Side 24 af 32 FørsteFørste ... 1421222324252627 ... SidsteSidste
Viser resultater 346 til 360 af 480

Emner: Til- og afgange: Vinter 2016/17

  1. #346
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    134

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Og Oviedo.... Og Bengtsson....


  2. #347
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Smount Se meddelelser
    Og Oviedo.... Og Bengtsson....
    Bengtsson var aldrig udlejet.

    Derudover ser jeg en stor forskel fra Oviedo og Toutouh til Kusk. Kusk er en etableret profil, mens de to andre var talenter, der skulle vænne sig til Superligafodbold.

    Er bange for at en udlejning af Kusk kunne have præcis den modsatte effekt end det man håber på. Altså at de bare bliver yderligere et hak i selvtilliden.
    ...

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #348
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    "Ydeligere" hak? Når jeg har set Kusk spille, ligner han ikke en spiller der ikke har selvtillid. Han er vel nok truppens stærkeste afslutter og er så vidt jeg husker også den kant der har scoret flest mål?

    Nu skal vi jo heller ikke gøre det værre end det er, Kusk har spillet 650 min. ud af 1890 min. altså 1/3 af kampene. Scoret 5 mål og lavet 1 assist i 16 kampe - på et hold som FCK med stærke spillere synes jeg bestemt det er en spiller der er værd at holde på.

    Det er jo langt fra f.eks. en Kadrii situation.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  5. De følgende 11 brugere er enige:

  6. #349
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    "Ydeligere" hak? Når jeg har set Kusk spille, ligner han ikke en spiller der ikke har selvtillid. Han er vel nok truppens stærkeste afslutter og er så vidt jeg husker også den kant der har scoret flest mål?

    Nu skal vi jo heller ikke gøre det værre end det er, Kusk har spillet 650 min. ud af 1890 min. altså 1/3 af kampene. Scoret 5 mål og lavet 1 assist i 16 kampe - på et hold som FCK med stærke spillere synes jeg bestemt det er en spiller der er værd at holde på.

    Og hvis vi henter Thomsen idag.. så ville det da være dumt, ikke at beholde Kusk, de klarede det jo meget godt, sidst de spillede sammen

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #350
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Og så var Kusk jo altså måske vores vigtigste spiller sidste efterår. Desværre blev det ødelagt af skaden i løbet af foråret.

    Verbic, Toutouh, Thomsen, Falk, Kusk, Amankwaa ... bliver giftigt...

  9. #351
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    De seks bedste fløjspillere i superligaen. På samme hold. Av.

  10. #352
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af KøbenhavnerDyret Se meddelelser
    Jeg synes at den kommende situation på kanterne gør livet lidt trist for en trofast humørbombe som Danny Amankwaa. Jeg tror en lejeaftale ville være sund for ham. Her ser jeg fcn som være det mest oplagte.
    Har vi ikke lige forlænget med ham får at han kan spille sig igang? Jeg kan godt se at der er crowded, men vi lader ham næppe udleje efter en velgørenheds-forlængelse.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #353
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    170

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    I følge Ekstra Bladet, bliver Thomsen præsenteret kl 13.. de skriver også, at Bashkim skal udlejes til en endnu unavngivet klub.
    I min verden, er denne transfer altså lidt underlig. Vi har i forvejen rigtig mange folk til kanterne, men lad os høre hvordan Ståle vil forholde sig til det..

  13. #354
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af TåsingeFb Se meddelelser
    I følge Ekstra Bladet, bliver Thomsen præsenteret kl 13.. de skriver også, at Bashkim skal udlejes til en endnu unavngivet klub.
    I min verden, er denne transfer altså lidt underlig. Vi har i forvejen rigtig mange folk til kanterne, men lad os høre hvordan Ståle vil forholde sig til det..
    Vi køber Thomsen billigt og sælger Verbic dyrt kunne jeg forestile mig.

  14. #355
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af TåsingeFb Se meddelelser
    I følge Ekstra Bladet, bliver Thomsen præsenteret kl 13.. de skriver også, at Bashkim skal udlejes til en endnu unavngivet klub.
    I min verden, er denne transfer altså lidt underlig. Vi har i forvejen rigtig mange folk til kanterne, men lad os høre hvordan Ståle vil forholde sig til det..
    Og samtidig er vi ret sårbare i angrebet, som vi så det i efteråret. Ikke at jeg har stor tro på Bashkims fremtid i FCK, men en angrebsforstærkning ville unægteligt være mere oplagt. Men fint med Thomsen, hvis der har vist sig en pludselig mulighed, der skulle rykkes på. Og så er et sommersalg eller to på kanterne i hvert fald uproblematisk.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. #356
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Både Falk og Verbic kan vikariere i angrebet.
    Og det er jo heldigvis ikke sådan, så vi har 6 kant-spillere, der kun kan de samme ting, alle sammen. Som nævnt før, så kan Falk og Verbic spille i angrebet, Thomsen, Toutouh og Falk igen, kan også spille centralt ( dog mere offensivt) Det er vel kun Amankwaa og Kusk der kun kan spille på kanten.
    Og jeg tror faktisk at Amankwaa ville gøre sig ganske godt på højreback pladsen.

  16. #357
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Og samtidig er vi ret sårbare i angrebet, som vi så det i efteråret. Ikke at jeg har stor tro på Bashkims fremtid i FCK, men en angrebsforstærkning ville unægteligt være mere oplagt. Men fint med Thomsen, hvis der har vist sig en pludselig mulighed, der skulle rykkes på. Og så er et sommersalg eller to på kanterne i hvert fald uproblematisk.
    Nottingham Forest er ved at blive købt af nye ejere, der vil hente en ny manager og udrense i truppen... Bendtners attitudeproblemer, dårlige form osv. til trods, er han vel stadig et oplagt bud på en angriber, Ståle kunne få op på et niveau, der ellers er over FCKs normale hylde. Han kunne sikkert hentes på en fri transfer, han gik allerede meget ned i løn fra Wolfsburg til Nottingham, og kan nok lokkes med cirka samme løn som Cornelius. Der er ingen åbenlyse forstærkninger, man kunne hente til angrebet. Måske Ishak eller Ingvartsen, men de vil vist begge til udlandet. Bendtner er altså i mine øjne satset værd.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #358
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Både Falk og Verbic kan vikariere i angrebet.
    Og det er jo heldigvis ikke sådan, så vi har 6 kant-spillere, der kun kan de samme ting, alle sammen. Som nævnt før, så kan Falk og Verbic spille i angrebet, Thomsen, Toutouh og Falk igen, kan også spille centralt ( dog mere offensivt) Det er vel kun Amankwaa og Kusk der kun kan spille på kanten.
    Og jeg tror faktisk at Amankwaa ville gøre sig ganske godt på højreback pladsen.
    Jo jo, alle kan jo i princippet vikariere hvor som helst. Men jeg ser hverken nogle af fløjspillerne som særligt gode angrebsvikarer - eller Toutouh som nogen seriøs central midtbane-kandidat, selv om han af uransagelige grunde ofte bliver talt med i det regnskab.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #359
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jo jo, alle kan jo i princippet vikariere hvor som helst. Men jeg ser hverken nogle af fløjspillerne som særligt gode angrebsvikarer - eller Toutouh som nogen seriøs central midtbane-kandidat, selv om han af uransagelige grunde ofte bliver talt med i det regnskab.
    Jeg tror at Ståle synes Verbic gjorde det ganske fint da han vikarieret i angrebet? Så godt at Kadrii ikke fik lov til at spille.

  21. #360
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Nottingham Forest er ved at blive købt af nye ejere, der vil hente en ny manager og udrense i truppen... Bendtners attitudeproblemer, dårlige form osv. til trods, er han vel stadig et oplagt bud på en angriber, Ståle kunne få op på et niveau, der ellers er over FCKs normale hylde. Han kunne sikkert hentes på en fri transfer, han gik allerede meget ned i løn fra Wolfsburg til Nottingham, og kan nok lokkes med cirka samme løn som Cornelius. Der er ingen åbenlyse forstærkninger, man kunne hente til angrebet. Måske Ishak eller Ingvartsen, men de vil vist begge til udlandet. Bendtner er altså i mine øjne satset værd.
    Den holdning har jeg delt i utallige transfervinduer efterhånden, men jeg tror ikke længere på Bendtner. Èn ting er, at han ikke er i stand til at sætte sig igennem i the Championship, hvilket måske delvist kan forklares med, at han spiller på et lortehold, men når der igen begynder at komme meldinger om lad attitude, så er det dråben for mig. Hvis han ikke nu i sin karrieres efterår har fattet det, så stopper festen sgu. Og så kan det godt være, Ståle vil være bedre til at losse ham i røven end alle mulige andre (Hvad bygger vi egentlig det på?), men han er 28 og burde kunne losse sig selv i røven, hvis han mener det med fodbolden seriøst. Og det er jo nok det, han ikke gør...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •