Side 32 af 32 FørsteFørste ... 2229303132
Viser resultater 466 til 480 af 480

Emner: Til- og afgange: Vinter 2016/17

  1. #466
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Heller ikke i Ajax? Han er en målfarlig, hurtig og aggressiv kant, der sparker lige godt med begge ben, og som kan sætte både en og to mand af med sine driblinger. Okay, han har ikke set specielt god ud i Middlesborough, men han er vel heller ikke en PL-type.
    Fischer er angriber, og kun angriber. Han har tidligere gjort sig som venstre kant, men spiller nu kun på toppen. Selvom han ikke har haft meget succes siden sit skifte til Middlesbrough, er han stadigvæk en klassespiller. Han er en irriterende type at spille over for, da han er meget aggressiv. I forhold til vores rekrutteringsstrategi, er Fischer en oplagt kandidat til vores forreste kæde.

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #467
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Fischer er angriber, og kun angriber. Han har tidligere gjort sig som venstre kant, men spiller nu kun på toppen. Selvom han ikke har haft meget succes siden sit skifte til Middlesbrough, er han stadigvæk en klassespiller. Han er en irriterende type at spille over for, da han er meget aggressiv. I forhold til vores rekrutteringsstrategi, er Fischer en oplagt kandidat til vores forreste kæde.
    Enig. Han var sammen med Bendtner min drømmeduo. Fischer vil passe perfekt i Santin-rollen omkring en af de store angribere og har den x-faktor som afgør fodboldkampe.

    At han samtidig kunne være en god forretning ift. senere salg burde jo kun gøre klubben mere interesseret.

    Og trods hans egen store selvtillid kan hans interesse næppe heller helt udelukkes. Han har ihvertfald enormt meget behov for fast spilletid og 1-2 sæsoner i København vil han have godt af.

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #468
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Fischer vil passe perfekt i Santin-rollen omkring en af de store angribere og har den x-faktor som afgør fodboldkampe.
    Jeg er egentlig ikke uenig, men alligevel vil jeg pege på, at den øjeblikkelige succes, holdet har, bl.a. bæres oppe af de fordele vi opnår ved at have to store, stærke angribere på toppen. Holdet har udviklet sig enormt ved at få flere ekstremt dygtige boldspillere på midtbanen end tidligerer, men der skal også være andre typer på banen. Verbic har været placeret i angrebet ved et par lejligheder, men ifølge min hukommelse (?) uden større succes. Falk har heller ikke sin foretrukne position dér, skadet eller ej, men det ville også ændre spilkonceptet radikalt.
    Foreløbig mener jeg, vi skal videreudvikle og rendyrke de styrker vi har med de to store foran, men jeg medgiver, at Fischer som makker til en stor angriber lyder meget, meget interessant.

  6. #469
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Fischer kommer da aldrig til FCK, men må indrømme jeg syntes sgu det er lidt synd vi ikke fik Bendtner, vi skulle have hentet ham nu også givet ham frem til sommer til at komme ordentlig i form , men bliver en spændende og utrolig vigtig sommer for der kommer til at blive skiftet mange spillere også fra start 11. Zanka og Ludwig er jo bekreftet og skal vel begge erstattes ihvertfall, Boilesen må have en solid back up med hans historik og vi tør neppe satse på Anton som back up .
    Høgli skal også erstattes , Toutouh bliver højst sandsynlig vis solgt og sidst men ikke minst har Ståle udtalt at det bliver svært at holde på begge angripere.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #470
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Fischer kommer da aldrig til FCK, men må indrømme jeg syntes sgu det er lidt synd vi ikke fik Bendtner, vi skulle have hentet ham nu også givet ham frem til sommer til at komme ordentlig i form , men bliver en spændende og utrolig vigtig sommer for der kommer til at blive skiftet mange spillere også fra start 11. Zanka og Ludwig er jo bekreftet og skal vel begge erstattes ihvertfall, Boilesen må have en solid back up med hans historik og vi tør neppe satse på Anton som back up .
    Høgli skal også erstattes , Toutouh bliver højst sandsynlig vis solgt og sidst men ikke minst har Ståle udtalt at det bliver svært at holde på begge angripere.
    Det var dog alligevel en ualmindelig pessimistisk tilgang til tingene - Jeg tror du skal krybe til køjs igen ;-)

    Du skriver at Fischer aldrig kommer til Kbh., hvilket du selvfølgelig kan have ret i. Men jeg kan jo vende den om og sige, hvorfor ikke? Hans karriere er gået i stå, er stadigvæk meget ung, og har nok brug for ny luft under vingerne, for at få gang i karrieren igen. Her vil Kbh. være et ualmindeligt godt sted. Du kan sammenligne det lidt med Jores Okore.

    Mht. til en backup til vores backs, har Cesar Benitez været bragt i spil (http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...bakken-afviser). Cesar dækker begge sider, og kan meget vel være en spiller Ståle går efter til sommer, når Høgli vender hjem til Tromsø.

    Mht. Anton, synes jeg han agerer en perfekt backup, da han kender klubben og dens værdier helt perfekt, og derfor kan være med til at integrere nye spillere. Så længe Ståle synes at Anton har et acceptabelt niveau, er det helt fint med mig, at han agerer 4-mand. Der skal dog handles her til sommer, da Zanka rejser. Tænker ikke at Ståle vurderer at hverken Joel Felix eller Luka Racic er helt klar endnu.

    Toutouh forhandles der med, og jeg tror han bliver i Kbh., i hvert fald frem til sommeren 2018. Dette for at fastholde noget kontinuitet.

    Mht. vores angribere, så tror jeg at Ståle slipper én af dem, ikke dem begge samtidig. Igen for at fastholde noget kontinuitet.

    Slutteligt mht. Bendtner. Så er det snart bukket i neon, at han ikke har de rette kompetencer til at agere som en hårdtarbejdende forward (Han er ALT for stationær). Noget der er vigtigt i Kbh. Derudover er han 29 år, og derfor ikke relevant i forhold til klubbens udmeldte strategi.

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #471
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Jeg prøver bare at være realistisk:) jeg tror ikke han passer ind i Ståles stil da han ikke er "stor" nok, er helt med på han arbeider hårdt osv men af vores store succes grunde i denne periode er bl.a at vi slår den over midtbanen og direkte opp på en stor angriber når vi er presset , samt mål på hovedstød. De ting kommer du langt med i europa hvor vi ikke kan dominere spillet på samme måde som i DK og jeg tror at Ståle tænker mest på Europa når han handler .

    Når det gælder Toutouh håber jeg han forlænger, men så er NT købet lidt spildt medmindre vi selger Kusk,Verbic eller Danny efter min mening.

    Ellers er jeg helt enig i det andet du siger :) hørte Frimann mene Ingvartsen var et perfekt køb som avløser for en af de 2 store, hva tænker du om det ?

  11. #472
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Jeg gad godt vi købte disse 3 fra FCN, Maxsø, Lobotka og Ingvartsen.

  12. #473
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Jeg ser utrolig få kampe med fcn , men er Ingvartsen en evt ny Nordstrand ? ok i dk for dårlig i europa?

  13. #474
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Svært at sige om han er svag i Europa (da FCN aldrig spiller der)men helt anden type end Nord. Stor og stærk og god på bolden

    https://youtu.be/IFnf1CdBKUY

    Han minder mere om NJ10 end Corner/Santa i den video og ved godt at Youtube kan gøre alle gode.....
    Sidst redigeret af phillipo : 13.03.17 kl. 12:17

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #475
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    52

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Jeg gad godt vi købte disse 3 fra FCN, Maxsø, Lobotka og Ingvartsen.
    Jeg tvivler på der er en klub i Danmark hvor vi kunne bruge 3 spillere fra(hvis vi undlader at kigge på spillere til talentholdet). Det gik godt nok meget godt med 2 spillere fra Viborg engang, men vi er vel efterhånden så overlegne på alle positioner, at det bliver svært at finde 3 spillere fra en klub til at erstatte nogle fra vores hold

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #476
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Vi kan jo bare nøjes med Maxsø og Ingvartsen. Så kan vi passende hente Rits istedet for Lobotka. Så er alle glade? :P
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-blokken-i-fck

    Synes ham Rits lyder interessant. Kender ikke meget til ham, men de gange jeg har set ham spille, har jeg været imponeret. Havde dog aldrig tænkt ham som en FCK-type, og derfor aldrig tænkt ham ind som interessant. Det er imidlertid ikke mit bord, og jeg stoler på, at Ståle & Co. har grund til at rette opmærksom mod ham.
    Bliver et spændende transfervindue generelt. FCK har fået en fin omtale i Europa. Dels gennem de gode resultater, og dels af de områder, som har skabt dem. Vores defensiv m.m. Det gør os attraktive, selvom suppen ikke er. Det nævne Rits i artiklen, og det gør mig fortrøstningsfuld. Vi mister dygtige spillere (Zanka, Ludwig. m.fl.), men vi er også attraktive, og har mulighed for at hente en anden type spillere :) (Holland og Belgien kan vi godt konkurrere med :)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #477
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    73

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    http://www.fck.dk/#/nyhed/2017/03/13...erik-johansson

    Vi forlænger med Erik til Sommeren '21! Med Zankas forventede sommerafgang in mente er det her bare så sindssygt vigtigt og et stærkt signal! Vi holder fast i en meget vigtig del af den centrale akse og vil fortsat have et centerforsvar med masser af bold i.
    Money can't buy you happiness but it does bring you a more pleasant form of misery.


  20. #478
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Jeredo Se meddelelser
    http://www.fck.dk/#/nyhed/2017/03/13...erik-johansson

    Vi forlænger med Erik til Sommeren '21! Med Zankas forventede sommerafgang in mente er det her bare så sindssygt vigtigt og et stærkt signal! Vi holder fast i en meget vigtig del af den centrale akse og vil fortsat have et centerforsvar med masser af bold i.
    Det er sjovt som man har snakket om at transfermarkedet er en uforudsigelig størrelse. Men nu har Ståle mere end én gang meldt ud hvornår spillerne spillerne bliver afskibet. Nærmest på dato! Det er sgu rimelig cool. Jeg kan godt lide købmands tankegangen om, at en aftale er en aftale, og sådan er det - bum!

    Fedt er det ihvertfald at have Johansson, aka mr. Coolness, til sommeren 2019.

  21. De følgende 11 brugere er enige:

  22. #479
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Er det urealistisk at han bliver længere end 2019? Til den tid er han 30 (og fylder 31), det er en godt nok sent at ville prøve sig af på et højere niveau og han virker ikke som en spiller der smutter til Kina for at tjene boksen se sidste to år af karrieren.
    Så hvis vi holder nogenlunde niveau frem til sommeren 2019, og kan smide lidt ekstra penge til en ny forlængelse til 2022, så tror jeg ikke at det er urealistisk at han slutter karrieren i den flotte hvide trøje.

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #480
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Er det urealistisk at han bliver længere end 2019? Til den tid er han 30 (og fylder 31), det er en godt nok sent at ville prøve sig af på et højere niveau og han virker ikke som en spiller der smutter til Kina for at tjene boksen se sidste to år af karrieren.
    Så hvis vi holder nogenlunde niveau frem til sommeren 2019, og kan smide lidt ekstra penge til en ny forlængelse til 2022, så tror jeg ikke at det er urealistisk at han slutter karrieren i den flotte hvide trøje.

    Gravgaard blev dog solgt som 30-årig til Nantes i sin tid. Og det for en klækkelig sum. Dog er jeg enig i, at det ville være perfekt, hvis han blev kontrakten ud!

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Side 32 af 32 FørsteFørste ... 2229303132

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •