Side 23 af 32 FørsteFørste ... 1320212223242526 ... SidsteSidste
Viser resultater 331 til 345 af 480

Emner: Til- og afgange: Vinter 2016/17

  1. #331
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Jeg tror du har ret i, at Ståle har følelser for landsholdet, og han vil i hvert fald gerne signalere over for nordmændene, at det var en svær beslutning. Men hvis jeg var Niels Johan Semb og de andre gutter i NFF, så havde jeg nok gerne undværet ståles offentlige svælgen i sine overvejelser og offentliggørelse af NFF's kurtisering af ham. Dels har de brugt energi på nogle møder, de ikke havde behøvet, hvis Ståle vidste, hvad han ville. Dels har de fortalt deres andenprioritet og hele Norge, at de dybest set hellere havde foretrukket en anden.
    Det er så bare mærkeligt at Semb m. fl. hele tiden har fastholdt at de skam ikke har haft møder med Ståle :-)
    Det har jo ikke ligefrem været en hemmelighed, at NFF meget gerne ville have Ståle.
    Jeg synes ikke Ståle ligefrem har "svælget" i sine udtalelser: Det har været en helt nøgtern afvisning, med en samtidig respekt overfor NFF og specielt jobbet som norsk landstræner, som Ståle jo har betegnet som enhver norsk træners drøm.
    Mht. til prioriteter, så tror jeg udemæket at Bob m. fl. kan forstå at NFF foretrækker en nordmand med Ståles kvaliteter.
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  2. #332
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    324

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-i-fck/6487351

    Nicolaj Thomsen skulle være rejst til lægetjek i København ifølge Nantes.

  3. #333
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Toby09s Se meddelelser
    Det ikke sikkert det allerde er på plads, men Ståle skulle åbentbart forhandle med FCK i hvert fald.
    https://www.nrk.no/sport/solbakken-h...bud-1.13317754
    Ifølge artiklen har manageren afvist tilbud fra flere klubber.

  4. #334
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...aegetjek-i-fck

    Nicolaj Thomsen har angiveligt bestået lægetjek hos FCK.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #335
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Bemærkede i en anden artikel om jobbet i Norge at Ståle siger han ikke har snakket med FCK siden han gik på ferie, så er det ikke lidt underligt hvis vi signer spillere uden Ståles indblanding?

  7. #336
    Tilmeldingsdato
    Nov 2016
    Indlæg
    19

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af SuperSharpShooter Se meddelelser
    Bemærkede i en anden artikel om jobbet i Norge at Ståle siger han ikke har snakket med FCK siden han gik på ferie, så er det ikke lidt underligt hvis vi signer spillere uden Ståles indblanding?
    der er forskel på at snakke med FCK og udfører hans arbejde.

  8. #337
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Om en forlængelse med FCK:

    Nå har jeg vært på ferie og møter opp på min første trening med FCK i morgen (mandag), så jeg har ikke hatt noen dialog med dem om det i denne perioden, sier han.
    Han har altså ikke snakket ny kontrakt med FCK i den periode, ikke at han slet ikke har været i kontakt med klubben.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #338
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af jak Se meddelelser
    Det er så bare mærkeligt at Semb m. fl. hele tiden har fastholdt at de skam ikke har haft møder med Ståle :-)
    Det har jo ikke ligefrem været en hemmelighed, at NFF meget gerne ville have Ståle.
    Jeg synes ikke Ståle ligefrem har "svælget" i sine udtalelser: Det har været en helt nøgtern afvisning, med en samtidig respekt overfor NFF og specielt jobbet som norsk landstræner, som Ståle jo har betegnet som enhver norsk træners drøm.
    Mht. til prioriteter, så tror jeg udemæket at Bob m. fl. kan forstå at NFF foretrækker en nordmand med Ståles kvaliteter.
    Netop, Semb m.fl. har også holdt stien ren med ikke at fortælle om forhandlingsmøder til medierne. Det er kun Ståle, der bryder stilen med at tale med medierne. Nu kan det selvfølgelig ikke sammenlignes, men jeg ved godt hvad min chef ville synes om, at jeg gik og fortalte alle og enhver om, at jeg mødes med andre potentielle arbejdsgivere. Og det eneste vi har hørt fra hørsholt er, at ståle har kontrakt til 2018, og at den skal han opfylde. For fodboldspillere er det ulovligt at tale med andre klubber før der er 6mdr tilbage af kontrakten. Klub og spiller bliver straffet for det.

    Så er jeg helt enig i, at Bob nok godt kan forstå, at hvis Norge kunne få Capello, at så ville de tage ham. Men jeg tror han ville foretrække, at møder med evt. 1. prioriteter bliver holdt hemmelige, så man ikke skaber den offentlige fortælling, at Bob var 2. eller 3. valg. Det er i hvert fald sådan de fleste klubber og trænere normalt foretrækker at gøre det.

    Nu må man så forstå, at Ståle igen føler behov for at fortælle medierne - denne gang NRK - at der også er andre ude efter ham:

    "Solbakken ønsker ikke å kommentere hvilke klubber som har kontaktet ham, men nordmannen beskriver det som «ok klubber i passe store ligaer»."

    Igen, jeg prøver ikke at demonisere Ståle, men det lader til at han har gang i nogle dagsordener, som det ikke er helt til at blive klog på. Om det er fordi han gør sig til overfor noget bedre end FCK mhp. at komme videre allerede nu, eller om han prøver at forhandle vilkårene i FCK - aner det ikke. Hvis det er det sidste, så er det svært at forestille sig, at det ikke handler om kolde kontanter, for mht jobbeskrivelse der er han vel i en klub, som forguder ham og har givet ham, eller er villige til at give ham, alle de spændende opgaver, han peger på? Der er tidligere en her på sidelinien, der har skrevet, at han skulle være ude efter et større transferbudget. Det kan selvfølgelig også være sådan noget. Det kan godt være, at det er mig der tager fejl, men jeg synes sgu det er lidt uortodoks adfærd fra den gode nordmands side.


    https://www.nrk.no/sport/solbakken-h...bud-1.13317754

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #339
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    OB skal simpelthen holde sig væk fra Kusk!

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...kusk-og-deble/

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #340
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    De sidste syv kampe i alle turneringer har konstellationen på kanterne heddet Toutouh/Falk. Kun 1 gang har Kusk startet istedet for Falk og det var i 4-0 sejren over Viborg.
    Og idag dukker denne overskrift så op på eb.dk http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...profil/6487856
    Jeg er nu ikke klar til at give helt op på Kusk da jeg synes at han er en glimrende spiller. Håber der er tale om en lejeaftale hvis det sker.
    Ydermere forventer jeg at Thomsen bliver præsenteret idag - Jeg gætter på pressemøde kl 12.

    Edit: Det er selvfølgelig ovenstående artikel fra bold.dk der skal henvises til.

  15. #341
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    390

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    OB skal simpelthen holde sig væk fra Kusk!

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...kusk-og-deble/
    Jep, men en lejeaftale det næste halve år ville måske ikke være så dumt endda, hvis Thomsen kommer til. Kusk får spillet sig i topform, og vi har ham tilbage til sommer, hvis/når en af de andre kanter som Verbic eller Falk bliver solgt. Kusk kender Kent Nielsen fra AaB og han vil med sikkerhed få spilletid.

    Der må under ingen omstændigheder blive tale om et salg.
    "Han stiller store krav, men samtidig er det altid med kort vej til smil og jokes, og det er den balance og spænding, som skal skabes i en gruppe, og så er han 5% sindssyg". CV om Ståle i FCK BALLS

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #342
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Jeg synes at den kommende situation på kanterne gør livet lidt trist for en trofast humørbombe som Danny Amankwaa. Jeg tror en lejeaftale ville være sund for ham. Her ser jeg fcn som være det mest oplagte.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #343
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    En af Ståles store krav til en eventuel forlængelse må næsten være, at der skal postes flere penge i holdet, så holdet kan tage endnu et skridt fremad europæisk. Og tager man de helt jubeloptimistiske briller på, så kan en tilgang af Thomsen (der har været en af Ståles favoritter længe) måske være første tegn på dette. Strengt taget står vi jo ikke lige og mangler ham. Det vil i hvert fald være et drømmescenarie med flere år til Ståle samtidig med et større økonomisk sats i truppen.

    Mht Kusk, så tror jeg godt han kan være på vej væk. Det er nok gået op for Ståle, at Kusk aldrig kommer til at kunne klare sig internationalt på det niveau vi ønsker. Og et skifte til Kent Nielsens hold virker i så fald ganske oplagt.

  20. #344
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Stoffer Se meddelelser
    Jep, men en lejeaftale det næste halve år ville måske ikke være så dumt endda, hvis Thomsen kommer til. Kusk får spillet sig i topform, og vi har ham tilbage til sommer, hvis/når en af de andre kanter som Verbic eller Falk bliver solgt. Kusk kender Kent Nielsen fra AaB og han vil med sikkerhed få spilletid.

    Der må under ingen omstændigheder blive tale om et salg.
    Bliver Kusk udlejet er det næsten det samme som et farvel. Der er absolut ingen historik i FCK for, at udlejede spillere vender hjem med succes.

    Det vil kun bringe ham længere væk fra spilletid og klubben i almindelighed. Så længe han er klubbens eneste naturlige højrekant og samtidig den mest målfarlige vil det være et dårligt bytte med Thomsen.

    Det vil samtidig betyde, at Falks spilletid i venstre side minimeres betragteligt, hvilket er næsten endnu værre.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #345
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Bliver Kusk udlejet er det næsten det samme som et farvel. Der er absolut ingen historik i FCK for, at udlejede spillere vender hjem med succes...
    Ahh, Toutouh har nu gjort det udmærket efter han kom hjem fra Esbjerg...
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •