Side 17 af 32 FørsteFørste ... 71415161718192027 ... SidsteSidste
Viser resultater 241 til 255 af 480

Emner: Til- og afgange: Vinter 2016/17

  1. #241
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Syntes han var interessant for 2-3 år siden , men tvilver på han vil skifte til FCK for at sidde på benken, kunne ellers være en fin mulighed for at udleje Keita i 6 måneder hvilket ville være perfekt for ham.

  2. #242
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Så er vinduet åbent, og det bliver nok det mest kedelige vindue i FCK´s historie. Fra det åbner til det lukker vil der kun være spillere den ene vej..... tvivler meget stærkt på at Ståle sælger ud af klubben profiler nu, og holdet er kørt i stilling til at vinde endnu en sæson og europæisk kampe..... Og så til sommer vil Ståle sælge lidt ud og hente nye ind. Men ikke nu....så det eneste spændene i dette vindue vil være om de andre klubber kan få fingere i nogle gode spillere og gøre slutspillet bare lidt mere spændene. FOZA FCK

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #243
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Så er vinduet åbent, og det bliver nok det mest kedelige vindue i FCK´s historie. Fra det åbner til det lukker vil der kun være spillere den ene vej..... tvivler meget stærkt på at Ståle sælger ud af klubben profiler nu, og holdet er kørt i stilling til at vinde endnu en sæson og europæisk kampe..... Og så til sommer vil Ståle sælge lidt ud og hente nye ind. Men ikke nu....så det eneste spændene i dette vindue vil være om de andre klubber kan få fingere i nogle gode spillere og gøre slutspillet bare lidt mere spændene. FOZA FCK
    Tror også det bliver et meget stille vinduer, er dog rimelig sikker på, at såfremt vi skulle ende med at sælge en af vores profiler i dette vindue, så kommer der også en erstatning prompte..

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #244
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Et halvt års udlejning af Bashkim, og så kan vi for min skyld lukke vinduet igen i morgen.
    Vil altid elske Ståle

  7. #245
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Men også spøjst med Baskim. Egentligt virkede han langt fra holdet men var alligevel pludseligt med inde over ... Jeg tror sådan sent stadig at Ståle ser ham som et projekt, der ikke er opgivet. Udlejning et halvt år, ja, det tror jeg også på. Men et salg kan jeg ikke se ske.
    Jeg kunne godt forestille mig, at vi kunne acceptere et bud Robin Olsen, Zanka eller Santander, måske en udlejning af Keita, Amankwaa eller Kadrii ... Nu må vi se.
    Og så er spørgsmålet, om Gregus har den profil Ståle vil have, eller om han vil sende ham videre. Personligt kan jeg godt lide Gregus, men han mangler fysik og autoritet på banen.

    Til syvende og sidst: Jeg tror også på et roligt vintervindue, men der kan jo dukke bud op og der tror jeg vi vil være tilbøjelige til at se nærmere på de nævnte end andre steder. Pavlo ryger ingen steder - og ham ser jeg også som en fremtidig gevinst for os! :)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  8. #246
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Og så er spørgsmålet, om Gregus har den profil Ståle vil have, eller om han vil sende ham videre. Personligt kan jeg godt lide Gregus, men han mangler fysik og autoritet på banen.
    Jeg tror du kan være ret sikker på at Gregus er den profil Ståle vil have. Det er trods alt kun et halvt år siden vi (altså Ståle) købte ham. Og med en mand på 25 år som spiller fast er det vel ganske tydeligt hvilken type spiller man får ind. Det at han har fået så relativt mange minutter, særligt på det seneste, viser for mig også at det er ham man vil have kørt ind på pladsen (valgt over Toutouh og Keita).

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #247
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Jeg tror du kan være ret sikker på at Gregus er den profil Ståle vil have. Det er trods alt kun et halvt år siden vi (altså Ståle) købte ham. Og med en mand på 25 år som spiller fast er det vel ganske tydeligt hvilken type spiller man får ind. Det at han har fået så relativt mange minutter, særligt på det seneste, viser for mig også at det er ham man vil have kørt ind på pladsen (valgt over Toutouh og Keita).
    Mon ikke Matic får chancen foran Gregus og Keita?
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #248
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    Mon ikke Matic får chancen foran Gregus og Keita?
    Klart. Men jeg mente i forhold til at sende ham videre. Der tror jeg slet ikke man er.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #249
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    Mon ikke Matic får chancen foran Gregus og Keita?
    Gætter på at Kvist/Gregus bliver den foretrukne konstellation fra start. De har trods alt spillet flere kampe sammen og Gregus kender systemet. Forøvrigt synes jeg, at Gregus har vist sig som en glimrende spiller under svære omstændigheder, hvor han ikke har fået kontinuerlig spilletid. Jeg er sikker på. at han stepper endnu mere op nu, omend han aldrig bliver en Delaney. Det gør Matic nok heller ikke....
    Men det bliver da bestemt interessant at se, hvordan de tre (fire med Keita) skal dele de to pladser.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #250
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Synes det er lidt misvisende at du siger at hverken Gregus eller Matic bliver nogen ny Delaney..

    De har kun været i klubben i kort tid og Delaney var bestemt ikke den nye Kvist, Linderoth eller lign, inden han selv fik kontinuerlig spilletid igennem et par sæsoner.

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #251
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Synes det er lidt misvisende at du siger at hverken Gregus eller Matic bliver nogen ny Delaney..

    De har kun været i klubben i kort tid og Delaney var bestemt ikke den nye Kvist, Linderoth eller lign, inden han selv fik kontinuerlig spilletid igennem et par sæsoner.
    Mon ikke han mener, at de typemæssigt ikke er den nye Delaney? Niveaumæssigt kan ingen naturligvis vide, om de to med tiden når op og får samme betydning for holdet som Delaney.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. #252
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Mon ikke han mener, at de typemæssigt ikke er den nye Delaney? Niveaumæssigt kan ingen naturligvis vide, om de to med tiden når op og får samme betydning for holdet som Delaney.
    Matic er nærmest en Delaney klon, hvis man kun kigger på spillemåde, Boks til boks spiller, løbestærk og hårdt arbejdende, dog laver han færre mål. Hvilket også er en ting Ståle har sagt, Matic skal lægge på sit spil.

  20. #253
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Matic er nærmest en Delaney klon, hvis man kun kigger på spillemåde, Boks til boks spiller, løbestærk og hårdt arbejdende, dog laver han færre mål. Hvilket også er en ting Ståle har sagt, Matic skal lægge på sit spil.
    Okay, jeg indrømmer, at jeg ikke kender meget til ham. Men mit indtryk er ikke, at han er lige så meget en frygtløs kriger og bolderobrer, som Delaney er. Men måske tager jeg fejl? Men det passer mig i øvrigt fint, hvis vi får en mere kreativ type ind ved siden af Kvist, så offensiven kan få flere strenge at spille på.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #254
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Okay, jeg indrømmer, at jeg ikke kender meget til ham. Men mit indtryk er ikke, at han er lige så meget en frygtløs kriger og bolderobrer, som Delaney er. Men måske tager jeg fejl? Men det passer mig i øvrigt fint, hvis vi får en mere kreativ type ind ved siden af Kvist, så offensiven kan få flere strenge at spille på.
    Han er ikke ligeså defensiv som hans bror, men er netop den her type der løber fra felt til felt, og er hårdt arbejde gennem 90 min.
    Det eneste jeg med sikkerhed kan se vi VIRKELIG kommer til at mangle fra Delaney, det er hans mål og hovedspil ( hvilket også har taget kvantespring de sidste par år)
    Dog vejer Matic det op med at være dygtig i kombinationer og han har en virkelig god venstrefod.

    Men nej, han er ingen Delaney - Det er der ingen der er..

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #255
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Vi er kommet os over Peter Nielsen, Mykland, Christian Poulsen, Solbakken, Hjalte, TK, Kvist (da han forlod os første gang), Amartey, you name it - vi klarer os nok også uden Delaney. Det er ikke mange år siden, før folk også mente, at Delaney ikke var god nok. Vores trænerstab er gode til at få udviklet spillerne, så jeg er fortrøstningsfuld (selvom jeg da allerede savner Delaney!).


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •