Side 9 af 32 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 480

Emner: Til- og afgange: Vinter 2016/17

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Ja tak til Vigen - vil næsten gå så langt at sige han er den perfekte afløser til Delaney. Arbejdshest, fantastisk teknik, U21 anføre, erfaring, fremtidspotentiale - alt går op i en højere enhed.
    Der skal nok bare arbejdes lidt med hans defensive egenskaber, men derfor ville det være perfekt at have Kvist ved siden af ham.
    Tror aldrig jeg har set ham spille. Hvordan er han som type? minder han om Delaney eller mere en C.Eriksen type??? tænker han godt kan tage fra efter alle de år i Championship og hvis han gider Danmark skal han da være velkommen. Evt et lån med købsoption

    Har lige set en you-tube video med ham (I know :) ) men han virker mere som en type Ståle ville bruge på kanten end inde centralt.... Nogen der kender ham bedre og tror det kunne være realistisk at se Lasse Vigen i vores smukke hvide trøje???

    Men dejlig kreativ og godt drive med bolden var hvad jeg fik ud af den you-tube video
    Sidst redigeret af phillipo : 26.11.16 kl. 23:36 Årsag: ny viden :)

  2. #122
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Jeg har kun set ham spille for U21, hvor han har spillet CM ved siden af Andreas Christensen i en 4-2-3-1. Han har leveret et rigtig godt indtryk, og man er jo heller ikke anføre for ingenting på så stærkt et hold.

    Minder ikke om Delaney - han er ikke på samme måde et fysisk bæst, men arbejder knald hårdt begge veje og har et godt skud - samtidig tænker han hurtigt og jeg tror at han vil kunne bidrage til noget tempo inde centralt. Han har spillet på kanten i Fullham netop fordi hans teknik er god, men fysikken måske ikke er god nok til det defensive arbejde på midtbanen (i hvert fald i England) - lidt ligesom historien med f.eks. Magnus Eikrem i Malmø eller måske endda vores egen Toutouh.

    Lån i foråret med købsoption ville være en fremragende ordning.

    Et plus er jo at han kender mange af vores drenge igennem U21 (Okore, Danny, Toutouh og Corner)
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #123
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af KøbenhavnerDyret Se meddelelser
    Jeg er enig i at Kristoffersen ikke umiddelbart ligner et 4.valg. Man skal nok ikke undervurdere ståles glæde for den slags typer. Men så har vi 3 store lokummer som angrebsspillere og det synes jeg ikke dækker os ind.
    Jeg ville elske at se en lidt mere væver type. Teknisk god og hurtig. Gerne en sydamerikaner så Santander kan få sig en amigo.

    Uderover det så kigger vi som nævnt tidligere helt sikkert på en midt-midt, og muligvis også en back-gardering.
    Jeg har hørt en fugl synge om at Ståle har et godt venskab til Far Kristoffersen, og at man tilmeld håber på at skyde ham af. Det stinker af nepotisme.
    Hvis man har set Jonas Wind og Julian spille, og ved at Julian holder Wind ude af div. kampe, herunder Youth League - så ved man der er noget galt. Det svarer til at spille med Pape Djouf frem for N'Doye. Alle kan score tab-ins...

    Jeg er dog frisk på en ny "lille" angriber. Hurtig, teknisk, godt skud og meget gerne en der kan sætte en mand.
    Sidst redigeret af Wonderboy : 27.11.16 kl. 09:37

  5. #124
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Jeppe Kjær?
    En på 31?
    Øvre C'er

  6. #125
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    En på 31?
    Ja det har du helt ret i var en vanvittig dårlig ide. Jeg havde tilsnusket mig en ide om at han var start 20erne. Edit commin' up

  7. #126
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    At Ståle, af alle trænere, skulle vælge en ung spiller grundet et venskab med dennes far, er tæt på det dummeste jeg har hørt længe. Naturligvis sætter Ståle ikke så meget på spil, i en tid hvor han enten skal have ny kontrakt, blive landstræner eller ryge til udlandet.


  8. #127
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Hellig Kebab Se meddelelser
    At Ståle, af alle trænere, skulle vælge en ung spiller grundet et venskab med dennes far, er tæt på det dummeste jeg har hørt længe. Naturligvis sætter Ståle ikke så meget på spil, i en tid hvor han enten skal have ny kontrakt, blive landstræner eller ryge til udlandet.
    Hvor sindssygt det end lyder er nepotisme ret udbredt i fodbold.

  9. #128
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Tror aldrig jeg har set ham spille. Hvordan er han som type? minder han om Delaney eller mere en C.Eriksen type??? tænker han godt kan tage fra efter alle de år i Championship og hvis han gider Danmark skal han da være velkommen. Evt et lån med købsoption

    Har lige set en you-tube video med ham (I know :) ) men han virker mere som en type Ståle ville bruge på kanten end inde centralt.... Nogen der kender ham bedre og tror det kunne være realistisk at se Lasse Vigen i vores smukke hvide trøje???

    Men dejlig kreativ og godt drive med bolden var hvad jeg fik ud af den you-tube video
    Med risiko for hån:

    vigen.jpg

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #129
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Hvor sindssygt det end lyder er nepotisme ret udbredt i fodbold.
    Well en vennetjeneste mht at give ham chancen i klubben og med en pæn kontrakt kan jeg sagtens se ske. Vennetjeneste i forhold til det du nævner med plads i truppen osv på bekostning af bedre spillere, den tror jeg ikke så meget på. Hertil har Ståle alt for meget at tabe.

    At Julian var i truppen i går i stedet for f.eks. Wind, er der næppe noget overraskende i. Julian ville kunne skabe noget ravage i slutminutterne alene pga hans størrelse og så er det egentlig ligegyldig, hvor ringe han ellers må være.

    Mht Youth League, så ved jeg ikke hvor meget Ståle er indover startopstilling osv. Men i de få kampe jeg har set, der har Wind vist ikke en gang været 2. og vel dårligt nok 3. angriber?

  12. #130
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Hvor sindssygt det end lyder er nepotisme ret udbredt i fodbold.
    Måske i klubber der bliver drevet af amatører - som Bjerregaard Senior og Junior i 00'erne - ikke klubber der er profesionelle. Ikke hvad angår valg af spillere til kampe. Det får du mig ikke til at tro på. Ikke i F.C. København.

  13. #131
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    78

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Delaney bliver måske solgt til Everton fra Werder Bremen uden at have spillet for dem.

    Link!

  14. #132
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Lasse Vigen har sådan set haft et mindre gennembrud i Fulham, hvis vi går tilbage til 2014/2015. I Fulham fankredse blev han dengang anset som en af de bedste spillere på holdet og med potentiale til meget mere end the Championship.

    Lasse Vigen har dog været ramt af flere skader, hvilket har kostet ham i de ellers gode perioder. Samtidig har Fulham siden sommeren 2013 været ramt af meget uro i ledelsen, hvilket har ført til meget store løbende udskiftninger af managere og spillere. Ikke just ideelle forhold at skulle præstere under. Sportsligt går det aktuelt fornuftigt for Fulham, men Lasse Vigen er ikke længere blandt de foretrukne 11.

    Lasse Vigen har i Fulham spillet centralt, men også som højre midt. Jeg ville for blot et år siden have anset Lasse Vigen som for dyr og for god til Superligaen, men med hans mindre deroute, og en manager der ikke rigtig satser på ham, er der måske muligheder nu. Jeg ville dog ikke satse på ham som afløser for Delaney på den korte bane, dertil skal Lasse Vigen stadig udvikle sig og over længere tid bevise sig selv. Isoleret set ville et lån med købsoption være fint, men mon ikke Ståle ønsker en spiller der kan gå direkte i startopstillingen. Jeg tror desværre Lasse Vigen kommer til at udvikle sig og udfolde sit talent et andet sted.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #133
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Well en vennetjeneste mht at give ham chancen i klubben og med en pæn kontrakt kan jeg sagtens se ske. Vennetjeneste i forhold til det du nævner med plads i truppen osv på bekostning af bedre spillere, den tror jeg ikke så meget på. Hertil har Ståle alt for meget at tabe.

    At Julian var i truppen i går i stedet for f.eks. Wind, er der næppe noget overraskende i. Julian ville kunne skabe noget ravage i slutminutterne alene pga hans størrelse og så er det egentlig ligegyldig, hvor ringe han ellers må være.

    Mht Youth League, så ved jeg ikke hvor meget Ståle er indover startopstilling osv. Men i de få kampe jeg har set, der har Wind vist ikke en gang været 2. og vel dårligt nok 3. angriber?
    Wind er ikke klar til superligaen, ikke at Julian er men for mit vedkommende burde ingen af dem være med. Julian skulle ikke være forlænget med i første omgang. Det var Ståle er inde over.
    Han sætter ikke u19 holdet men jeg er sikker på at han er ret meget inde over.

    Ståle er har meget at tabe på topniveau, og jeg anklager ham IKKE for at gamble hvor det gælder. Men får st komme tilbage er Julian ikke en kommende fck angriber, og lige nu er han mest af alt et rekyl på en affyringsrampe.

    Carlo Holse har spillet ved siden af Julian, men det er mest af alt for at få ham i form efter sin skadespause.
    Sidst redigeret af Wonderboy : 27.11.16 kl. 14:40

  17. #134
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Med risiko for hån:

    vigen.jpg
    kunne være sjovt at se ham vurderet op imod Delaney

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #135
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Pelle Bombholm Se meddelelser
    Delaney bliver måske solgt til Everton fra Werder Bremen uden at have spillet for dem.

    Link!
    Så ryger der vel nogle uddannelse penge til FCK eller ????

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 9 af 32 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •