Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 46 til 58 af 58

Emner: Pyroteknik i Leicester

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    248

    Re: pyroteknik i Leicester

    ......

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    248

    Re: pyroteknik i Leicester

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    Det største øv ved det er immervæk at knægten på syv synes det er fedt. Max-Pinligt at væmmes over eget kød og blod.
    Hold kæft du er et fjols at høre på. Væmmes over dit eget barn ? Meget lort har jeg læst herinde, men du tager sgu førstepladsen.

    Der var pyro på Cypern, men ikke noget negativt mediespin efterfølgende, og derfor intet flæberi herinde. Romerlys var et festligt indslag i 90'erne. FCK havde sågar billede af der på klubbens (få) sæsonkort. Adskillige af vores spillere har rost pyroteknik og fortalt at det giver dem de ekstra procenter. At UEFA uddeler bøder ud til alt og alle, og at klubberne ovenikøbet betaler dem, er mig en gåde. Gamle korrupte mænd der sidder og styrer hele glitter cirkuset, mens tilhængerne har travlt med idolplakater og smartphones. UEFA er en kriminel organisation, og klubberne betaler blindt hvad de bliver bedt om.
    Vi leverede en fantastisk kulisse i forbuddenes hjemland, og tusindevis af fodboldFANS sidder stadigvæk og snakker positivt om det idag.

  3. De følgende 13 brugere er enige:

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: pyroteknik i Leicester

    Citat Oprindeligt indsendt af tyler durden Se meddelelser
    At UEFA uddeler bøder ud til alt og alle, og at klubberne ovenikøbet betaler dem, er mig en gåde. Gamle korrupte mænd der sidder og styrer hele glitter cirkuset, mens tilhængerne har travlt med idolplakater og smartphones. UEFA er en kriminel organisation, og klubberne betaler blindt hvad de bliver bedt om.
    Vi leverede en fantastisk kulisse i forbuddenes hjemland, og tusindevis af fodboldFANS sidder stadigvæk og snakker positivt om det idag.
    Det er muligt at det er dig en gåde, men nu er reglerne engang sådanne, at hvis man leger med ild, så får man en bøde. Hvis man vil protestere over korruptionen i FIFA/UEFA, så må man medbringe et banner, buhe af hymnen, foretage en stille protest eller boykotte kampen - at bryde reglerne er ikke vejen frem.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:
    NHA

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    248

    Re: pyroteknik i Leicester

    Nu mener jeg at det er klubberne der bør protestere. Vores tifoer osv er henvendt til spillerne.

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: pyroteknik i Leicester

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    Det er muligt at det er dig en gåde, men nu er reglerne engang sådanne, at hvis man leger med ild, så får man en bøde. Hvis man vil protestere over korruptionen i FIFA/UEFA, så må man medbringe et banner, buhe af hymnen, foretage en stille protest eller boykotte kampen - at bryde reglerne er ikke vejen frem.
    Der uddeles også bøder for negative bannere rettet imod UEFA.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: pyroteknik i Leicester

    Romerlys er vel også forbudt ved lov, så det er jo altså ikke bare en UEFA ting. Desuden er ild/fyrværkeri et sted med mange mennesker jo heller ikke det smarteste.

  10. De følgende 2 brugere er enige:
    NHA, UDC

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: pyroteknik i Leicester

    Citat Oprindeligt indsendt af tyler durden Se meddelelser
    Der var pyro på Cypern, men ikke noget negativt mediespin efterfølgende, og derfor intet flæberi herinde.
    Jeg kan trøste dig med, at jeg tænker "hold kæft nogle idioter" hver gang der fyres pyro af. At der så lige kommer en tråd efter det har været i medierne, er der vel ikke noget underligt i. Jeg tror egentlig, at de fleste herinde har opgivet, da lysfolket tydeligvis ikke har tænkt sig at komme til fornuft. Man vælger stadig sit eget kick over andre menneskers sikkerhed. Flot.

    Citat Oprindeligt indsendt af tyler durden Se meddelelser
    At UEFA uddeler bøder ud til alt og alle, og at klubberne ovenikøbet betaler dem, er mig en gåde.
    Det er næppe så underligt, da det er (om man kan lide det eller ej) stadig er de gamle mænd i UEFA som kan straffe klubberne endnu hårdere med udelukkelse osv. Desuden ændrer det næppe på, om det er gamle korrupte mænd eller ærlige unge mænd som styrer UEFA. Lys er og bliver forbudt og hjernedøde at bruge blandt fans.

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: pyroteknik i Leicester

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Husk lige på, at da BØF blev straffet for at deres pattebørn ville lege med ild på stadion, så var det ikke bøde der gjorde ondt, men det, at man skulle mindske stadionkapaciteten med 3000 pladser til næste hjemmekamp. Det er den slags straf som FCK møder, og skal man sætte kapaciteten bare tilsvarende ned til næste CL-kamp, ja så er det et millionbeløb klubben går glip af.
    I så fald skal vi da godt nok have en anden magnetisk tiltrækningskraft fremover i turneringen. De 25.000 tilskuere mod Brugge var jo nærmest som at sige "Kapacitetsnedsæt dét her, UEFA!" Vi ser jeres 2.000 tomme pladser og hæver dem med 10.000.

    På samme måde fik Brøndby heller ikke ligefrem brug for de dér 2.000 pladser, da de skulle slæbe sig gennem den håbløse kamp mod Panathinaikos.

    Men skulle der pludselig snittes 2.000 pladser ud fra en udsolgt Parken, så er vi enige om, at det er de mest pyroglade, der med glæde afgiver deres billet, ikke? Det er vel en fair afregning.


  14. #54
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,855

    Re: pyroteknik i Leicester

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    I så fald skal vi da godt nok have en anden magnetisk tiltrækningskraft fremover i turneringen. De 25.000 tilskuere mod Brugge var jo nærmest som at sige "Kapacitetsnedsæt dét her, UEFA!" Vi ser jeres 2.000 tomme pladser og hæver dem med 10.000.

    På samme måde fik Brøndby heller ikke ligefrem brug for de dér 2.000 pladser, da de skulle slæbe sig gennem den håbløse kamp mod Panathinaikos.

    Men skulle der pludselig snittes 2.000 pladser ud fra en udsolgt Parken, så er vi enige om, at det er de mest pyroglade, der med glæde afgiver deres billet, ikke? Det er vel en fair afregning.
    Ifølge klubbens hjemmeside er der 200 billetter tilbage til kampen mod Leicester, det scenarie kan hurtigt blive en realitet. Forudsat at UEFA gør som de plejer i den slags sager.

    https://billet.fck.dk/Stadium/Index?seasonTicketId=61

  15. #55
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: pyroteknik i Leicester

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg kan trøste dig med, at jeg tænker "hold kæft nogle idioter" hver gang der fyres pyro af. At der så lige kommer en tråd efter det har været i medierne, er der vel ikke noget underligt i. Jeg tror egentlig, at de fleste herinde har opgivet, da lysfolket tydeligvis ikke har tænkt sig at komme til fornuft. Man vælger stadig sit eget kick over andre menneskers sikkerhed. Flot.



    Det er næppe så underligt, da det er (om man kan lide det eller ej) stadig er de gamle mænd i UEFA som kan straffe klubberne endnu hårdere med udelukkelse osv. Desuden ændrer det næppe på, om det er gamle korrupte mænd eller ærlige unge mænd som styrer UEFA. Lys er og bliver forbudt og hjernedøde at bruge blandt fans.
    Det lod sig gøre i Norge, at overtale forbundet og myndighederne, til at tillade pyroteknik. Så det er ikke helt ligegyldig hvilke personer der sidder ved magten og hvad der driver dem.

    Og gider du godt snart at skrue ned for "i er hjernedøde, idioter og andre nedladende ord"-retorikken?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #56
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    31

    Re: pyroteknik i Leicester

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Ifølge klubbens hjemmeside er der 200 billetter tilbage til kampen mod Leicester, det scenarie kan hurtigt blive en realitet. Forudsat at UEFA gør som de plejer i den slags sager.

    https://billet.fck.dk/Stadium/Index?seasonTicketId=61
    Men klagen bliver behandlet 17 november, så det kan tidligst påvirke kampen d. 22 november mod Porto.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  19. #57
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    890

    Re: pyroteknik i Leicester

    ... som -smølle også er inde på, er du vel klar til at stå ved dit medansvar og afgiver din plads i det tilfælde at FCK som straf bliver dømt til at nedbringe antallet af pladser, eller hvordan ligger det med det?
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #58
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: pyroteknik i Leicester

    Citat Oprindeligt indsendt af ErikB Se meddelelser
    ... som -smølle også er inde på, er du vel klar til at stå ved dit medansvar og afgiver din plads i det tilfælde at FCK som straf bliver dømt til at nedbringe antallet af pladser, eller hvordan ligger det med det?
    Mit medansvar?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Leicester away, på klods.
    By Erobran in forum Kontoret
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 30.09.16, 15:53
  2. Pyroteknik
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 07.12.12, 15:20
  3. Pyroteknik i PARKEN - topstyring?
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 28.02.06, 08:07

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •