Side 21 af 32 FørsteFørste ... 111819202122232431 ... SidsteSidste
Viser resultater 301 til 315 af 480

Emner: Til- og afgange: Vinter 2016/17

  1. #301
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    390

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Her er den franske kilde: http://www.20minutes.fr/nantes/19933...va-quitter-fcn

    København kan jo også betyde andre klubber i Københavnsområdet. BØF vil jo være forfærdelig, men jeg tvivler nu også på, at Thomsen passer til deres spillestil, og hans lønkrav matcher nok også kun FCK, men det er altså ikke 100%, at der er tale om FCK? Jeg fatter dog næsten intet fransk, så andre må meget gerne byde ind med en oversættelse.
    "Han stiller store krav, men samtidig er det altid med kort vej til smil og jokes, og det er den balance og spænding, som skal skabes i en gruppe, og så er han 5% sindssyg". CV om Ståle i FCK BALLS

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #302
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Men han kan jo også spille central midt. Han er jo - i det lys - fleksibel. Gregus, Kvist og Keita er defensive midts hvorimod Thomsen er offensiv - og Matric er to-vejs-spilleren. Det kunne da give nogle spændende taktiske muligheder dels i løbet af en kamp og dels i forhold til at indstille sig på modstanderen ... :)
    Jeg synes i hvert fald Thomsen i FCK lyder godt. Særligt med tanke på, at Ståle har omtalt så fint som tilfældet er. Min træners drømmespiller er også min drømmespiller :P
    NT kommer aldrig til at spille centralt i FCK - det har han ikke nok fysik til. Kommer han til København må det betyde afgang af en nuværende spiller - mest oplagte må være Toutouh pga. potentialet eller Kusk pga. manglende kontinuerlig spilletid.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #303
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,514

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Stoffer Se meddelelser
    Her er den franske kilde: http://www.20minutes.fr/nantes/19933...va-quitter-fcn

    København kan jo også betyde andre klubber i Københavnsområdet. BØF vil jo være forfærdelig, men jeg tvivler nu også på, at Thomsen passer til deres spillestil, og hans lønkrav matcher nok også kun FCK, men det er altså ikke 100%, at der er tale om FCK? Jeg fatter dog næsten intet fransk, så andre må meget gerne byde ind med en oversættelse.
    Der står ikke meget andet, end at Nantes forhandler med "København", som jo sædvanligvis kan være alle hold på Sjælland.

    Phillipo og jeg kaldte den i øvrigt i juni 2016: http://sidelinien.dk/forums/showthre...796#post647796

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #304
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17


  8. #305
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af KøbenhavnerDyret Se meddelelser
    Dødt link, med nyt liv.
    http://www.bt.dk/superligaen/kryptis...il-i-morgen...

  9. #306
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Lyder som noget er på gang ja, lidt merkelige signing og et solidt bolle spark til Kusk medmindre det er ham der bliver solgt

  10. #307
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Der står ikke meget andet, end at Nantes forhandler med "København", som jo sædvanligvis kan være alle hold på Sjælland.

    Phillipo og jeg kaldte den i øvrigt i juni 2016: http://sidelinien.dk/forums/showthre...796#post647796
    Måske det har været planen hele tiden, ned til Nantes med dig, så henter vi dig asap.
    Så bliver folk fra andre klubber vel ikke så harme :)

  11. #308
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Lyder som noget er på gang ja, lidt merkelige signing og et solidt bolle spark til Kusk medmindre det er ham der bliver solgt
    Kusk spiller i højre side, mens Thomsen (selvom han kan spille i begge sider og centralt), så vidt jeg husker, spiller i venstre. I hvert fald i vores system, hvor kanterne trækker ind, nu hvor han er højrebenet.
    ...

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #309
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Toutouh eller Verbic ud?

  14. #310
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Jeg tror, købet af Thomsen bunder mere i, at man pludselig har fået muligheden for at hente en ellers utilgængelig spiller, og at det derfor ikke er pga. et nærtstående salg af Toutouh eller Verbic. Derfor tror jeg, det betyder udlejning af Amankwaa, Kadrii og/eller salg af Kusk.

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #311
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Sarl Se meddelelser
    Kusk spiller i højre side, mens Thomsen (selvom han kan spille i begge sider og centralt), så vidt jeg husker, spiller i venstre. I hvert fald i vores system, hvor kanterne trækker ind, nu hvor han er højrebenet.
    Kusk er den eneste af klubbens kantspillere, der er bedst i højre side (og samtidig den mest kampafgørende), så det vil være dumt at skille sig af med ham på nuværende tidspunkt. Også selvom han helt sikkert er typen, der har det bedst som sikkert førstevalg.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #312
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,544

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Jeg forestiller mig at vi har modtaget et bud på en af vores andre kantspillere og vi derfor handler en erstatning ind inden vi sælger. Det ville ligne Ståle og Lange at handle sådan.

    Type-mæssigt ligger Thomsen meget op af Toutouh. Kan spille begge kanter og centralt, men er bedst på venstrekanten. Jeg smider gerne en flad tyver på at vi offentliggør en afgang af en af vores kantspillere kort efter en eventuel præsentation af Thomsen.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #313
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,856

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Jeg tror, købet af Thomsen bunder mere i, at man pludselig har fået muligheden for at hente en ellers utilgængelig spiller, og at det derfor ikke er pga. et nærtstående salg af Toutouh eller Verbic. Derfor tror jeg, det betyder udlejning af Amankwaa, Kadrii og/eller salg af Kusk.
    Men til sommer har Toutouh kun et år tilbage af sin kontrakt, og hvis han ikke vil forlænge, er et salg oplagt. I den optik giver Thomsen fin mening som erstatning hentet med rettidig omhu, som vi efterhånden har set det flere gange. Jeg er dog enig med dig i, at det selvfølgelig også handler om, at Thomsen pludselig er røget ud i kulden i Nantes - for bare to måneder siden havde man næppe regnet med, at det ville være realistisk at hente ham i den nærmeste fremtid.
    Sidst redigeret af Dane : 11.01.17 kl. 16:52
    Mvh.
    Dane

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #314
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Kusk er den eneste af klubbens kantspillere, der er bedst i højre side (og samtidig den mest kampafgørende), så det vil være dumt at skille sig af med ham på nuværende tidspunkt. Også selvom han helt sikkert er typen, der har det bedst som sikkert førstevalg.

    Du har helt ret, og hvis det nu var Kusk der røg (hvilket jeg ikke tror) så er det pga. andre faktorer.
    Han er skræmmende dårlig defensivt, og har tendens til at hænge fremme efter angreb (det kan under nogle trænere være en del af taktikken, men jeg behøver vidst ikke redegøre for at Ståle ønsker alle mand til at bidrage i begge ender).
    Derudover har han haft en væsentlig formnedgang, og ved flere lejligheder været helt uden for truppen. Bl.a. pga. Ovenstående. En af mine egne frustrationer ved Kusk er at han ikke kan sætte en mand eller til nøds bruge højrebenet, det gør ham forudsigelig og Europæisk tror jeg simpelthen ikke han kan slå igennem.

    Han har også flere kvaliteter, f.eks. Har han et fantastisk touch på bolden og en fin fodboldintelligens, og laver engang imellem nogle super indlæg (når han ellers får trukket tilbage i banen så han kan slå dem med venstreskøjten).

  23. #315
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Ståle har sagt nej til Norge. http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...nej-til-norge/

    Årets bedste nyhed!
    Vil altid elske Ståle


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •