Side 2 af 32 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 480

Emner: Til- og afgange: Vinter 2016/17

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    36

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men al snak om potentiale ufortalt så virker det i hvert fald urealistisk, at han skulle blive et holdbart alternativt på den centrale midtbane, i og med at han ikke bliver brugt der. Af den grund, samt at Keita ser ud til at være meget langt fra en egentlig rolle på holdet, kan jeg slet ikke forestille mig, at der ikke bliver hentet en etableret central midtbanespiller ind til januar.
    Det afhænger vel også lidt af hvordan det går de næste to måneder. Skulle det ske at vi ryger helt ud af Europa, men smadrer igennem i ligaen, så har man jo en hel pause og foråret til at få det til at fungere med Gregus, hvis man på træningsbanen og i kampene vurderer, at der er fremgang og potentiale til noget stort. På den anden side mangler der både bredde og kvalitet, hvis vi har mere Europa på programmet i foråret (som jeg forventer) og samtidig skal have trukket hentet nogle sejre i ligaen. Så jeg håber også på en "ny" erstatning for Delaney her til vinter, hvis man kan få noget spændende, men det afhænger også af om Gregus tager nogle større skridt de næste måneder. Jeg har ikke umiddelbart en spiller i tankerne, der er tilgængelig og som kan gå ind og forstærke holdet fra dag 1. Derfor afhænger det nok også, hvad man overhovedet kan finde frem i vinterens transfervindue.

    Gregus har vist et par udmærket ting med bolden, men han minder mig aaalt for meget om TK i forhold til, at det er Delaney, der skal erstattes. Jeg tror ikke på, at man finder en med Delaneys kvaliteter, så måske der skal kigges efter en lidt anden type, men det skal ikke være Kvist og en passiv boldflytter på midten sammen. Han er heller ikke ligefrem frygtindgydende at løbe ind i.

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Nogen har lidt info angående Boilesen ? Tænkte hvor langt han er kommet siden han stadig ikke spiller reserveliga
    Han får måske debut i næste reserveholdskamp.

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Brylle Se meddelelser
    Det afhænger vel også lidt af hvordan det går de næste to måneder. Skulle det ske at vi ryger helt ud af Europa, men smadrer igennem i ligaen, så har man jo en hel pause og foråret til at få det til at fungere med Gregus, hvis man på træningsbanen og i kampene vurderer, at der er fremgang og potentiale til noget stort. På den anden side mangler der både bredde og kvalitet, hvis vi har mere Europa på programmet i foråret (som jeg forventer) og samtidig skal have trukket hentet nogle sejre i ligaen. Så jeg håber også på en "ny" erstatning for Delaney her til vinter, hvis man kan få noget spændende, men det afhænger også af om Gregus tager nogle større skridt de næste måneder. Jeg har ikke umiddelbart en spiller i tankerne, der er tilgængelig og som kan gå ind og forstærke holdet fra dag 1. Derfor afhænger det nok også, hvad man overhovedet kan finde frem i vinterens transfervindue.

    Gregus har vist et par udmærket ting med bolden, men han minder mig aaalt for meget om TK i forhold til, at det er Delaney, der skal erstattes. Jeg tror ikke på, at man finder en med Delaneys kvaliteter, så måske der skal kigges efter en lidt anden type, men det skal ikke være Kvist og en passiv boldflytter på midten sammen. Han er heller ikke ligefrem frygtindgydende at løbe ind i.
    Uanset hvordan det ser ud med CL, EL, Suppe og Gregus' niveau til vinter, mener jeg, vi skal have en nye mand ind. Ikke nødvendigvis en, der skal foran Gregus i køen, men simpelthen fordi vi til den tid kun har Kvist, Gregus og Keita (og Toutouh, jo jo, men nah...) på den centrale midtbane. Det er IMO for smalt, uanset hvordan man vender og drejer det.
    Sidst redigeret af Garneren : 05.10.16 kl. 08:56
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  4. #19
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Uanset hvordan det ser ud med CL, EL, Suppe og Gregus' niveau til vinter, mener jeg, vi skal have en nye mand ind. Ikke nødvendigvis en, der skal foran Gregus i køen, men simpelthen fordi vi til den tid kun har Kvist, Gregus og Keita (og Toutouh, jo jo, men nah...) på den centrale midtbane. Det er IMO for smalt, uanset hvordan man vender og drejer det.
    Hvad med Lasse Vigen fra Fulham? Ung, talentfuld og garanteret alt for dyr.....

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/v...odig-i-fulham/

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Hvad med Lasse Vigen fra Fulham? Ung, talentfuld og garanteret alt for dyr.....

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/v...odig-i-fulham/
    Han er et godt bud, og med klubbens strategi om at købe unge spillere, ligger den lige for. Han er ubetinget den mest modne spiller på vores nuværende U21-landshold. Når det så er sagt, så synes jeg at der er en anden spiller der kunne være rigtig oplagt. Rasmus Elm som til vinter er klar på et nyt udenlandsophold. Han er 28 år og er kommet godt tilbage efter sit sygdomsforløb. Den ligger så meget til højreskøjten.

    http://fotbolltransfers.com/site/news/69814

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Han er et godt bud, og med klubbens strategi om at købe unge spillere, ligger den lige for. Han er ubetinget den mest modne spiller på vores nuværende U21-landshold. Når det så er sagt, så synes jeg at der er en anden spiller der kunne være rigtig oplagt. Rasmus Elm som til vinter er klar på et nyt udenlandsophold. Han er 28 år og er kommet godt tilbage efter sit sygdomsforløb. Den ligger så meget til højreskøjten.

    http://fotbolltransfers.com/site/news/69814
    Kunne være spændende men strider lidt imod de nye indkøb... Hvilken type spiller er han vs TD?

  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Hvad med Lasse Vigen fra Fulham? Ung, talentfuld og garanteret alt for dyr.....

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/v...odig-i-fulham/
    Han så rigtig spændende ud for et par år siden, men virker det ikke, som om hans udvikling går den forkerte vej? Han er vel et par år for gammel til at sidde på bænken hos et midterhold i The Championship og stadig være interessant for FCK, tænker jeg
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Kunne være spændende men strider lidt imod de nye indkøb... Hvilken type spiller er han vs TD?
    Jeg vil mene at Elm minder ret meget om Gregus som type og af statur.

  11. #24
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Såfremt vi har muligheden for at hente Vigen til klubben, så skal vi gøre det.. Han er ingen Delaney, men spillere på det niveau vil heller ikke være tilgængelige for FCK. Vi er nødt til selv at udvikle dem.. Og netop udviklingspotentiale er der masser af i Vigen.. Han lader meget overraskende til at være gået i stå i Fulham, hvilket måske kan være vores held.. jeg ser ham i hvert fald som en fremragende spiller og et kæmpe talent som vil kunne supplere Kvist eminent idet han har nogle tydelige offensive kvaliteter som vi kommer til at mangle når Demant smutter.. Ja vi har købt Gregus, men dels ligner han langt fra en spiller der er klar til at spille fast for os endnu og dels er Vigen så stort et talent, at hvis chancen byder sig for at hente ham, så må vi simpelthen bare ikke forpasse den..


  12. #25
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Lasse er blevet omskole til 6'er i Ajax og er i hans sidste år i kontrakten , han kunne være meget spændende at få ind ved siden af Kvist

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #26
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    For 1-2 år siden virkede det oplagt at hente Niki Zimling som makker til Kvist, efter de spillede nogle rigtig gode kampe sammen på landsholdet. Jeg kan godt leve med hans fortid i BIF, hvis han leverer varen for FCK. Men han er 31 og har været alvorligt skadet, så jeg kan godt være i tvivl om han stadig har niveauet til FCK. Hvis Ståle ikke kan få et ungt supertalent til midtbanen, så er jeg villig til at give Zimling en chance på en kort kontrakt.

  15. #27
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Tror ikke vi kan hente Lasse Vigen, der må være større klubber der evt. vil have fingerne i ham.
    Derudover er det ikke længe siden han forlængede sin kontrakt med Fulham til 2018
    http://www.fyens.dk/sport/Lasse-Vige...rtikel/3053841

  16. #28
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    De må have en stærk central midtbane i Fulham , Stefan Johansen siddet også på bænken , bliver spændende og se om en af de 2 skal videre evt til vinter

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Ludwig skal være tæt på Werder Bremen, selvom 3. mio. € lyder af ALT for lidt, med mindre der er en videresalgsklausul på 50%.

    http://www.kreiszeitung.de/werder-br...n-6819365.html

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #30
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Ludwig skal være tæt på Werder Bremen, selvom 3. mio. € lyder af ALT for lidt, med mindre der er en videresalgsklausul på 50%.

    http://www.kreiszeitung.de/werder-br...n-6819365.html
    I følge artiklen lyder det som om, der var en gentlemanaftale mellem Ståle og Ludwig om, at man udskød denne sommers transfer til næste år mod at han der kan smutte for 3 mio. euro, eller en smule mere (3,5-4) til vinter. Det forstår jeg dog ikke helt meningen bag - med mindre det altså er fordi Ludwig har bestemt sig for Werder, og er bange for, at de ikke kan betale lige så meget som f.eks. West Ham, og at FCK derfor ikke ville acceptere deres bud ellers.

Side 2 af 32 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •