Side 22 af 32 FørsteFørste ... 1219202122232425 ... SidsteSidste
Viser resultater 316 til 330 af 480

Emner: Til- og afgange: Vinter 2016/17

  1. #316
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Ståle har bekræftet at han har stoppet sin dialog med NFF, hvilket godt kunne tyde på at han snart kunne finde på at forlænge med os!
    4 more years anyone?

    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...nej-til-norge/

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #317
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Ståle har bekræftet at han har stoppet sin dialog med NFF, hvilket godt kunne tyde på at han snart kunne finde på at forlænge med os!
    4 more years anyone?

    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...nej-til-norge/
    Han burde få en rullende kontrakt som kun kan afbrydes af klubben :)

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #318
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    4 MORE YEARS - 4 MORE YEARS!! (Jeg håber på et pressemøde i morgen, hvor der bliver præsenteret 4 år til Ståle og 4 år til Thomsen!)
    Det er en klasse nyhed at han har sagt nej - Det må betyde at han har fået konen overtalt til at tage til KBH.

    Ang. Thomsen og kabalen af kantspillere, så tror jeg lidt det er Verbic der ryger.. Toutouh er ikke mentalt klar til at rykke til udlandet (Han bor stadig hjemme, han virker ikke som om han vil videre pt og jeg tror Ståle vil holde på ham, da han også kan spille centralt) og samtidig må Verbic have tiltrukket sig noget opmærksomhed fra udlandet.

    Ang. Kusk - Han kan sagtens sætte en mand? Han dribler måske ikke Amankwaa-Toutouh style, men mere som Messi (INGEN SAMMENLIGNING I ØVRIGT), den mand har bolden limet til fødderne og kan med sit antrit alene sætte et par mand, og så er han jo klart den farligste kantspiller vi har. Personligt så jeg gerne han fik en NJ10 rolle på vores hold, hvor han kan slappe lidt af i tilbageløbet og så være 100% fremadrettet. Han laver bare MANGE MÅL og ASSIST, hvilket undrer mig, at Ståle ikke ser, men jeg er selvfølgelig heller ikke på træningsbanen hver dag.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #319
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Kunne blive en fin dag i morgen om de kalder ind til pressemøde og presenterer 5 år mere til Ståle plus Nicolaj Thomsen :)

  8. #320
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Nicolaj Thomsen er helt sikkert ikke så hårdfør som Delaney, men han er en fighter og så har han et (ét, lol) glimrende blik for spillet fremad. Tror han og William ville være fine sammen på midten..

  9. #321
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Hm...hvorfor lave et pressemøde "bare" for at Nicolaj Thomsen bliver lukket ind af døren ??? tror heller ikke på at Ståle har skrevet under på nogen kontrakt endnu, han er jo først lige blevet færdig med at forhandle med Norge.....mon der kommer noget andet på bordet ????

  10. #322
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Tror ikke nødvendigvis at vi sælger nogen af vores nuværende kanter, 'bare' fordi Thomsen er på vej. Situationen er bare den at Thomsen er en fremragende fodboldspiller der passer perfekt ind i vores måde at spille fodbold på - og når sådan en mulighed opstår, så finder man bare pengene. Derudover vil vi jo også stå endnu bedre rustet mod sommerens transfervindue hvor der efter alt forventning kommer stor transferaktivitet efter en flot europæisk sæson hvor der naturligt vil være mere fokus på vores spillere.

    Jeg tror ikke vi betaler meget mere end Nantes gjorde, så vi ligger vel i omegnen af 1 mio euro, og der vil jeg faktisk gå så langt at kalde den handel for et scoop.

    Ståle og co. gør det igen. Bravo, bare bravo.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  11. De følgende 10 brugere er enige:

  12. #323
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Fantastisk at vi efter alt at dømme har Ståle frem til sommer 2018, men jeg synes sgu det har været et mærkværdigt show han har haft kørende. Ikke mindst at han har haft behov for en tur i medierne for at bekræfte, at han forhandlede med det norske forbund. FCK melder aldrig noget ud til medierne før en aftale er på plads. Senest eksemplificeret med Nikolaj Thomsen i dag, hvor Ståle slet ikke kan bekræfte at NT er på vej til klubben, selvom Nantes officielt har meldt ud at han er til lægetjeck i FCK. Jeg er godt klar over at der er nogle børsregler der skal overholdes, men han sender altså et signal, om at han åbenbart er anderledes end de andre.

    Jeg kan tilgive Ståle alt, og selvfølgelig også dette, men derfor kan jeg godt synes at forløbet kunne være håndteret bedre. Spillerne, klubben og fansne ved nu, at engagementet i FCK trods alt ikke er større end at tilbuddet om at træne et elendigt norsk landshold kan få ham til at ryste på hænderne, og at han har behov for at dele sine overvejelser om det med hele verden.

    Det kan selvfølgelig være nogle grunde vi ikke kender, f.eks. at han forhandlede vilkår med FCK og at de faldt på plads, eller at han stillede krav til NFF, som de ikke ville efterkomme, eller selvfølgelig noget helt tredie. Uanstet hvad så står man tilbage med oplevelsen af, at det her forløb kunne være håndteret på en helt anden måde. Men igen. Jeg kan tilgive Ståle alt.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #324
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Fantastisk at vi efter alt at dømme har Ståle frem til sommer 2018, men jeg synes sgu det har været et mærkværdigt show han har haft kørende. Ikke mindst at han har haft behov for en tur i medierne for at bekræfte, at han forhandlede med det norske forbund. FCK melder aldrig noget ud til medierne før en aftale er på plads. Senest eksemplificeret med Nikolaj Thomsen i dag, hvor Ståle slet ikke kan bekræfte at NT er på vej til klubben, selvom Nantes officielt har meldt ud at han er til lægetjeck i FCK. Jeg er godt klar over at der er nogle børsregler der skal overholdes, men han sender altså et signal, om at han åbenbart er anderledes end de andre.

    Jeg kan tilgive Ståle alt, og selvfølgelig også dette, men derfor kan jeg godt synes at forløbet kunne være håndteret bedre. Spillerne, klubben og fansne ved nu, at engagementet i FCK trods alt ikke er større end at tilbuddet om at træne et elendigt norsk landshold kan få ham til at ryste på hænderne, og at han har behov for at dele sine overvejelser om det med hele verden.

    Det kan selvfølgelig være nogle grunde vi ikke kender, f.eks. at han forhandlede vilkår med FCK og at de faldt på plads, eller at han stillede krav til NFF, som de ikke ville efterkomme, eller selvfølgelig noget helt tredie. Uanstet hvad så står man tilbage med oplevelsen af, at det her forløb kunne være håndteret på en helt anden måde. Men igen. Jeg kan tilgive Ståle alt.
    Eller at han gjorde det af respekt - som der allerede spekuleres i. Han har jo allerede én gang brændt dem af, så at han trods alt tager sig tid til at overveje muligheden kan jo være med til at bevare noget respekt fra manden. Havde det været Danmark en træner to gange i træk - og så uden tøven - havde afslået, så havde mange nok være utilfredse om han fik chancen igen. Ståle vil gerne være landstræner, men først når han har været i en europæisk klub på højere niveau end FCK. Det synes jeg faktisk er ganske sympatisk af Ståle. Men jeg kan godt følge dig i, at det kan virke som om han er særlig og må andre og andet end mange ... Jeg køber dog rygtet om, at det handler om respekt. :)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #325
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...d-norge-og-fck

    Ståle ville dobbelt jobbe, hvem der så sagde nej er ikke til at vide....

  17. #326
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    http://www.dagbladet.no/sport/solbak...prove/66627938

    Ifølge ståle så var det magefølelsen der sagde nej:

    "Ja, det er helt riktig som Dagbladet skrev tidligere i uka, det var magefølelsen som avgjorde. Det ble rett og slett for komplisert for meg. Jeg så for meg en dobbeltjobbing fram til sommeren 2018 som jeg til slutt følte jeg ikke kunne klare å håndtere godt nok, sier FCK-treneren."

  18. #327
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    "Ståle ville dobbelt jobbe, hvem der så sagde nej er ikke til at vide...."

    Det er misforstået af Tipsbladet- det er jo ikke det Ståle har sagt:

    Fra VG:

    – Vi har aldri diskutert lønn, vi kom aldri så langt. Jeg har 18 måneder igjen av kontrakten med FCK, og eneste muligheten i øyeblikket var å begynne i jobben sommeren 2018. Etter masse tenking frem og tilbake så fant jeg ut at det var ingen optimal løsning for noen, utdyper FCK-treneren.
    Overfor Hamar Arbeiderblad indikerer Solbakken at et tilbud om å sjonglere FCK- og Norge-jobben lå på bordet.



    Jeg måtte ha dobbeltjobbet så lenge og derfor ble det for komplisert, sier Solbakken til avisen.



    Jeg prøver lige med en oversættelse af det sidste: " Jeg skulle have haft et dobbelt job/arbejde i lang tid, og derfor blev det for besværgligt"

    Altså Ståle afviser tanken om overhovedet at skulle have 2 jobs på en gang.
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #328
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Alle ved jo at Ståle har haft et godt øje til NT længe , det kunne jo sagtens være en af hovedgrunnene til at NT kommer hjem allerede , så min ikke har spurt efter en form for garanti for at Ståle blive værende en god stund til ? Eller er jeg helt galt på den

  21. #329
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Eller at han gjorde det af respekt - som der allerede spekuleres i. Han har jo allerede én gang brændt dem af, så at han trods alt tager sig tid til at overveje muligheden kan jo være med til at bevare noget respekt fra manden. Havde det været Danmark en træner to gange i træk - og så uden tøven - havde afslået, så havde mange nok være utilfredse om han fik chancen igen. Ståle vil gerne være landstræner, men først når han har været i en europæisk klub på højere niveau end FCK. Det synes jeg faktisk er ganske sympatisk af Ståle. Men jeg kan godt følge dig i, at det kan virke som om han er særlig og må andre og andet end mange ... Jeg køber dog rygtet om, at det handler om respekt. :)
    Jeg tror du har ret i, at Ståle har følelser for landsholdet, og han vil i hvert fald gerne signalere over for nordmændene, at det var en svær beslutning. Men hvis jeg var Niels Johan Semb og de andre gutter i NFF, så havde jeg nok gerne undværet ståles offentlige svælgen i sine overvejelser og offentliggørelse af NFF's kurtisering af ham. Dels har de brugt energi på nogle møder, de ikke havde behøvet, hvis Ståle vidste, hvad han ville. Dels har de fortalt deres andenprioritet og hele Norge, at de dybest set hellere havde foretrukket en anden.

  22. #330
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    58

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Kunne blive en fin dag i morgen om de kalder ind til pressemøde og presenterer 5 år mere til Ståle plus Nicolaj Thomsen :)
    Det ikke sikkert det allerde er på plads, men Ståle skulle åbentbart forhandle med FCK i hvert fald.
    https://www.nrk.no/sport/solbakken-h...bud-1.13317754

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •