Side 1 af 8 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 117

Emner: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014
    Indlæg
    221

    Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)


    WE COME!!!


    DERBY TID!

    Endelig er det atter tid til Derby, denne gang foregår derbyet ude i blømnby(Brøndby).
    Vi er som alle bekend røget i CHAMPIONS LEAGUE!!!! over en dejlig sejr over APOEL, hvor vi er røget i gruppe med blandt andet Leicester og gensyn med vores alles Daniel Amartey, omkring Brøndbys situation i europa, kan nævnes at de røg ud til panathinaikos, efter en grim walk over i Grækenland, et hold som vi i Parken klaskede 3-1 hjemme i Parken.

    Udover denne ydmygende Exit fra europa, kan der tilmed nævnes at de dog fik lidt selvtillid ved at brække foden på vore andre rivaler fra Aarhus, (7-0), som de troede kunne styrke dem, men til ingen verdens nytte, F.C. København er derved eneste tilbageværende hold i en europæisk tunering, hvor vi glæder os til at se blåt.

    Seneste indbyrdes opgør imod BIF blev i DBU pokalen ude på Hjalte Park, hvor det endte med at vi ekspaderede dem ud af DBU pokalen, Highlights kan ses længere nede.

    Alt i alt, har denne næsten overstået uge, været Himlen indtil videre.

    Officiel Optakt:
    www.fcknews.com
    www.fck.dk

    F.C. Københavns opstilling:
    01. Stephan Andersen
    31. Robin Olsen

    02. Tom Høgli
    03. Ludwig Augustinsson
    05. Erik Johansson
    15. Mikael Antonsson
    22. Peter Ankersen
    25. Mathias Zanka Jørgensen

    06. William Kvist
    07. Benjamin Verbic
    08. Thomas Delaney
    16. Jan Gregus
    24. Youssef Toutouh
    32. Danny Amankwaa
    33. Rasmus Falk

    11. Andreas Cornelius
    19. Federico Santander
    23. Andrija Pavlovic

    Brøndby IF opstilling:
    Endnu ikke offentliggjort

    Skader:
    Ingen lige for tiden

    Dommer:
    Jens Grabski Maae

    Dommer statistik:


    Stadionpølsen:
    Da pølsepanelet endnu ikke har optrådt her ud, så er der ingen vurdering.

    Stadionpriser:
    140: Adgang, pr billet købt fra fanshoppen.

    Form:



    Odds for kampen: (Unibet)


    Highlights fra sidste kamp:


    Statistikken:


    Se kampen:På Hjalte Park, for TV styrken, på 3+.


    Vejret:



    Tak til: Steffen_Corleone, Skribent Teamet, Nipserstat.dk, Tipsbladet, Bold.dk, DMI, FCK, Astra, m.fl.

    OPDATERES:
    Sidst redigeret af Erobran : 28.08.16 kl. 08:35

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    30

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Billetskandalen ser desværre ud til at forsætte i denne sæson også, er der nogen der ved om der noget nyt i disse forhandlinger?

    Håber virkelig at Hørsholt står ved sit ord, og tildeler dem et fint lille afsnit på øvre A til næste derby i Parken
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...r-hvis/6022858

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Citat Oprindeligt indsendt af The Tommynator Se meddelelser
    Billetskandalen ser desværre ud til at forsætte i denne sæson også, er der nogen der ved om der noget nyt i disse forhandlinger?

    Håber virkelig at Hørsholt står ved sit ord, og tildeler dem et fint lille afsnit på øvre A til næste derby i Parken
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...r-hvis/6022858
    Hvor mange billetter har vi egentlig derude denne gang?

    Tættere på emnet, håber at vi starter med nogle af de rapfodede, jeg tror at vi kan spille os rundt om presset hvis vi er klar på dagen. Desuden kunne det være sjovt at se Kusk, når de begynder at køre trætte.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    36

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    1500 stk

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Måske lidt OFF topic i denne tråd ... Men det der egentligt må gøre dem deprimerede på Vestegnen er i virkeligheden ikke FCK s mange mesterskaber de sidste 10 år (FCK har jo også alle pengene argumentet ) men mere at de ikke selv med deres selv-højtbesungne fantastiske fodboldmiljø og opbakning har kunnet gøre klubber som FCN FCM og AaB følgeskab og nappe et mesterskab af og til ...


  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Citat Oprindeligt indsendt af øvreC Se meddelelser
    Måske lidt OFF topic i denne tråd ... Men det der egentligt må gøre dem deprimerede på Vestegnen er i virkeligheden ikke FCK s mange mesterskaber de sidste 10 år (FCK har jo også alle pengene argumentet ) men mere at de ikke selv med deres selv-højtbesungne fantastiske fodboldmiljø og opbakning har kunnet gøre klubber som FCN FCM og AaB følgeskab og nappe et mesterskab af og til ...
    Problematikken er så bare, at de måske lige netop i år tror på det - for alvor.

    Og endnu mere problematisk er det, at de vel har noget at have det i.

    Jeg frygter søndag, og jeg ville simpelthen blive lykkelig for at sætte en stopper for deres - let's face it - afsindigt gode form.

    Men havde nok solgt den for er X:-(

    Zan


  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Problematikken er så bare, at de måske lige netop i år tror på det - for alvor.

    Og endnu mere problematisk er det, at de vel har noget at have det i.

    Jeg frygter søndag, og jeg ville simpelthen blive lykkelig for at sætte en stopper for deres - let's face it - afsindigt gode form.

    Men havde nok solgt den for er X:-(

    Zan
    Ja X kan vi helt sikkert leve med. Jeg ser det her, som værende en uhyre vigtig kamp. Ikke blot fordi man ikke må tabe til netop BIF osv bla bla bla, men simpelthen fordi det kan blive farligt med et nederlag, da det vil skrue selvtilliden endnu mere op derude. Og da de er ude af Europa og vi lægger alle kræfter i en optimal CL-pulje (havde været nemmere at spare lidt i en pulje, hvor vi var chanceløse), så kan der ligge potentielt mange tabte point i efterårets superliga. Det går bare ikke, hvis BIF får ekstra meget vind i sejlene og blæser derudaf hele efteråret. Samtidig ville det ikke undre mig det mindste, hvis Onkel Jan er villig til endnu flere økonomiske gaver såfremt BIF vinder, og han kan øjne en mulighed for guld.

    Jeg havde egentlig set frem til at møde BIF, da jeg mener vi har holdet til at sætte dem på plads. Vi kan på en god dag udstille deres all-out pres. Men netop denne uge med en hård hård kamp i benene, med flere spillere som nok bliver sparet (f.eks. Falk som næppe spiller med ondt i hovedet) og på udebane, så bliver det svært. Kombinationen af tunge ben, tunge hoveder og et voldsomt BIF-pres lyder bare ikke rart.

    Jeg frygter virkelig denne kamp. da et nederlag kan blive meget meget dyrt på sigt. På den anden side, så er en kamp på Hjalte Park nok nemmere at sætte sig op til efter Apoel end en mandagskamp i Horsens....

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja X kan vi helt sikkert leve med. Jeg ser det her, som værende en uhyre vigtig kamp. Ikke blot fordi man ikke må tabe til netop BIF osv bla bla bla, men simpelthen fordi det kan blive farligt med et nederlag, da det vil skrue selvtilliden endnu mere op derude. Og da de er ude af Europa og vi lægger alle kræfter i en optimal CL-pulje (havde været nemmere at spare lidt i en pulje, hvor vi var chanceløse), så kan der ligge potentielt mange tabte point i efterårets superliga. Det går bare ikke, hvis BIF får ekstra meget vind i sejlene og blæser derudaf hele efteråret. Samtidig ville det ikke undre mig det mindste, hvis Onkel Jan er villig til endnu flere økonomiske gaver såfremt BIF vinder, og han kan øjne en mulighed for guld.

    Jeg havde egentlig set frem til at møde BIF, da jeg mener vi har holdet til at sætte dem på plads. Vi kan på en god dag udstille deres all-out pres. Men netop denne uge med en hård hård kamp i benene, med flere spillere som nok bliver sparet (f.eks. Falk som næppe spiller med ondt i hovedet) og på udebane, så bliver det svært. Kombinationen af tunge ben, tunge hoveder og et voldsomt BIF-pres lyder bare ikke rart.

    Jeg frygter virkelig denne kamp. da et nederlag kan blive meget meget dyrt på sigt. På den anden side, så er en kamp på Hjalte Park nok nemmere at sætte sig op til efter Apoel end en mandagskamp i Horsens....
    Du har helt ret. En BIF sejre kan jo for alvor give dem et endnu større boost. Vi skal virkelig passe på at vi point mæssigt ikke kommer for langt bagud i ligaen nu og misser chancen for et nyt CL eventyr næste år. Javist vi har en bred trup, MEN hvis Ståle op til hver CL kamp begynder at roterer 5 mand i startopstillingen i hver kamp så tror jeg godt det kan få konsekvenser i ligaen.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Det glæder mig at viasat, ja viasat, bruger ordet Københavnerderby, frem for den gamle traver new firm.


    https://www.facebook.com/TV3SPORT/ph...type=3&theater

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg frygter søndag, og jeg ville simpelthen blive lykkelig for at sætte en stopper for deres - let's face it - afsindigt gode form.

    Zan
    Brøndbys form er bedre end længe, men skal vi ikke - i modsætning til Brøndbys fans - kigge på fakta i stedet for at lade os forblænde af deres sejr på 7-0?



    Ovenstående er deres form de sidste otte kampe. Jeg ved ikke, hvor afsindigt godt det er med tre sejre af otte mulige? Det er i hvert fald ikke sådan, at vi med vores egen form in mente bør ryste i bukserne
    Hejsa
    Elver's Avatar


  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    267

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Kan vi ikke sætte låg på den omsiggribende bøf-panik-stemning please?

    Selv med worst case scenario dvs nederlag, er vi tre point efter, og det henter vi igen inden for få runder.

    Bøf har fundet en idealopstilling fair nok, men deres trup mangler bredde (og kvalitet).

    Det er pinligt, at folk nu nævner kampen i onsdag som en hæmsko (bøf spillede torsdag) inden derbyet og det forhold at FCK har kvalificeret sig til en sportslig svært attraktiv cl-gruppe er nu også et problem i resten af efteråret.

    Om jeg begriber det....


  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Elver Se meddelelser
    Brøndbys form er bedre end længe, men skal vi ikke - i modsætning til Brøndbys fans - kigge på fakta i stedet for at lade os forblænde af deres sejr på 7-0?



    Ovenstående er deres form de sidste otte kampe. Jeg ved ikke, hvor afsindigt godt det er med tre sejre af otte mulige? Det er i hvert fald ikke sådan, at vi med vores egen form in mente bør ryste i bukserne
    Naturligvis skal vi ikke gå i panik, men nu hvor vi kigger på fakta, hører det bare også med til historien, at der blandt de otte kampe, du nævner, er fire EL-kampe mod Hertha Berlin og Panathinaikos. Når det samtidig lader til, at vores målfarlighed fra sæsonens begyndelse er tørret noget ud på det seneste, kan jeg godt frygte, at FCK kan blive blæst bagover af et Brøndby-hold, der rider på en bølge og som nok - er jeg bange for - måske lige er den smule mere sat op til denne kamp.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    390

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Begge hold er ubesejrede i SL, begge hold kommer fra hårde europæiske kampe, BØF vil fortsat ligge 1 med uafgjort, vi kan leve med uafgjort og vinde over dem senere i Parken.

    Det mest sandsynlige er, at kampen ender uafgjort. 1-1 ville ikke overraske.

    Men det bliver da interessant at se, hvordan Ståle vil gribe deres voldsomme pres an rent defensivt. Den kamp skriger på Kvist, men kan han klare 90 minutter på max? Næppe. Og vil Ståle prøve at fylde en mand på midten? TouTouh og Verbic er de kanter, der fylder mest defensivt, men måske kommer Gregus også i spil.
    "Han stiller store krav, men samtidig er det altid med kort vej til smil og jokes, og det er den balance og spænding, som skal skabes i en gruppe, og så er han 5% sindssyg". CV om Ståle i FCK BALLS

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    (f.eks. Falk som næppe spiller med ondt i hovedet)
    Ved vi noget konkret om, at han er plaget efter Apoel-kampen? Det vil godt nok være ærgerligt at mangle ham.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(28.8.16)(kl 16)

    Jeg forstår godt, hvis folk har nerver på (graden hænger nok sammen med personligheden - er man monsterpessimist, jubeloptimist eller alt imellem), men det bliver også mega spændene og ja BiF er kommet rigtig godt igang og spørgsmålet er om det er et tegn på vedvarende kvalitet eller en bobbel.

    BiF har i lang tid ikke været værd at snakke om, men nu har noget at byde ind med. Ny taktik, middelmådige spillere der pludselig har success og masser af optimisme, men hvorimod andre snakker om en defensiv tilgang, så vil jeg hellere stille med de mest bold sikre og lade dem jagte bolden uden success, dvs Kusk, Falk, Santander.

    Uafhængigt af BiF's antal kampe, så har vi været igennem et hårdt program - ikke blot antallet med også kvaliteten af modstandere og det her blev endnu en. Her skal vi virkelig vise, at de kloge snyder de mindre kloge. Vi skal varier vores spil meget og vide hvornår vi skal spille os ud af presset og hvornår den skal slås op på vores angribere og især det sidste er temmelig brugbart imod et hold, der presser højt. Vores hurtige kanter og boldfaste angribere kan blive ren gift for BiF. Her skal Robin Olsen altså være mega opmærksom og styrer hvornår bolden skal sendes væk.

    Rent faktisk ville jeg stille op med Høgli på højre back, men mon ikke det bliver standard opstilling og den gode gamle diskussion:

    - Hvem spiller på kanterne
    - Corner eller Pavlo

    Egentlig er jeg tilfreds med enhver kombination

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 8 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 29.05.16, 07:16
  2. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 19.04.16, 09:55
  3. Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 08.04.15, 17:03
  4. Svar: 115
    Sidste Meddelelse: 04.04.15, 08:14
  5. Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 21.05.08, 12:47

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •