Side 8 af 32 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 480

Emner: Til- og afgange: Vinter 2016/17

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Jeg er ikke uenig i at antallet af salg af stamspillere skal holdes lavt per vindue, men efter min mening kan det også blive for lavt, da det så betyder vi samler sammen til en stor afgang på et senere tidspunkt. Det bedste er at vi har en konstant omsætning af spillere på et niveau hvor det kan styres. 1-3 spillere per vindue.

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Nu når vi snakker om til eller afgange er jeg den eneste som har et ret godt øje til Wolf Eikrem som til dagligt spiller i Malmø? I denne indeværende sæson i allsvenskan har han spillet 18 kampe, og lavet 4 mål og intet mindre end 14 assist. Jeg ved godt, at Allsvenskan måske lige er et niveau under den danske men jeg har fanget mig selv i at sidde og se et par kampe med dem i den indeværende sæson efter Kuhn blev træner i klubben, og her gør han det altså fremragende. Han er dog en lidt mere offensiv central midtbanespiller end vi normalt er vant til at have. jeg ved godt, at vi har hentet Gregus osv. men jeg syntes det kunne være spændende at have flere kort at spille med afhængig af hvilke modstandere vi møder. Han har dog spillet mere på kanten i Malmø, men har er originalt central midtbanemand. Spg. er vel også om Malmø overhovedet vil sælge ham.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #108
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Jeg har af et par gange over de sidste dag hørt, at Chipsbladet skulle have skrevet, at FCK har allokeret 20 mio. til indkøbet af en central midtbanespiller til januar. Jeg har ledt efter en artikel der kan bekræfte det, men er åbenbart for dum til selv at finde den. Er der andre der har hørt det samme, og evt. ved hvor man kan finde postulatet? Jeg vil nemlig gerne tro at rygtet er mere end blot hearsay.

  6. #109
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17


  7. #110
    Tilmeldingsdato
    Aug 2012
    Indlæg
    2

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Jeg tænker 10 mil fog Ingvartsen. Han er stor, hurtig i både opfattelse og afvikling. Interview siger, at han stiler mod udlandet, men 10 mil og en god månedsløn skulle kunne gøre det. Så kan Santander sælges, desværre.

  8. #111
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,450

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    »Det kan godt ske. Det kommer også lidt an på Aboubakar Keitas udvikling. Det er også noget, jeg holder øje med,« siger Ståle Solbakken.
    I den forbindelse er det værd at nævne, at vi lige har forlænget aftalen med Keita frem til udgangen af 2020, hvilket jo alt andet lige indikerer en ganske solid tro på den unge mands evner.

    Jeg ser bestemt også potentiale, men flyvefærdig er han ikke just endnu, så håber dog stadig, der bliver købt ind til midt-midt. Uden dog lige at have nogle konkrete kandidater på hånden. Jacob Poulsen for et par år siden havde været ok, men for uambitiøst nu, og grundlæggende er der jo ingen i Suppen, der er i nærheden af Kaptajnens niveau, så der skal kigges i det store udland. Spændende...

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #112
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af duckman Se meddelelser
    I den forbindelse er det værd at nævne, at vi lige har forlænget aftalen med Keita frem til udgangen af 2020, hvilket jo alt andet lige indikerer en ganske solid tro på den unge mands evner.

    Jeg ser bestemt også potentiale, men flyvefærdig er han ikke just endnu, så håber dog stadig, der bliver købt ind til midt-midt. Uden dog lige at have nogle konkrete kandidater på hånden. Jacob Poulsen for et par år siden havde været ok, men for uambitiøst nu, og grundlæggende er der jo ingen i Suppen, der er i nærheden af Kaptajnens niveau, så der skal kigges i det store udland. Spændende...

    duckman
    Jeg gruer for at de henter Lobotka til ågerpris, eller, gisp, AC.

  11. #113
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009
    Indlæg
    131

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Peter_FCK Se meddelelser
    Jeg gruer for at de henter Lobotka til ågerpris, eller, gisp, AC.
    Ja, det gør "de" nok. Altså BIF...

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #114
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Med den nuværende situation i angrebet in mente, kunne man sagtens tro vi hentede en angriber også. Desværre lader det lidt til at Ståle har set sig sur på Kadrii fordi han ikke ville udlejes - jeg mindes ikke at han har været i truppen en eneste gang siden transfervinduet lukkede, og det til trods for at han er helt skadesfri(?). Jeg mener ikke at hans navn blev nævnt en eneste gang op til porto kampen. Lidt en skam for han startede da glimrende men siden han blev skadet har man ikke set meget til ham. Måske han er fortid i klubben

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #115
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af KøbenhavnerDyret Se meddelelser
    Med den nuværende situation i angrebet in mente, kunne man sagtens tro vi hentede en angriber også. Desværre lader det lidt til at Ståle har set sig sur på Kadrii fordi han ikke ville udlejes - jeg mindes ikke at han har været i truppen en eneste gang siden transfervinduet lukkede, og det til trods for at han er helt skadesfri(?). Jeg mener ikke at hans navn blev nævnt en eneste gang op til porto kampen. Lidt en skam for han startede da glimrende men siden han blev skadet har man ikke set meget til ham. Måske han er fortid i klubben
    Ja Kadrii må vi nok regne med er færdig i klubben. Og jeg kan egentlig ikke forestille mig, at det er fordi Ståle har set sig sur på ham (det er ikke mit indtryk at Ståles stil + han får jo chancen på reserveholdet), men fordi han simpelthen ikke har niveau til holdet efter sine skader.

    Forøvrigt er Vegard Forren formentlig snart gratis på markedet:
    http://www.vg.no/sport/fotball/tippe...de/a/23855857/

    Ikke at jeg tror det er aktuelt (jeg tror, at vi i så fald kigger på en højere hylde), men skulle vi få et tilbud på Erik, som vi ikke kan sige nej til, så er den mulighed der i hvert fald. Rosenborg meldes meget interesseret, og han er vel en oplagt spiller at hente ind for vores nærmeste konkurrenter i BIF, FCM, OB osv, omend BIF vist har skrevet en kontrakt med en fra nytår.

  16. #116
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af KøbenhavnerDyret Se meddelelser
    Med den nuværende situation i angrebet in mente, kunne man sagtens tro vi hentede en angriber også. Desværre lader det lidt til at Ståle har set sig sur på Kadrii fordi han ikke ville udlejes - jeg mindes ikke at han har været i truppen en eneste gang siden transfervinduet lukkede, og det til trods for at han er helt skadesfri(?). Jeg mener ikke at hans navn blev nævnt en eneste gang op til porto kampen. Lidt en skam for han startede da glimrende men siden han blev skadet har man ikke set meget til ham. Måske han er fortid i klubben
    Dokumentaren om hans comeback er tæt på en stående joke, nu hvor han ikke engang kan komme i truppen op til Lyngbykampen, hvor vi reelt set kun har en "ude af form" Pavlovic og en norsk klippe.
    Sidst redigeret af Wonderboy : 27.11.16 kl. 08:28

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #117
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    norsk klippe.
    Med det menes en høj statisk klods der tæmmer bolden som granit...

  19. #118
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Jeg er enig i at Kristoffersen ikke umiddelbart ligner et 4.valg. Man skal nok ikke undervurdere ståles glæde for den slags typer. Men så har vi 3 store lokummer som angrebsspillere og det synes jeg ikke dækker os ind.
    Jeg ville elske at se en lidt mere væver type. Teknisk god og hurtig. Gerne en sydamerikaner så Santander kan få sig en amigo.

    Uderover det så kigger vi som nævnt tidligere helt sikkert på en midt-midt, og muligvis også en back-gardering.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #119
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Lasse Vigen er vist før blevet nævnt. Han vil gerne skifte til januar. Jeg kender ikke hans niveau, men en ung, talentfuld dansker i udlandet der savner spilletid lyder efterhånden som en typisk Ståle-signing.

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #120
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Ja tak til Vigen - vil næsten gå så langt at sige han er den perfekte afløser til Delaney. Arbejdshest, fantastisk teknik, U21 anføre, erfaring, fremtidspotentiale - alt går op i en højere enhed.
    Der skal nok bare arbejdes lidt med hans defensive egenskaber, men derfor ville det være perfekt at have Kvist ved siden af ham.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  24. De følgende 10 brugere er enige:

Side 8 af 32 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •