Side 12 af 32 FørsteFørste ... 2910111213141522 ... SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 480

Emner: Til- og afgange: Vinter 2016/17

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Mine bud er:

    Ebenezer Ofori, som er nævnt længere oppe i tråden. Som skrevet står, har han 1 år tilbage af kontrakten til sommer og burde kunne hentes uden at springe budgettet.
    Faktisk kun ét år fra nu af. I Sverige kører de jo sæson i selve kalenderåret - så de store udskiftninger og spillerindkøb sker oftest om vinteren. Med tanke på hvor meget han gav udtryk for at han ville videre sidste vinter - så ser jeg det som uundgåeligt at han skal videre i dette vindue.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #167
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Mine bud er:

    Ebenezer Ofori, som er nævnt længere oppe i tråden. Som skrevet står, har han 1 år tilbage af kontrakten til sommer og burde kunne hentes uden at springe budgettet.

    Rasmus Elm, som tidligere spillede for CSKA Moskva, men pga. sygdom drog tilbage til Sverige. Det lader dog til, at der er kommet styr på det, og han vil - i mine øjne - være et mindre scoop. Er 28 år, og besidder stor erfaring fra hollandsk og russisk fodbold.

    Simon Gustafson, som er røget ud i kulden i PSV. Svensk landsholdsspiller, som tidligere gjorde sig meget positivt bemærket for BK Häcken for hvem han som central midtbanespiller scorede nogen og 20 mål og lavede 14 assists i 80 kampe. Han er endvidere kun 21 år. Fylder også godt med en størrelse på 185 cm.
    Jeg synes Magnus Wolff Eikrem mangler på din liste. Allsvenskans by-far bedste midtbanespiller i den forgangne sæson. 15 assist og 4 mål på 23 kampe siger alt. 26 år og et år tilbage af kontrakten med Malmö FF.

    Omkring Rasmus Elm bør det tilføjes, at han har vist sig at være meget svingene i sine præstationer, og har haft en del småskader (deraf formentlig de svingende præstationer). Når Elm er god, er han dog nok den bedste midtbanespiller i Allsvenskan (Eikrem vinder IMHO i praksis den titel pga. sit højere bundniveau). I øvrigt er der vist noget med, at han kun vil skrive et-årige kontrakter med Kalmer, så jeg tror faktisk, han kan hentes uden overgangssum. Set med den vinkel kunne han være et spændende supplement til vores midtbane, hvor der måske er et lidt uforløst potentiale (Keita, Gregus, Toutouh).

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #168
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Mouse_inc Se meddelelser
    Jeg synes Magnus Wolff Eikrem mangler på din liste. Allsvenskans by-far bedste midtbanespiller i den forgangne sæson. 15 assist og 4 mål på 23 kampe siger alt. 26 år og et år tilbage af kontrakten med Malmö FF.

    Omkring Rasmus Elm bør det tilføjes, at han har vist sig at være meget svingene i sine præstationer, og har haft en del småskader (deraf formentlig de svingende præstationer). Når Elm er god, er han dog nok den bedste midtbanespiller i Allsvenskan (Eikrem vinder IMHO i praksis den titel pga. sit højere bundniveau). I øvrigt er der vist noget med, at han kun vil skrive et-årige kontrakter med Kalmer, så jeg tror faktisk, han kan hentes uden overgangssum. Set med den vinkel kunne han være et spændende supplement til vores midtbane, hvor der måske er et lidt uforløst potentiale (Keita, Gregus, Toutouh).
    Jeg er enig i, at Eikrem er en dygtig spiller og at han har gjort det flot for Malmø. Jeg undlod dog at medtage ham af dén årsag, at vores nye midtbanespiller også skal være i stand til at arbejde defensivt, som Ståle vægter utroligt højt i vores midterakse. Det skulle jeg have præciseret.

    På det defensive område har jeg en klar tvivl om Eikrem, som jeg mener, er en udpræget 8'er (grænsende til 10'er). Han er klejn af statur, da han kun måler 173 cm og vejer 69 kg, og endvidere kun har klare forcer i det offensive. Dygtig spiller, men jeg ser ham ikke som en typisk Ståle central midt.
    Vil altid elske Ståle

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #169
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Eikrem, som jeg mener, er en udpræget 8'er (grænsende til 10'er). Han er klejn af statur, da han kun måler 173 cm og vejer 69 kg

    1,72 m Så "høj" er Ebenezer Ofori, så heller ikke et jern.... Jeg tror nu også at Eikrem ville ryge på kanten i Ståles system

    http://www.transfermarkt.com/ebeneze...spieler/262597

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #170
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Eikrem, som jeg mener, er en udpræget 8'er (grænsende til 10'er). Han er klejn af statur, da han kun måler 173 cm og vejer 69 kg

    1,72 m Så "høj" er Ebenezer Ofori, så heller ikke et jern.... Jeg tror nu også at Eikrem ville ryge på kanten i Ståles system

    http://www.transfermarkt.com/ebeneze...spieler/262597
    Til gengæld er han en lille agressiv pitbull på midtbanen, hvorimod Eikrem nok mere er den klassiske elegantier :-)
    Vil altid elske Ståle

  10. #171
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Uofficielt rygte:
    - FC København meldes interesseret i Standard Liegé midtbane spiller Adrien Trebel. Den 24 årige franske midtbane spiller har spillet i Standard Liegé siden 2014 hvor han kom til fra Nantes.

    Pris angiveligt: 15-20 millioner kr

    Kilde FCK uofficiel - Facebook

  11. #172
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Man skal også have i tankerne, at det er mit indtryk, at når Ståle køber ind så er det ud for en forudsætning om, at indkøbet skal kunne klare sig - og stå imod - internationalt.

    En Eikrem ved siden af en fremragende, men dog aldrende, William Kvist kunne sikkert dominere Superligaen, men min tvivl er større, når det kommer til stærke, offensive hold vi skal møde internationalt. Ad samme grund, er det også derfor vi holder fast i vores 4-4-2, da dette skal simpelthen skal sidde på rygraden og fungere som en base, man altid kan støtte sig op ad.

    Vi kunne sikkert spille (endnu) mere sprudlende fodbold i Superligaen i fx en 4-2-3-1 ved at lade kanterne arbejde mindre defensivt, men dette gør vi ikke, da vi har behov for den træning og indlæring i det defensive koncept, som er så himmelråbende vigtig i de internationale kampe.

    Derfor skal fremtidige indkøb måske vurderes ud fra en præmis om, at de skal kunne bidrage til holdets samlede styrkelse i Europa frem for en betragtning om, at den enkelte kan dominere superligaen.
    Sidst redigeret af Jinx13 : 09.12.16 kl. 13:26
    Vil altid elske Ståle

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #173
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Uofficielt rygte:
    - FC København meldes interesseret i Standard Liegé midtbane spiller Adrien Trebel. Den 24 årige franske midtbane spiller har spillet i Standard Liegé siden 2014 hvor han kom til fra Nantes.

    Pris angiveligt: 15-20 millioner kr

    Kilde FCK uofficiel - Facebook
    Vildt nok hvis vi køber Standard Liegés anføre :D Jeg så kampen igår mod Ajax og der viste han ikke meget væsen af sig... Selvfølgelig skal man ikke afskrive ham pga én kamp. Formoder hvis der er noget på rygtet, at han er gennemlyst/tjekket på alle parametre.

    Ståles transfersucces har været god synes jeg efter han er kommet tilbage.

    Her er en lille oversigt over de transferrygter der har været på ham tidligere http://www.holdnyt.dk/transfer-rygte.../adrien-trebel

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #174
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Jeg er enig i, at Eikrem er en dygtig spiller og at han har gjort det flot for Malmø. Jeg undlod dog at medtage ham af dén årsag, at vores nye midtbanespiller også skal være i stand til at arbejde defensivt, som Ståle vægter utroligt højt i vores midterakse. Det skulle jeg have præciseret.

    På det defensive område har jeg en klar tvivl om Eikrem, som jeg mener, er en udpræget 8'er (grænsende til 10'er). Han er klejn af statur, da han kun måler 173 cm og vejer 69 kg, og endvidere kun har klare forcer i det offensive. Dygtig spiller, men jeg ser ham ikke som en typisk Ståle central midt.
    Eikrem er 184. Men i øvrigt korrekt, at han er lidt splejset af en midtbanespiller at være.

  16. #175
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Mouse_inc Se meddelelser
    Eikrem er 184. Men i øvrigt korrekt, at han er lidt splejset af en midtbanespiller at være.
    Det kommer vist an på den enkelte kilde.
    Vil altid elske Ståle

  17. #176
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Det kommer vist an på den enkelte kilde.
    Hmm... Jeg vil nu mene, at Eikrem hverken bliver højere eller lavere af at en kilde skriver det ene eller det andet... Derimod kan kilden tage fejl. På den anden side lever vi naturligvis i det postfaktuelle samfund ;)

    Her ser manden nu ikke speciel lav ud: https://static1.squarespace.com/stat.../?format=1500w
    Men igen. Fakta kan ikke diskuteres. Enten er manden lav, eller også er han ikke :)

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #177
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Kun dansk Wikipedia angiver ham til at være 173 høj. Engelsk Wikipedia, transfermarkt.com og Malmö FFs egen hjemmeside angiver ham til 184. Men om manden er lav eller ej, det er et spørgsmål omkring hvordan vi definerer hhv. høj og lav. Ift. basket, så ja. Ift. casting af en skuespiller, der skal være body-double for en hobbit, så nej.. ;-)

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #178
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    58

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    https://twitter.com/PABLOLEYESG/stat...66281331720192

    Det er selvfølgelig begrænset hvor meget man skal lægge i sådan et tweet, men ifølge ovenstående journaliststuderende fra Paraguay så er FCK ude efter César Iván Benítez fra Paraguay. Han spiller back og repræsenterer Cortiba i Brasilien. Han har optrådt 3 gange for Paraguays landshold.

    Han er 26 år og ifølge transfermarkt spiller han både venstre og højre back. ( http://www.transfermarkt.de/cesar-be...spieler/127812 )

    Det ville måske hænge meget godt i tråd med at vi er ude efter en back der, som Høgli, kan opererer på begge sider. Niveauet kender jeg intet til, men forhåbentligt Santander kan stå inde for ham ;)

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #179
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    78

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17


  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #180
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Pelle Bombholm Se meddelelser

  26. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •