Side 10 af 32 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 480

Emner: Til- og afgange: Vinter 2016/17

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Så ryger der vel nogle uddannelse penge til FCK eller ????
    Efter mine udregninger drejer det sig (kun) om 2.5 millioner kroner (50m*0.05).

    Ift. indkøb har jeg et par ideer fra Sverige:

    Patrik Carlgren, målmand hos AIK, har kontraktudløb her til vinter. Han er pt. 3. målmand på landsholdet efter Robin og Kristoffer Nordfeldt, men er kun 24 år gammel og har holdt nullet 13 gange i 28 Allsvenskan-kampe, hvilket er højest i hele ligaen. Tilmed har han den højeste redningsprocent af alle faste keepers i ligaen. Han når sandsynligvis ikke til en forlængelse med AIK, som i seneste kamp bænkede ham pga. kontraktsituationen. Hvis Robin bliver solgt er Carlgren i mine øjne den optimale erstatning. Så kan Stephan stå en halvsæson og Carlgren tage over efter det.

    Nu vi er ved AIK, er der yderligere to spillere, der kan være interessante: Chinedu Obasi, en stor men hurtig angriber, der også har kontraktudløb. Han har tidligere været hårdt plaget af skader (og spillet i Schalke og Hoffenheim), men AIK tog chancen og kan kvitterede med storspil og 10-6-4 i kampe-mål-assists. Han er 30, men kunne være lige den angriber, der mangles.

    Sidst men ikke mindst, Ebenezer Ofori, som FCK tidligere har været sat i forbindelse med. Han ville være den perfekte mand til den centrale midtbane. Han er en af Allsvenskans største profiler og har kun 1 år tilbage af kontrakten.

    En anden ide er Rasmus Elm fra Kalmar. Han var meget syg i CSKA Moskva, og var næsten tvunget til at stoppe karrieren. Nu udløber hans kontrakt, og han har lige udtalt, at han vil til udlandet igen, men at pengene ikke driver ham, og at det skal passe med familien. Han er kun 28, og kunne være den megasigning, der kan spille med Kvist de næste mange år.
    Sidst redigeret af okoronkwo : 30.11.16 kl. 19:31

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #137
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    http://www.bt.dk/superligaen/bt-afsl...dsholdsspiller

    Ifølge BT vil man forlænge med Stephan Andersen.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #138
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    25

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    http://www.fck.dk/#/nyhed/2016/12/05...ephan-andersen

    Og forlængelsen blev en realitet.

  6. #139
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af CMGFCK Se meddelelser
    Mon man har fået bud ind På Robin, så han allerede skydes af her i dette transfervindue?

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #140
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Sørgelig nyhed.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  9. #141
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    234

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Robert Skov. Er han ikke et ret oplagt emne? Han ville da nemt ku gå ind som 3-4 valg.
    h

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #142
    David_T er online nu Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Falk, Verbic, Toutouh, Kusk, Amankwaa og så også Robert Skov? Det virker som om der er andre, bedre steder at bruge penge og trup plads. Også med tanke på de spændende talenter vi har på spring hos U19 holdet.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #143
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Falk, Verbic, Toutouh, Kusk, Amankwaa og så også Robert Skov? Det virker som om der er andre, bedre steder at bruge penge og trup plads. Også med tanke på de spændende talenter vi har på spring hos U19 holdet.
    Det er vel ikke en del af vores indkøbsstrategi mere at hente talenter på Robert Skovs niveau og alder fra vores konkurrenter. Han er trods alt 20 år, og selvom han er god, så er han jo slet ikke god nok til at kunne gøre en forskel på det nuværende FCK hold før om mange år.

    Det virker til, at vi i stedet:

    1) kigger en, to eller tre hylder længere oppe, hvilket vi kan tillade os, fordi bredden i vores trup er så god, at vi kun bør kigge på spillere til start 11.
    2) henter talenterne yngre og før de slår igennem på førsteholdene rundt omkring, da vi her selv kan præge dem på ungdomsholdene og give dem FCK DNA. Toutouh er et godt eksempel og ham Nicholas Røjkjær fra u19 et andet.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #144
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Roberts Skovs kontrakt udløber vist til sommer, så man kan skrive kontrakt med ham forholdsvis billigt. En mulighed kunne jo være, at skrive en længere kontrakt med ham, men straks at leje ham ud et år til f.eks. SIF, så han kan udvikle sig yderligere. Men det kræver selvfølgelig, at vi ændrer vores normale tilgang til tingene.

    Robert Skov er et talent, men som andre skriver, ikke god nok til holdet nu.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #145
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Skal lige høre...i.flg. Tipsbaldet over spillere med snarligt kontraktfrie spillere står Danny Amankwaa på listen over spillere der skulle være uden kontrakt til sommer 2017. Men har FCK ikke lige forlænget kontrakten med ham ?? hvis ikke, så undre det mig lidt, for der var noget med alle hans skader, men at Ståle ikke ville af med ham, da han så noget i ham.... håber sku at klubben beholder ham.

    I mine øjne kunne jeg godt tænke mig 2 nye spillere til vinter..... en midtbane det siger lidt sig selv, men så også en stor robust angriber som kan både med fod og hovede... nogle spilere hentes ind fra en lidt højere hylde end FCK ellers har kikket på.

    Til sidst tror og håber jeg ikke at Robin forlader klubben, kontrakten er næsten ikke en gang tør for blæk, så længe har han ikke været i klubben og er sikker på at han indgår i Ståles store planer med holdet.....så håber da at han bliver.

  18. #146
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Skal lige høre...i.flg. Tipsbaldet over spillere med snarligt kontraktfrie spillere står Danny Amankwaa på listen over spillere der skulle være uden kontrakt til sommer 2017. Men har FCK ikke lige forlænget kontrakten med ham ?? hvis ikke, så undre det mig lidt, for der var noget med alle hans skader, men at Ståle ikke ville af med ham, da han så noget i ham.... håber sku at klubben beholder ham.
    Sommer 2018 efter forlængelsen.

    http://www.fck.dk/soegeresultater/?s...r-med-amankwaa

  19. #147
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    52

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Ifølge BT mister vi måske allerede Robin Olsen til vinter.
    Omend at vi har Stephan som et fint valg til at gå ind og overtage igen, så var det altså rart at have en målmand med en fornuftig alder, som man kunne have håbet ville holde stabiliteten de næste mange år

    http://www.bt.dk/superligaen/agent-t...-paa-laant-tid

  20. #148
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Det skal i så fald være et rigtig stort bud, jeg tænker England - hvor han nok også passer godt ind i spillestilen.

    1. Han har stadig en lang kontrakt endnu, der udløber sommeren 2020.
    2. Han har erfaring fra CL med både Malmø og FCK hvor han i øvrigt har præsteret godt.
    3. Han har overtaget landsholdspladsen, og ligner en fast mand på den position i fremtiden.
    4. Kåret til årets målmand i Sverige.
    5. Han er ung og burde sagtens kunne spille 10 år mere.

    Jeg tænker at sådan en handel kan sammenlignes med Fraser Forster da han tog til Southampton. Samme profil mht. spillestil, erfaring og at han kommer fra en subtop klub i Europa. Vi er måske ikke helt så store som Celtic, men han blev altså solgt for 90 mio. Jeg tror ikke vi er helt deroppe med Robin - men jeg bliver bestemt skuffet hvis vi sælger for under 50 mio. Det lyder måske af meget, men målmænd skifter sjældent klub og de gode hænger heller ikke på træerne.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #149
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    I Ekstrabladet udtaler FCKs direktør at STÅLE på ingen måder smutter før hans kontrakt er slut.......fedt fedt fedt

    Nordmændene kan godt glemme det. Og det kan alle andre i sandhed også.

    Ståle Solbakken skal hverken være norsk landstræner til nytår til sommer eller næste efterår. Han skal heller ikke til en europæisk storklub lige med det samme.

    Det fastslår direktøren for det hele, Anders Hørsholt i en samtale med Ekstra Bladet.

    - Vi har Ståle minimum halvandet år endnu, siger direktøren med henvisning til, at aftalen reelt først står til udløb i sommeren 2018.

    - Hvis du skal være ærlig, tror du så han kommer til at fuldføre den kontrakt?

    - Det er jeg overbevist om.

    - Der kunne jo ske noget allerede i vinterpausen. Er Ståle ikke til at købe for penge?

    - Det kan jeg ikke forestille mig. Han er træner hos os og skal ingen steder. Der er ingen planer for, Ståle ikke skal være her mindst til sommeren 2018 og gerne længere. Det vil jeg strække mig meget langt for, siger Anders Hørsholt.

    - Hvornår skal det afklares, om Ståle fortsætter hos jer udover sommeren 2018?

    - Det skal vi have på plads senest til sommer for begge parters skyld. Jeg tror, Ståle har en stor ambition om at bygge et FCK som er sundere og stærkere end sidst, hvor han forlod os, fastslår Anders Hørsholt.

    Mens Ståle Solbakken er i færd med at forberede sit mandskab til den sidste Champions League-gruppekamp på Jan Breydel Stadion, står Anders Hørsholt på sidelinjen og glæder sig over FC Københavns aktuelle succes på den helt store scene.

    Men direktøren smiler i sandhed også over den vinderkultur Ståle Solbakken har skabt i klubben.

  23. #150
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Hvis Ståle vil hjem til Norge af hensyn til familien, så kommer der nok en ny træner, uanset hvad Hørsholt ellers kunne tænke sig.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 10 af 32 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •