Side 28 af 32 FørsteFørste ... 1825262728293031 ... SidsteSidste
Viser resultater 406 til 420 af 480

Emner: Til- og afgange: Vinter 2016/17

  1. #406
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Sarl Se meddelelser
    Samtidig meldes Brugge interesseret i Benjamin Verbic (og AaB's Bassogog).

    De vil dog ikke betale de 20 mio. der spekuleres i som salgspris. Vi vil heller ikke sælge. I det hele taget lidt af et ikke-rygte.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ic-og-bassogog
    Det ville da også være helt til grin hvis Verbic skulle ryge til Brügge og prisen på 20 mio lyder heller ikke særlig attraktivt for en ung landsholdsspiller med CL erfaring.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #407
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det kommer vel an på klausulernes størrelse? Har vi fået 40 mio. kr. + 20% i videresalg er det en fin handel, men har vi fået 30 mio. kr. + 50% videresalg, er det en SUPER handel.
    Det kan du have ret i. Personligt er jeg dog mere til betaling i kolde kontanter, da man er afhængig af en lang række variabler, før der bliver tale om en aktivering af klausuler. Endvidere er videresalgsklausuler oftest skruet sådan sammen, at det giver sælgende klub ret til en procentdel af fortjenesten ved det fremtidige salg.

    I Ludwigs tilfælde betyder det, at han skal sælges for mere end 30-40 mio. kr., før vi får en del af kagen. For at det lader sig realisere, skal han endvidere undgå langvarige skader, formdyk og kontraktudløb + præstere i sådan grad, at nogen ønsker at betale en pæn sum penge for ham.

    Derfor foretrækker jeg til enhver vederlag i cash, hvor vi undgår at være afhængige af disse ukendte faktorer. Og her mener jeg, at 30 mio kr. er for lidt.
    Vil altid elske Ståle

  4. #408
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    30 mio + lidt klausuler er altså en god pris for en venstreback. Ja han har været drøngod og stabil, men jeg tror vi er lidt naive, hvis vi tror vi kan få meget mere for den type spiller.

    Med i ligningen hører jo også, at vi har haft en aftale med Ludwig om salg denne sommer og formentlig også om salg til nogle bestemte ligaer. Det er en del af vores rekrutteringsstrategi pt, at vi laver en karriere plan for de unge talentfulde spillere vi henter (Ludwig, Verbic, Amartey, Falk osv), og det er derfor vigtig for at kunne tiltrække denne type spillere, at vi holder vores aftaler. Vi kunne da sikkert godt have sagt nej til Bremen eller solgt ham for 40 mio til Rusland, men så skyder vi bare os selv i foden mht rekruttering og tiltrækningskraft.

    God handel, fornuftig pris og godt vi har ham til sommer, samt at næste mand i rækken forhåbentlig er klar (Boilesen)

  5. De følgende 11 brugere er enige:

  6. #409
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    30 mio. kr. for en venstre back er altså stadig mange penge fra en dansk klub, uanset hvordan man vender og drejer det. Og så eventuelle klausuler oven i hatten. Jeg synes det er en flot pris.

    Vi skal ikke sammenligne os med de uvaskede, men det oplagte er jo at nævne at en hvis anden venstre back derude fra der blev solgt sidste år for 17 mio.

    40 mio. er på grænsen til det sensationelle synes jeg.
    Ja, der er vi jo uenige. Jeg synes ikke, man kan bruge sammenligningen med Durmisi til så meget igen, desværre. Durmisi havde kun spillet superliga og ikke vist frem på andet niveau andet end et par venskabskampe med landsholdet. Indrømmet, han er rigtig god offensivt, men jeg synes, han har mangler defensivt.

    Ludwig vurderer jeg til at være tættere på Durmisis offensive niveau, end Durmisi er tættere på Ludwigs defensive. Desuden har Ludwig vist sig stærkt frem i Champions League, hvor han var den mest chanceskabende spiller i gruppespillet og generelt var en stor del af et rigtig stærkt hold. Samtidig er han U21-europamester. Slutteligt er vi også i en økonomisk situation, hvor vi kan tillade os at tage os godt betalte for vores spillere - modsat de unævnelige.

    30 mio. er derfor ikke decideret dårligt, men giver mig mere en lidt flad fornemmelse, hvorimod jeg oprigtigt mener, at 40 mio. er Ludwigs reelle værdi.
    Vil altid elske Ståle

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #410
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det kommer vel an på klausulernes størrelse? Har vi fået 40 mio. kr. + 20% i videresalg er det en fin handel, men har vi fået 30 mio. kr. + 50% videresalg, er det en SUPER handel.
    Hvis vi har 50 % giver jo dem en god grund til ikke at ville sælge. Så skal prisen meget lang op før de kan få en acceptable fortjeneste, og der er større chance for at de vil holde på ham indtil kontrakten udløber.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #411
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    170

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    30 mio. er derfor ikke decideret dårligt, men giver mig mere en lidt flad fornemmelse, hvorimod jeg oprigtigt mener, at 40 mio. er Ludwigs reelle værdi.
    Det er vel markedet der bestemmer den reelle værdi, og hvis vi sælger ham for 30+ klausuler, så er det jo den reelle værdi eller hvad?

  11. #412
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Boulevardigan Se meddelelser
    Det er vel markedet der bestemmer den reelle værdi, og hvis vi sælger ham for 30+ klausuler, så er det jo den reelle værdi eller hvad?
    Så streg min brug af "reelle", hvis det fuldstændig smadrer forståelsen for dig. :-)
    Vil altid elske Ståle

  12. #413
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Aftonbladet påstår, vi får 50 mio. svenske kr., altså 5 mio. euro for ham. Minus kontraktafskrivning, videresalgsklausul for svenskerne, osv., giver det et overskud på knapt 15 mio. kr. for at have haft Ludde rendende i 2½ år.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #414
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Og så har vi åbenbart afvist et "rekordstort" bud, fra en PL klub, på Zanka:

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...bud-paa-zanka/

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #415
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Om vi havde fået 40 mio for ham havde der vel kommet en pressemelding om større forventet overskudd?

  17. #416
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Bashkim vil forlænge efter sin lejeaftale:
    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...-fck-kontrakt/

    Jeg håber at han genfinder sit niveau. Jeg syntes et eller at sted at det er fedt, at han kæmper så meget for at blive.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #417
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Har vi derimod kun fået 30 + klausuler, synes jeg, det er lige på grænsen til det acceptable.
    Arhhhh, de 35 mio + klausuler, der synes at være konsensus om, er stadig i top 5 over største salg i indeværende årti - det synes jeg er flot at få for en back (som der var en, der nævnte andetsteds, er det altså det dobbelte af, hvad Brøndby fik for Durmisi).

    Herunder har jeg listet de ti største salg i indeværende årti, og jeg er klar over, at forskellige medier gætter på forskellige priser, så jeg har prøvet at finde den pris, der lader til at være mest konsensus om og/eller priser bekræftet af en eller flere af de involverede parter:

    Andreas Cornelius: 90 mio
    Daniel Amartey: 52 mio
    Dame N'Doye: 52 mio
    Ragnar Sigurdsson: 37 mio
    Ludwig Augustinsson: 35 mio
    Nicolai Jørgensen: 30 mio
    William Kvist: 29 mio
    Igor Vetokele: 22 mio
    Bryan Oviedo: 15 mio
    Thomas Delaney: 15 mio

    I alt: 377 mio
    Hejsa
    Elver's Avatar

  20. De følgende 7 brugere er enige:

  21. #418
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    416

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Andreas Cornelius: 90 mio
    Daniel Amartey: 52 mio
    Dame N'Doye: 52 mio
    Ragnar Sigurdsson: 37 mio
    Ludwig Augustinsson: 35 mio
    Nicolai Jørgensen: 30 mio
    William Kvist: 29 mio
    Igor Vetokele: 22 mio
    Bryan Oviedo: 15 mio
    Thomas Delaney: 15 mio

    Det gør nærmest ondt i øjnene, at se Thomas Delaney så langt nede på listen.

  22. #419
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Det gør nærmest ondt i øjnene, at se Thomas Delaney så langt nede på listen.
    Aye, men det er sgu en fremragende pris for en spiller med kun 6 måneder tilbage af kontrakten
    Hejsa
    Elver's Avatar


  23. #420
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    155

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Hvordan er det egentlig med udviklingespenge ift. TD? Var Werder alligevel tvunget til at betale en del af de 15 mill. for ham, eller ville det først være relevant såfremt vi beholdt ham til kontraktudløb?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •