Side 27 af 32 FørsteFørste ... 1724252627282930 ... SidsteSidste
Viser resultater 391 til 405 af 480

Emner: Til- og afgange: Vinter 2016/17

  1. #391
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Mats Rits er dygtig. Sælger vi Toutouh til sommer, og Thomsen er tiltænkt primært at tilgå kanten, så er det en interessant signing. Skriv gerne en kontrakt med ham fra sommer '17 :)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #392
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Nok en god AND selv Ståle siger nej...kender ham ikke
    Det ståle siger er jo ikke nej:
    "- Som altid har vi ingen kommentarer til konkrete spillere, så det kan jeg ikke kommentere. Men som jeg tidligere har sagt, er der ikke planer om flere handler i denne vinter, for vi er tilfredse med truppen, og det er kun Bashkim, der skal lejes ud, siger Ståle Solbakken til tipsbladet.dk."

    Tidligere har Ståle jo klart afvist nogle spillere, hvis man ikke kiggede på dem, så mit bud er at der faktisk er noget om snakken mht. Mats Rits. Ståle har jp også tidligere sagt noget lignende, hvorefter der alligevel kom flere handler. Man kan jo heller ikke forudsige alt i et transfervindue.

    Mht. Bashkim, som der også spekuleres meget over i denne tråd, så er planen kun at han skal lejes ud i et halvt år for at hjælpe ham og så umiddelbart komme retur til FCK. Bashkim har været ramt af et par grimme skader og det tager altså lang tid at komme tilbage til et topniveau efterfølgende. Jeg tror bestemt ikke at Ståle har afskrevet Bashkim på sigt. Hvis han kan komme tilbage på sit gamle niveau med stor power, hurtighed og god teknik, så er han i den grad fortsat en spiller for FC København. Derudover har han jo også fortsat en stor plads i mange FCK hjerter og også hos Ståle selv.

    Og så lige en hurtig kommentar om Bashkim i første halvleg mod Halmstad: Han virkede skarpere og hurtigere end længe set. Udover målet, hvor han viste fin teknik, så kom han også til nogle gode chancer og gik godt med i spillet og ligner en mand, der er kraftigt på vej tilbage i topform.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #393
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Nu så jeg kampen imod Halmstad. Og det var sku dejlige at se Uros Matic i aktion, damn han kan løbe og er hele tiden ivrig for at få fat i bolden når modstanderen har den. Han virker meget robust, og helt sikker en spiller som vil være meget spændene at følge i foråret....han vil blive en fast man ved siden af kvist. Han blev desværre skiftet ud i halvlegen, men han bliver sjov at følge.
    En ung spiller som jeg virkelig er glad for at FCK har forlænget med, er Aboubakar Keita. Damn hvor spiller han godt, han kan forudse spillet og bremser meget modstanderens spil, og er en evig trussel når de har bolden. Og så er han på ingen måder bange for at lave noge skarpe og flotte indlæg. Utroligt i hans unge alder. Flot set af Ståle Keita bliver et stor spiller, der allerede nu har taget nogle kæmpe skidt i den rigtige retning på bare det halve år.

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #394
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Tromsø har netop bekræftet, at Høgli tiltræder til sommer: http://www.til.no/nyheter/enig-med-hogli

    Henrik Dalsgaard er fortsat bænket i Zulte, men fik dog spilletid i pokalsemifinalen, da det normale førstevalg havde karantæne. Hvis han nu ikke formår at slå sin konkurrent af indenfor de næste par måneder, kunne han være en mulighed på højrebacken. Han har nu været bænket i otte ligakampe i streg, og inden da missede han 15 kampe pga. sin hofteskade. Han har dermed ikke spillet fuld tid i en ligakamp siden maj 2016.

  8. #395
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Tromsø har netop bekræftet, at Høgli tiltræder til sommer: http://www.til.no/nyheter/enig-med-hogli

    Henrik Dalsgaard er fortsat bænket i Zulte, men fik dog spilletid i pokalsemifinalen, da det normale førstevalg havde karantæne. Hvis han nu ikke formår at slå sin konkurrent af indenfor de næste par måneder, kunne han være en mulighed på højrebacken. Han har nu været bænket i otte ligakampe i streg, og inden da missede han 15 kampe pga. sin hofteskade. Han har dermed ikke spillet fuld tid i en ligakamp siden maj 2016.
    På den ene side kunne Dalsgaard ligne en meget moderne FCK-signing. En udlandsdansker i periferien af landsholdet, men som sidder lidt fast i klubkarrieren. Han kunne givetvis også være en habil trupspiller.

    Jeg tror dog ikke på den. For det første er jeg ikke af den overbevisning, at hverken han eller Zulte har opgivet, at han kan tilbageerobre pladsen dernede. For det andet tror jeg, at Ståle ville dumpe ham på de defensive evner. Og for det tredje tror jeg ikke, at han aldersmæssigt og udviklingsmæssigt er den type spiller, man lige nu leder efter til højreback. Han er 27 år, og mon ikke at de første klagesange vil gjalde allerede efter det første halve år på bænken i skyggen af Peter Ankersen?

    På backfronten tror jeg nærmere, at man leder efter én eller to unge spillere, der kan komme ind og gradvist køres i stilling som langsigtede afløsere for Ankersen og Boilesen (jeg antager her, at Augustinsson er solgt til sommer). Måske kigger man også efter et mere rutineret alternativ, men så tror jeg i højere grad, at man ser mod én spiller a la Høgli, som kan gardere i begge sider. Måske endda én, som hovedsageligt er venstreback med tanke på, at Boilesen må vurderes en tand mere skrøbelig end Ankersen rent fysisk. Det taler i givet fald også imod Dalsgaard.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #396
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Linus Walhquist har før været oppe og vende som den nye hj. back.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #397
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Truppen er lige blevet udtaget til kampen mod Spartak Moskva - her http://www.fck.dk/#/nyhed/2017/01/30...spartak-moskva
    Hvor følgende nævnes:
    "Bashkim Kadrii og Frederik Bay er ikke med på træningslejren i Dubai på grund af muligheden for et klubskifte, inden transfervinduet lukker."

    Var ikke klar over at Bay var ved at skifte? Håber det er en lejeaftaler, medmindre at han simpelthen er for skidt. Andre end jeg har nok et bedre indblik i de unge spillere.


  13. #398
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af KøbenhavnerDyret Se meddelelser
    Truppen er lige blevet udtaget til kampen mod Spartak Moskva - her http://www.fck.dk/#/nyhed/2017/01/30...spartak-moskva
    Hvor følgende nævnes:
    "Bashkim Kadrii og Frederik Bay er ikke med på træningslejren i Dubai på grund af muligheden for et klubskifte, inden transfervinduet lukker."

    Var ikke klar over at Bay var ved at skifte? Håber det er en lejeaftaler, medmindre at han simpelthen er for skidt. Andre end jeg har nok et bedre indblik i de unge spillere.

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...-ung-fck-back/
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  14. #399
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af KøbenhavnerDyret Se meddelelser
    Var ikke klar over at Bay var ved at skifte? Håber det er en lejeaftaler, medmindre at han simpelthen er for skidt. Andre end jeg har nok et bedre indblik i de unge spillere.
    Bold.dk skriver at København og Hensingør er i dialog om en lejeaftale for foråret - men eftersom Bays kontrakt udløber til sommer, forventer jeg ikke at han får flere kampe for København.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #400
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    78

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Så er Augustinsson som forventet solgt til Werder Bremen fra sommer.

    Gad vide hvad han har kostet. Hørsholt taler om en "god" transfer.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #401
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Pelle Bombholm Se meddelelser
    Så er Augustinsson som forventet solgt til Werder Bremen fra sommer.

    Gad vide hvad han har kostet. Hørsholt taler om en "god" transfer.
    Søfen Sorgenfri siger 40+ på Twitter. Det synes jeg er ok.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #402
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Samtidig meldes Brugge interesseret i Benjamin Verbic (og AaB's Bassogog).

    De vil dog ikke betale de 20 mio. der spekuleres i som salgspris. Vi vil heller ikke sælge. I det hele taget lidt af et ikke-rygte.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ic-og-bassogog
    ...

  21. #403
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Søfen Sorgenfri siger 40+ på Twitter. Det synes jeg er ok.
    Søren Sorgenfri melder om 40 millioner + klausuler, og BT melder om 30 millioner + klausuler.

    Har vi fået 40 + klausuler, synes jeg, det er en rigtig god handel. Har vi derimod kun fået 30 + klausuler, synes jeg, det er lige på grænsen til det acceptable.
    Vil altid elske Ståle

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #404
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Søren Sorgenfri melder om 40 millioner + klausuler, og BT melder om 30 millioner + klausuler.

    Har vi fået 40 + klausuler, synes jeg, det er en rigtig god handel. Har vi derimod kun fået 30 + klausuler, synes jeg, det er lige på grænsen til det acceptable.
    Det kommer vel an på klausulernes størrelse? Har vi fået 40 mio. kr. + 20% i videresalg er det en fin handel, men har vi fået 30 mio. kr. + 50% videresalg, er det en SUPER handel.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #405
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    30 mio. kr. for en venstre back er altså stadig mange penge fra en dansk klub, uanset hvordan man vender og drejer det. Og så eventuelle klausuler oven i hatten. Jeg synes det er en flot pris.

    Vi skal ikke sammenligne os med de uvaskede, men det oplagte er jo at nævne at en vis anden venstreback derude fra der blev solgt sidste år for 17 mio.

    40 mio. er på grænsen til det sensationelle synes jeg.
    Sidst redigeret af Kaff : 30.01.17 kl. 16:20

  26. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •