Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
90. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    48 53.33%
  • Uafgjort!

    31 34.44%
  • Leicester Sejr!

    11 12.22%
Side 3 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 77

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – Leicester City (02.11.16 kl.20.45)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Leicester City (02.11.16 kl.20.45)

    Skuffende at man ikke får mere ud af sådan en kamp her. Vi må indrømme at Leicester er gode til det de gør, dog er jeg uhyggelig skuffet over Ankersen of Verbic. Derudover er vi ikke modige nok, alt for mange gange spiller man bolden tilbage i stedet for at sætte den på spil, det er utrolig skuffende!

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    155

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Leicester City (02.11.16 kl.20.45)

    Er der én der kan fortælle mig hvorfor Kvist ikke slår nogle indlæg, når han står i fin, upresset position til det? Altså han VIL jo ikke!

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Leicester City (02.11.16 kl.20.45)

    Hvor var Schmeichel dog en ynk at se på... trække tiden fra første målspark i 1. halvleg... Jeg har set Silkeborg-målmænd, der ville mere.

    Anden kamp i træk jeg er lidt småskuffet. Øv. Jeg er også ked af, at Cornelius ikke fik lidt personlig hævn over de britere....

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    632

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Leicester City (02.11.16 kl.20.45)

    Elsker fortællingen om Leicester, men gud hvor er jeg glad for jeg ikke er fan af dem. Det er jo ulideligt at se dem spille. Utroligt at man som engelsk mester ikke forsøger at dominere et dansk hold. Men okay, de fik hvad de kom efter, og de har et gennemsolidt spilkoncept.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Leicester City (02.11.16 kl.20.45)

    At vi kan tillade os at være lidt skuffede efter en uafgjort i CL mod de forsvarende engelske mestre er jo lidt vildt. Men det siger noget om kvaliteten af vores hold. Synes sgu vi er imponerende gode. Vi var væsentligt bedre og står nu med 5 point efter 4 kampe, er tætte på avancement og kan selv afgøre om det skal være som toer
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  10. De følgende 16 brugere er enige:

  11. #36
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Leicester City (02.11.16 kl.20.45)

    Jeg er voldsomt tilfreds med måden vores hold spiller på, jeg synes spillerne viser deres kvaliteter, omend jeg også gerne ser at Kvist slår nogle bolde ind i feltet når han er umarkeret.

    Det pisser mig dog af at UEFA altid finder en eller anden nosseløs nar til at dømme. Hvorfor bliver der KONSEKVENT!! ikke givet kort for at Leicester KONSEKVENT sparker bolden væk, for at de konsekvent trækker tiden, især den nar de har stående nede i målet! - Desuden fatter jeg ikke at Huth ikke ryger ud, hvis det ikke er en åben chance...

    Sidst er det bare vanvittigt deprimerende at de kan vinde PL med så ukonstruktivt spil, jeg får tankerne henledt på APOEL og Sønderjyske. Jeg håber ikke nogensinde at vi skal spille mod det lortehold igen!

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Leicester City (02.11.16 kl.20.45)

    Hvorfor brændte sektionen romerlys af i dag??? plejer trods alt ikke at ske i parken

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Leicester City (02.11.16 kl.20.45)

    Træt af at vi ikke vinder denne her kamp. Træt af Kasper Schmeichels tidstræk og pointgivende redninger. Træt af Leicester og deres forfærdelig fodbold.

    Vi er klart bedre end dem i dag. Vi skaber ikke meget. De skaber intet.

    Kiggede lige Leicesters forum. Ingen af dem anerkender FCK. Fremhæver hvor forfærdelige vi var. Alligevel spillede vi lige op med dem i begge kampe, skaber flest chancer og deres målmand redder point. Når jeg læser den slags arrogance, bliver jeg endnu mere træt af, at vi ikke slår dem.

    Håber aldrig vi møder dem igen og gør vi, håber jeg de får klask. Lortehold.

    Med det sagt, havde jeg aldrig troet, at jeg skulle være så skuffet over en uafgjort mod de engelske mestre.
    ...


  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Leicester City (02.11.16 kl.20.45)

    Den svenske avis aftonbladet har en god artikel i aften om at det nærmest er et fænomen der ikke eksistere længere at FCK fra lille Danmark kan spille lige op med de engelske mestre. Omend artiklen har en patos FREM/BIFsk niveau så er det nok rigtigt at huske på at det er godt gået og nærmest ikke eksisterende længere at et lille hold kan byde de store op til dans...så Forza FC til alle ...

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Leicester City (02.11.16 kl.20.45)

    Jeg undrede mig meget over banens beskaffenhed.. vi skiftede plænen for ca 2 uger siden og har ikke spillet en kamp i Parken siden.. alligevel var banen ufattelig ringe.. jeg tænker et eller andet må have gået helt galt..nu hvor vi alligevel har haft hele Leicester-delegationen på besøg kunne det være man skulle have spurgt efter deres greenkeepers tlf nr.. Han kan ihvertfald fald præstere en bane der er CL værdig, det kunne vi bestemt ikke i dag..

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Leicester City (02.11.16 kl.20.45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg undrede mig meget over banens beskaffenhed.. vi skiftede plænen for ca 2 uger siden og har ikke spillet en kamp i Parken siden.. alligevel var banen ufattelig ringe.. jeg tænker et eller andet må have gået helt galt..nu hvor vi alligevel har haft hele Leicester-delegationen på besøg kunne det være man skulle have spurgt efter deres greenkeepers tlf nr.. Han kan ihvertfald fald præstere en bane der er CL værdig, det kunne vi bestemt ikke i dag..
    Eller også planlægger vi bare en pløjemark til den afgørende kamp mod Porto.
    ...

  19. #42
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Leicester City (02.11.16 kl.20.45)

    Det endte ikke med at være verdens mest spændende opgør. Leicester ville absolut intet og vi formåede ikke at straffe dem eller få skabt særlig mange chancer. På forhånd ville det være svært at være utilfreds med, at to kampe mod de engelske mestre kastede et point af sig, men efter kampene er det jævnt skuffende.

    Vi starter første halvleg ganske udmærket og Leicester føler sig nødsaget til at trække tiden, og dermed tempoet, efter blot seks minutter. De starter med, at være stressede over vores pres og kan ikke dæmme op for vores pasninger, men de kommer bedre med efter de får trukket noget af tempoet ud af kampen. Vi er især aktive i venstre side, hvor Verbic så oplagt ud og Ludwig har fint med plads til at slå indlæg. På den anden kant var vi mere tilbagetrukne, især fordi vi ikke får sat Falk i scene.
    Halvvejs i første halvleg er Leicester presset næsten helt i bund og de lykkedes ikke med noget. De kunne kun få ro på spillet ved at spille lange bolde, så vi leverer en rigtig god første halvleg. Til trods for det, så er Leicester svære at skabe chancer imod. De stod godt centralt og var ikke synderligt bange for vores indlæg, som de også håndterede fint.

    Anden halvleg forløb i et lavere tempo end første og vi har sværere ved at spille bolden rundt. Vores markeringer bliver også svækket en del og Leicester har nemmere ved at håndtere vores pres. Vi kommer i perioder til, at spille for meget på Leicesters præmisser og slår derfor for mange lange bolde, som Leicester var gode til at håndtere og dermed lukker vi dem mere ind i kampen. Henimod slutningen var en del af vores spillere for trætte og presspillet og offensiven bliver for usammenhængende og vi får ikke sat Leicester under pres. Vi kommer ellers frem til kampens største chancer i slutningen af kampen, men der var ikke kræfter til at lægge et sidste afgørende pres.

    Generelt var Leicesters spil decideret pinligt. De formåede ikke at etablere noget der mindede om en offensiv og de brugte vel hele kampen på, at smide lange og upræcise bolde efter deres angreb, da deres midtbane ofte smed bolden væk. Det var tydeligt, at de ikke kom for at vinde, men for at hive et point og det lykkedes dem fint, om end jeg har svært ved at tro på, at de selv er imponerede over hvordan det kom i hus.
    Jeg synes ellers ikke, at Leicester ligefrem ’parkerede bussen’. De forsøgte at have et højt pres og gav ikke boldholder for meget tid på bolden og det tvang os ofte til at spille en lang bold (især i anden halvleg). De fik dog ikke fremprovokeret særlig mange fejl og det var heller ikke generobringer de væltede sig i. Så selvom de som sådan stod solidt defensivt, så synes jeg ikke det var en overvældende god defensiv præstation, men de var gode til at holde os fra chancer og mere skal der vel ikke til.
    Uanset hvordan man karakteriserer Leicesters spil, så var det stadig en stor præstation af vores spillere, der formåede at udfordre Leicester og samtidig undgå farlige kontraer den anden vej. Vi kunne måske, i bagklogskabens lys, have spillet med større risici, da Leicester virkelig virkede tamme, men det er ikke til at vide på forhånd. Man skal dog heller ikke undervurdere Leicester, da deres offensiv jo også blev lukket effektivt ned.

    Der er mange spillere der gjorde det rigtig godt. Defensivt var Zanka og Erik utrolig stærke, hvor jeg synes Zanka var bedst af de to. De to backs gjorde det også fornuftigt, selvom jeg godt kan savne lidt mere offensiv kvalitet fra Ankersen – især når man spiller mod et hold hvor vi har svært ved at skabe chancer. Jeg synes dog han leverer en stærk præstation, især i anden halvleg.
    Offensivt var Verbic højdepunktet. Han havde en mere fremskudt rolle, hvilket gjorde at han kunne tage lidt flere chancer uden at blive straffet og han havde også nogle gode defensive aktioner. På den modsatte side var Falk mere anonym og jeg synes han var bedre defensivt end offensivt, hvor han virkelig havde svært ved at komme frem til noget.
    Cornelius og Santander havde igen svære betingelser mod Morgan og Huth og når de to sidstnævnte kan holde, rive og flå lige så tosset som de vil, så bliver det ikke nemmere. Jeg synes dog begge slipper fint fra kampen, hvor Cornelius efterlader det bedste indtryk.
    Kvist og Delaney dominerede midtbanen. De lukkede fuldstændig ned stort set hver gang Leicester forsøgte sig med noget andet end lange bolde. De spiller bolden fint rundt og Delaney har nogle gode fremadrettede afleveringer. En af de risici vi kunne have spillet med kunne have været, at skubbe Delaney længere frem, så han bedre kunne søge positioner i feltet, da Kvist defensivt havde godt styr på tingene.

    Dommeren havde egentlig fint styr på kampen, men jeg savnede lidt, at der var mere fokus på holdesituationerne fra Morgan og Huth. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at hverken Erik eller Zanka var sluppet afsted med det samme hvis de forsøgte det på Vardy. Dommeren havde dog nogle enkelte skæve kendelser, ligesom man kan diskutere om der skulle være et straffespark, da en Leicesterspiller blokerer et skud med armen, for selvom den var langs kroppen, så det ikke tilfældigt ud (kan også bare være mig). Derudover var Huth måske en anelse heldig med kun, at blive advaret for hans tackling på Santander, der ellers kunne have medført en ret stor chance.

    Alt i alt er det lidt bittert, at vi ikke får mere end et point med fra de to kampe mod Leicester hvor de bestemt ikke imponerer og hvor vi sagtens kunne være med. Man må bare erkende, at vi ikke var gode nok til, for alvor, at bryde gennem Leicesters defensiv og skabe store chancer. Dermed bliver det Leicester der, med deres defensive udgangspunkt og noget tamme offensiv, trækker det længste strå efter vores knap så spændende indbyrdes kampe.

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #43
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Leicester City (02.11.16 kl.20.45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sarl Se meddelelser
    Træt af at vi ikke vinder denne her kamp. Træt af Kasper Schmeichels tidstræk og pointgivende redninger.
    "Pointgivende redninger"...????? Jamen, Kasper Schmeichel gør blot sit arbejde, og redder de 2 eneste forsøg vi har indenfor målrammen i sammenlagt 2 kampe. Havde vi eksempelvis haft 6 forsøg indenfor målrammen, og han tog alle forsøg, ja så kunne man tale om at han reddede point.
    Sidst redigeret af FCTorben : 03.11.16 kl. 01:25

  22. #44
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Leicester City (02.11.16 kl.20.45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    ...selvom jeg godt kan savne lidt mere offensiv kvalitet fra Ankersen
    Ja, det må du nok sige....Jeg savner faktisk, at han snart lærer at sparke ordentligt til en bold. Han havde vel ikke et ordentligt indlæg igennem hele kampen. Jeg fatter simpelthen ikke, at trænerteamet ikke snart dikterer specialtræning til ham, så hans utallige indlæg ind i feltet bliver til at arbejde med for angriberne. Hans boldbehandling er efterhånden en gru at se på.

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #45
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Leicester City (02.11.16 kl.20.45)

    De to opgør burde have endt 4-1 på point i FCK favør.

    Pinligt ringe engelsk mesterhold.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 02.12.16, 11:02
  2. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (12.05.16 kl.20)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 14.05.16, 11:15
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (13.09.15 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 15.09.15, 13:11
  4. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 21.05.15, 22:51
  5. Svar: 87
    Sidste Meddelelse: 02.03.15, 20:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •