Side 19 af 32 FørsteFørste ... 91617181920212229 ... SidsteSidste
Viser resultater 271 til 285 af 480

Emner: Til- og afgange: Vinter 2016/17

  1. #271
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Jeg har i mange år også været tilhænger af at give Bendtner chancen i klubben, hvor sort det ellers har set ud for ham. Men jeg hverken tror eller håber på det længere.

    Jeg synes, at det er lidt bekymrende, hvad han har fået ud af opholdet i Nottingham, i hvert fald når man ser på hans stats og hører beretninger derfra. Er der overhovedet noget, der lige nu peger i retning af, at han overhovedet er i nærheden af at kunne forstærke os?

    Som jeg ser det, er løbet kørt for Bendtner for en karriere på absolut topplan. Desuden tvivler jeg på, hvad hans egen motivation er for at komme tilbage til København, tilbage i mediernes søgelys både på og uden for banen (som han jo i høj grad er sluppet for det sidste halve år). Spørgsmålet er også, om Ståle og FCK gider alt mediepalaveret med en Bendtner, når han ikke engang er en åbenlys forstærkning af vores hold. Jeg tror det ikke.

    Jeg hælder mere til, at Bendtner spiller færdigt i Nottingham, og hvis han så ikke stopper tidligt i en alder af 30 år, finder han en klub på lignende niveau eller tager på eventyr til f.eks. USA eller Mellemøsten, alt efter om det kan hænge sammen med familielivet.
    Der er selvfølgelig et spørgsmålstegn med hans motivation. Men hvis han vil til KBH og han gennem samtaler med klubben afspejler denne motivation til at komme tilbage, så skal han imo have chancen. Ståle (hvis han bliver) vil i mine øjne være den perfekte mand til at få Bendtner i omdrejninger. Her vil man formentlig bruge den nødvendige tid og have evnerne til at bygge ham op igen fysisk og spillemæssigt. I Nottingham og andre klubber er der næppe samme tid og vilje (da han ikke har en historie i klubben og da man svømmer i penge) til at få en spiller som Bendtner på ret køl. De har vel groft sagt blot taget en chance, og lykkes han er det fint - fejler han så skide være med det.

  2. #272
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Ifølge Bild skulle aftalen mellem FCK, Werder og Augustinsson nu være på plads: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...sommer/6482281

    Augustinsson skifter angiveligt først til sommer for 3 mio. euro, hvilket umiddelbart virker småbilligt, synes jeg, selv om der givetvis også kommer nogle klausuler oven i.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #273
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ifølge Bild skulle aftalen mellem FCK, Werder og Augustinsson nu være på plads: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...sommer/6482281

    Augustinsson skifter angiveligt først til sommer for 3 mio. euro, hvilket umiddelbart virker småbilligt, synes jeg, selv om der givetvis også kommer nogle klausuler oven i.
    3 mio. euro med 2 år tilbage af kontrakten? Det er i så fald godt købmandskab for Werder. Håber da satme, den er højere...

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #274
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ifølge Bild skulle aftalen mellem FCK, Werder og Augustinsson nu være på plads: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...sommer/6482281

    Augustinsson skifter angiveligt først til sommer for 3 mio. euro, hvilket umiddelbart virker småbilligt, synes jeg, selv om der givetvis også kommer nogle klausuler oven i.
    Hvis nu klausulerne lyder på et ekstra beløb efter fx 10 kampe, overlevelse i Bundesligaen + en videresalgs på 40-50%, lyder 3 mio. € ikke som en dårlig handel.

    Oven på nogle særdeles magre år, kan Frank Baumann sagtens være gået med til dette, da økonomien nok ikke er den bedste i Bremen.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #275
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...ialog-med-nff/

    Håber det godt nok ikke.... så ham gerne 20 år i kbh. Jeg tror han har 99% aktie i vores succes og jeg har meget svært ved at se en afløser gøre det lige så godt.

  9. De følgende 9 brugere er enige:

  10. #276
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Håber Ståle bliver , men havde været fint med en afklaring for alle partner .

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #277
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Håber Ståle bliver , men havde været fint med en afklaring for alle partner .
    Ifølge denne artikel http://www.vg.no/sport/fotball/lands...en/a/23891347/ kommer der en afklaring i næste uge så det bliver spændende.

  13. #278
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Jeg synes egentlig det er ret overraskende, at ståle føler behov for at fortælle medierne, at han er i dialog med NFF om landstrænerposten. Det er ikke til at vide, hvorfor han gør det. Om det f.eks. er fordi han lægger en presbold på Hørsholdt ift at lade ham gå før tid, om det er forhandlingstaktik ift at få endnu bedre vilkår i en evt. kontraktforlængelse eller om det alligevel er med FCK's accept at han udtaler sig. Uanset hvad så er de vel rimelig overaskende at han melder ud i betragtning af hans vægtige position i FCK.
    Sidst redigeret af Tops : 08.01.17 kl. 15:03

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #279
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Tror godt vi kan regne med han smutter, spørsmålet er hvem vi kan få som erstatter, Bradley der blev fyret i Swansea har et ok CV

  16. #280
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Tror godt vi kan regne med han smutter, spørsmålet er hvem vi kan få som erstatter, Bradley der blev fyret i Swansea har et ok CV
    Jeg er lidt lunken ved Bob Bradley. Så hellere gode gamle Roy Hodgson ;-)

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #281
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Per-Mathias Høgmo evt? Han har sig en PHD i fodbold! Skal vi kneppes af NFF, så lad os da endelig få det gjort ordenligt..
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  19. #282
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    4

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Jeg synes egentlig det er ret overraskende, at ståle føler behov for at fortælle medierne, at han er i dialog med NFF om landstrænerposten. Det er ikke til at vide, hvorfor han gør det. Om det f.eks. er fordi han lægger en presbold på Hørsholdt ift at lade ham gå før tid, om det er forhandlingstaktik ift at få endnu bedre vilkår i en evt. kontraktforlængelse eller om det alligevel er med FCK's accept at han udtaler sig. Uanset hvad så er de vel rimelig overaskende at han melder ud i betragtning af hans vægtige position i FCK.
    Det kan også bare være fordi han vurderer, at det kommer frem uanset hvad. Og så er det bedre for hans troværdighed at sige det, som det er. Worst case er, at han modner sit bagland (fangruppen og Parkens ledelse), til at han smutter.

  20. #283
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Kunne det ikke tænkes at man får en anden træner ind, men at Ståle fortsætter i Sportschef rollen?

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #284
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Kunne det ikke tænkes at man får en anden træner ind, men at Ståle fortsætter i Sportschef rollen?
    Dvs. Sportsdirektør i FCK, samt landstræner for Norge?

    Hmmm... Det er vel ikke utænkeligt. Lidt alternativt, men ikke utænkeligt.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #285
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Tidligere FCK emne Stefan Silva solgt til Palermo http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/p...ensk-angriber/

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •