Side 16 af 32 FørsteFørste ... 61314151617181926 ... SidsteSidste
Viser resultater 226 til 240 af 480

Emner: Til- og afgange: Vinter 2016/17

  1. #226
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Pelle Bombholm Se meddelelser
    Uros Matic til FC København fra Sturm Graz på 4,5 års aftale.

    26 årig serbisk midtbanespiller og vores nye nummer 8.
    Matic scorede forøvrigt i går i afskedskampen for Sturm Graz

    Målet kan ses her: http://www.laola1.tv/en-int/video/sv...graz-03-90-len
    Et godt mål direkte på frispark. Ludde skal passe på :-)
    Sidst redigeret af k@sper : 19.12.16 kl. 08:59

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #227
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    32

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Altså, det er jo en lidt farlig dans at bevæge sig ud i, da der nok er større chance for fiasko end succes for mit vedkommende :D Derfor vil jeg give et par bud fra både årgang 98, 99, og 00.

    98: Nicklas Røjkjær

    99: Jonas Wind, Mads Roerslev og Luka Racic

    00: Victor Jensen og Nikolas Nartey

    Af alle disse, så vil jeg klart mene at Victor Jensen og Nikolas Nartey er de største talenter. De er begge u17, men Nartey er allerede blevet rykket fast op i u19-truppen. Han er nok lidt længere fremme end Victor Jensen qua hans fysik, men i sidste ende tror jeg mest på Victor Jensen. Teknisk er han simpelthen vanvittig, og jeg har også hørt, igennem en fætter som har spillet på ungdomslandsholdet med begge, at Victor Jensen i disse omgangskredse bliver betragtet som det klart største danske talent fra årgang 00. Min fætter spillede endda på daværende tidspunkt for de unævnelige, så der skal nok en del til, før at sådanne udtalelser finder sted.

    Ved at følge med i highlights-vidoerne fra ungdomsholdene, vil man også hurtigt finde ud af, at både Wind og Jensen er spillere, som scorer flere mål end de spiller kampe på ungdomsniveau.
    99: Carlo Holse
    Helt klart

  4. #228
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Jeg kunne godt forstille mig at Roerslev bliver rykket op i A truppen når det bliver sommer, og Høgli er væk - han er virkelig god og skolet perfekt til 'FCK-systemet'.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  5. #229
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Interessant! Ved du noget om kontraktsituationen for de her spillere? Det er mit indtryk, at man generelt har ret korte kontrakter med de helt unge spillere?
    Nej, desværre ikke. Jeg mener at det er Sune Smith-Nielsen, som i fanradioen nævner at FCK er én af de få klubber, som for at fjerne noget unødvendigt pres fra de unge, ikke går og "flasher" deres nye ungdomskontrakter. Men på rent ungdomsniveau, mener jeg at man primært arbejder med 2-årige kontrakter, hvor at der vidst må skrives længere kontrakter når spillerne fylder 17.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #230
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Toby Se meddelelser
    99: Carlo Holse
    Helt klart
    Helt enig, men hele årgang 99 er så sindsygt talentfuld, at jeg følte mig nødsaget til at begrænse mig til 3 :p

  8. #231
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Kan det passe at Riemer på et tidspunkt har udtalt at Victor Jensen er blandt Europas største talenter i sin årgang ? Og tak for dit interessante bud Falkengulle :)

  9. #232
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Kan det passe at Riemer på et tidspunkt har udtalt at Victor Jensen er blandt Europas største talenter i sin årgang ? Og tak for dit interessante bud Falkengulle :)
    Det skal jeg ikke kunne sige :)

  10. #233
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Toby Se meddelelser
    99: Carlo Holse
    Helt klart
    Så skal Morten Hjulmand også med....

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #234
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Morten Hjulmand er det vores "nye" Delaney -Kvist- Hjalte?

  13. #235
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Morten Hjulmand er det vores "nye" Delaney -Kvist- Hjalte?
    Det må tiden vise.... Men han giver sig fuld ud som box-to-box midtbane spiller nu, om det rækker til første man på kortet i superligaen er umuligt at forudsige.

  14. #236
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Altså, det er jo en lidt farlig dans at bevæge sig ud i, da der nok er større chance for fiasko end succes for mit vedkommende :D Derfor vil jeg give et par bud fra både årgang 98, 99, og 00.

    98: Nicklas Røjkjær

    99: Jonas Wind, Mads Roerslev og Luka Racic

    00: Victor Jensen og Nikolas Nartey

    Af alle disse, så vil jeg klart mene at Victor Jensen og Nikolas Nartey er de største talenter. De er begge u17, men Nartey er allerede blevet rykket fast op i u19-truppen. Han er nok lidt længere fremme end Victor Jensen qua hans fysik, men i sidste ende tror jeg mest på Victor Jensen. Teknisk er han simpelthen vanvittig, og jeg har også hørt, igennem en fætter som har spillet på ungdomslandsholdet med begge, at Victor Jensen i disse omgangskredse bliver betragtet som det klart største danske talent fra årgang 00. Min fætter spillede endda på daværende tidspunkt for de unævnelige, så der skal nok en del til, før at sådanne udtalelser finder sted.

    Ved at følge med i highlights-vidoerne fra ungdomsholdene, vil man også hurtigt finde ud af, at både Wind og Jensen er spillere, som scorer flere mål end de spiller kampe på ungdomsniveau.
    Bare lige for at tilføje, så er Victor Jensen blevet rykket fast op i u19-truppen i denne uge :)

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #237
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Hvor læser du det Falkengulle ?

  17. #238
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Hvor læser du det Falkengulle ?
    http://www.fck.dk/nyhed/u19-holdet

  18. #239
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Et meget svagt rygte lyder på, at Lille skulle være interesserede i Keita. Dog, hvis det skulle have noget på sig, vil to ting nok gøre sig gældende:

    1) Ståle er på ingen måde interesseret i at sælge allerede nu.
    2) Keita har lige forlænget til 2020, og Lille skal derfor smide et astronomisk beløb.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...e-i-fcks-keita

  19. #240
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Jeg havde gerne set Albæk i FCK, og jeg så egentligt en fin timing med Delaney til Werder. Sådan bliver det næppe nu hvor Matric er hentet. http://www.tipsbladet.dk/nyhed/skand...remtiden-i-ifk
    Men ryger Keita eller Gregus, så ville jeg være glad for at se Albæk i trøjen :-)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •