Side 26 af 32 FørsteFørste ... 1623242526272829 ... SidsteSidste
Viser resultater 376 til 390 af 480

Emner: Til- og afgange: Vinter 2016/17

  1. #376
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx Se meddelelser
    Med alle mulige forbehold for at min alder- og alkoholssvækkede hukommelse endnu engang svigter, så husker jeg umiddelbart kun Ståle bruge betegnelsen "tovejs-spiller" om Hjalte, William, Delaney, Armartey o.s.v. Altså folk der hovedsageligt havde deres plads på midten.

    Det er ikke meget at hænge hatten på, men jeg tror faktisk ikke at dagens nyindkøb er tiltænkt en rolle som endnu et supplement til vores godt besatte fløje. Men hvad så...? Ja, jeg er sgu spændt på at se det. Den eneste nogenlunde oplagte rolle jeg ser, er en euro-Grønkjær hængende angriber. Ikke en opstilling vi har benyttet meget siden, og heller ikke en oplagt opstilling resten af holdet + resten af ligaen taget i betragtning. Ved siden af William, så da? Tja, hvis ikke vi lige havde hentet Matic, så vllle jeg tro det. Men det har vi, såeh... ja, igen; jeg er spændt, for jeg tror simpelthen ikke på 6-fløjs teorien. :-)
    Jeg synes faktisk alt er rimelig klart omkring indkøbet. Det har længe været en drømmesigning for FCK og pt har vi egentlig ikke plads til ham, men man ville ikke sige nej, da chancen bød sig og måske er det ikke uheldigt, at han får 6 mdr til at vænne sig til klubben og blive sin skade kvit. I mellemtiden kan man se om Kusk er værd at satse på, om Toutouh eller Verbic bliver solgt osv.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #377
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Blev Danny's kontakt ikke kun forlænget så kan kunne komme i form efter hans sidste skade? Tror desværre tiden er ved at købe fra ham. Men hvis alternativerne er bedre end de hjemmedyrkede spillere vil jeg altid fortrække alternativerne, det andet er en pladderromantisk tankegang synes jeg

  4. #378
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx Se meddelelser
    Med alle mulige forbehold for at min alder- og alkoholssvækkede hukommelse endnu engang svigter, så husker jeg umiddelbart kun Ståle bruge betegnelsen "tovejs-spiller" om Hjalte, William, Delaney, Armartey o.s.v. Altså folk der hovedsageligt havde deres plads på midten.

    Det er ikke meget at hænge hatten på, men jeg tror faktisk ikke at dagens nyindkøb er tiltænkt en rolle som endnu et supplement til vores godt besatte fløje. Men hvad så...? Ja, jeg er sgu spændt på at se det. Den eneste nogenlunde oplagte rolle jeg ser, er en euro-Grønkjær hængende angriber. Ikke en opstilling vi har benyttet meget siden, og heller ikke en oplagt opstilling resten af holdet + resten af ligaen taget i betragtning. Ved siden af William, så da? Tja, hvis ikke vi lige havde hentet Matic, så vllle jeg tro det. Men det har vi, såeh... ja, igen; jeg er spændt, for jeg tror simpelthen ikke på 6-fløjs teorien. :-)
    Selvfølgelig kan man omtale en kantspiller som 'to-vejs spiller'. Selvom Thomsen vist nok gerne vil spille centralt, så var han med afstand bedst som kantspiller i Aalborg og det er meget svært at se ham som andet end nødløsning centralt i FCK. Som type er der en del ung Martin Vingaard over det.

    At foreslå ham som hængende angriber er helt galt. De nuværende kantspillere er ikke særlig brugbare i den rolle, men Thomsen vil da være en helt forkert løsning. Han er typen, der skal have mulighed for at komme med front mod mål uden for mange folk omkring sig og derudover har hans evner som oplægger og især målscorer pænt sagt udviklingspotentiale.

  5. #379
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Synes Kusk generelt piver for meget i pressen.

    Igen her http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ituation-i-fck Den mand(dreng) har bare ikke mentaliteten til konkurrence....
    Selvom jeg synes han er en kanonspiller (når han spiller) må han gerne snart holde kæft og knokle igennem og tage en for holdet. Kunne forstå hans nykker hvis han var for god til denne liga...
    Det er klart det gør lidt ondt på os fans at læse..

    Men det er dælme også hård kost for en mand, der har leveret et fint scoringssnit og rigtig mange absolut godkendte kampe.

    Så er det vel fair nok at sige "hvis det er min stil og profil der ikke passer, så sælg mig dog..."

    Slutteligt, kan jeg selvfølgelig ikke argumentere for at han skulle slå nogle af - det giver jo sig selv med det efterår.

    Men hvis der én spiller jeg godt kan forstå er lidt små-frustreret, så er det sgu Kusk.

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 12.01.17 kl. 23:09


  6. #380
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Det lugter meget af at Ståle bliver noget længere, end til 2018. God nyhed at krybe til køjs på.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...planer/6488780

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #381
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Omkring snakken om Thomsen og hans plads på banen, så siger Johan Lange det rimelig ligeud.

    Vi har købt Thomsen til både kanten og til den centrale plads på midtbanen. Og i forhold til hans skade, så kommer vi på ingen måde til at lægge pres på ham. Han har brug for ro til at blive klar, og det får han.
    Det lyder som en omgang Boilesen/Okore i et halvt år og så ellers en mand der er i spil til flere pladser.

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #382
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    32

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17


  11. #383
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Lidt mere om Erling Braut Håland (Bonusinfo: Søn af Alf-Inge Håland).

    http://www.sporten.com/no/nyhet/sonn...peliga-klubber

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #384
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    https://youtu.be/_h7qyse33r0

    Rimelig sejt mål af ham....

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #385
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    23

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Lidt mere om Erling Braut Håland (Bonusinfo: Søn af Alf-Inge Håland).

    http://www.sporten.com/no/nyhet/sonn...peliga-klubber
    Både Erling og Alf-Inge er meget stærke fodboldnavne! ;)

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #386
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Er der nogen der husker om vi havde klausul eller lignende på NJ ? Som han levere pt kunne der godt være lidt mønt at hente der:)

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #387
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Selvfølgelig kan man omtale en kantspiller som 'to-vejs spiller'. Selvom Thomsen vist nok gerne vil spille centralt, så var han med afstand bedst som kantspiller i Aalborg og det er meget svært at se ham som andet end nødløsning centralt i FCK. Som type er der en del ung Martin Vingaard over det.

    At foreslå ham som hængende angriber er helt galt. De nuværende kantspillere er ikke særlig brugbare i den rolle, men Thomsen vil da være en helt forkert løsning. Han er typen, der skal have mulighed for at komme med front mod mål uden for mange folk omkring sig og derudover har hans evner som oplægger og især målscorer pænt sagt udviklingspotentiale.
    Ja, selvfølgelig kan man det. Altså kalde mere eller mindre hvem som helst "2-vejsspiller". Jeg husker bare ikke Ståle bruge udtrykket om andre end de nævnte. Men hey, jeg kan både huske forkert og - især nok - lægge mere i det, end det kan bære. Jeg synes måske bare det indikerer lidt om, hvilke kvaliteter hos NT der særligt er kigget på. Jeg synes stadig ikke han er et oplagt valg til fløjen. End ikke hvis/når der tyndes ud til sommer. Selvom han ganske sikkert kan udfylde rollen hos os, ser jeg bare hans kvaliteter bedre brugt midt på -ish.

    Jeg er enig i, at hans bedste kampe for AaB var som kant, men de afgørende aktioner var sjældent PÅ kanten. Jeg husker ham som en hurtig og skarp pasningsspiller med blik for de afgørende afleveringer, en habil afslutter men også en der tog slæbet defensivt. Toppen af diamanten eller hængende... jeg forstår ikke at du synes det er helt galt. Jeg synes det er oplagt. Bortset fra den detalje, at vi stort set ikke spiller dét system mere. ;-)

    Det jeg havde overset i første omgang, er nok - som en anden gør opmærksom på her i tråden -, at han længe har været en ønske-signing, og nu kom muligheden og så skulle der slåes til. Han er ikke købt til at fylde et akut hul. Den forklaring giver totalt mening. Han ER sgu da en drømme signing, og hvor han så havner må tiden og kommende transfers afgøre. En stærk tilgang, det er han i hvert fald.
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #388
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Er der nogen der husker om vi havde klausul eller lignende på NJ ? Som han levere pt kunne der godt være lidt mønt at hente der:)
    Så vidt jeg kan forstå, var der nogle præstationsklausuler, men ikke en decideret videresalgsklausul. Dog kan der jo være det, uden det blev nævnt i offentligheden. Omvendt kan Leverkusen jo også have haft en klausul, i og med at de solgte ham så billigt til FC.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #389
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Jf., dette link, skulle vi kigge på Mats Rits

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...bakken-afviser
    Sidst redigeret af Slush : 18.01.17 kl. 14:08 Årsag: Lige et t for meget i efternavnet :)

  24. #390
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Nok en god AND selv Ståle siger nej...kender ham ikke

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •