Side 20 af 32 FørsteFørste ... 101718192021222330 ... SidsteSidste
Viser resultater 286 til 300 af 480

Emner: Til- og afgange: Vinter 2016/17

  1. #286
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Dvs. Sportsdirektør i FCK, samt landstræner for Norge?

    Hmmm... Det er vel ikke utænkeligt. Lidt alternativt, men ikke utænkeligt.
    Det tror jeg til gengæld er fuldstændig utænkeligt. Jeg tror hverken, NFF eller (især) FCK ville være interesseret i at have en deltidsansat i de jobs. Det ville da også være en mærkværdig dobbeltrolle, han ville få, hvis han begyndte at udtage FCK-spillere til det norske landshold.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. #287
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det tror jeg til gengæld er fuldstændig utænkeligt. Jeg tror hverken, NFF eller (især) FCK ville være interesseret i at have en deltidsansat i de jobs. Det ville da også være en mærkværdig dobbeltrolle, han ville få, hvis han begyndte at udtage FCK-spillere til det norske landshold.
    Ikke at vi skal sammenligne de to sportsgrene overhovedet, og så alligevel lidt, så er det noget man ofte har set i håndboldverdenen. Altså en træner der er tilknyttet både en klub og et forbund, hvilket jeg har et indtryk af fungerer fint. Jeg ved godt at det er æbler og pærer, og hvad man ellers siger ;-)

  3. #288
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    66

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    For mig er det utænkeligt, at det er andet end Ståle og hans families ønske om, at bo i Norge der skulle få ham til, at sige ja. Da det norske landshold har ikke kvalitet nu eller på længere sigt til, at kunne gøre sig gældende. Ståle har altid slået mig som en super ambitiøs mand, han kan ikke bruge 3-5 pladser i de diverse kval. turneringer til noget. Jeg tror ikke FCK eller NFF kan leve med en deltidsordning.

    Det kan handle om flere andre ting:
    1) Ståle og hans agent laver noget "buzz" for, at større europæiske klubber skal slå til nu.
    2) Ståle mener han har taget FCK så langt som nuværende budget tillader, og vil have et øget budget ala. 100-150 mio, så vi kan konkurre med klubber som Club Brügge, Anderlecht, RB Salzburg, Basel osv. Dertil følgende mere ambitiøs europæisk målsætning.

    Ståle erstatninger:
    Det skal være en med et navn også i udlandet.

    Men en vintertilgang:
    Vegard Forren CB tidl. Molde
    Aleksander Isak Ang
    Marcus Ingvartsen Ang

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #289
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af AndreasHR Se meddelelser
    For mig er det utænkeligt, at det er andet end Ståle og hans families ønske om, at bo i Norge der skulle få ham til, at sige ja. Da det norske landshold har ikke kvalitet nu eller på længere sigt til, at kunne gøre sig gældende. Ståle har altid slået mig som en super ambitiøs mand, han kan ikke bruge 3-5 pladser i de diverse kval. turneringer til noget. Jeg tror ikke FCK eller NFF kan leve med en deltidsordning.

    Det kan handle om flere andre ting:
    1) Ståle og hans agent laver noget "buzz" for, at større europæiske klubber skal slå til nu.
    2) Ståle mener han har taget FCK så langt som nuværende budget tillader, og vil have et øget budget ala. 100-150 mio, så vi kan konkurre med klubber som Club Brügge, Anderlecht, RB Salzburg, Basel osv. Dertil følgende mere ambitiøs europæisk målsætning.

    Ståle erstatninger:
    Det skal være en med et navn også i udlandet.
    Tænk jeg synes netop Norge har et interessant landshold. Iver Fossum, Martin Ødegaard m.fl er alle store talenter.

    Men det er en anden snak. :)

    Jeg tror ikke på Macus Ingvartsen men ellers interessante bud. Jeg håber også at vi seriøst overvejer Vigen på leje med købsklausul. Han er en interessant spiller med stort udviklingspotentielle. :)
    Sidst - men ikke mindst - så finder jeg altså stadig Mads Albæk interessant! Men der er sgu bare ikke rigtig plads. Lige nu ...
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  6. #290
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af AndreasHR Se meddelelser
    Men en vintertilgang:
    Vegard Forren CB tidl. Molde
    Aleksander Isak Ang
    Marcus Ingvartsen Ang
    Vegard Forren håber jeg virkelig også på - han har udtalt, at Rosenborg kunne være interessant, så han burde alt andet lige også finde FC interessant. Dog rygtes han til Galatasaray for at blive forenet med tidl. forsvarsmakker i Molde, Martin Linnes, og dem kan FC nok ikke hamle op med. Han er den perfekte type, dvs. spillende centreback, til at tage over fra Zanka.

  7. #291
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Vegard Forren håber jeg virkelig også på - han har udtalt, at Rosenborg kunne være interessant, så han burde alt andet lige også finde FC interessant. Dog rygtes han til Galatasaray for at blive forenet med tidl. forsvarsmakker i Molde, Martin Linnes, og dem kan FC nok ikke hamle op med. Han er den perfekte type, dvs. spillende centreback, til at tage over fra Zanka.
    Han skal vel nærmere tage over for Anton? Okore tager vel Zankas og så bliver Johansson nok et år eller 1½ endnu før han smutter.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  8. #292
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    men ellers interessante bud.
    Helt enig, men hvis vi kan lokke Alexander Isak til København, så vil det være det absolut største scoop i ligaens historie. Vi taler altså om en spiller, der er blevet døbt "Den nye Zlatan", og en spiller, som Real Madrid fik afvist et bud på 80 millioner på. Jeg kalder den desværre komplet urealistisk.


  9. #293
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Vegard forren skal vi altså ikke have, han er langsom og ikke specielt god på hovedet eller placerings stærk, han har et godt venstreben det skal han have, men herfra er det et stort nej tak ! Jeg bor i Norge og har sett mange kampe med

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #294
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Hmm og hvordan skulle FCK så lige kunne lokke Alexander Isak til København ???
    Det må være helt utænkligt...at stile efter en mand på den hylde....skal vi nu ikke
    komme med bud som er bare kunne passe lidt til FCK´s pengepung....

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #295
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17


  14. #296
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    At Ståle er interesseret er helt oplagt. Han elskede NT da han spillede i Superligaen. Eneste problem er hvordan vi skal få plads til ham på holdet? Det er vel efterhånden de to positioner vi har aller flest alternativer til i forvejen.

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #297
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    At Ståle er interesseret er helt oplagt. Han elskede NT da han spillede i Superligaen. Eneste problem er hvordan vi skal få plads til ham på holdet? Det er vel efterhånden de to positioner vi har aller flest alternativer til i forvejen.
    Jeg tænkte det samme da jeg læste artiklen. Kusk til AaB eller OB?, er der bud efter Toutouh? Det må i hvert fald betyder farvel til en spiller!

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #298
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Kusk/Verbic/Toutouh/Falk ? Det kan jo også være at der findes en aftale/stor sandsynlighed om at skyde en af dem afsted til sommer og derfor allerede henter en erstatning nu.
    Toutouh må pt være det største salgsemne.....
    Medmindre Ståle har tænkt sig at bruge Thomsen som højre back Jeg kender intet til Thomsen som type, men er det noget man kunne forestille sig?

  19. #299
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Skal vi tjene penger på Toutouh så er det nu han skal selges, kontrakt utløber 2018 og har vel spillet sin bedste halv sæson nogensinde nu

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #300
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Men han kan jo også spille central midt. Han er jo - i det lys - fleksibel. Gregus, Kvist og Keita er defensive midts hvorimod Thomsen er offensiv - og Matric er to-vejs-spilleren. Det kunne da give nogle spændende taktiske muligheder dels i løbet af en kamp og dels i forhold til at indstille sig på modstanderen ... :)
    Jeg synes i hvert fald Thomsen i FCK lyder godt. Særligt med tanke på, at Ståle har omtalt så fint som tilfældet er. Min træners drømmespiller er også min drømmespiller :P
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  22. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •