Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
90. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    48 53.33%
  • Uafgjort!

    31 34.44%
  • Leicester Sejr!

    11 12.22%
Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 77

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – Leicester City (02.11.16 kl.20.45)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    158

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Leicester City (02.11.16 kl.20.45)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCTorben Se meddelelser
    Ja, det må du nok sige....Jeg savner faktisk, at han snart lærer at sparke ordentligt til en bold. Han havde vel ikke et ordentligt indlæg igennem hele kampen. Jeg fatter simpelthen ikke, at trænerteamet ikke snart dikterer specialtræning til ham, så hans utallige indlæg ind i feltet bliver til at arbejde med for angriberne. Hans boldbehandling er efterhånden en gru at se på.
    Det er skuffende at vi får to-tre frie skud fra kanten af feltet og alle gange er bolden tættere på at ryge over tribunen end i mål.

    Det er jammerligt at så dygtige fodboldspillere flere gange i træk ikke er i stand til at ramme inden for målrammen!

    Så vidt jeg husker var det Ankersen og Verbic der var synderne ��

    Mvh
    Bechs

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Leicester City (02.11.16 kl.20.45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bechs Se meddelelser
    Det er skuffende at vi får to-tre frie skud fra kanten af feltet og alle gange er bolden tættere på at ryge over tribunen end i mål.

    Det er jammerligt at så dygtige fodboldspillere flere gange i træk ikke er i stand til at ramme inden for målrammen!

    Så vidt jeg husker var det Ankersen og Verbic der var synderne ��

    Mvh
    Bechs
    Jeg er meget enig. resultatet kan jeg leve med og præstationen var fin. Men når man står så fri foran mål skal man sgu i det mindste ramme målet. Derudover havde Ankersen nogle forfærdelige indlæg igennem kampen også. Derudover så kan det ærge mig at vi ikke "tør" lave nogle flere fremadrettet afleveringer langs jorden da der i perioder var plads til det, men man spillede på det sikre med sidelæns afleveringer.

    Men jeg er nu mest skuffet over Leicester, selvom man vidste at det var den måde de spillede på, så var det jo slemmere at se på end når Sønderjyske eller andre danske hold gæster parken :)

    5 point og stadig en slags finale mod Porto i næste kamp. Det er ikke dårligt

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Leicester City (02.11.16 kl.20.45)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCTorben Se meddelelser
    "Pointgivende redninger"...????? Jamen, Kasper Schmeichel gør blot sit arbejde, og redder de 2 eneste forsøg vi har indenfor målrammen i sammenlagt 2 kampe. Havde vi eksempelvis haft 6 forsøg indenfor målrammen, og han tog alle forsøg, ja så kunne man tale om at han reddede point.
    Ikke for at være flueknepper, men når manden har 2 redninger i de døende minutter i 2 kampe og den ene redning, sikrer dem 3 point og den anden sikrer dem 1 point, så er det vel teknisk set pointgivende redninger?


  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Leicester City (02.11.16 kl.20.45)

    Efter de 2 kampe synes jeg det er svært at forsvare Leicester set udfra et fodboldmæssigt perspektiv. De står fint og er svære at spille imod, men de spiller ikke "flot" taktisk fodbold, som italienere - men ok, der findes også folk der ser "vild med dans" og tilmed stemmer på Allan Simonsen, så der findes sikkert også folk der nyder at se et håndboldhold spille fodbold. Leicester er fantastisk svære at skabe chancer imod (det skal de trods alt ha') og det er ligegyldigt om man hedder Arsenal eller FCK og derfor er det ikke overraskende at vi skaber relativt lidt.

    Jeg synes faktisk at FCK spiller rigtig godt og det er altså imponerende, at vi er skuffet over 0-1 over to kampe imod de engelske mestre.

    Falk fra start var en fejl (jeg havde lavet samme), han var faktisk bedre defensivt end offensivt og selvom jeg gerne ser ham starte imod Porto og Brugge, så er Leicester vandt til den type spillere og han voldte dem ingen problemer overhovedet.

    Sidst men ikke mindst - vi gik fuldstændige døde efter 70-75 min. Der var ikke mere energi og derfor blev der lavet flere fejl og mindre løb. I stedet for at tage ansvar for en ringe planlægning, så skubber DBU ansvaret fra sig, danske hold SKAL beskyttes bedre, når de spiller i Europa og det er i mine øjne et ansvar der hviler på DBU's skuldre først og fremmest og en dag ekstra hvile i forhold til FCM kampen havde måske betydet mere energi til sidst i kampen i dag.

  6. #50
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Leicester City (02.11.16 kl.20.45)

    Her kommer lige et positivt indlæg:

    Kvist er en maskine - han var alle steder på banen og var klart min man of the match fra hvor jeg sad.

    Cornelius er en forvandlet fodboldspiller. Ligeså vanvittig udvikling Delaney tog nærmest fra den ene kamp til den anden, ligeså er Cornelius ustoppelig for tiden og sprængfyldt med selvtillid.

    Zanka og Johansson leverer endnu en klasse kamp.

    Generelt spiller hele midteraksen på et højt internationalt niveau - man kunne dog godt savne at vores kanter inkl. backs stepper lidt op. Verbic skal til at skære de dårlige aktioner fra, så kan han blive godt - men lige nu er det for meget 50/50.

    Porto er et super godt hold, men de har virkelig ikke imponeret rent spillemæssigt og har kun indtil videre fået 2 meget smalle sejre mod Brugge (wow) - en sejr mod dem i PARKEN ser jeg bestemt ikke som urealistisk, og så er der lige pludselig meget store chancer for 2. pladsen.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  7. De følgende 14 brugere er enige:

  8. #51
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Leicester City (02.11.16 kl.20.45)

    Defensivt leverer hele holdet en fantastisk præstation (igen), men vi må nok desværre erkende, at det offensive, der kommer fra vores backs og til dels vores kanter, i den grad halter og kun med lidt god vilje kan kaldes Champions League-niveau.

    Det er især mærkeligt med Ankersen, som jeg fra tiden i Esbjerg husker som en ekstremt dygtig back rent offensiv og både skarp på indlæg og som målscorer. Den Ankersen er der godt nok langt til i dag, selvom man skylder at nævne, at han defensivt gør det næsten upåklageligt. Men der er ingen tvivl om, at havde vi haft en Pospech i 2010-form på banen i går, kunne det formentlig have været afgørende, for Ankersen havde masser af plads til gode skudforsøg og indlægsmuligheder, men det blev misbrugt.

    Augustinsson i den anden side leverer et marginalt bedre indtryk offensivt i mine øjne. Især samarbejdet med Toutouh så godt ud, han kommer bedre til baglinjen, men der er altså stadig for mange indlæg, der også fra Augustinssons fod ikke rammer en medspiller.

    Det er også stadig lidt af en udfordring, at vi ikke har en kantspiller, der virkelig kan præstere kontinuerligt på et højt, europæisk niveau. Falk får (fortjent) chancen fra start, men er ganske anonym og lignede en type, som Leicester-forsvaret er ganske vant til at skulle håndtere fra Premier League.

    Verbic spiller vel sin bedste europæiske kamp i denne sæson. Meget livlig, synlig og meget mere rolig på bolden, end hvad vi har set i andre kampe, men af slutprodukt mangler der stadig en hel del. Der er for langt mellem de gode indlæg, nøgleafleveringer og skud fra hans side.

    Kusk kommer ind og er lige ved at ødelægge alt med sin første berøring, og der lignede indskiftningen en kæmpe fejl. Men faktisk synes jeg, at han rejser sig fint og byder ind med et par gode ting frem i banen. Ikke mindst er han manden bag vores eneste rigtig vellykkede, høje indlæg denne aften, som fører til Cornelius' chance til sidst. Han er nok ikke en potentiel starter i de to sidste kampe, men han viser, at han sagtens kan være en fin joker til at komme ind og skabe noget nyt, hvis det er lidt fastlåst som i går.

    Vores centrale akse med de syv spillere i midten fungerer totalt upåklageligt, så ingen grund til nærmere bemærkninger der. Skal vi videre i Champions League, er det vores backs og kanter, der skal op i gear og rent offensivt levere på et højere niveau, end hvad vi så i går.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Leicester City (02.11.16 kl.20.45)

    Man kan med rette laste Ludwig for ikke at bidrage med lige så meget, som han plejer offensivt, men hey, hvor var Mahrez i går?

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #53
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Leicester City (02.11.16 kl.20.45)

    Hvis i kunne lide hvad i så, husk at donere til tifoholdets arbejde. 27111016 via mobile pay.

    Tak for i går allesammen.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar


  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Leicester City (02.11.16 kl.20.45)

    Håber aldrig vi kommer til at møde Leicester igen - det var en skændsel at se på, de ville absolut ingenting. En høj bold på Schlupp overfor Augustinsson eller i dybden til Vardy.

    Defensivt var det stort set en fejlfri kamp, hvor vi holder dem fra chancer - vi kan ikke bede om mere defensivt. Vi kan dog bede om mere offensivt, hvor backs og kanterne slet ikke får sat deres aftryk.
    Bedre afslutninger af Ankersen/Verbic havde gjort en forskel, ligesom bedre indlæg fra Ankersen også ville have kunne skaffet os flere chancer.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #55
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Leicester City (02.11.16 kl.20.45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Hvis i kunne lide hvad i så, husk at donere til tifoholdets arbejde. 27111016 via mobile pay.

    Tak for i går allesammen.
    Er det af økonomiske årsager at nedre c ikke er med i tifoerne mere eller???

  16. #56
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    36

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Leicester City (02.11.16 kl.20.45)

    Nedre C virker os ret død stemningsmæssigt, flere gange når man prøver synge over mod dem tribune fra S12 så virker det mere som at de ikke gider derover, ærgeligt for hele nedre c kan blæse hvem som helst ud når de giver fuld skrue...
    Usle bif svin i er og bliver til grin - København vi hader vestegnen..!!
    Henrik's Avatar

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #57
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Leicester City (02.11.16 kl.20.45)

    http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle23841476.ab

    Flot artikel fra hinsidan. Og meget enig med skribenten: Hvis ikke vi kæmper for det, så risikerer vi, at oplevelser, som den vi fik i går, bliver sjældnere fremover.
    Og for at fortsætte hans pointe: Når der er en stemning som der var i går - "en stad som sluter upp" - så er det fordi vi i København mener, at vi hører hjemme i Champions League. Og vi mener dybest set at vi hører hjemme i CL i langt højere grad end et pindsvine hold fra en engelsk lorteby med 300.000 indbyggere, som ingen nogensinde har hørt om og som historisk - og her mener jeg som i Slaget på reden - aldrig har spillet en rolle på den ene eller anden europæiske battleground. At lille lorte Leicester har et budget der er absurd meget højere end vores, det er nu engang sådan det er. Men det er godt nok trist. Mest for os københavnere selvfølgelig. Men sateme også for europæisk fodbold.
    Sidst redigeret af Tops : 03.11.16 kl. 11:40

  19. De følgende 9 brugere er enige:

  20. #58
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    174

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Leicester City (02.11.16 kl.20.45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Henrik Se meddelelser
    Nedre C virker os ret død stemningsmæssigt, flere gange når man prøver synge over mod dem tribune fra S12 så virker det mere som at de ikke gider derover, ærgeligt for hele nedre c kan blæse hvem som helst ud når de giver fuld skrue...
    Nedre C er død som en dåse sild. Der er absolut ingen stemning, det er en stor kaffe klub. Det er som sådan også fair nok, det er bare rigtigt synd. Hvis man, som mig, kan huske hvilket sindsygt pres den tribune kunne give i gamle dage, kan man ikke andet end at være lidt bedrøvet over at "putte en kæmpe i graven".
    "Copenhagen have one of the best homefans in europe, and there hooligans was crazy when we were in copenhagen. When they got a throw in, the fans got mental, when they won a tackle it sound like a goal was scored, great team great fans."
    - En imponeret fan fra Grækenland.
    Fissan's Avatar

  21. #59
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Leicester City (02.11.16 kl.20.45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fissan Se meddelelser
    Nedre C er død som en dåse sild. Der er absolut ingen stemning, det er en stor kaffe klub. Det er som sådan også fair nok, det er bare rigtigt synd. Hvis man, som mig, kan huske hvilket sindsygt pres den tribune kunne give i gamle dage, kan man ikke andet end at være lidt bedrøvet over at "putte en kæmpe i graven".
    At begrave Nedre C, der langt fra er død, giver på ingen måde mening. Bare som sidebemærkning. Ja, Nedre C er blevet en tribune der i højere grad vågner når der sker noget, det gjorde der ikke ret meget i gårsdagens kamp. Men død, nops.

    Med venlig hilsen Jonatan

  22. De følgende 7 brugere er enige:

  23. #60
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    174

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Leicester City (02.11.16 kl.20.45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Brokke 82 Se meddelelser
    At begrave Nedre C, der langt fra er død, giver på ingen måde mening. Bare som sidebemærkning. Ja, Nedre C er blevet en tribune der i højere grad vågner når der sker noget, det gjorde der ikke ret meget i gårsdagens kamp. Men død, nops.

    Med venlig hilsen Jonatan
    Bevares, jeg mener nu også udelukkende som den kæmpe lydkulisse den var i gamle dage. Selv når den vågner, kan det slet ikke sammenlignes med tideligere, desværre.

    EDIT: Det skal ikke ses som en kritik af den enkle fan, hvis man vil snakke med side manden, skal man bare gøre dette. Der er ikke nogen der skal diktere hvordan andre ser fodbold.
    Sidst redigeret af Fissan : 03.11.16 kl. 11:45
    "Copenhagen have one of the best homefans in europe, and there hooligans was crazy when we were in copenhagen. When they got a throw in, the fans got mental, when they won a tackle it sound like a goal was scored, great team great fans."
    - En imponeret fan fra Grækenland.
    Fissan's Avatar

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 02.12.16, 11:02
  2. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (12.05.16 kl.20)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 14.05.16, 11:15
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (13.09.15 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 15.09.15, 13:11
  4. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 21.05.15, 22:51
  5. Svar: 87
    Sidste Meddelelse: 02.03.15, 20:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •