Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 58

Emner: Pyroteknik i Leicester

  1. #1
    luske er offline Løven på bryst forpliter
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    94

    Pyroteknik i Leicester

    De fans, der benyttede pyroteknik i Leicester tirsdag aften, skal findes, siger FCK-talsmand
    man må sgu håbe at de finner de TUMPER de er sgu ikke fans
    Løven vil altid være den stærkeste
    det er Løvens solide fundament
    Enhver Løves ambition

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: pyroteknik i Leicester

    De får et thumps up herfra, hvis ellers det blev håndteret ansvarligt. Det så virkelig godt ud på tv.

    (og ja: er også fan af vold, spritbilister og kanin-tennis)
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    683

    Re: pyroteknik i Leicester

    Om man er for eller ej, så forstår jeg ikke man bliver ved når man ved det skader klubben på pengepungen. I sidste ende et tab som klubben kan smide hen på os fans i dyrere billetter, sæsonkort mv.

    Og hvis i så fårking gerne vil fyre de pyrolys af, så gør det ved kernen som er for de lys, i stedet for skride op ved os bagved mv som helst er foruden. Tak.


  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: pyroteknik i Leicester

    Pyro er så BiF'sk - synes det er overdrevet trist at fans gør det (og så i det mængder). Det er evigt ligegyldigt om det ser fedt ud eller ej, det er ulovligt, koster klubben bøder og får os til at ligne idioter.


  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: pyroteknik i Leicester

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Pyro er så BiF'sk
    Nej. Pyroteknik er mange ting, men Brøndby har eller skal på ingen måde patent have på det.

  7. De følgende 11 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: pyroteknik i Leicester

    Fatter ikke man vil skade klubben. Øv.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jun 2012
    Indlæg
    28

    Re: pyroteknik i Leicester

    Er betegnelsen pyroteknik ikke skudt lidt over målet, når man taler om et romerlys 1landen lige har hevet ud af underbukserne?

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    508

    Re: pyroteknik i Leicester

    Citat Oprindeligt indsendt af filibuster Se meddelelser
    Nej. Pyroteknik er mange ting, men Brøndby har eller skal på ingen måde patent have på det.
    Det var heller ikke påstanden, at BIF har patent på romerlys, men at det er BIFsk. Det er det, fordi det er en taberagtig bonderøvsmentalitet at stå med brændende fosfor i så tæt en menneskemængde.

    http://www.informationsordbogen.dk/concept.php?cid=5968
    No law of Nature. Just Nature!


  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: pyroteknik i Leicester

    Det største øv ved det er immervæk at knægten på syv synes det er fedt. Max-Pinligt at væmmes over eget kød og blod.

    Citat Oprindeligt indsendt af vinter Se meddelelser
    Det var heller ikke påstanden, at BIF har patent på romerlys, men at det er BIFsk. Det er det, fordi det er en taberagtig bonderøvsmentalitet at stå med brændende fosfor i så tæt en menneskemængde.

    http://www.informationsordbogen.dk/concept.php?cid=5968

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: pyroteknik i Leicester

    Når forbrydersyndikatet/UEFA sender en bøde, kan klubben passende sende følgende skriftlige svar til UEFA:

    "Kære UEFA.
    Så længe I behandler de mindre klubber i Europa så elendigt, som I gør og insisterer på at omgå alle demokratiske processer og lade klubberne ejet af arabere/russere/kinesere/indsæt selv flere oligarkier beslutte at lave en superliga, der vil ødelægge fundamentet for alle rækker under de fem største - og så længe I er så korrupte, som det er tilfældet så får I ikke en krone. Når I retter op på ovenstående, så kan vi tale om at begynde at betale bøder til jeres organisation. For lige nu det at betale en bøde til UEFA være at sidestille med at give penge til mafiaen, og det kan vi som ansvarlig fodboldklub naturligvis ikke gøre.

    Venligst FC København."

    Derudover må det være på sin plads med alle former for civil ulydighed mod den organisation. Hvis de ikke ændrer deres beslutning om omstruktureringen (og ikke mindst erkender, at måden det foregik på var helt sindssyg), så håber jeg, der vil sprede sig alle former for protester i danske, hollandske, belgiske, svenske, norske, russiske og skotske klubber.
    Sidst redigeret af Tommo : 20.10.16 kl. 10:17
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: pyroteknik i Leicester

    Citat Oprindeligt indsendt af Tommo Se meddelelser
    Når forbrydersyndikatet/UEFA sender en bøde, kan klubben passende sende følgende skriftlige svar til UEFA:

    "Kære UEFA.
    Så længe I behandler de mindre klubber i Europa så elendigt, som I gør og insisterer på at omgå alle demokratiske processer og lade klubberne ejet af arabere/russere/kinesere/indsæt selv flere oligarkier beslutte at lave en superliga, der vil ødelægge fundamentet for alle rækker under de fem største - og så længe I er så korrupte, som det er tilfældet så får I ikke en krone. Når I retter op på ovenstående, så kan vi tale om at begynde at betale bøder til jeres organisation. For lige nu det at betale en bøde til UEFA være at sidestille med at give penge til mafiaen, og det kan vi som ansvarlig fodboldklub naturligvis ikke gøre.

    Venligst FC København."

    Derudover må det være på sin plads med alle former for civil ulydighed mod den organisation. Hvis de ikke ændrer deres beslutning om omstruktureringen (og ikke mindst erkender, at måden det foregik på var helt sindssyg), så håber jeg, der vil sprede sig alle former for protester i danske, hollandske, belgiske, svenske, norske, russiske og skotske klubber.
    Alene det faktum at vi her flere CL penge til gode hos UEFA end de har bødepenge til gode hos os, gør din plan er dødsfødt.

    At den så også er ret tåbelig på de fleste andre områder er en anden sag.
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!


  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,401

    Re: pyroteknik i Leicester

    Citat Oprindeligt indsendt af Tommo Se meddelelser
    Når forbrydersyndikatet/UEFA sender en bøde, kan klubben passende sende følgende skriftlige svar til UEFA:

    "Kære UEFA.
    Så længe I behandler de mindre klubber i Europa så elendigt, som I gør og insisterer på at omgå alle demokratiske processer og lade klubberne ejet af arabere/russere/kinesere/indsæt selv flere oligarkier beslutte at lave en superliga, der vil ødelægge fundamentet for alle rækker under de fem største - og så længe I er så korrupte, som det er tilfældet så får I ikke en krone. Når I retter op på ovenstående, så kan vi tale om at begynde at betale bøder til jeres organisation. For lige nu det at betale en bøde til UEFA være at sidestille med at give penge til mafiaen, og det kan vi som ansvarlig fodboldklub naturligvis ikke gøre.

    Venligst FC København."
    "PS: Vi returnerer i sagens natur vores check på 29 mio. schweizerfranc fra årets Champions League-deltagelse, for nattesøvnens skyld. Vi skal sgu ikke have den slags mafiapenge liggende på vores konto."


  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: pyroteknik i Leicester

    Citat Oprindeligt indsendt af Djamelam Se meddelelser
    Alene det faktum at vi her flere CL penge til gode hos UEFA end de har bødepenge til gode hos os, gør din plan er dødsfødt.

    At den så også er ret tåbelig på de fleste andre områder er en anden sag.
    "tåbelig på de fleste andre områder". Nu er der ikke så mange områder. Men hvis du mener brevet til UEFA, så er det nok fordi det mest er ment som en form for afløb for frustration over det, der kommer til at ske i fremtiden. Jeg regner ikke seriøst med, at FCK ville skrive sådan et brev - bare hvis du var i tvivl.

    Civil ulydighed-delen. Den ser jeg ingen grund til ikke at kaster sig over, hvis UEFA (undskyld ECA, som reelt har overtaget magten nu) holder fast i at alle andre lande end de fem største skal have trukket bunden ud af deres økonomi og dermed fremtid fra 2018. Why not. Vi har alligevel intet at tabe eftersom det hele bliver taget fra os (og alle andre, der ikke er Liverpool, United, Milan, Barcelona etc.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    374

    Re: pyroteknik i Leicester

    Jeg har også lidt tvivlsomt med den påstand om, at stemning skabes af alt muligt lir som fx pytoteknik mv.
    For mig skabes stemning først og fremmest af et sammensurium af, at nerverne er ude på tøjet, man bider negle, man elsker sine egne, man hader modstanderen, og man råber når man er bagud, og synger når man er foran.
    Maskering og fyrværkeri synes jeg mere handler om et eller andet misforstået macho-kamp og et problem med manglende opmærksomhed fra sine forældre, da man var barn.

  20. De følgende 10 brugere er enige:

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: pyroteknik i Leicester

    Jeg har absolut intet problem med pyroteknik, jeg syntes tvært imod det ser godt ud og har hørt fra flere spillere at det også giver dem et ekstra kick. Jeg er bare glad for at vi i København efterhånden er blevet så gode til at håndtere pyroteknikken, at ingen kommer til skade og ingen kaster det på banen.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.


Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Leicester away, på klods.
    By Erobran in forum Kontoret
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 30.09.16, 15:53
  2. Pyroteknik
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 07.12.12, 15:20
  3. Pyroteknik i PARKEN - topstyring?
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 28.02.06, 08:07

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •