Side 1 af 11 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 158

Emner: Billetpakker til CL 16/17

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    352

    Billetpakker til CL 16/17

    Er der nogen der har modtaget nogen mail fra FCK, med info om køb af billetpakkerne til CL?

    I følge dette skulle der komme en mail i denne uge, men jeg har intet fået?
    http://www.fck.dk/#/nyhed/2016/08/17...-om-platinkort
    .
    Kom til Brøndby med de rige
    "Vi vil ikke have flere bistandsklienter.
    Kom med millionærerne."

    Kjeld Rasmussen, borgmester i Brøndby.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Billetpakker til CL 16/17

    Citat Oprindeligt indsendt af TheMustangMan Se meddelelser
    Er der nogen der har modtaget nogen mail fra FCK, med info om køb af billetpakkerne til CL?

    I følge dette skulle der komme en mail i denne uge, men jeg har intet fået?
    http://www.fck.dk/#/nyhed/2016/08/17...-om-platinkort
    Ikke jeg. Men nu er ugen jo heller ikke gået endnu.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,399

    Re: Billetpakker til CL 16/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ikke jeg. Men nu er ugen jo heller ikke gået endnu.
    Mail er fremme – billetpakker til C-tribunen koster 1.600 kr., og til B-tribunen 1.200 kr.

    Og for at præcisere: Der er tale om de pakker der omtales ovenfor:
    Ekstrapakker i forsalg til folk med platinkort, som sælges til tilskuere der ikke selv har noget sæsonkort.

    Det er ikke prisen for guldkortindehavere. De ser ud til at få de samme pakker med 20% rabat, dvs. 1.280 for C og 960 for B.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Billetpakker til CL 16/17

    Hvis jeg vælge min plads og putter min guldkort rabatkode ind, så giver det kr. 1280 og ikke 1200 som de har stående i både mail'en og på hjemmesiden. De kr. 1280 er jo det korrekte beløb i forhold til 20% rabat, så pinligt at de deres materiale ikke kan regne det rigtigt ud. De kr. 80 kommer jo ikke til at gøre den store forskel..., men trods alt mindre at bruge i parken til kampene...

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Billetpakker til CL 16/17

    og husk at ændre leveringstype til aktivitering af eksisterende kort. Ellers kan man ikke anvende sin egen plads...

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    416

    Re: Billetpakker til CL 16/17

    Jeg synes godt nok, det er dyrt. Spændt på om de sælger 20.000 pladser. Jeg overvejer seriøst at springe over på mine to guldkort. Derudover har jeg haft en del forespørgsler til min forkøbsret til ekstra pakker. De er alle sprunget fra. 1600 kr. er simpelthen for meget for de her tre modstandere.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,507

    Re: Billetpakker til CL 16/17

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Spændt på om de sælger 20.000 pladser. Jeg overvejer seriøst at springe over på mine to guldkort. Derudover har jeg haft en del forespørgsler til min forkøbsret til ekstra pakker. De er alle sprunget fra. 1600 kr. er simpelthen for meget for de her tre modstandere.
    Jeg har ikke fantasi til at forestille mig, at vi bliver særligt mange. Sidste gang var det jo ikke et problem for (herboende) tyrkiske og italienske fans at købe alle de billetter, de havde lyst til. Jeg tror, at det bliver fesent. Desværre.

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007
    Indlæg
    116

    Re: Billetpakker til CL 16/17

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Hvis jeg vælge min plads og putter min guldkort rabatkode ind, så giver det kr. 1280 og ikke 1200 som de har stående i både mail'en og på hjemmesiden. De kr. 1280 er jo det korrekte beløb i forhold til 20% rabat, så pinligt at de deres materiale ikke kan regne det rigtigt ud. De kr. 80 kommer jo ikke til at gøre den store forskel..., men trods alt mindre at bruge i parken til kampene...
    En har spurgt om det samme på FCK´s fb-side, hvor han henvises til at sende en mail til kundeservice.
    "I've got to go, Rock. It's all right. I'm not afraid. Some time, Rock, when the team is up against it, when things are wrong and the breaks are beating the boys, ask them to go in there with all they've got and win just one for the Gipper.

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    374

    Re: Billetpakker til CL 16/17

    Jeg fik også mit link idag. Jeg har guldkort og bemærkede godt de 80 kr. Men jeg er egentlig ret ligeglad. Jeg glæder mig til alle 3 kampe og havde også købt dem hvis de kostede mig 1600 kr. (dvs uden rabat)

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: Billetpakker til CL 16/17

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    og husk at ændre leveringstype til aktivitering af eksisterende kort. Ellers kan man ikke anvende sin egen plads...
    Hvor/hvordan gør man det?
    "Hvis Brøndby holder op med at lyve om FCK, så skal vi nok lade være med at fortælle sandheden om Brøndby!"
    Elisabeth's Avatar

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Billetpakker til CL 16/17

    Måske lidt off topic så undskyld for det, men: jeg bor i England og vil derfor meget gerne ind og se kampen i Leicester. Er awaykort stadig en ting og skal jeg have et familiemedlem til at rode i kasserne efter mit derhjemme eller kan jeg købe billet til FCKafsnittet uden i disse dage?

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    352

    Re: Billetpakker til CL 16/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Måske lidt off topic så undskyld for det, men: jeg bor i England og vil derfor meget gerne ind og se kampen i Leicester. Er awaykort stadig en ting og skal jeg have et familiemedlem til at rode i kasserne efter mit derhjemme eller kan jeg købe billet til FCKafsnittet uden i disse dage?
    Du skal have et Away kort.
    .
    Kom til Brøndby med de rige
    "Vi vil ikke have flere bistandsklienter.
    Kom med millionærerne."

    Kjeld Rasmussen, borgmester i Brøndby.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Billetpakker til CL 16/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Måske lidt off topic så undskyld for det, men: jeg bor i England og vil derfor meget gerne ind og se kampen i Leicester. Er awaykort stadig en ting og skal jeg have et familiemedlem til at rode i kasserne efter mit derhjemme eller kan jeg købe billet til FCKafsnittet uden i disse dage?
    Jeg var i Esbjerg og havde faktisk glemt både away kort og billed-id. Jeg snakkede med dem, gav mine oplysninger og fik skrevet mit away nr med tusch på armen. Ikke sikkert de er lige så flinke i Leicester, men hvis du har billed-id med så kan du nok komme langt.

    Ellers kan du evt skrive til dem at du har mistet det og få udstedt et nyt, hvis dit gamle ligger på bunden af en Randolph flyttekasse hos Shurguard.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    683

    Re: Billetpakker til CL 16/17

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg var i Esbjerg og havde faktisk glemt både away kort og billed-id. Jeg snakkede med dem, gav mine oplysninger og fik skrevet mit away nr med tusch på armen. Ikke sikkert de er lige så flinke i Leicester, men hvis du har billed-id med så kan du nok komme langt.

    Ellers kan du evt skrive til dem at du har mistet det og få udstedt et nyt, hvis dit gamle ligger på bunden af en Randolph flyttekasse hos Shurguard.
    Det er muligt til kampe i DK, men ofte ikke i udlandet. Dog kan du jo bestille et nyt og få det tilsendt. Hvis jeg var dig vil jeg dog vente, til jeg har sikret billet til kampen. Det er jo langt fra sikkert du kan få fat i en, de sælges sikkert ved personligt fremmøde. Så overvej allerede nu, hvem som kan hjælpe dig på den front.

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    568

    Re: Billetpakker til CL 16/17

    Er der nogen der ved om man kan købe billetter enkeltvis med sit guldkort, eller om man SKAL købe hele pakken?
    Jeg synes ikke det fremgår af mailen..
    Imod moderne stemningsdiktatur

Side 1 af 11 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Vedr. F.C. Københavns annullering af billetpakker
    By Bestyrelsen, FCKFC in forum De korte linier
    Svar: 91
    Sidste Meddelelse: 02.09.14, 14:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •