Side 25 af 32 FørsteFørste ... 1522232425262728 ... SidsteSidste
Viser resultater 361 til 375 af 480

Emner: Til- og afgange: Vinter 2016/17

  1. #361
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Nottingham Forest er ved at blive købt af nye ejere, der vil hente en ny manager og udrense i truppen... Bendtners attitudeproblemer, dårlige form osv. til trods, er han vel stadig et oplagt bud på en angriber, Ståle kunne få op på et niveau, der ellers er over FCKs normale hylde. Han kunne sikkert hentes på en fri transfer, han gik allerede meget ned i løn fra Wolfsburg til Nottingham, og kan nok lokkes med cirka samme løn som Cornelius. Der er ingen åbenlyse forstærkninger, man kunne hente til angrebet. Måske Ishak eller Ingvartsen, men de vil vist begge til udlandet. Bendtner er altså i mine øjne satset værd.
    Synes på ingen måde Bendtner er oplagt, han har vist gentagene gange han ikke kan tages seriøst.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #362
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Jeg tror at Ståle synes Verbic gjorde det ganske fint da han vikarieret i angrebet? Så godt at Kadrii ikke fik lov til at spille.
    Jamen, han gjorde da også, hvad han kunne, men spørgsmålet er, om det ikke siger mere om Kadrii. Det er i hvert fald ikke, fordi Verbic er en goal getter. Kan vi ikke blive enige om det? Jeg kunne bare godt tænke mig en rigtig angriber som reserve, når de andre er ude...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #363
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jamen, han gjorde da også, hvad han kunne, men spørgsmålet er, om det ikke siger mere om Kadrii. Det er i hvert fald ikke, fordi Verbic er en goal getter. Kan vi ikke blive enige om det? Jeg kunne bare godt tænke mig en rigtig angriber som reserve, når de andre er ude...
    Det kan vi godt være enige ..
    Men ret beset er INGEN af vores angribere "goalgetter-typen" - bare se på Topscorelisten.. Cornelius og Delaney er topscorere i klubben med 6 mål. - i 21(!!!!) kampe
    Så det er vel ikke en reserve vi skal have ind, men en angriber med flere mål i støvlerne.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #364
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17


  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #365
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Dejlig lang kontrakt til sommer 2021. Et rigtig FCK-indkøb med en ung god spiller med videresalgspotentiale.

    Han (indkøbet til kanten) kommer nok lige ½-1 år for tidligt i forhold til planerne, da der efter planen nok skulle gå et års tid inden Toutouh og/eller Verbic og/eller Falk skydes afsted. Men godt med rettidig omhu, da der pludselig kom en chance for at hente ham. Nu bliver den store opgave selvfølgelig at holde alle kantspillere til ilden og tilfredse. Det hjælper selvfølgelig lidt, at Thomsen er skadet og først klar om et par måneder. Endvidere er både Amankwaa og Verbic ude med mindre skader pt.

  10. #366
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Dejlig lang kontrakt til sommer 2021. Et rigtig FCK-indkøb med en ung god spiller med videresalgspotentiale.

    Han (indkøbet til kanten) kommer nok lige ½-1 år for tidligt i forhold til planerne, da der efter planen nok skulle gå et års tid inden Toutouh og/eller Verbic og/eller Falk skydes afsted. Men godt med rettidig omhu, da der pludselig kom en chance for at hente ham. Nu bliver den store opgave selvfølgelig at holde alle kantspillere til ilden og tilfredse. Det hjælper selvfølgelig lidt, at Thomsen er skadet og først klar om et par måneder. Endvidere er både Amankwaa og Verbic ude med mindre skader pt.
    Fra EB
    - Der var også muligheder i Belgien og Holland, men jeg valgte FCK, da jeg mener, det er den største klub. Og så har det også betydet meget, at Ståle har fortalt mig, at jeg får den fornødne ro til at komme tilbage. Det er tvivlsom, hvor meget jeg kommer til at spille i forået. Men forventningen er, at jeg de kommende mange år skal præge der her hold, siger Thomsen.
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #367
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Nicolaj Thomsen er en klassespiller, og jeg er yderst tilfreds med at han nu er FCK-spiller. Jeg deler dog folks undren omkring transferen, da det nu efterlader os med 6 kantspillere, som alle ville kunne vælge og vrage imellem de resterende Superliga start-11'ere.

    Som Bigtimebowler nævner tidligere, så kunne man (jeg kunne i hvert fald godt) sagtens forestille sig Amankwaa på en højreback. Han har tidligere fået enkelte kampe både på venstre- og højreback, og synes egentligt at han gjorde det særdeles fornuftigt. Bevares, hans defensiv halter måske lidt efter, men hvis der er noget Ståle er god til, så er det at sparke defensiv disciplin ind i spillerne. Jeg så det sgu gerne ske, da jeg virkelig er en Amankwaa-fan, og man sagtens kunne se hans vanvittige fart på højrebacken, nu når Høgli smutter. Så ville man stadig kunne have det unge håb Roerslev Rasmussen som tredjevalg, i en alder af blot 18 på det tidspunkt.

    Jeg kan desuden også godt se folks "bekymringer" om bredden i angrebet, men her håber jeg virkelig at man giver Jonas Wind en chance eller to, før at man investerer yderligere på denne position. Han imponerer mig hver gang jeg ser ham, og er i bund og grund lidt en konstellation af vores tre nuværende angribere, altså rent typemæssigt. Han scorede i u17-ligaen flere mål, end han spillede kampe, og har nu lavet 9 i u19-ligaen. Ydermere blev han lige topscorer med 16 mål i den store tyske indendørsturnering Sparkasse VGH Cup, hvor de fleste store tyske hold var med, samt eksempelvis Manchester United.

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #368
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Er glad for N. Thomsen! Men han er jo ikke alene kantspiller. Ståle udtaler jo nærmest direkte, at han er højaktuel på central midt. Sådan forstår jeg det. Det glæder mig; jeg synes han er bedst derinde. Flere muskler og større taktisk forståelse, så vil han være stærk central. Løbekapacitet, teknik, spilforståelse, godt spark m.m. har han allerede. :-)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  15. #369
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Efter Ståles interview http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-tovejsspiller
    Så lyder der lidt som om at han skal spille centralt? Ihvertfald dette citat:"Han er stadig ung og har mulighed for at udvikle sig selv og holdet. Han er en lidt anderledes type midtbanespiller, end dem vi har i forvejen, så han er en stærk tilføjelse til truppen"

  16. #370
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Ud fra Ståle og Nicolajs udtalelser så er tilgangen jo ret nem at forstå.

    Det er ikke os der har forhørt os på Thomsen, det er Thomsen/hans agent der har fået af vide af Nantes at han ikke er del af de fremtidige planer og kan finde sig en ny klub. Thomsen/hans agent kontakter FCK, da vi jo har vist interesse flere gange og at det aldrig har været en hemmelighed at han har været en ønskespiller for Ståle. Ståle ved at der er stor interesse for vores kanter, og at der højst sandsynligt skal afskippes 1-2 til sommer. Thomsen der er skadet og først kan være med om et par måneder kan ligesom Okore og Boilesen tage den tid han har brug for, for at komme tilbage og derefter så være en fast del af holdet for alvor efter sommeren.

    Det har aldrig været planlagt at hente Thomsen, men fordi muligheden bød sig var det en no-brainer at handle hurtigt.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  17. #371
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Ud fra Ståle og Nicolajs udtalelser så er tilgangen jo ret nem at forstå.

    Det er ikke os der har forhørt os på Thomsen, det er Thomsen/hans agent der har fået af vide af Nantes at han ikke er del af de fremtidige planer og kan finde sig en ny klub. Thomsen/hans agent kontakter FCK, da vi jo har vist interesse flere gange og at det aldrig har været en hemmelighed at han har været en ønskespiller for Ståle. Ståle ved at der er stor interesse for vores kanter, og at der højst sandsynligt skal afskippes 1-2 til sommer. Thomsen der er skadet og først kan være med om et par måneder kan ligesom Okore og Boilesen tage den tid han har brug for, for at komme tilbage og derefter så være en fast del af holdet for alvor efter sommeren.

    Det har aldrig været planlagt at hente Thomsen, men fordi muligheden bød sig var det en no-brainer at handle hurtigt.
    Præcis. Det er en af de situationer, som Ståle ofte omtaler. Vi handler ikke medmindre der kommer et tilbud/en mulighed, vi ikke kan sige nej til. Thomsen koster formentlig ikke det store at hente (gætter på en ½ mio euro), og han vælter næppe lønrammen. Samtidig sørger vi for, at vores nærmeste konkurrenter ikke henter ham.

  18. #372
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Synes Kusk generelt piver for meget i pressen.

    Igen her http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ituation-i-fck Den mand(dreng) har bare ikke mentaliteten til konkurrence....
    Selvom jeg synes han er en kanonspiller (når han spiller) må han gerne snart holde kæft og knokle igennem og tage en for holdet. Kunne forstå hans nykker hvis han var for god til denne liga...

  19. De følgende 8 brugere er enige:

  20. #373
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    NIX Verbic skal bare blive....er vild med hans iver for at få bolden og selv om han taber hovedet lidt nogle gange, har han en fed fighter vilje og bliver bedre og bedre

  21. #374
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Som Bigtimebowler nævner tidligere, så kunne man (jeg kunne i hvert fald godt) sagtens forestille sig Amankwaa på en højreback. Han har tidligere fået enkelte kampe både på venstre- og højreback, og synes egentligt at han gjorde det særdeles fornuftigt.
    Jeg går ud fra at du tænker på pokal-kampene mod Roskilde og Hvidovre hvor den seneste er mere end to år siden. Jeg kan ikke selv huske hvordan Amankwaa spillede i disse kampe, men umiddelbart er tredje runde i pokalturneringen typisk ikke retvisende for hvordan man vil kunne udfylde rollen i Superligaen eller endog europæisk fodbold. Jeg har personligt svært ved at se Amankwaa blive en mere eller mindre permanent back-løsning for os.

    Desuden glemmer du (eller transfermarkt) pokalkampen ude i Lyngby hvor det øsede ned. Her startede Amankwaa i venstre (back)side i en uvant opstilling som jeg vil kalde 5-3-2. Måske var planen mere 3-5-2, men både Fosgaard og særligt en velspillende Boysen pressede godt på kanterne. Det var en lortekamp. Amankwaa blev taget ud ved 1-1. Og i øvrigt scorede TK. Kampen konkluderede i øvrigt en dejlig uge med tre aways på under otte døgn - Juventus, Brøndby og så Lyngby.

  22. #375
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Med alle mulige forbehold for at min alder- og alkoholssvækkede hukommelse endnu engang svigter, så husker jeg umiddelbart kun Ståle bruge betegnelsen "tovejs-spiller" om Hjalte, William, Delaney, Armartey o.s.v. Altså folk der hovedsageligt havde deres plads på midten.

    Det er ikke meget at hænge hatten på, men jeg tror faktisk ikke at dagens nyindkøb er tiltænkt en rolle som endnu et supplement til vores godt besatte fløje. Men hvad så...? Ja, jeg er sgu spændt på at se det. Den eneste nogenlunde oplagte rolle jeg ser, er en euro-Grønkjær hængende angriber. Ikke en opstilling vi har benyttet meget siden, og heller ikke en oplagt opstilling resten af holdet + resten af ligaen taget i betragtning. Ved siden af William, så da? Tja, hvis ikke vi lige havde hentet Matic, så vllle jeg tro det. Men det har vi, såeh... ja, igen; jeg er spændt, for jeg tror simpelthen ikke på 6-fløjs teorien. :-)
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •