Side 6 af 32 FørsteFørste ... 345678916 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 480

Emner: Til- og afgange: Vinter 2016/17

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    I forrige transfervindue fortalte eksempelvis Tipsbladet her, at vi havde kig på Linus Wahlqvist. Det kan selvfølgelig nemt være ændret siden, men på den anden side skifter både Høgli og Zanka jo snart væk, så måske skal vi have fyldt lidt op i bredden. Derfor bed jeg mærke i den her artikel, hvor det beskrives, at blandt andre Stoke, Leeds og Stuttgart også har kig på Wahlqvist.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    128

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Kan det virkelig passe at ludwig har en klausul i hans kontrakt, så han kan smutte for 3 mill € til næste sommer? Det påstår en tysk avis.

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af JakobP Se meddelelser
    Kan det virkelig passe at ludwig har en klausul i hans kontrakt, så han kan smutte for 3 mill € til næste sommer? Det påstår en tysk avis.
    Ludwig skulle have udtalt til svenske Fotbolltransfers, at prisen skulle være på 50-60 mio. svenske kr. (37,7-45,2 mio. danske kr.).

    http://fotbolltransfers.com/site/news/71348

  5. #79
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Det er også en fin pris , men lidt skremmende at Boilesen ikke i nærheten at være klar ! Bendtner var jo lidt i samme båd men han blev jo klar på en måned ?

  6. #80
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Det er også en fin pris , men lidt skremmende at Boilesen ikke i nærheten at være klar ! Bendtner var jo lidt i samme båd men han blev jo klar på en måned ?
    Men Bendtner har ikke haft den samme skadeshistorik som Boilesen. Derfor giver det mening at få ham genopbygget, som Cosgrave er i stand til at gøre. Desuden kræver det rent fysiologisk mere af en forsvarsspiller end af en angriber at være i topform. En angriber har flere "inaktive" perioder i kampene end en forsvarsspiller, derfor er belastningen på kroppen noget mere krævende hos en spiller i bageste kæde. Gennemsnitligt spiller en forsvarer med fast spilletid også langt flere minutter end en angriber, der også er fast inventar i start-11'eren. Når Boilesen skal ind og spille, er forventningen også, at han spiller 90 minutter konsekvent. Det er ikke tilfældet med en angriber, som man sagtens kan give spilletid i kortere intervaller fra 10 til 45 minutter for at blive spillet ind efter en længere pause.
    Desuden trænede Bendtner i FCK fra midten af maj til start september. Altså tre måneder plus minus det løse. Og selv derefter fik han ikke 90 minutter fra start. Boilesen har kun været i (løve)kløerne på Cosgrave, Ståle & co. i 2½ måned. Vi har råd til at være tålmodige, det havde Bendtner ikke.

  7. #81
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Det er også en fin pris , men lidt skremmende at Boilesen ikke i nærheten at være klar ! Bendtner var jo lidt i samme båd men han blev jo klar på en måned ?
    Jeg er ret sikker på, at Boilesen blev skadet igen, efter han var kommet til FCK, så det handler vist ikke kun om en meget lang genoptræningsperiode.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. #82
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Kilde?

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #83
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Kilde?
    Måske har jeg bare drømt at have læst det et sted. Men meldingerne, da han kom, lød bare ikke i mine ører som en spiller, der var i så dårlig stand, at han efter tre måneder endnu ikke engang kan få en bænkeplads på reserveholdet. Men måske har jeg bare i min optimisme fejltolket udtalelserne. Eller måske har Ståle, Hørsholt og Boilesen pakket sandheden pænt ind dengang i august - for en spiller, der "blot" trænger til at komme tilbage i form, bør jo ikke sidde stille i tre måneder. Det lugter af, at han reelt var skadet, da han blev købt, eller at han er blevet det igen siden hen.
    Sidst redigeret af Garneren : 14.11.16 kl. 11:10
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #84
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Handler det med Boilesen ikke bare om, at han med så mange skader skal have bygget hver eneste fiber og muskel i kroppen godt op, inden han skal lave nogen som helst form for kampsituation. Det kan vel godt tage lang tid?
    Jeg er ikke overrasket over, at han ikke har været i spil endnu. For hvis det handler om at træne kroppen op, så man undgår fremtidige skader, så er kroppen sikker lige så udsat i en reserveholdskam, som i en ligakamp. Jeg mener hele tiden, at meldingen har været, at Boilesen ikke spiller før til foråret. Og hvis det hele tiden har været planen, så er der ingen grund til at skubbe på, men derimod god tid til genopbygning.

    På den anden side så følger jeg ikke den daglige træning og ved ikke, om han overhovedet deltager i noget. Hvis han rent faktisk er med, laver fysiske øvelser, løbetræner og måske lidt let træning med bold, så er han nok på vej. Hvis man ikke ser ham overhovedet, så er der sikkert noget i, at han stadig er skadet. I så fald er jeg da lidt bekymret.

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #85
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Tror det handler om en mand med et langt skadesforløb og med sidste kamp d.17/5-2015. Så et langt forløb i Cosgroves laboratorie både her og i London vil gøre ham godt, så vi undgår alle mulige eftervirkninger. HVis han til gengæld ikke er klar til forårsstarten, så bliver jeg først nervøs.

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #86
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg mener hele tiden, at meldingen har været, at Boilesen ikke spiller før til foråret. Og hvis det hele tiden har været planen, så er der ingen grund til at skubbe på, men derimod god tid til genopbygning.
    Nej, i starten var meldingerne, at det ville tage nogle måneder - hvilket selvfølgelig kan betyde hvad som helst - og senere blev det så til efter nytår. Men måske har de hele tiden vidst, at det ville tage et halvt år. Who knows... Nå, han har bare at være klar til forårssæsonen. Kvaliteten af Ludvigs indlæg og dødbolde er for nedadgående, og en Boilesen i topform er en bedre spiller.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. #87
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Tror det handler om en mand med et langt skadesforløb og med sidste kamp d.17/5-2015. Så et langt forløb i Cosgroves laboratorie både her og i London vil gøre ham godt, så vi undgår alle mulige eftervirkninger. HVis han til gengæld ikke er klar til forårsstarten, så bliver jeg først nervøs.
    Tjah, det bliver dog lidt sært af at han påstod at have været skadesfri da han tiltrådte i august. Selv spillere, der har været væk med skade i knap et års tid bruger vel sjældent mere end et efterfølgende halvt år på at få bare en reserveholdskamp. Det er helt usædvanligt – damn, selv en 37-årig Manniche blev smidt direkte ind i et derby efter flere års pause. Indrømmet, det er også ret usædvanligt ;-)

    Men vi har godt nok aldrig set en spiller, der har været på kontrakt til juni, og må formodes at have trænet dagligt, være i et halvt års karantæne inden han må komme i kamp. Desuden er tavsheden om emnet virkelig weird.

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #88
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Kilde?
    Jeg er ret sikker på at kommentatoren nævnte at Boilesen skulle have spillet mod BIF's reserver, men desværre havde et mindre tilbageslag.

  20. #89
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Tjah, det bliver dog lidt sært af at han påstod at have været skadesfri da han tiltrådte i august. Selv spillere, der har været væk med skade i knap et års tid bruger vel sjældent mere end et efterfølgende halvt år på at få bare en reserveholdskamp. Det er helt usædvanligt – damn, selv en 37-årig Manniche blev smidt direkte ind i et derby efter flere års pause. Indrømmet, det er også ret usædvanligt ;-)

    Men vi har godt nok aldrig set en spiller, der har været på kontrakt til juni, og må formodes at have trænet dagligt, være i et halvt års karantæne inden han må komme i kamp. Desuden er tavsheden om emnet virkelig weird.
    --> Hvad mener du med selv en 37-årig Manniche???
    Manne kunne gå direkte ind på holdet på enhver plads i morgen!
    .........William Kvist RAUS!!!!

  21. De følgende 13 brugere er enige:

  22. #90
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Tror det handler om en mand med et langt skadesforløb og med sidste kamp d.17/5-2015. Så et langt forløb i Cosgroves laboratorie både her og i London vil gøre ham godt, så vi undgår alle mulige eftervirkninger. HVis han til gengæld ikke er klar til forårsstarten, så bliver jeg først nervøs.
    Boilesen var åbenbart klar til dagens reservekamp, men er blevet syg.
    Men mon så ikke at han er klar til foråret?

    http://www.fck.dk/nyhed/2016/11/15/r...pen-mod-lyngby

  23. De følgende 6 brugere er enige:

Side 6 af 32 FørsteFørste ... 345678916 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •