Side 3 af 32 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 480

Emner: Til- og afgange: Vinter 2016/17

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Det må være en and....kan ikke forstille mig at Ståle sælger måske den bedste back klubben har haft for 22 millioner. Han er tættere på de 40 millioner i mine øjne.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Jun 2002
    Indlæg
    305

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Det må være en and....kan ikke forstille mig at Ståle sælger måske den bedste back klubben har haft for 22 millioner. Han er tættere på de 40 millioner i mine øjne.
    Præcis. Det lyder fuldstændig utopisk at han skulle sælges så billigt, specielt når det nævnes af ståle at han er den spiller i hans FCK tid der har fået flest forespørgsler! Han ryger vel for ca det dobbelte.
    -_-

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Selvom klubben de seneste par vinduer har hentet kaniner op af hatten (Verbic, Gregus, Pavlovic), er det alligevel interessant at diskutere eventuelle spillere fra de mest oplagte ligaer. I vintervinduet er det nok mest realistisk at hente spillere fra Norge og Sverige, da ligaerne som bekendt er færdige dér.


    Når Delaney smutter, tænker jeg disse navne er interessante til den centrale midtbane:


    Ebenezer Ofori (AIK)
    Ismael (Kalmar)
    Oscar Lewicki (Malmö)
    Rasmus Elm (Kalmar)
    Enoch Adu (Malmö)
    Sebastian Eriksson (IFK)


    Ofori har været en profil på AIK-holdet de seneste to år, spiller defensiv eller central midt. Han er kun 21 og kunne hentes som en ny Amartey - forholdsvist dyrt og/eller med en stor videresalgsklausul til AIK, og så satse på at sælge ham videre til PL eller Bundesligaen om et år eller to. Sidste sommer var han rygtet til Salzburg, Werder, HSV og Palermo, men også FCK, og Ståle har haft ham i kikkerten allerede inden han skiftede til AIK. En pris på 20 mio. kr. er nok realistisk, da AIK har sagt, han kan blive et rekordsalg: Deres største salg til dato er Teteh Bangura for omkring 25 mio. kr., men Ofori har kun 1 år tilbage af kontrakten til vinter, og derfor kan AIK ikke spille højt spil. Han er desuden venstrebenet, hvilket er et plus, da han også ville kunne dække en defensiv venstrekant europæisk, som vi så det med Gregus i Porto. Han har også spillet et par kampe som venstreback for AIK for nogle år siden, og blev faktisk hentet til klubben som back.


    Ismael er et kæmpetalent - 21 år gammel og allerede en af Kalmars største profiler. Mere en 8er og offensivt kreativ end de andre og meget lille af statur. Han har været rygtet til FCK for et par måneder siden, og har afvist at forlænge kontrakten med Kalmar som udløber december 2017. En glimrende makker til Kvist i mine øjne, især mod de mere kompakte bundhold i SL.


    Lewicki har haft en periode lidt ude af Malmös hold, hvilket muligvis kan give FCK chancen - han har tidligere været rygtet til større ligaer og klubber, men de hold har måske trækket sig nu hvor han er ude i kulden. Defensiv midt med et dusin landskampe.


    Elm er kommet tilbage efter sin alvorlige sygdom, men der er nok stadig spørgsmålstegn omkring ham. Han er dog en klassespiller, hvis han kan holde sig fit. Muligvis urealistisk at hente ham til Superligaen. Han har højden (højere end Delaney og Kvist), hvorimod Ofori, Ismael og Lewicki alle er små, hvilket taler imod dem.


    Der er også Adu fra Malmö (tidl. FCN) og Sebastian Eriksson (IFK, landsholdsspiller). Begge har mere højde end de andre.


    Jeg tror Ofori og Ismael er Ståles førsteprioriteter, da de kan hentes til en acceptabel pris pga. kontraktudløb. De har begge spillet tre sæsoner fast i Allsvenskan på trods af deres unge alder. Ofori er 6er og Ismael 8er, men det er ikke utænkeligt, at de begge kommer indenfor det næste års tid.

    Hvad tænker I?

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Parappa Se meddelelser
    Præcis. Det lyder fuldstændig utopisk at han skulle sælges så billigt, specielt når det nævnes af ståle at han er den spiller i hans FCK tid der har fået flest forespørgsler! Han ryger vel for ca det dobbelte.
    Vel tættere på dystopisk...
    Men ja, Ludwig er klart mere værd end €3mil. Lad os håbe det er en and..
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af MikeJensen Se meddelelser
    Vel tættere på dystopisk...
    Men ja, Ludwig er klart mere værd end €3mil. Lad os håbe det er en and..
    Jeg var ude og kritiser prisen på Delaney, fordi en relativ lav pris giver klubber forhåbninger om at kunne handle andre spilere billigt. Je tvivler meget på, at vi kun får 3 mill euro for ham og vil faktisk foretrækker at blankt afviser Bremen, jeg er ikke vild med alt deres snak til pressen og dermed forsøg på at presse vores spillere.

    Jeg tror dog ikke vi skal sætte næsen op efter meget mere end 4-5 millioner euro for en venstre back. 3 er bare for lidt (i England kan alt naturligvis ske)

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    De må have en stærk central midtbane i Fulham , Stefan Johansen siddet også på bænken , bliver spændende og se om en af de 2 skal videre evt til vinter
    Stefan Johansen vil være en fantastisk spiller at få til klubben. Og med Ståles tidligere interesse er han nok meget enig.

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg føler mig som en superspion, eller en creepy fodboldstalker, men men men. Jeg vil mene at det er ret interessant det jeg har fundet ud af.

    For det første, for overhovedet at kunne forsvare at skrive dette i transfertråden, så virker det til at vi er ved at lave "en Aboubakar Keita", med 17-årige Michael Baidoo. Han har trænet med i klubben af adskillige omgange efterhånden, og har derudover også været til prøvetræning i blandt andet FC Twente.

    Det fandt jeg ud af, efter at have læst denne artikel ( http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ghanesisk-klub ), hvorefter at jeg læste rundt på klubbens hjemmeside, faldt over et par artikler over Michael Baidoo, og søgte derefter på ham på google. Dette resulterede i billeder af knægten i en FCK-trøje.

    Jeg blev nysgerrig, fandt hans instagram-profil, og så således billeder af ham sammen med det tidligere dansk/ghanesiske FCK-talent Freebody Appiah i Kastrup lufthavn. Der er billeder af Amartey (fra december), hvor at han deler bolde, støvler mm. ud til spillerne fra FC Vision, sammen med Adidas. Der er desuden billeder af knægten med Aboubakar Keita, samt et billede med en Amankwaa(ghanesiske rødder!)-trøje, og lykønskninger hertil, på sidstnævntes fødselsdag.

    Måske jeg overreagerer?
    Men, jeg synes i hvert fald at det er vildt hvor organiseret det her er, og hvor fedt at det er at klubben ikke går og råber højt om disse ting, så fans med for meget fritid også kan få lov at føle sig aktive, og finde frem til det :D


  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    148

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Dit nye nick skal være "Hercule Poirot - datadetektiven". Vi så det her først :-)
    Raptus

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    6

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Der er mere om et evt. samarbejde mellem FCK og Vision FC her http://www.visionfc.net/news_010.php

  14. #40
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Raptus Se meddelelser
    Dit nye nick skal være "Hercule Poirot - datadetektiven". Vi så det her først :-)
    Haha, jeg prøver at tage det som et skulderklap, at jeg åbenbart har så lidt liv, at jeg sidder og graver disse ting frem!

    Det var iøvrigt også undertegnede, der ved nogenlunde samme fremgangsmetode, fandt ud af at Keita rendte rundt til prøvetræning i lange perioder :D

    http://sidelinien.dk/forums/showthre...027#post629027

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Hvilen type er han ? Midtbane ?

  17. #42
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Sikkert en and, men 35mio euro for Santander jf. dette rygte der blev smidt i skakten i nat.
    http://www.goal.com/en-gb/news/11562...gens-santander

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2011
    Indlæg
    34

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Hvis nogen byder den pris er det da bare med at få sendt ham afsted :D

    - men sker nok næppe ;)
    Success is temporary, loyalty is forever!


  20. #44
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Hvis Zorro scorer hattrick i aften mod Leicester, så jo.. ;-)

  21. #45
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    429

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    her er den også gengivet
    https://ninetyminutesonline.com/sund...ansfer-rumour/

    Men ja det er en and
    1. Sunderland har slet ikke så mange penge at smide på en der ikke har vist sig frem i en stor liga.
    2. En skandinavisk klub kommer aldrig til at sælge en spiller for det beløb, måske halvdelen af det kan ske en enkelt gang eller 2.
    3. Det er en avis fra Paraguay, der har sat gang i rygte møllen, en engelsk eller dansk avis ville nok have opfanget den først, hvis der var hold i det.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

Side 3 af 32 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •