Side 30 af 32 FørsteFørste ... 20272829303132 SidsteSidste
Viser resultater 436 til 450 af 480

Emner: Til- og afgange: Vinter 2016/17

  1. #436
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Hvis han virkelig var det største SoE talent, ville han vel have været med til Dubai?
    Klart, det ville han måske. På den anden side så er han 16, jeg ville godt kunne forstå hvis Ståle holdt lidt igen med belønningerne i form af førsteholdtræning, for at undgå "en Zohore" - hvor forventningerne skrues for højt op for tidligt og det rammer spilleren og hans udvikling ret hårdt.

    Jeg synes også jeg så en spiller der stadig kunne lære meget teknisk og taktisk i UCL kampene.
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #437
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Desuden lå belønningen vel også i, at man giver ham fuld spilletid i Youth-CL i de sidste kampe i efteråret. Det er vel svært at forvente mere som 16-årig.

    Det er åbenlyst virkelig skuffende, men medmindre vi en dag hører at årsagen er manglende fremtidsplaner fra FCKs side, så er der nok ikke meget at gøre. Drengen ville ikke forlænge, og når vi kan få 4 mio for en 16-årig spiller, så har der formentlig været stor konkurrence om hans underskrift og formentlig også fra en lang række andre klubber. Ellers giver det jo ingen mening at Køln lægger kassen nu kun et halvt år før han er (tæt på) gratis.

    Vi må nok bare indse, at når talentet er stort nok (som Dolberg, Pierre-Emile og nu Nartey), så kan de danske klubber ikke gøre meget for at holde på talentet.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #438
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Sarl Se meddelelser
    Nartey er 16 år gammel og allerede med på U19-holdet med meget spilletid. Dem du sammenligner ham med (og dem der er i Dubai) er jo alle mindst et par år ældre.
    Nartey er 'kun' 5-7 måneder yngre end Roerslev, Racic og Hjulmand der er med i Dubai.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  6. #439
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Desuden lå belønningen vel også i, at man giver ham fuld spilletid i Youth-CL i de sidste kampe i efteråret. Det er vel svært at forvente mere som 16-årig.

    Det er åbenlyst virkelig skuffende, men medmindre vi en dag hører at årsagen er manglende fremtidsplaner fra FCKs side, så er der nok ikke meget at gøre. Drengen ville ikke forlænge, og når vi kan få 4 mio for en 16-årig spiller, så har der formentlig været stor konkurrence om hans underskrift og formentlig også fra en lang række andre klubber. Ellers giver det jo ingen mening at Køln lægger kassen nu kun et halvt år før han er (tæt på) gratis.

    Vi må nok bare indse, at når talentet er stort nok (som Dolberg, Pierre-Emile og nu Nartey), så kan de danske klubber ikke gøre meget for at holde på talentet.
    Og lige nøjagtig det, er en svær kamel og sluge, da Ståles "nye" FCK lagde op til, at man i endnu højere grad skulle til at satse på "home grown" (hvilket er super fedt). At man så ser det måske største talent liste ud af bagdøren, inden han har fået debut på førsteholdet. Det er mildest talt anstrengende.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #440
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Nartey er 'kun' 5-7 måneder yngre end Roerslev, Racic og Hjulmand der er med i Dubai.
    Kunne det tænkes FCK har forsøgt at forlænge med ham hele efteråret hvor han har været afventende, og nu har fået stolen lidt for døren? Hvis du ikke underskriver, kommer du ikke med til Dubai?

    Da han har afvist det, har man formentlig forsøgt at shippe ham væk, og at kan få 4 mio kr for en som ikke gider fortsætte i FCK er meget pænt i min bog (Vi vil jo intet kunne vinde ved at han blev her)

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #441
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Thorup Se meddelelser
    Kunne det tænkes FCK har forsøgt at forlænge med ham hele efteråret hvor han har været afventende, og nu har fået stolen lidt for døren? Hvis du ikke underskriver, kommer du ikke med til Dubai?

    Da han har afvist det, har man formentlig forsøgt at shippe ham væk, og at kan få 4 mio kr for en som ikke gider fortsætte i FCK er meget pænt i min bog (Vi vil jo intet kunne vinde ved at han blev her)
    Jeg kender intet til knægten, men hvis vi får 4 millioner for ham, så må det være et fint talent. Det undre mig at det ikke står nogle steder hos FCK eller Köln, 4 millioner er altså samme beløb som Thomasen kostede!

    Angående valget, så står jeg også lidt uforstående overfor det. Hvis et talent skal vælge en tur til udlandet, så ville Köln på ingen måder være første valg og kan ikke se, det er et skridt i den rigtige retning i forhold til "oplæring" hos FCK. Generelt må jeg sige, at det er få der slår igennem via en tidlig tur til udlandet med mindre det går vi Ajax (desværre - ville hellere se dem hos os) eller talentet er så stort at de skal til en topliga ASAP ( a la Højbjerg). Anyway vi siger åbenbart farvel til et talent og det er i mine øjne en bet, men må erkende at 4 millioner for en 16 årlig ser fint nok ud.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #442
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Og lige nøjagtig det, er en svær kamel og sluge, da Ståles "nye" FCK lagde op til, at man i endnu højere grad skulle til at satse på "home grown" (hvilket er super fedt). At man så ser det måske største talent liste ud af bagdøren, inden han har fået debut på førsteholdet. Det er mildest talt anstrengende.
    Man vil satse på egne talenter forstået som at man bruger flere penge, arbejder bedre og mere seriøst med deres udvikling i forhold til tidligere. Men for at få spilletid på førsteholdet skal de kunne bidrage med noget ekstra, både Ståle og Lange har afvist at det er en del af klubbens strategi at give talenter spilletid for at de kan blive gode nok, hos os går det den anden vej rundt, talenterne skal være gode nok for at få spilletid.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #443
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Det norske angrebstalent Erling Håland der tidligere på måneden var til prøvetræning, er skiftet til Molde:

    http://www.brynefk.no/nyheter/erling...s-til-molde-fk

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #444
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Hvis han virkelig var det største SoE talent, ville han vel have været med til Dubai?

    Det er vel muligt at det lå i kortene at han var på vej væk, og derfor valgte ikke at tage ham med.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #445
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Selvfølgelig har han haft tilbud fra FCK om en forlængelse. Hvis han fortsatte sin udvikling kunne han sagtens få debut på FCK førstehold om ½-1 år i en trænings- eller pokalkamp. Det lugter langt væk af, at en agent har overtalt Nartey til det skifte. Jeg kan sagtens forestille mig at udenlandseventyret stopper efter 1 år i Køln laaaangt fra førsteholdet. Så må vi håbe at han har lyst til at komme hjem til FCK igen.

  19. #446
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Skal vi ikke lade bøffere motivgranske unge mennesker i situationer vi ikke ved noget om? Han er skiftet, fair and square, og vi har fået en fin overgangssum. Om det skyldes en grådig agent, kæmpe løfter fra Koln, vores manglende interesse for spilleren eller noget helt fjerde er der vel ingen her der ved noget om?


  20. #447
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Skal vi ikke lade bøffere motivgranske unge mennesker i situationer vi ikke ved noget om? Han er skiftet, fair and square, og vi har fået en fin overgangssum. Om det skyldes en grådig agent, kæmpe løfter fra Koln, vores manglende interesse for spilleren eller noget helt fjerde er der vel ingen her der ved noget om?
    Det må der jo være, men det virker som om at skiftet bliver "tiet ihjel". Jeg kan dog se inde på Kölns hjemmeside, at skiftet er gået igennem (han er den eneste udlænding i deres U17-trup).

    Nu vi er ved ungdommen. Er der nogen der ved om der har været nogle til- eller afgange i vores ungdomssetup. Her tænker jeg typisk U17 og U19.

  21. #448
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det må der jo være, men det virker som om at skiftet bliver "tiet ihjel". Jeg kan dog se inde på Kölns hjemmeside, at skiftet er gået igennem (han er den eneste udlænding i deres U17-trup).

    Nu vi er ved ungdommen. Er der nogen der ved om der har været nogle til- eller afgange i vores ungdomssetup. Her tænker jeg typisk U17 og U19.
    Nu tror jeg ikke vi plejer at snakke meget om til og afgange i vores ungdoms sektor.

    Kan se inde på transfermarkt at Mani Hilmarsson er skiftet til tilbage til Island og UMF Stjarnen, sammen med hans tvillingbror Dagur, der også tidligere har være i FCK. Tror ikke han blev set som et kæmpe talent. Han har scoret 3 mål i ligaen, og det ser ud til han kun fik 1 min. i Youth CHL. Et gæt på skiftet, kunne være at han blev i overskud efter Victor Jensen blev rykket fast op i U19 truppen

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #449
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det må der jo være, men det virker som om at skiftet bliver "tiet ihjel". Jeg kan dog se inde på Kölns hjemmeside, at skiftet er gået igennem (han er den eneste udlænding i deres U17-trup).

    Nu vi er ved ungdommen. Er der nogen der ved om der har været nogle til- eller afgange i vores ungdomssetup. Her tænker jeg typisk U17 og U19.
    Morten Fraysse og Sebastian Frederiksen er smuttet til B93.

  24. #450
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    78

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Ståle forlænger til 2021!

    Jeg skal være stiv i aften!


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •