, og køre noget mental træning på Kusk og Santa.

    PS: Dejligt at se Danny igen....dét er fanme en knægt med fart i støvlerne.

  16. #101
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Djcasp Se meddelelser
    Som de fleste andre også har skrevet herinde, så er august måned slut og vi kan vel ikke være utilfredse. Vi har overstået Midtjylland, Aab, bif og er kvalificeret til CL. Derudover har vi hentet Boilesen og Okore. Det ser bestemt fornuftigt ud.

    Men....og der er et stort men.....for satan da hvor spillet er nedadgående! Midtjylland kampen var bestemt ikke god, det samme kan vel siges om kampene Aab og Apoel hjemme. Apoel ude og bif ude gav to uafgjorte. Et kæmpe problem pt er træfsikkerheden. Nej nej nej hvor vi brænder mange chancer. Santander er fuldstændig blottet for selvtillid, han jubler ikke engang med de andre spillere når vi scorer. Hans afbrænder på friløberen var jo så ualmindeligt ringe at det næsten var komiskt. Pavlovic scorer, men jeg ser pt ikke noget ekstra ordinært over ham. Corner virker dog til at hjave fundet sin anden luft, og ligner pt vores farligste (og stærkeste) mand i front. Jeg må indrømme at jeg mere og mere ønsker en signing af Bendtner....

    Både ude mod Apoel, og ude mod bif var der én ting der slog mig.....vores taktik?! Det virker som om vi er gået over til at bare høvle boldene op fra forsvaret til Santa og Pavlovic (eller Corner hvis han er inde). Vores hold besidder efterhånden så meget kvalitet i pasningsspillet at det er mig en gåde at vi ikke forsøger at udnytte det, få bif ud og løbe i vores trekanter. Ret beset er det jo præcis det der sker i 2.halvleg, bare med det faktum at det er bif der skifter fra de lange bolde til pasningsbold istedet. Gang på gang får de kombineret sig igennem vores midtbane, og Mukthar var god til at finde mellemrummet mellem vores forsvar og midtbane. Og deres mål er jo også kombinationer som fører til Hjulsagers mål.

    Hvorom alting er, så tror jeg det er godt med en landskamps pause. Lad os nu få signet Bendtner, eller i det mindste få trænet et hav af afslutninger, og køre noget mental træning på Kusk og Santa.

    PS: Dejligt at se Danny igen....dét er fanme en knægt med fart i støvlerne.
    Det var dog utroligt med alle de Bendtner lovers :)

    Så vidt jeg læste i en artikel fornylig så har Ståle været ude og sige at Bendtner ikke kommer til FCK. Tak Ståle :)

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #102
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Vi har store problemer i regnvejr, hvor det virker til at vores hold panikker hver gang og vi derefter lukker mål ind. Det er faktisk sket hver gang i Superligaen nu, mens vi stadig godt kan finde ud af at holde bolden ude af eget mål imens det ikke regner. Det kan naturligvis godt bare være en ren tilfældighed, men tendensen bekymre mig, da jeg samtidig syntes jeg har bemærket et betydeligt kvalitetsfald i vores spil, når det er begyndt at regne.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  19. #103
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Vi har store problemer i regnvejr, hvor det virker til at vores hold panikker hver gang og vi derefter lukker mål ind. Det er faktisk sket hver gang i Superligaen nu, mens vi stadig godt kan finde ud af at holde bolden ude af eget mål imens det ikke regner. Det kan naturligvis godt bare være en ren tilfældighed, men tendensen bekymre mig, da jeg samtidig syntes jeg har bemærket et betydeligt kvalitetsfald i vores spil, når det er begyndt at regne.
    Ahh selvom jeg vil sige vi har problemer, er det med at score mål.
    Det der lotto skud Hjulsager laver kan man ikke garderer sig i mod, er godt sparket ind.
    Vores store problemer er afslutningerne, for chancerne kommer vi frem til har vi gjort i alle kampe.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #104
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Ahh selvom jeg vil sige vi har problemer, er det med at score mål.
    Det der lotto skud Hjulsager laver kan man ikke garderer sig i mod, er godt sparket ind.
    Vores store problemer er afslutningerne, for chancerne kommer vi frem til har vi gjort i alle kampe.
    Men de havde jo mere end dén chance i den periode og sidder generelt på spiller der, mens vi løber to skridt efter dem rundt på banen, hvilket også er sket i de andre kampe. Jeg medgiver at det er en underlig tendens, men den er der desværre.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #105
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    89

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Brøndby overraskede ikke igår og vores spillere leverede ikke en dårlig indsats, hvis man ser bort fra et par afslutninger, som burde have resulteret i mål. Jeg kan derfor ikke lade være med at føle, at Ståle som står med det største ansvar. Jeg synes virkelig at han leverer en dårlig indsats.
    Man sidder lidt med følelsen af, at havde kampen igår, været en europæisk kval kamp, så havde vi været bedre forberedt taktisk - og vundet 2-0. Så kan man selvfølgelig altid diskutere, hvor alvorligt man skal tage de her Derby kampe, men for mange af os betyder de meget, og i år betyder de også noget, for stillingen i toppen.

    TS

Side 7 af 8 FørsteFørste ... 45678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 29.05.16, 07:16
  2. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 19.04.16, 09:55
  3. Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 08.04.15, 17:03
  4. Svar: 115
    Sidste Meddelelse: 04.04.15, 08:14
  5. Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 21.05.08, 12:47

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •