Side 1 af 32 123411 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 480

Emner: Til- og afgange: Vinter 2016/17

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Transfertråden for kommende vindue.

    Sæt i gang med rygtebørsen.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Ikke overraskende at Augustinsson skal skydes videre - men jeg går ud fra, at vi er dækket ind i form af Boilesen og Bay?

    http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...medium=twitter

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Ikke et rygte, men: hent Robert Skov på fri transfer fra sommeren 17 (hvis ikke Silkeborg får forlænget). Han ser godt nok spændende ud.

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Vi kan starte tråden med at gentage den nye vision med at købe udviklingsspillere og sælge dem videre. Derfor kan vi tage udgangspunkt i de spillere, der sandsynligvis forlader os senest sommeren 2017
    Ud vinter 2016:

    Delaney 100%
    Ludwig 10-20%
    Zanka 10% fortsætter nok til sommeren 17 med mindre buddet er højt nok. Okore er klar i kulissen
    Baskim 50% - Ståle vil stadig prøve at leje ham ud

    Ud sommer 2017:
    Zanka – 80%
    Pelle: 100% - Han bliver ikke forlænget, og vi får ingen penge for ham
    Anton: %
    Ludwig: 80%
    Santander 50% Alt efter vores succes i CL, vil der komme bud på ham
    Høgli 100%

    Grundet sandsynligheden for disse afgange, håber jeg at der bliver kigget efter talenter til højre back og venstre back ( Oviedo-style ), hvor Boilesen kan have tendens til glasben.
    Derudover føler jeg ikke at vores centrale midtbane spillere er klar til at udfylde tomrummet efter Delaney.
    Derfor håber jeg også vi går efter en CM med internationalt niveau med mulighed for at videreudvikle.
    I angrebet kommer det an på om vi beholder Santander og Cornelius for den sags skyld.
    Ståle har tidligere udtalt at han gerne ville have en angriber med drible skills. Det kunne være en mulighed at få dem tilføjet i næste vindue.

    Denne vinter:
    1 HB
    1 VB
    1 CM

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    1 CM
    Det er vel det, som Gregus blev hentet ind til? Altså videreudvikle på ham. Og planen er vel stadig, at Keita skal stå klar i kulissen. Medgiver dog gerne, det er lidt tyndt, specielt hvis ikke Toutouh kan "omskoles til en FCK CM"

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Det er vel det, som Gregus blev hentet ind til? Altså videreudvikle på ham. Og planen er vel stadig, at Keita skal stå klar i kulissen. Medgiver dog gerne, det er lidt tyndt, specielt hvis ikke Toutouh kan "omskoles til en FCK CM"
    Jeg tror og håber at man henter endnu en mand til midtbanen når Delaney smutter - og gerne én der har fight og toughness som sine primære spidskompetencer.
    Herved vil vi stå med fire forskellige typer til den centrale midt: William som balancespiller, Gregus som playmaker, Toutouh som en mere "fri" type og så X som pitbull. Dertil Keita som jeg dog endnu ikke tør kategorisere; hverken i forhold til type eller kvalitet.

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Ikke overraskende at Augustinsson skal skydes videre - men jeg går ud fra, at vi er dækket ind i form af Boilesen og Bay?

    http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...medium=twitter
    Det er sådanne udtalelser - og efterfølgende aktioner - der gør, at vi netop kan hente spillere som Zanka, Boilesen og Okore til klubben, selvom der er bud fra større klubber.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Det er vel det, som Gregus blev hentet ind til? Altså videreudvikle på ham. Og planen er vel stadig, at Keita skal stå klar i kulissen. Medgiver dog gerne, det er lidt tyndt, specielt hvis ikke Toutouh kan "omskoles til en FCK CM"
    Jeg synes ikke, det giver meget mening at tage Toutouh med i midtbaneregnskabet længere. Han kan naturligvis bruges i en meget snæver vending, men han får jo reelt ikke spilletid andre steder end på kanten, så jeg har svært ved at se, hvordan han effektivt skulle blive omskolet. At jeg så generelt mener, at han ikke har niveauet til at være mere end gardering på kanten, er en anden sag.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg synes ikke, det giver meget mening at tage Toutouh med i midtbaneregnskabet længere. Han kan naturligvis bruges i en meget snæver vending, men han får jo reelt ikke spilletid andre steder end på kanten, så jeg har svært ved at se, hvordan han effektivt skulle blive omskolet. At jeg så generelt mener, at han ikke har niveauet til at være mere end gardering på kanten, er en anden sag.
    Det kommer ret meget an på hvad man gerne vil ha' synes jeg. Toutouh har altså mange kvaliteter; han er god til at holde i kuglen på lidt plads, han har en stor presence i luftrummet (af en kantspiller), han kommer i feltet, han er disciplineret uden bold, han presser rigtig fint og har vel det bedste erobringsspil af vores kanter, og så er han stadig ikke "forløst", synes jeg. Han har bare et tårnhøjt potentiale, som ikke er meget værd hvis ikke det realiseres, men på den anden side, tænk hvis det en dag gør!
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af nivlaps Se meddelelser
    Det kommer ret meget an på hvad man gerne vil ha' synes jeg. Toutouh har altså mange kvaliteter; han er god til at holde i kuglen på lidt plads, han har en stor presence i luftrummet (af en kantspiller), han kommer i feltet, han er disciplineret uden bold, han presser rigtig fint og har vel det bedste erobringsspil af vores kanter, og så er han stadig ikke "forløst", synes jeg. Han har bare et tårnhøjt potentiale, som ikke er meget værd hvis ikke det realiseres, men på den anden side, tænk hvis det en dag gør!
    Uden at tage noget fra resten af resten af dit indlæg så synes jeg inderligt at Verbic er overset her, og har bliver bedre og bedre for hver kamp. Jeg mindes ikke at have set så voldsom en udvikling af defensive egenskaber som ham, han gik fra at ligne.... Kusk i en dårlig periode til at været blandt de bedste.
    Vidst er han god offensiv og har et god drive mm. men han er simpelthen en arbejdshest i begge retninger! Yus er en sikker 2er.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af nivlaps Se meddelelser
    Det kommer ret meget an på hvad man gerne vil ha' synes jeg. Toutouh har altså mange kvaliteter; han er god til at holde i kuglen på lidt plads, han har en stor presence i luftrummet (af en kantspiller), han kommer i feltet, han er disciplineret uden bold, han presser rigtig fint og har vel det bedste erobringsspil af vores kanter, og så er han stadig ikke "forløst", synes jeg. Han har bare et tårnhøjt potentiale, som ikke er meget værd hvis ikke det realiseres, men på den anden side, tænk hvis det en dag gør!
    Problemet er bare, at Toutouh er en uge fra at blive 24, så det er ved at være sidste udkald, hvis han skal forløse det potentiale, som jeg i øvrigt ikke er så sikker på er så tårnhøjt. Jeg har i hvert fald ikke set mange tegn på, at hans potentiale er til mere end at være en habil breddespiller.

    Men al snak om potentiale ufortalt så virker det i hvert fald urealistisk, at han skulle blive et holdbart alternativt på den centrale midtbane, i og med at han ikke bliver brugt der. Af den grund, samt at Keita ser ud til at være meget langt fra en egentlig rolle på holdet, kan jeg slet ikke forestille mig, at der ikke bliver hentet en etableret central midtbanespiller ind til januar.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Nogen har lidt info angående Boilesen ? Tænkte hvor langt han er kommet siden han stadig ikke spiller reserveliga

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Jeg ved ikke, hvor jeg ellers skal spørge, men hvordan så det ud med Jores i reserveholdskampen i går? Det lyder ikke som om, at reserveforsvaret inkl. keeper er meget værd.

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    32

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Han skal spille den næste, har han lige fortalt..

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg ved ikke, hvor jeg ellers skal spørge, men hvordan så det ud med Jores i reserveholdskampen i går? Det lyder ikke som om, at reserveforsvaret inkl. keeper er meget værd.
    Jeg tror ikke at du skal bruge kampen i går som et pejlemærke. Det var over hele linjen at det sejlede og i øvrigt en beskæmmende indsats, af folk der har boldspillet som deres levevej. I sådan en kamp er det svært at vurdere enkeltmandspræstationerne, da en god aktion blev fuldt op af en dårlig, af makkeren ved siden af.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 32 123411 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •