Side 11 af 32 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 480

Emner: Til- og afgange: Vinter 2016/17

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    588

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Når Hørsholt melder så tydeligt ud, kan jeg ikke tro andet, end at det bygger på hans og Ståles løbende samtaler om emnet. Selvfølgelig kan Ståles familiære forhold ændre tingene, men hvis ikke Ståle og Hørsholt så de her ting nogenlunde ens, så ville jeg tro, at Hørsholt var for begavet en mand til at melde så rent ud i pressen - han ved fuldt ud, at Ståle ikke just er typen, der kan snakkes til rette gennem avisspalter :)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #152
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Nogen der har nogle gode bud på hvem vi kunne købe i stedet for Kaptajnen???

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...tning-i-januar

    - Der går sjældent et transfervindue, hvor vi ikke gør et eller andet. Det lyder ikke forkert, at vi allerede i januar vil hente en ny til midtbanen, når Thomas Delaney rejser til Werder Bremen, siger Anders Hørsholt til Ekstra Bladet.

  4. #153
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    267

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af toonarmy Se meddelelser
    Ifølge BT mister vi måske allerede Robin Olsen til vinter.
    Omend at vi har Stephan som et fint valg til at gå ind og overtage igen, så var det altså rart at have en målmand med en fornuftig alder, som man kunne have håbet ville holde stabiliteten de næste mange år

    http://www.bt.dk/superligaen/agent-t...-paa-laant-tid
    Særligt nedenstående citat fra artiklen er hilarious:

    Samtidig har klubben en god og populær erstatning for ham i Stephan Andersen, så når du spørger mig, hvordan jeg ser på mulighederne for, at han kan skifte klub denne vinter, er de gode,« siger Robin Olsens agent, Hasan Cetinkaya,

    Ehhh...Bøphan anyone?

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #154
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Nogen der har nogle gode bud på hvem vi kunne købe i stedet for Kaptajnen???

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...tning-i-januar

    - Der går sjældent et transfervindue, hvor vi ikke gør et eller andet. Det lyder ikke forkert, at vi allerede i januar vil hente en ny til midtbanen, når Thomas Delaney rejser til Werder Bremen, siger Anders Hørsholt til Ekstra Bladet.
    Ebenezer Ofori kunne endnu engang være et stærkt bud - hvis ikke større klubber melder sig på banen. Har haft endnu en stærk sæson for AIK der sluttede på en flot 2. plads og kom på årets hold i Sverige. Han har nu kun ét enkelt år tilbage af kontrakten, så jeg tror det bliver i dette transfervindue at han ryger uanset hvad.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  7. #155
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Ebenezer Ofori kunne endnu engang være et stærkt bud - hvis ikke større klubber melder sig på banen. Har haft endnu en stærk sæson for AIK der sluttede på en flot 2. plads og kom på årets hold. Han har nu kun ét enkelt år tilbage af kontrakten, så jeg tror det bliver i dette transfervindue at han ryger uanset hvad.
    Ny Amartey???

  8. #156
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Vi har allerede købt en erstatning for Kaptajnen. Vi skal finde erstatninger for de spillere der sælges eller stopper til sommer.

  9. #157
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Vi har allerede købt en erstatning for Kaptajnen. Vi skal finde erstatninger for de spillere der sælges eller stopper til sommer.
    Da ikke ifølge vores kære CEO

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #158
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Ifølge pressemeddelelsen er han købt som gardering hvis Kaptajnen bliver solgt http://www.fck.dk/nyhed/2016/06/19/f...ber-jan-gregus

  12. #159
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Ifølge pressemeddelelsen er han købt som gardering hvis Kaptajnen bliver solgt http://www.fck.dk/nyhed/2016/06/19/f...ber-jan-gregus
    Og vi ved jo alle, at når man først har sagt det tilbage i juni, så kan man ikke ændre holdning eller lære noget nyt om truppen på seks måneder!
    Når nu både Hørsholt og Ståle lægger op til, at der kan hentes en erstatning, så er der måske nogen, der har ændret holdning, eller hur?

  13. De følgende 11 brugere er enige:

  14. #160
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Det ser ud til at Ståle har en meget nøje plan for salg af spillere og har hentet erstatninger ind i god tid. Boilesen for Augustinson, Okore for Zanka osv. En ny strategi som jeg er meget glad for. Men det ser også ud til at Keita ikke helt er klar til at udfylde det hul Amartey efterlod. Så det kan sagtens være at man overvejer en midtbanespiller mere til vinter.

  15. #161
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Det ser ud til at Ståle har en meget nøje plan for salg af spillere og har hentet erstatninger ind i god tid. Boilesen for Augustinson, Okore for Zanka osv. En ny strategi som jeg er meget glad for. Men det ser også ud til at Keita ikke helt er klar til at udfylde det hul Amartey efterlod. Så det kan sagtens være at man overvejer en midtbanespiller mere til vinter.
    Hehe, du er godt nok stædig. Det kan godt være, der ikke ender med at komme en ny midtbanespiller ind nu, men at det kraftigt overvejes må vist siges at være hævet over enhver tvivl.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #162
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af toonarmy Se meddelelser
    Ifølge BT mister vi måske allerede Robin Olsen til vinter.
    Omend at vi har Stephan som et fint valg til at gå ind og overtage igen, så var det altså rart at have en målmand med en fornuftig alder, som man kunne have håbet ville holde stabiliteten de næste mange år

    http://www.bt.dk/superligaen/agent-t...-paa-laant-tid
    Det er meget sjovt mht Robin Olsen, jeg er helt på højde med, at han er rigtig god og har en fremragende alder, alligevel ville jeg ikke frygte det salg. Jeg synes SA er en ganske god målmand og jeg er aldrig vild med målmænd, der er dårlige med fødderne. SA kan sagtens stå foråret med eller uden en ny backup og vi skal nok finde en god erstatning.centerforsvaret er pr det eneste jeg ikke vil miste! Augustinsson ville også være skidt, men forhåbentlig sker der mirakler med Boilesen i vinterpausen og så er det på høje tid at finde endnu en vestre back.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #163
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Jeg har overhoved ikke sagt at der ikke kan blive hentet en midtbanespiller ind i vinterpausen. Jeg siger blot at man allerede har købt Gregus som erstatning for Delaney. Jeg er overbevist om at Ståle er 1 træk foran jer, når i snakker om at der skal hentes en erstatning for Delaney efter han er solgt. Men hvis han synes at Kvist, Gregus og Keita er for lidt til midtbanen det næste halve år, eller hvis han har planer om at sælge en af de 3 til sommer, så vil han da sikkert gå ud og købe en midtbanespiller mere.

    Det kan godt være at det lydder som flueknipperi. Men jeg synes at der er en kæmpe forskel på CV som først solgte og dernæst prøvede at finde en erstatning, og Ståle der finder en erstatning før han sælger.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #164
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Gode nyheder vi er på udkig efter en formentlig ny central midtbane, men har tænkt hårdt og længe på det men sgu ikke komme på nogen åbenlyse kandidater , er der nogle friske bud ?

  22. #165
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Gode nyheder vi er på udkig efter en formentlig ny central midtbane, men har tænkt hårdt og længe på det men sgu ikke komme på nogen åbenlyse kandidater , er der nogle friske bud ?
    Mine bud er:

    Ebenezer Ofori, som er nævnt længere oppe i tråden. Som skrevet står, har han 1 år tilbage af kontrakten til sommer og burde kunne hentes uden at springe budgettet.

    Rasmus Elm, som tidligere spillede for CSKA Moskva, men pga. sygdom drog tilbage til Sverige. Det lader dog til, at der er kommet styr på det, og han vil - i mine øjne - være et mindre scoop. Er 28 år, og besidder stor erfaring fra hollandsk og russisk fodbold.

    Simon Gustafson, som er røget ud i kulden i PSV. Svensk landsholdsspiller, som tidligere gjorde sig meget positivt bemærket for BK Häcken for hvem han som central midtbanespiller scorede nogen og 20 mål og lavede 14 assists i 80 kampe. Han er endvidere kun 21 år. Fylder også godt med en størrelse på 185 cm.
    Sidst redigeret af Jinx13 : 09.12.16 kl. 10:25
    Vil altid elske Ståle

  23. De følgende 5 brugere er enige:

Side 11 af 32 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •