Se afstemningsresultater: Hvem vinder kampen?

Stemmeafgivere
27. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Sejr til Odense

    4 14.81%
  • Uafgjort

    6 22.22%
  • Sejr til Nice FCK

    17 62.96%
Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 51

Emner: Optakts og Kamptråd: Odense Boldklub - F.C. København (23.10.16)(kl 16.00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,534

    Re: Optakts og Kamptråd: Odense Boldklub - F.C. København (23.10.16)(kl 16.00)

    3-0 virker jo umiddelbart overbevisende, men to af målene er hhv. et selvmål og et kikset indlæg. Vi skaber alt for lidt mod et elendigt OB-hold.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,080

    Re: Optakts og Kamptråd: Odense Boldklub - F.C. København (23.10.16)(kl 16.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af øvreC Se meddelelser
    Det dårligste OB hold jeg nogensinde har set...
    Savner at vi ikke prøver at score 100 mål pr kamp.... Er med på at vi har mange kampe og det er de samme 13-14 der spiller hvergang men scor nu mange mål mod de dårlige modstander....

  4. #18
    martinpagh er offline Martin Pagh Ludvigsen, CA
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    147

    Re: Optakts og Kamptråd: Odense Boldklub - F.C. København (23.10.16)(kl 16.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    3-0 virker jo umiddelbart overbevisende, men to af målene er hhv. et selvmål og et kikset indlæg. Vi skaber alt for lidt mod et elendigt OB-hold.
    Det var da en spøjs holdning. Hvad har du forestillet dig, at vi skal gå og ærgre os over, at vi får nemme mål foræret? Der er jo ingen grund til at bruge kræfter på at skabe noget, når vi er foran 2-0 tre minutter inde i anden halvleg.

  5. De følgende 11 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,534

    Re: Optakts og Kamptråd: Odense Boldklub - F.C. København (23.10.16)(kl 16.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af martinpagh Se meddelelser
    Der er jo ingen grund til at bruge kræfter på at skabe noget, når vi er foran 2-0 tre minutter inde i anden halvleg.
    Det er jeg ikke enig i. En kamp er jo ikke vundet, fordi man er foran med to mål efter 47 minutter. Derudover er det ikke holdbart at forlade sig på selvmål og kiksede afleveringer. Vi skaber generelt for få store chancer p.t., og en kamp mod et skodhold som OB, burde kaste mere af sig.

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts og Kamptråd: Odense Boldklub - F.C. København (23.10.16)(kl 16.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Præcis. Det bliver ikke nogen walk-over.

    Og jeg sidder også med den dér forfærdelige 1-0 følelse i kroppen.

    Zan
    Bum! Rutineret anti-jinx af k@sper og undertegnede!

    Det var faktisk (udelukkende) vores skyld at vi vandt idag. Selv tak.

    Zan


  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    74

    Re: Optakts og Kamptråd: Odense Boldklub - F.C. København (23.10.16)(kl 16.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    3-0 virker jo umiddelbart overbevisende, men to af målene er hhv. et selvmål og et kikset indlæg. Vi skaber alt for lidt mod et elendigt OB-hold.
    Jeg er meget enig, sidder selv og er lidt frustreret over spillet og ikke mindst resultaterne for tiden:
    1. Vi vinder kun 3-0 på udebane og selvmålet var ikke grundet et godt indlæg som Santander var klar til at brage i kassen.
    2. Vi må nøjes med min. 6 points forspring til 2. pladsen i superligaen trods vi også spiller europæisk (og flere ligakampe pga. den nye struktur).
    3. Vi spillede kun lige op mod de engelske mestre og var uheldige ikke at få et point på udebane.
    4. Vi ligger ikke 1'er i chp.l. puljen og er kun i en position hvor vi selv (med held og kvalitet) kan spille os i videre via 2.-pladsen og med stor sandsynlighed min. får 3.-pladsen i gruppen.

    Som sagt, jeg kan sagtens følge din frustration - overvejer faktisk at begynde at holde med et succesfuldt hold i stedet.

    /Christian
    Sidst redigeret af csl1985 : 23.10.16 kl. 19:05 Årsag: forspring


  9. #22
    martinpagh er offline Martin Pagh Ludvigsen, CA
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    147

    Re: Optakts og Kamptråd: Odense Boldklub - F.C. København (23.10.16)(kl 16.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det er jeg ikke enig i. En kamp er jo ikke vundet, fordi man er foran med to mål efter 47 minutter. Derudover er det ikke holdbart at forlade sig på selvmål og kiksede afleveringer. Vi skaber generelt for få store chancer p.t., og en kamp mod et skodhold som OB, burde kaste mere af sig.
    Fandtes der bare statistik for, hvor mange kampe vi har vundet, når vi var foran 2-0 med det meste af anden halvleg igen. Nu har jeg ikke slået det op, men vil skyde på, det er over 95%. Vi er jo ikke Brøndby.

    Hvis vi nu antager, at jeg er nogenlunde tæt på med mit gæt er der jo netop ingen grund til at satse, for at "kampen skal kaste mere af sig", for den er jo praktisk taget vundet, og vi har et meget tæt kampprogram.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts og Kamptråd: Odense Boldklub - F.C. København (23.10.16)(kl 16.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af csl1985 Se meddelelser
    Jeg er meget enig, sidder selv og er lidt frustreret over spillet og ikke mindst resultaterne for tiden:
    1. Vi vinder kun 3-0 på udebane og selvmålet var ikke grundet et godt indlæg som Santander var klar til at brage i kassen.
    2. Vi må nøjes med min. 5 points forspring til 2. pladsen i superligaen trods vi også spiller europæisk (og flere ligakampe pga. den nye struktur).
    3. Vi spillede kun lige op mod de engelske mestre og var uheldige ikke at få et point på udebane.
    4. Vi ligger ikke 1'er i chp.l. puljen og er kun i en position hvor vi selv (med held og kvalitet) kan spille os i videre via 2.-pladsen og med stor sandsynlighed min. får 3.-pladsen i gruppen.

    Som sagt, jeg kan sagtens følge din frustration - overvejer faktisk at begynde at holde med et succesfuldt hold i stedet.

    /Christian
    6 points forspring.

    Ikke for at være irriterende, men vigtig detalje når det er BIF der ligger under os;-)

    Zan

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Optakts og Kamptråd: Odense Boldklub - F.C. København (23.10.16)(kl 16.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af martinpagh Se meddelelser
    Fandtes der bare statistik for, hvor mange kampe vi har vundet, når vi var foran 2-0 med det meste af anden halvleg igen.
    *Ahem*....

    Naturligvis findes der det... Jeg har faktisk lige tweeted det :-)



    Det er så alle 2-målsføringer. Hvis man kun kigger på 2-0 specifikt, så er det "kun" 134 kampe. Og vi kan også sætte restriktioner på hvprnår i kampene 2-0 scoringen falder, men det ændrer ikke på så meget, det bliver bare 0 ud af lidt færre kampe :-)

    Til sammenligning, så har BØF smidt 3 2-målsføringer i de første 14 runder i denne sæson :-) Hvilket faktisk er en tangering af superligarekorden for at gøre det flest gange på en sæson. Så de har mange chancer for at slå rekorden.

    ougar
    Sidst redigeret af ougar : 23.10.16 kl. 19:54
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,541

    Re: Optakts og Kamptråd: Odense Boldklub - F.C. København (23.10.16)(kl 16.00)

    Det var bundsolidt i dag.. Selvfølgelig kunne vi have gjort endnu mere for at skabe chancer i dag, men det var ikke rigtig nødvendigt og vi vinder med flotte cifre på en normalt svær udebane.. Jeg sad og var meget fornøjet med Høglis indsats.. Det er sgu ikke til at se at han næsten aldrig spiller.. Hvor er det rart med en mand som ham i truppen.. Brokker sig aldrig over at være ude og når han så endelig kommer ind, leverer han bundsolidt.. Respekt..


  15. #26
    martinpagh er offline Martin Pagh Ludvigsen, CA
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    147

    Re: Optakts og Kamptråd: Odense Boldklub - F.C. København (23.10.16)(kl 16.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    *Ahem*....

    Naturligvis findes der det... Jeg har faktisk lige tweeted det :-)

    ougar
    Af hjertet tak - regnede godt med, du ville byde ind med den statistik, jeg manglede. Synes oven i købet, jeg var lige kålhøgen nok, da jeg skrev over 95%, men der kan man bare se :)

  16. #27
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts og Kamptråd: Odense Boldklub - F.C. København (23.10.16)(kl 16.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg sad og var meget fornøjet med Høglis indsats.. Det er sgu ikke til at se at han næsten aldrig spiller.. Hvor er det rart med en mand som ham i truppen.. Brokker sig aldrig over at være ude og når han så endelig kommer ind, leverer han bundsolidt.. Respekt..
    Kan ikke huske, om han har udelukket en forlængelse og vil til Norge, ellers må Ståle godt komme i sving. Sikke en fantastisk spiller at have som reserve - og ikke mindst gennemført sympatisk.


  17. #28
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Optakts og Kamptråd: Odense Boldklub - F.C. København (23.10.16)(kl 16.00)

    Desværre er det hans sidste kontrakt i FCK, slut med nice Høgli til sommer...

    Vi flytter til Tromsø i sommeren 2017 uanset hvad. Det er bestemt. Der skal sønnen begynde i skole, så der spiller jeg for Tromsø, hvis de vil have mig, siger Tom Høgli til iTrømsø.
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...e-fck-kontrakt

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #29
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Optakts og Kamptråd: Odense Boldklub - F.C. København (23.10.16)(kl 16.00)

    Det er sgu lidt spøjst at Høgli er så god offensiv, men kun når han spiller på venstre back. Han spillede jo akkurat lige så forrygende mod FCN i Parken.

    Gennemført sympatisk spiller, det er så rart at have spillere som ham og Anton i truppen.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  20. #30
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,219

    Re: Optakts og Kamptråd: Odense Boldklub - F.C. København (23.10.16)(kl 16.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser

    Til sammenligning, så har BØF smidt 3 2-målsføringer i de første 14 runder i denne sæson :-) Hvilket faktisk er en tangering af superligarekorden for at gøre det flest gange på en sæson. Så de har mange chancer for at slå rekorden.

    ougar
    Hvilket er en af de få rekorder man gerne ser BIF tage.

  21. De følgende 8 brugere er enige:

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 26.05.15, 16:16
  2. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 24.07.11, 13:51
  3. Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 09.08.10, 15:20
  4. Optakts- og kamptråd: F.C. København - Vejle Boldklub
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 14.04.09, 13:34
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - Lyngby Boldklub
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 25.05.08, 20:22

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •