Side 7 af 32 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 480

Emner: Til- og afgange: Vinter 2016/17

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    AC Milan er interesseret i Ludwig.

    http://www.calciomercato.com/en/news...liverpoo-18552

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    De har da ellers 2 venstre backs og så kan de sciglio også spille den. Nogen Milan fans med indsigt?

  3. #93
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Jeg lyttede til sidste udgave af Mediano Superliga. Hvis ikke vi allerede vidste det, så bekræftede Francis Dickoh at niveau i Tippeligaen er under Superligaen. En del faktisk. Medmindre det er et ungt talent, så kan jeg ikke se at vi i de næste mange år kommer til at handle i Tippeligaen - det kan vi lade CV om.

    Nu ser jeg ikke meget Allsvenskan. Min fornemmelse er at den er bedre end Tippeligaen men dårligere en Superligaen. Er der nogen der kender bedre til det? Og hvis ja, hvem er så de tre hotteste navne efter den netop afsluttede sæson?

    Mvh
    Frederik

  4. #94
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...e-om-ludwig-a/

    Ifølge svenske Sportbladet er FC København og Werder Bremen enige om en handel af Ludwig Augustinsson, som skifter næste sommer.


    Ifølge mediet kommer prisen for Augustinsson til at blive omkring 40 millioner danske kroner, men aftalen indeholder samtidig en klausul.

  5. #95
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...e-om-ludwig-a/

    Ifølge svenske Sportbladet er FC København og Werder Bremen enige om en handel af Ludwig Augustinsson, som skifter næste sommer.


    Ifølge mediet kommer prisen for Augustinsson til at blive omkring 40 millioner danske kroner, men aftalen indeholder samtidig en klausul.
    Tror ikke den omtalte klausul omhandler flere penge til os(Selvom der godt kunne være nogle). Men denne klausul hentyder til at Ludwig kan opsige aftalen hvis Werder rykker ned.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #96
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    Tror ikke den omtalte klausul omhandler flere penge til os(Selvom der godt kunne være nogle). Men denne klausul hentyder til at Ludwig kan opsige aftalen hvis Werder rykker ned.
    *Bekræfter via eb.dk*
    Augustinsson således en klausul i kontrakten med Werder Bremen, der betyder, at kontrakten kan annulleres, hvis Werder Bremen rykker ud af Bundesligaen.

  8. #97
    Tilmeldingsdato
    Jul 2011
    Indlæg
    34

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    Tror ikke den omtalte klausul omhandler flere penge til os(Selvom der godt kunne være nogle). Men denne klausul hentyder til at Ludwig kan opsige aftalen hvis Werder rykker ned.
    Jeg tror nu man kan være rimelig sikker på, at der er både videresalgs- og præstations klausuler i salget. Tror det er yderst sjældent, at der ikke er det, når man snakker om en ung landsholdsspiller med stort potentiale :)
    Success is temporary, loyalty is forever!

  9. #98
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Succes har satme også en bagside. De tre mest dækket FCK historier i denne uge:

    - Ståle skal (måske) være norsk landstræner
    - Ludde skifter højst sandsynligt til Werder
    - Der er kæmpe bud på Erik J. Godt nok har vi afvist, men kan vi blive ved med det, hvis han pludselig gerne vil afsted?

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #99
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Der er nok ingen tvivl om, at Ludwig ryger til sommer. Det giver nok også fornuftig mening med tidspunktet, idet Boilesen forhåbentlig er klar efter nytår og kan køres ind stille og roligt. Vi må dog skulle hente mindst en backup mere til backpladserne, da Høgli jo også stopper og dermød gør især venstreback meget sårbar.

    Mht prisen så varierer den vist lidt. Bold.dk nævner en pris på 40 mio., hvilket lyder som en god pris. Andre medier nævner 3 mio € dog med klausuler som kan få beløbet til at vokse. Den pris hvirker en anelse lav.

  12. #100
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Succes har satme også en bagside. De tre mest dækket FCK historier i denne uge:

    - Ståle skal (måske) være norsk landstræner
    - Ludde skifter højst sandsynligt til Werder
    - Der er kæmpe bud på Erik J. Godt nok har vi afvist, men kan vi blive ved med det, hvis han pludselig gerne vil afsted?
    Ståles potentielt snarlige afgang er én ting, men det er da ikke en bagside, at FCK sælger sine spillere for store beløb til store klubber. Udover at det giver gode penge i kassen, er det jo netop de salg til attraktive klubber i de store ligaer, der gør, at nye spillere af høj kvalitet gider flytte til FCK. Salgene er en forudsætning for succesen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  13. #101
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ståles potentielt snarlige afgang er én ting, men det er da ikke en bagside, at FCK sælger sine spillere for store beløb til store klubber. Udover at det giver gode penge i kassen, er det jo netop de salg til attraktive klubber i de store ligaer, der gør, at nye spillere af høj kvalitet gider flytte til FCK. Salgene er en forudsætning for succesen.
    True. Men når vi måske ikke har Ståle til at foretage de nye indkøb på centrale positioner, frygter jeg en ny downperiod med fejlcasts og dårlige resultater til følge.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #102
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    True. Men når vi måske ikke har Ståle til at foretage de nye indkøb på centrale positioner, frygter jeg en ny downperiod med fejlcasts og dårlige resultater til følge.
    Jeg er enig. Når Ståle engang smutter har vi brug for både en sportchef og en træner, da han har præsteret fantastisk i begge roller. Det er lidt bekymrende, men altså. Det er jo kun bekymrende fordi vi er pisse fucking fantastiske lige nu, så det lever jeg fint med. Skulle vi pludselig håbe Cornelius fik en ny down periode så han ikke bliver solgt? Eller skal vi håbe han smadrer videre? Jeg ved godt hvad jeg håber mest på.

  16. #103
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Succes har satme også en bagside. De tre mest dækket FCK historier i denne uge:

    - Ståle skal (måske) være norsk landstræner
    - Ludde skifter højst sandsynligt til Werder
    - Der er kæmpe bud på Erik J. Godt nok har vi afvist, men kan vi blive ved med det, hvis han pludselig gerne vil afsted?
    Ja, altså, de fleste af vores hyppigt benyttede spillere (måske med undtagelse af William og de helt nytilkomne) må antages at være på diverse "storklubbers" shortlists, men dette kan jeg kun se som positivt. Et mega luksusproblem.
    Udfordringen er selvfølgelig at lade så få smutte pr. vindue som muligt (maksimalt to og helst ikke fra samme kæde!), samt at have erstatninger klar i kulissen i god tid, hvilket det bestemt ligner at vi er blevet markant bedre til end tilbage i '11 hvor det hele væltede.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #104
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Succes har satme også en bagside. De tre mest dækket FCK historier i denne uge:

    - Ståle skal (måske) være norsk landstræner
    - Ludde skifter højst sandsynligt til Werder
    - Der er kæmpe bud på Erik J. Godt nok har vi afvist, men kan vi blive ved med det, hvis han pludselig gerne vil afsted?
    Derhen begynder at ligne en kopi af 2010-11 sæsonen. Håber vi klare successen bedre end sidst

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #105
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser
    Jeg lyttede til sidste udgave af Mediano Superliga. Hvis ikke vi allerede vidste det, så bekræftede Francis Dickoh at niveau i Tippeligaen er under Superligaen. En del faktisk. Medmindre det er et ungt talent, så kan jeg ikke se at vi i de næste mange år kommer til at handle i Tippeligaen - det kan vi lade CV om.

    Mvh
    Frederik
    Med den logik, skulle vi ikke sælge Delaney, Cornelius og andre til Bundesligaen og Premier League, da vi jo er lysår efter dem? Der kan sagtens være gode spillere i norsk fodbold, selvom ligaen som helhed stinker.

  21. De følgende 6 brugere er enige:

Side 7 af 32 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •