Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
105. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    20 19.05%
  • Uafgjort!

    58 55.24%
  • Leicester Sejr!

    27 25.71%
Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 70

Emner: Optakts- og kamptråd: Leicester City – FC København (18.10.16 kl.20.45)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: Leicester City – FC København (18.10.16 kl.20.45)

    Komplet idioti at lukke sådan et mål ind, hold kæft hvor står man og sover. Jeg vil gå så langt at sige at det vil være pinligt hvis ikke vi får minimum uafgjort med hjem herfra - hold kæft hvor er Leicester et ringe fodboldhold.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #32
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: Leicester City – FC København (18.10.16 kl.20.45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    1-0 Vardy

    Mahrez

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Optakts- og kamptråd: Leicester City – FC København (18.10.16 kl.20.45)

    Lidt observationer her i halvlegen.

    Jeg har ikke fulgt med i Premier League, så jeg må indrømme at jeg er overrasket over Leicesters lave niveau og taktiske oplæg. De står utroligt dybt og satser udelukkende på lange bolde, uanset om de er pressede eller ej.

    Vi starter ret godt og bliver hurtigt spilstyrende. Leicesters lange bolde er upræcise og udgør næsten ingen trussel. Vi har dog svært ved, at komme frem til chancer og Cornelius og Santander er godt pakket ind oppe foran. De kan ikke bero lige så meget på deres fysik som de er vant til og vores lange bolde opnår ikke noget, da vi ikke er gode nok til, at skubbe op på andenboldene, men venter på, at Cornelius eller Santander får hevet bolden til sig.

    Eftersom halvlegen skred frem kom Leicester bedre med og får dækket væsentligt bedre op. Det tvinger os til at spille flere lange bolde, hvilket bestemt ikke er til vores fordel. Vi har i løbet af hele kampen haft svært ved, at inddrage kanterne og de har ikke formået ret meget når de har fået bolden. Jeg synes Verbic har været den svageste af kanterne, både offensivt og defensivt. Ludwig har desuden heller ikke imponeret.

    Vi begår ligeledes for mange personlige fejl, hvilket er overraskende når man tager Leicesters pres, eller mangel på samme, i betragtning. De står godt organiseret, men de presser ikke synderligt aggressivt, så hvis vi kan få spillet til at flyde bedre og få mere tempo i vores spil, så burde vi kunne hamle op med deres defensiv. Ret beset har Leicester ikke spillet særlig godt og det virker som vores egen skyld, at de kom bedre med hen imod slutningen af halvlegen.

    Dommeren har haft fint styr på kampen, der dog har savnet lidt intensitet. Hans største fejl var at overse et frispark til Santander lige inden halvlegen sluttede.

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Optakts- og kamptråd: Leicester City – FC København (18.10.16 kl.20.45)

    Fandeme sløjt vi ikke får noget med i en kamp hvor modstanden ikke var meget over Suppe-standard. Leicester er pivringe!

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: Leicester City – FC København (18.10.16 kl.20.45)

    Inden de sædvanlige 50 indlæg om hvor lort vi er.... hold fast hvor er Federico en klasse angriber ....

  9. De følgende 10 brugere er enige:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: Leicester City – FC København (18.10.16 kl.20.45)

    Elendigt resultat ikke mindre. Dette Leicester hold er et elendigt fodboldhold og et kæmpe mysterium at de kunne blive Engelske mestre. De får STORE problemer når de kommer til Parken og jeg håber at vi gennem smadre dem. Derudover også ærgerligt at se at Porto score i 2-3 minutters overtid. Et X der havde været fint for vores chancer for at nappe 2 pladsen. Men vinder vi de næste to kampe som er hjemmekampe så er vi videre i CHL

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: Leicester City – FC København (18.10.16 kl.20.45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Elendigt resultat ikke mindre. Dette Leicester hold er et elendigt fodboldhold og et kæmpe mysterium at de kunne blive Engelske mestre. De får STORE problemer når de kommer til Parken og jeg håber at vi gennem smadre dem. Derudover også ærgerligt at se at Porto score i 2-3 minutters overtid. Et X der havde været fint for vores chancer for at nappe 2 pladsen. Men vinder vi de næste to kampe som er hjemmekampe så er vi videre i CHL
    Jeg er enig. Man fatter jo ikke at Leicester kunne blive mestre med deres spil. Set over hele kampen er det fortjent nok Leicester vinder, Men de vil helt klart være til at tale med på hjemmebane, HVIS ståle tør satse lidt. Jeg mener helt klart Rasmus Falk skal starte inde i næste kamp. Når han fik pladsen så var han god. Og Nøj der var meget plads på kanterne. Det skal vi simpelthen kunne udnytte i næste kamp.

    og nøøjjjj hvor var Ankersen ringe i dag.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Optakts- og kamptråd: Leicester City – FC København (18.10.16 kl.20.45)

    Vi vinder mod det dér Leicester-hold i Parken..

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    314

    Re: Optakts- og kamptråd: Leicester City – FC København (18.10.16 kl.20.45)

    Tre hjørnespark spildt.
    To hvor der laves frispark inden bolden kommer derind, og et som bare er dårligt sparket.
    Vi kan ikke regne med mange chancer på udebane, så det skal bare gøres bedre.
    Flot kamp i øvrigt, hvor vi godt kunne have fået point.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #40
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Optakts- og kamptråd: Leicester City – FC København (18.10.16 kl.20.45)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg er enig. Man fatter jo ikke at Leicester kunne blive mestre med deres spil. Set over hele kampen er det fortjent nok Leicester vinder, Men de vil helt klart være til at tale med på hjemmebane, HVIS ståle tør satse lidt. Jeg mener helt klart Rasmus Falk skal starte inde i næste kamp. Når han fik pladsen så var han god. Og Nøj der var meget plads på kanterne. Det skal vi simpelthen kunne udnytte i næste kamp.

    og nøøjjjj hvor var Ankersen ringe i dag.
    Når modstanden er over Suppe-niveau, aner man Ankers begrænsninger. Jeg har svært ved at se at han kan rykke sig meget mere. Det skulle da lige være hvis han kunne tænke sig at ramme en medspiller på alle hans håbløse indlæg. Her savner jeg gode gamle Pospech, ellers bare Lars' indlægsfod.
    Slutteligt, så viste Zanka igen nogle af de gamle børnesygdomme, og så kigger han bold ved Mahrez scoring - Øv.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #41
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Leicester City – FC København (18.10.16 kl.20.45)

    Cornelius er uheldig i dag. Gør ellers alt rigtigt både med hovedstød og afslutningen til sidst.

    Straffe til Zanka?

  20. De følgende 9 brugere er enige:

  21. #42
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Optakts- og kamptråd: Leicester City – FC København (18.10.16 kl.20.45)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Cornelius er uheldig i dag. Gør ellers alt rigtigt både med hovedstød og afslutningen til sidst.

    Straffe til Zanka?
    Jeg synes det. Jeg forstår i det hele taget ikke, hvorfor dommerne ikke blæser straffe noget oftere. Så vil man også komme al den riven i trøjer til livs. Jeg lover dig, der er ingen der tør gøre det i den lokale serie-række. Så har det konsekvenser. Og det er vel de samme regler der spilles efter? ;-)

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #43
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: Leicester City – FC København (18.10.16 kl.20.45)

    En skuffende kamp mod et Leicester-hold langt fra mesterskabsstyrke. Vi har en del spillere, som laver rigtig mange fejl, og derudover mangler der lidt coolness. Uafgjort havde været et fint resultat, så hvorfor spiller vi ikke bolden mere rundt istedet for at høvle lange bolde op mod angriberne? Ståle måtte også gerne have været mere kvik med udskiftningerne.

    Ærgerligt at Schmeichel disker op med en klasseredning.

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #44
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: Leicester City – FC København (18.10.16 kl.20.45)

    Synes ikke der var straffe til Zanka, men forstår slet ikke, at dommeren fløjter til fordel til Leicester.

  26. #45
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: Leicester City – FC København (18.10.16 kl.20.45)

    Jeg har hele dagen været helt overbevist om, at vi ville blive blæst ud af banen. Hvorfor, ved jeg ikke. Jeg så i weekenden leicester mod chelsea, og de imponerede ikke. De imponerede heller ikke i dag, men for fanden, hvor skabte vi lidt, og hvor var vi konstant stressede (eller også var det bare mig, der var stresset?). Ankersen og Ludvig stressede mig helt vildt.

    Cornes to fantastiske afslutninger var jo - fantastiske! Høj klasse og sindssygt uheldigt.

  27. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 01.09.15, 17:34
  2. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 21.05.15, 22:51
  3. Svar: 87
    Sidste Meddelelse: 02.03.15, 20:19
  4. Optakts- og kamptråd: OB – FC København (09.03.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 40
    Sidste Meddelelse: 13.03.14, 08:03
  5. Optakts- og kamptråd: OB - FC København
    By østersø007 in forum De korte linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 15.04.08, 12:20

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •